Jump to content

Jxtje : 30 augustus 2017 : Dr. ? : Kliniek ?

Recommended Posts

Hi iedereen, 

Ondertussen lees ik al een tijdje mee maar is het nu tijd om ook zelf wat te posten. 

Ik ben 26 jaar, moeder van 2 en klaar met voortplanten. Na de kids waren m'n borsten meer een soort sneue anti-climax geworden dan iets waarvoor je warm zou lopen. 

Ik ben in NL naar enkele klinieken geweest en heb 2 klinieken in BE per mail benaderd. Met geen van alle kwam ik tot een overeenstemming, en na het eerste gesprek wat ik bij de eerste kliniek heb gehad wist ik zeker, niets eraan doen is geen optie. Ik ben daar heel hufterig behandeld. 

In het kort gezegd was er maar 1 optie voor alle klinieken, een borstlift en dualplane. Alles wat ik absoluut niet wilde. Ik was en ben van mening dat het met de juiste anatomische implanten echt nog wel te redden was, en dat die borstlift maar moet komen als ik wat ouder wordt en het minder erg vind om rondom littekens te hebben. 

Ik heb absoluut geen ordeel tegenover andere die het niet erg vinden, voor mijzelf was het alleen geen optie. 

Na veel zoeken ben ik bij een prive ziekenhuis in het buitenland terechtgekomen en daar heb ik mij afgelopen woensdag laten opereren. 

Links en rechts waren niet meer gelijk, vandaar 450 links en 505 rechts. Anatomisch en subglandular.  Ik ben er nu al meer dan blij mee, geen slappe hap meer. Maar nu zit ik met 1 ding, de boel geneest erg mooi, alleen voel ik nog wel aardig wat vocht. Ben vanmorgen naar de HA geweest om het te laten controleren maar die zegt dat het er prachtig uitziet en vanzelf bijtrekt. 

Het ding waar ik dus wel mee zit is dat links eigenlijk al helemaal goed zit, en rechts (nog) niet. Ik voel de binnenkant van de prothese bij mn decolleté. Links valt volledig weg achter mijn eigen borstweefsel (had nog een lege D over), maar rechts voel ik de bovenkant. Nu ben ik bang dat als ik de band te lang blijf dragen dat ik links onnodig laat uitzakken. Ja, ondertussen ben ik als de dood voor weer een 'hang-debacle'. 

Zijn er meer leden met dezelfde ervaring? Dus ook boven de spier, anatomisch? 

En wat denken jullie: de band blijven dragen en ook links onnodig naar beneden duwen, of geen band en afwachten of rechts zelf meer naar binnen gaat (in lichaam wegzakt). 

Alvast bedankt! 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.