Ga naar inhoud

MayaTerLaar : 27 december 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Is ook maar een grapje,  @gastmama. Maar het klinkt of alleen ik beslis en het klinkt of ik hoog boven iedereen verheven ben. Maar de enige reden waarom ik mensen toe kan voegen is omdat ik VIP ben, omdat ik geld gedoneerd heb aan het BF. Want ik ben eigenlijk helemaal geen "leader-type". Ik ben maar heel gewoon. Maar ik heb zowel Wilma als MayaTerLaar een uitnodiging gestuurd. Dus het is weer geregeld :38:. En je stoort me niet hoor... ik kom gewoon zo heel af en toe ff kijken op het BF. Ben ziek thuis namelijk. :98:

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey lieve meiden, vandaag was mijn grote dag! Ik kwam vanochtend om half9 aan bij Velthuis kliniek te Amsterdam. Even laatste betaling gedaan en daarna mocht ik even afscheid nemen en werd ik opgehaald door een vriendelijke assistente. Ik mocht me omkleden en naar de verkoeverkamer toe waar ze een paar vragen gingen stellen. Maar man oh man wat was dat een heerlijk bed zeg :67:. Bedverwarming en lekker dik dekentje. Infuus werd geprikt maar voelde daar echt niks van (gelukkig). Even gelegen, kennis gemaakt met alle zusters, waarna Laura al kwam om mij af te tekenen. Heb maar een kwartiertje ofzo gewacht, dus ging lekker vlot! Naar de operatiekamer gelopen en onder narcose gebracht. Even heerlijk over mijn reis naar Amerika lopen vertellen waarna ik vrij snel weg was. Eenmaal wakker werd ik wel een beetje emotioneel, eindelijk had ik ze! En mooi dat ze waren :56:. Had het niet zo verwacht dus was enorm gelukkig. Kreeg kort daarna een beschuitje, thee en water. Voelde me gelijk al vrij fit, niet misselijk of iets. Even oogjes dicht gedaan en na een tijdje mocht ik weg. Kon zelf al naar de wc lopen en mezelf aankleden :). Gelukkig kon ik toen eindelijk mijn ouders en vriend zien, die hebben de hele tijd op mij zitten wachten. Klein stukje gelopen en thuis nog even gegeten:47:. Toen ik eenmaal op bed ging liggen begonnen ze toch wel een beetje zeer te doen. Het opstaan is niet prettig (lees: totaal niet prettig) dus wil niet al te vaak naar de wc of van positie wisselen. Ze voelen nu heeeeeel strak aan als ik op sta. Als ik lig is er niet veel aan de hand, lichte spierpijn alleen. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan, hoop op een voorspoedig herstel! 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei MayaTerLaar:

Hey lieve meiden, vandaag was mijn grote dag! Ik kwam vanochtend om half9 aan bij Velthuis kliniek te Amsterdam. Even laatste betaling gedaan en daarna mocht ik even afscheid nemen en werd ik opgehaald door een vriendelijke assistente. Ik mocht me omkleden en naar de verkoeverkamer toe waar ze een paar vragen gingen stellen. Maar man oh man wat was dat een heerlijk bed zeg :67:. Bedverwarming en lekker dik dekentje. Infuus werd geprikt maar voelde daar echt niks van (gelukkig). Even gelegen, kennis gemaakt met alle zusters, waarna Laura al kwam om mij af te tekenen. Heb maar een kwartiertje ofzo gewacht, dus ging lekker vlot! Naar de operatiekamer gelopen en onder narcose gebracht. Even heerlijk over mijn reis naar Amerika lopen vertellen waarna ik vrij snel weg was. Eenmaal wakker werd ik wel een beetje emotioneel, eindelijk had ik ze! En mooi dat ze waren :56:. Had het niet zo verwacht dus was enorm gelukkig. Kreeg kort daarna een beschuitje, thee en water. Voelde me gelijk al vrij fit, niet misselijk of iets. Even oogjes dicht gedaan en na een tijdje mocht ik weg. Kon zelf al naar de wc lopen en mezelf aankleden :). Gelukkig kon ik toen eindelijk mijn ouders en vriend zien, die hebben de hele tijd op mij zitten wachten. Klein stukje gelopen en thuis nog even gegeten:47:. Toen ik eenmaal op bed ging liggen begonnen ze toch wel een beetje zeer te doen. Het opstaan is niet prettig (lees: totaal niet prettig) dus wil niet al te vaak naar de wc of van positie wisselen. Ze voelen nu heeeeeel strak aan als ik op sta. Als ik lig is er niet veel aan de hand, lichte spierpijn alleen. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan, hoop op een voorspoedig herstel! 

 

X

 

Leuk verslag! Fijn dat het zo goed is gegaan en het is heel normaal dat je je nu zo voelt. Wordt als het goed is met de dag minder. 

Heb je een sportbh aan? Of korset? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rainbow:

 

Leuk verslag! Fijn dat het zo goed is gegaan en het is heel normaal dat je je nu zo voelt. Wordt als het goed is met de dag minder. 

Heb je een sportbh aan? Of korset? 

Heb een sportbh, van Velthuis zelf gekregen. Zit wel lekker moet ik zeggen, ze zitten goed ingepakt:01:. Heb net zelf nog een sportbh besteld via de hunkemoller (level 3) zodat ik wel even kan afwisselen. 

Hoop maar dat het met de dag beter wordt, zou fijn zijn :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, ik had vandaag mijn eerste wondcontrole en fysiotherapie. Alles ziet er goed uit, zwellingen zijn zo goed als weg en ik kan mijn armen soepel bewegen. Volgens hun mag ik ookal mijn ellebogen boven mijn schouders hebben. Mag alles zelfstandig doen! Vind het toch wel apart dat ik na minder dan een week al mijn armen helemaal vrij kan bewegen, zal nog steeds wel een beetje rustig aan doen. Ook ga ik proberen om af te bouwen met mijn medicijnen :). Dus alles heel positief tot nu toe! Mag ook op mijn zij gaan slapen als ik dat wil... ga het misschien voor eventjes proberen vannacht, kijken hoe het gaat :).

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roos88 hey echt moedig dat je het gaat doen! Ik deed vooraf wel goed de oefeningen, probeerde elke dag 6x te strekken! Is alleen 2 dagen ong niet gelukt, maar deed dan alsnoh minimaal 4x. Erna ben ik minder fanatiek begonnen. Op het blaadje staat ongeveer elk uur maar vaak sliep ik gewoon paar uurtjes waardoor ik het niet zo vaak deed. Probeer het alsnog wel 6x per dag te doen, langzaam beetje opbouwen! Maar ze vonden het meer dan logisch dat ik het niet elk uur heb gedaan dus het is gelukkig niet erg. Heb jij al afspraak gehad bij fysio?

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dat verklaart misschien ook wel je voorspoedige herstel! Ik ben vandaag ook begonnen met de oefeningen. Ik kom niet uit de buurt van Amsterdam dus heb geen fysio begeleiding, wel de oefeningen meegekregen dus ik weet wat ik moet doen :-)

Ben heel benieuwd, heb er zin in maar ook erg spannend wetende dat er straks geen weg meer terug is ;-).

Ik hou mezelf gewoon voor dat dat ook niet nodig is haha, lijkt met het beste

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 10 PO en moet zeggen dat de pijn erg meevalt! Kan elke dag meer en heb eigenlijk nooit pijn. Wel voelen de ladies strak aan als ik een stukje ga lopen of als ik te lang in dezelfde positie zit/lig, maar verder is het vrijwel pijnloos. Ben erg blij dat de pijn is meegevallen! Dinsdag gaan mijn hechtingen eruit, erg benieuwd hoe het litteken eruit ziet. Zal jullie op de hoogte houden :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag 4 weken PO, hechtingen zijn er 2 weken geleden uitgehaald. De korstjes zijn nu ook zo goed als weg van mijn littekens! Moet zeggen dat ze littekens er echt netjes uitzien, een verwaarloosbaar dun lijntje. Merk wel dat mijn litteken (nu dan) niet precies in mijn borstplooi valt maar iets erboven. 

 

De boobs zijn zakkende en de zwelling is weg. Heb de sportbh losser gezet zodat ze beter kunnen zakken. Ze zakken ook redelijk gelijk, als je goed kijkt zie je alleen dat mijn rechter iets sneller zakt. Vraag me af of dat komt doordat ik rechtshandig ben.

 

Heb gelukkig ook geen last van vermoeidheid of iets dergelijks! Sinds gisteren krijg ik steken door mijn littekens, maar is niet heel erg pijnlijk. Vooral het jeuken kan soms vervelend zijn haha. Enige nadeel is dat mijn borsten heel erg vervellen. De bovenkant smeer ik in met bodylotion maar de onderkant zit ik nog niet aan. Heb daardoor last van een overmaat aan velletjes in mijn sportbh. Dit gaat denk ik wel over als ik mijn littekens ga insmeren. 

 

Vanaf morgen ga ik proberen om een beugelbh te dragen. Ben benieuwd of dat fijn zal zitten, alhoewel ik dat een beetje betwijfel na alle verhalen erover haha. Ben wel enorm blij dat ze eindelijk mooier ‘verpakt’ zullen zijn. Heb al een paar mooie bh’s gekocht, dus dat zal goedkomen :wub:. Voor nu zit ik op een D75, nooit gedacht dat ik ooit en D75 zou dragen!! Super blij uiteraard :D.

 

Het herstelproces is erg meegevallen en het heeft mij enorm veel zelfvertrouwen gegeven! Blij dat ik dit heb gedaan. Keek gister toevallig terug naar mijn oude boobies, wat een verschil zeg! Ben zo snel gewend geraakt aan mijn ‘neppe’ borsten. Toen ik die oude foto’s zag, was ik extra blij met mijn beslissing om mij te laten opereren. Blij dat ik niet nog langer heb gewacht om de stap te zetten! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey, heb een tijdje niks van mij laten horen maar dat komt omdat alles eigenlijk heel goed gaat :).

Ik ben nu 10,5 week PO en mijn borsten zien er heel natuurlijk uit (vind ik dan). Heb nog steeds een mooie D75! Mijn borsten zijn (voor mijn gevoel) gelijk, dus dat is ook wel fijn! Nu moeten alleen nog de littekens vervagen en dan is het helemaal ‘af’. Ik masseer elke avond mijn littekens en smeer ze daarna in met vitamine E creme. ‘S Ochtends zijn mijn littekens super licht en gedurende de dag worden ze roze/donkerder. Ze zitten niet in de borstplooi maar net iets erboven, stoor me er niet echt aan. Vooral als het vervaagt dan zal het waarschijnlijk niet te zien zijn. 

Gisteren een nieuwe bikini gekocht, was helemaal door het dolle heen dat alle bikini’s nu gewoon mooi staan :wub:. Nog steeds de beste keuze geweest om een borstvergroting te laten doen!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.