Jump to content

Even voorstellen, verschillende adviezen

Marian81

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben 35 jaar, 2 kids van 1 en 4 en ben van een cup C naar A gegaan door de zwangerschappen en het fanatiek fitnessen. Ik wil heel graag weer minimaal mijn volle C cup terug.

Inmiddels bij 2 verschillende klinieken geweest voor een consult en heb 2x een ander advies gekregen. Bij Bergmann werd adviseerd rond en 300cc voor een volle C/ kleine D. Bij de andere kliniek kreeg ik het advies om ook een tepelcorrectie te doen en 350cc. Die tepelcorrectie zie ik niet zitten, ivm de littekens. Zijn er meiden die hier wel ervaring mee hebben? Daarnaast vind ik het zelf niet echt nodig en werd dit bij Bergmann ook niet geadviseerd. Indien ik niet voor de tepelcorrectie zou gaan, worden anatomische protheses aangeraden, waarvan de chirurg zelf zei dat hij ze niet vaak plaatst omdat hij er niet zo'n fan van is.

Nu dus sterk aan het twijfelen en heb ik er geen goed gevoel bij. Daarom voor over 2 weken een afspraak gemaakt bij dr Moojen. Wat ik hier over haar heb gelezen is in ieder geval erg positief. Ben benieuwd wat haar advies is!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.