Ga naar inhoud

MayaTerLaar : 27 december 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey hey lotgenoten!

Na veel verslagen gelezen te hebben, heb ik eindelijk de moed bij elkaar gespaard om zelf ook maar onder het mes te gaan. Ik ben 19 jaar oud en heb sinds mijn 11e al een A75. Dit stoorde mij natuurlijk enorm omdat ik me niet vrouwelijk voelde etc. Heb erg lang van een borstvergroting gedroomd maar wat uiteraard te jong! Vandaag (4 september 2017) heb ik mijn eerste consult gehad bij Laura Moojen-Zaal in de Velthuis kliniek te Hilversum. Na wat metingen kwam ze tot de conclusie dat anatomisch 295cc dual plane het beste bij mijn lichaam past. Dit is tevens ook het maximale wat ze bij mij wilt plaatsen. Ben 1,70m en weeg 53kg. Zelf vond ik de protheses erg mooi staan maar ik neig toch wel naar grotere boobies, want wil het in 1x goed doen. Is er iemand die weet of Laura Moojen-Zaal toevallig naar kleinere borsten neigt? En heeft er iemand verschillende consulten gehad waarbij er verschillende maten werden geadviseerd? Ik hoor het erg graag van jullie cuz I'm desperate! 

Heb voor de zekerheid wel alvast een operatiedatum gereserveerd omdat ze al bijna helemaal vol zat :o 

Vind het allemaal maar erg spannend... mijn vriend en moeder zeggen dat ze het een mooie grootte vinden maar ben erg bang dat ik later spijt ga krijgen dat ik niet voor grotere ben gegaan:unsure:. Ze zeiden dat het uit zal komen op een D ongeveer maar daar heb ik wel mijn twijfels over! 

Iemand ervaring met mentor 295cc dual plans anatomisch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maya,

ik heb vandaag een 2e consult gehad bij Velthuis Rotterdam. Over 3 weken staat mijn operatie en ging toch twijfelen over de maat. Ik had gekozen voor 255cc en naar aanleiding van wat ervaringen wilde ik toch nog even terug om 295cc te passen. Ik ben 172 en weeg 57 kilo. De 255cc geeft mij het gevoel dat ik heel snel ga denken had ik ze maar groter gedaan. Bij 295cc dacht ik, ja dit zijn de borsten die mijn lichaam perfect gaan maken! Mijn vereiste was wel dat ik geen hinder zou gaan vinden tijdens het sporten, dit was betreft deze wens en mijn borstbreedte de maximale maat. Wanneer staat jouw datum in optie? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik ben 28 augustus geopereerd door laura.Laura is volgens mij idd niet van groot maar ze zal zeker voor max gaan wat mogelijk is bij jou. Ik ben 161 ongeveer en weeg 58 ik heb 500cc gekregen.Maar ja ik ben ook ouder en ik heb 3 kids mijn borsten waren uitgerekt en ik schommelde tussen a en c. Ik wou ook meer dan 500 maar laura zei nee sorry en ja zij zou nooit iets plaatsen wat gevaarlijk is voor je gezondheid en waar je door complicaties kan krijgen.Maar ik heb gelezen dat het bij andere artsen wel mogekijk is maar daar heb je geen levens lange garantie tenminste dat heb ik gelezen in veel verhalen dat je dan als je complicaties krijgt niet verzekerd bent maar dat kan ik ook mis hebben.Maar ik vond alles super en hetstel ook super en laura ook super. Succes gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentle spannend! Jouw operatiedatum is echt al snel! Ben je zenuwachtig? 295cc was gezien mijn borstbreedte ook de maximale prothese dus ik denk dat ons postuur vergelijkbaar is! Ben heel erg benieuwd hoe jij het allemaal zal ervaren, ga je een verslag bijhouden?:blush: Zou het dan graag willen volgen zodat ik een beetje een beeld krijg hoe het bij mij zal gaan. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@G0ldy hey bedankt voor de reactie!

Is het bij jou dual plane gedaan? Is het anatomisch of rond? 

Ik heb erg veel vertrouwen in haar mening en ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik op haar advies ga vertrouwen! Achteraf gezien vind ik de 3D wel heel erg mooi en past het perfect bij mijn lichaam ondanks dat ik groter wilde. Nu is het aftellen!! 27 december ben ik aan de beurt :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei MayaTerLaar:

@Gentle spannend! Jouw operatiedatum is echt al snel! Ben je zenuwachtig? 295cc was gezien mijn borstbreedte ook de maximale prothese dus ik denk dat ons postuur vergelijkbaar is! Ben heel erg benieuwd hoe jij het allemaal zal ervaren, ga je een verslag bijhouden?:blush: Zou het dan graag willen volgen zodat ik een beetje een beeld krijg hoe het bij mij zal gaan. 

 

Xxx

Ja het gaat nu inderdaad ineens snel! Ik had de operatie staan voor 19 december maar heb hem naar voren gehaald, die mogelijkheid was er ineens. Nee ik ben niet zenuwachtig maar zie wel op tegen de narcose. Ben heel benieuwd naar het resultaat! Ik zal zeker een verslagje schrijven wanneer ik geopereerd ben. Nu eerst nog even genieten op Ibiza :) Daarna ga ik me voorbereiden op de operatie. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5 oktober aan de beurt, ook in het velthuiskliniek maar dan in Enschede. 

Ik ben 1.66 57 kilo en krijg 325cc anatomisch dual plane. Dit zou komen op bh maat 70E. Maar na alle verhalen te hebben gelezen en de pasfoto's weer goed bekeken te hebben twijfel ik toch of ik niet een beetje groter moet doen! Bij mij zeiden ze idd ook dat ze niet graag voor groot gaan. Ik heb toch maar gemaild voor een extra pasafspraak. Je doet het maar 1x als het goed is. Jij heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jbtje herkenbaar probleem! Alhoewel 70E mij wel een fijne maat lijkt :blush: snap ik echt heel goed dat je opnieuw gaat passen. Ik had helaas geen grotere maten gepast dan wat mijn pc mij had aangeraden. Ze zei dat ze anders ronde protheses moest plaatsen en ik wilde wel graag anatomische. Maar boobies zijn boobies!! Ze worden hoe dan ook wel mooier dan nu :). Heel veel succes nog bij het passen! Hoor graag van je als je een definitieve beslissing hebt genomen wat betreft het aantal cc's :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-9-2017 om 13:24 zei MayaTerLaar:

@G0ldy hey bedankt voor de reactie!

Is het bij jou dual plane gedaan? Is het anatomisch of rond? 

Ik heb erg veel vertrouwen in haar mening en ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ik op haar advies ga vertrouwen! Achteraf gezien vind ik de 3D wel heel erg mooi en past het perfect bij mijn lichaam ondanks dat ik groter wilde. Nu is het aftellen!! 27 december ben ik aan de beurt :wub:

Hey meis, zie je bericht nu pas.

Ik ben 500cc ,rond ,op de spier,hp.gefeliciteerd met je datum!je kan mijn album kijken als je wil maar ben nog aan herstellen is pas 2 weken xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2017 om 19:26 zei MayaTerLaar:

@Jbtje herkenbaar probleem! Alhoewel 70E mij wel een fijne maat lijkt :blush: snap ik echt heel goed dat je opnieuw gaat passen. Ik had helaas geen grotere maten gepast dan wat mijn pc mij had aangeraden. Ze zei dat ze anders ronde protheses moest plaatsen en ik wilde wel graag anatomische. Maar boobies zijn boobies!! Ze worden hoe dan ook wel mooier dan nu :). Heel veel succes nog bij het passen! Hoor graag van je als je een definitieve beslissing hebt genomen wat betreft het aantal cc's :43:

Jaa absoluut, 70E klinkt meer dan goed. Maar ben bang dat dat het niet wordt nu ik hier zo rond kijk en de foto bekijk van het passen. Hoe langer ik die foto bekijk hoe kleiner het lijkt haha. En dan lees ik nog wel eens dat passen groter lijkt dan dat het wordt. Vrijdag ga ik nog 1x heen.

jij kunt nu echt aftellen he!

27 sept toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2017 om 22:56 zei Jbtje:

Jaa absoluut, 70E klinkt meer dan goed. Maar ben bang dat dat het niet wordt nu ik hier zo rond kijk en de foto bekijk van het passen. Hoe langer ik die foto bekijk hoe kleiner het lijkt haha. En dan lees ik nog wel eens dat passen groter lijkt dan dat het wordt. Vrijdag ga ik nog 1x heen.

jij kunt nu echt aftellen he!

27 sept toch? 

Ik had het ook wel hoor! Hoe langer ik naar de foto keek, hoe kleiner ze werden. Mijn vriend en moeder zeiden dat ze bij het passen groter leken dan op de foto, dus daar ga ik maar vanuit. Misschien is dat bij jou ook het geval! Succes met het passen vrijdag :rolleyes: hopelijk blijf je de maat mooi vinden. 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MayaTerLaar:

Ik had het ook wel hoor! Hoe langer ik naar de foto keek, hoe kleiner ze werden. Mijn vriend en moeder zeiden dat ze bij het passen groter leken dan op de foto, dus daar ga ik maar vanuit. Misschien is dat bij jou ook het geval! Succes met het passen vrijdag :rolleyes: hopelijk blijf je de maat mooi vinden. 

Xxx

Dankjewel! Vrijdag gaat niet lukken, ze bellen nu voor een nieuwe afspraak. Hopelijk kan de maat dan nog verandert worden mocht ik dat willen. Over twee weken is het al zover, ik weet niet vanaf wanneer de hoeveelheid cc vast moet staan.

jij bent er nu ook echt zeker van? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 4-9-2017 om 20:18 zei MayaTerLaar:

Hey hey lotgenoten!

Na veel verslagen gelezen te hebben, heb ik eindelijk de moed bij elkaar gespaard om zelf ook maar onder het mes te gaan. Ik ben 19 jaar oud en heb sinds mijn 11e al een A75. Dit stoorde mij natuurlijk enorm omdat ik me niet vrouwelijk voelde etc. Heb erg lang van een borstvergroting gedroomd maar wat uiteraard te jong! Vandaag (4 september 2017) heb ik mijn eerste consult gehad bij Laura Moojen-Zaal in de Velthuis kliniek te Hilversum. Na wat metingen kwam ze tot de conclusie dat anatomisch 295cc dual plane het beste bij mijn lichaam past. Dit is tevens ook het maximale wat ze bij mij wilt plaatsen. Ben 1,70m en weeg 53kg. Zelf vond ik de protheses erg mooi staan maar ik neig toch wel naar grotere boobies, want wil het in 1x goed doen. Is er iemand die weet of Laura Moojen-Zaal toevallig naar kleinere borsten neigt? En heeft er iemand verschillende consulten gehad waarbij er verschillende maten werden geadviseerd? Ik hoor het erg graag van jullie cuz I'm desperate! 

Heb voor de zekerheid wel alvast een operatiedatum gereserveerd omdat ze al bijna helemaal vol zat :o 

Vind het allemaal maar erg spannend... mijn vriend en moeder zeggen dat ze het een mooie grootte vinden maar ben erg bang dat ik later spijt ga krijgen dat ik niet voor grotere ben gegaan:unsure:. Ze zeiden dat het uit zal komen op een D ongeveer maar daar heb ik wel mijn twijfels over! 

Iemand ervaring met mentor 295cc dual plans anatomisch? 

Hoi, hoi

 

Ik kan je geruststellen hoor. Ik ben op 24 aug door Dr Moojen geholpen. Ik ben ook 1.70 en weeg 55 kg en heb tevens 295 cc gekregen. Ik heb vorige week mijn eerste bh gekocht: een 70D. De grootte is erg mooi en past precies bij mijn lichaam. Daar staat Dr Moojen ook bekend om. Dat het heel natuurlijk oogt.

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei klavertje4:

Hoi, hoi

 

Ik kan je geruststellen hoor. Ik ben op 24 aug door Dr Moojen geholpen. Ik ben ook 1.70 en weeg 55 kg en heb tevens 295 cc gekregen. Ik heb vorige week mijn eerste bh gekocht: een 70D. De grootte is erg mooi en past precies bij mijn lichaam. Daar staat Dr Moojen ook bekend om. Dat het heel natuurlijk oogt.

 

groetjes

Hey erg fijn om te horen! Stelt me inderdaad gerust :blush:. Veel pijn gehad of was het te doen? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei MayaTerLaar:

Hey erg fijn om te horen! Stelt me inderdaad gerust :blush:. Veel pijn gehad of was het te doen? 

X

 

18 uur geleden zei MayaTerLaar:

Hey erg fijn om te horen! Stelt me inderdaad gerust :blush:. Veel pijn gehad of was het te doen? 

X

Pijn was goed te doen hoor. Ik heb vooral in het begin last gehad van het niet kunnen slapen. Veel rugpijn. Maar met twee extra kussens en een voedingskussen lig je al iets comfortabeler. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @MayaTerLaar,

Jij bent net een week na mij aan de beurt ongeveer! Ik ga 22 december bij dr nio in het park Rotterdam.  Als je het leuk vind is een een groep dames van december waar je je bij kunt aansluiten. Daar kun je lekker kletsen en elkaar door de verveling van het niet mogen heen praten. Het is een besloten groep dus het is veilig. Als je wilt kun je @Jaydee vragen of je erbij kan.

 

Gr gastmama 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2017 om 23:10 zei gastmama:

Hoi @MayaTerLaar,

Jij bent net een week na mij aan de beurt ongeveer! Ik ga 22 december bij dr nio in het park Rotterdam.  Als je het leuk vind is een een groep dames van december waar je je bij kunt aansluiten. Daar kun je lekker kletsen en elkaar door de verveling van het niet mogen heen praten. Het is een besloten groep dus het is veilig. Als je wilt kun je @Jaydee vragen of je erbij kan.

 

Gr gastmama 

Hey @gastmama

Lijkt me heel fijn om in die groep te zitten :). Dus als dat van @Jaydee zou mogen is dat mooi meegenomen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar Clubs gaat in het menu zie je alle kerstballen verzamelen.  Daar klik je op. Dan kun je je aanmelden. Jaydee zal je dan goedkeuren als het goed is. Ze is nu aan het studeren voor haar examens dus het kan even duren

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei MayaTerLaar:

Hey @gastmama

Lijkt me heel fijn om in die groep te zitten :). Dus als dat van @Jaydee zou mogen is dat mooi meegenomen. 

X

Hè bah...op deze manier lijkt Jaydee wel een heel bazig typetje :38:. Maar Jaydee heeft je een uitnodiging gestuurd hoor meis. Je bent van harte welkom. 

 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jaydee:

Hè bah...op deze manier lijkt Jaydee wel een heel bazig typetje :38:. Maar Jaydee heeft je een uitnodiging gestuurd hoor meis. Je bent van harte welkom. 

 

:53: Jaydee

Dat is niet de bedoeling @Jaydee!!!!! Ik kan helaas niemand toevoegen anders hadden we je niet gestoord :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.