Ga naar inhoud

Sudkart : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Sudkart Dat vroeg ik me dus ook af, ik heb van omtrek ook 75 cm en krijg 355 cc.... maar als ik t maatschema zie zitten we volgens mij echt op t randje van een M en L.... ik denk dat ik t na de operatie vraag aan Dr Verdonck, dan gelijk die dag proberen bestellen. Na 10 dagen mag je sport bh aan toch? Of is dat gelijk na dat de hechtingen eruit worden gehaald op nacontrole?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 292
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Starships:

@Sudkart Dat vroeg ik me dus ook af, ik heb van omtrek ook 75 cm en krijg 355 cc.... maar als ik t maatschema zie zitten we volgens mij echt op t randje van een M en L.... ik denk dat ik t na de operatie vraag aan Dr Verdonck, dan gelijk die dag proberen bestellen. Na 10 dagen mag je sport bh aan toch? Of is dat gelijk na dat de hechtingen eruit worden gehaald op nacontrole?

Ik vind dat maatschema dus niet op die site waar je die bh's kan bestellen? haha :P ik zie scheel denk ik. Tgoh ja ik dacht na 14 dagen als dat drukverband eraf mag? ale als we het zolang kunnen uithouden met dat drukverband tenminste... :D maar wil hem gwn in huis hebben zo rap mogelijk voor het geval als dat drukverband dan toch los komt, of je het niet meer kan houden. En als verdonck dan zegt van ja haal het er maar af dat ik toch iets om handen heb om aan te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart op de site van Emdacare vond ik deze. Maar ja dan kom je denk ik wel op een M uit met omtrek 75. Nu is mijn omtrek net iets meer als 75... dus moeilijk..denk dat ik een M bestel. 

 

Maar das wel slim idd, nog niet aan gedacht dat het verband natuurlijk ook los kan gaan of t af moet om een andere reden...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sudkart nu zie ik op een andere site weer t advies staan een maat groter te nemen dan de tabel aangeeft... Waarom moet dit al zo moeilijk zijn :P

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Starships:

@Sudkart nu zie ik op een andere site weer t advies staan een maat groter te nemen dan de tabel aangeeft... Waarom moet dit al zo moeilijk zijn :P

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Kan het nu nooit eens gemakkelijk gaan, verdomme toch :118: haha ja ik denk dan ook maar een L? Man wat een gedoe seg hahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei tinkerbel80:

Was vandaag trouwens bj hunkemoller voor een nieuwe sportbeha. Daar hebben ze ook een goede met voorsluiting! 

oooh leuk! en waren ze duur of redelijk? en zeg je dan tege de verkoopster dat je er 1 nodig hebt die post operatief is of maakt dit dan niet uit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sudkart:

oooh leuk! en waren ze duur of redelijk? en zeg je dan tege de verkoopster dat je er 1 nodig hebt die post operatief is of maakt dit dan niet uit ?

Gaat erom dat ie strak zit. Ik kocht deze nu voor trainen, maar bedacht dat deze ook perfect was geweest ipv de carefix anna. Deze was 30, maar de tweede is nu voor de helft en derde gratis! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei tinkerbel80:

Gaat erom dat ie strak zit. Ik kocht deze nu voor trainen, maar bedacht dat deze ook perfect was geweest ipv de carefix anna. Deze was 30, maar de tweede is nu voor de helft en derde gratis! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

ooooh leuk, dan is het tenminste geen weggegooigd geld zeg maar omdat je deze wel blijft dragen bij het sporten! maar is dit in nederland of in belgië die actie? Ben zelf van België, daarom :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sudkart:

ooooh leuk, dan is het tenminste geen weggegooigd geld zeg maar omdat je deze wel blijft dragen bij het sporten! maar is dit in nederland of in belgië die actie? Ben zelf van België, daarom :D 

Ja toch? Ik heb op de belgische hunkemoller site gekeken en daar is de actie ook:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 3-10-2017 om 19:35 zei Sudkart:

hi ladies,

 

nog maar eens een vraag! ik wil toch 1 bh hebben van carefix. Welke raden jullie aan de anna of de bella?

 

xxx

De Mary. Dat is de meest stevige van de Carefix bh's. En bij een omvang van iets meer dan 75 zou ik de L nemen. Ook in verband met het vasthouden van vocht! Je zwelt behoorlijk op na de operatie. En dan niet alleen je borsten, maar ook je buik en het gedeelte onder je borsten, daar waar de bh-band zit. Anders zit die band zo in je vlees te snijden.

Heel veel succes morgen, @Sudkart. Het komt vast helemaal goed :35:.

 

Good luck :71::71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er al iemand geopereerd door dr Verdonck? Hij raad me dual plane aan maar m'n vriendin zegt dat ik zeker niet dual plane moet pakken, dat heeft zij en haar borsten zijn vrij ver uit elkaar daardoor geen decolleté precies, en ze kan die ook elk apart bewegen, ziet er onnatuurlijk uit en dit omdat het echter de spier valt. Blijkbaar is het veel mooier voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bvinspe:

Op je foto heb je een mooie decolleté. Is dit voor of achter de borstspier geplaatst?

Hoi @bvinspe

 

Je bedoeld zeker mijn profiel foto? Want dat ben ik niet namelijk... Ik heb natuurlijk wel wat meer decolleté na mn BV maar niet zoals op de foto. Ik heb aardig wat ruimte tussen mn borsten. Dit heeft mijn PC van te voren aangegeven dat dit ook zo blijft na de BV. Dit heeft ook te maken met de anatomie van je borsten. Bij mij zijn de protheses dual plane geplaatst. Mijn huid is te dun en ik heb te weinig weefsel dus als ze het voor mn borsspier zouden plaatsen zou je randen zien. Nou liever wat mee ruimte tussen mn borsten dan randen van de protheses die te zien zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lucy89:

Hoi @bvinspe

 

Je bedoeld zeker mijn profiel foto? Want dat ben ik niet namelijk... Ik heb natuurlijk wel wat meer decolleté na mn BV maar niet zoals op de foto. Ik heb aardig wat ruimte tussen mn borsten. Dit heeft mijn PC van te voren aangegeven dat dit ook zo blijft na de BV. Dit heeft ook te maken met de anatomie van je borsten. Bij mij zijn de protheses dual plane geplaatst. Mijn huid is te dun en ik heb te weinig weefsel dus als ze het voor mn borsspier zouden plaatsen zou je randen zien. Nou liever wat mee ruimte tussen mn borsten dan randen van de protheses die te zien zijn :) 

Ja das waar, ik ben zelf heel hard aan het twijfelen tussen voor en achter de spier, maar de pc zei idd dat ik wel dual plane moest nemen aangezien ik ook een dunne huid heb en weinig weefsel. Nu, bij een vriendin van me is het niet zo mooi geworden met dual plane, wel bij een andere pc als ik ben gegaan voor consult, maar bij haar staan ze zo ver uiteen en ze kan ze op een onnatuurlijke manier apart bewegen dus als je sport is het raar. Ze raadde mij sterk af om dual plane te nemen. Heb jij misschien voor en na foto's? Mijn pc raadde me 385cc ronde, dual plane aan. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei bvinspe:

Ja das waar, ik ben zelf heel hard aan het twijfelen tussen voor en achter de spier, maar de pc zei idd dat ik wel dual plane moest nemen aangezien ik ook een dunne huid heb en weinig weefsel. Nu, bij een vriendin van me is het niet zo mooi geworden met dual plane, wel bij een andere pc als ik ben gegaan voor consult, maar bij haar staan ze zo ver uiteen en ze kan ze op een onnatuurlijke manier apart bewegen dus als je sport is het raar. Ze raadde mij sterk af om dual plane te nemen. Heb jij misschien voor en na foto's? Mijn pc raadde me 385cc ronde, dual plane aan. Groetjes

@bvinspe, als je niet genoeg vlees hebt is voor de spier echt niet mooi. Je randen van de prothesen worden dan echt zichtbaar. Ook de stand van je eigen borsten is bepalend hoe het gaat worden. Ik heb zelf voor de spier, maar ik had ook genoeg vlees. Je kunt nog eens naar een andere pc gaan, eens kijken  wat hij zegt? Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei bvinspe:

Ja das waar, ik ben zelf heel hard aan het twijfelen tussen voor en achter de spier, maar de pc zei idd dat ik wel dual plane moest nemen aangezien ik ook een dunne huid heb en weinig weefsel. Nu, bij een vriendin van me is het niet zo mooi geworden met dual plane, wel bij een andere pc als ik ben gegaan voor consult, maar bij haar staan ze zo ver uiteen en ze kan ze op een onnatuurlijke manier apart bewegen dus als je sport is het raar. Ze raadde mij sterk af om dual plane te nemen. Heb jij misschien voor en na foto's? Mijn pc raadde me 385cc ronde, dual plane aan. Groetjes

@bvinspe

 

Ja, ik heb een album met voor en na foto's. Ik voeg je even toe voor toegang.

 

Ja,  ik mag dus nog niet sporten maar mijn pc zei dus ook dat je de protheses wel ziet mee bewegen bij oefeningen.

 

En door mijn tepels die al een beetje naar buiten staan kon hij de protheses niet heel dicht bij elkaar plaatsen. Mijn tepels gaan dan het tegenovergestelde doen. Dus protheses meer naar binnen plaatsen krijg bij mij een effect dat m'n tepels nog meer naar buiten gaan wijzen. Maar bij jou kan dit weer anders zijn natuurlijk.

 

Misschien een idee om hier op 't forum foto's te bekijken van meiden. Als je dat mooi vind vragen door welke pc zijn geholpen? 

 

Succes! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.