Jump to content

Verschillende adviezen pc, help wat zouden jullie doen?

Recommended Posts

Hoi iedereen,

ik weet even niet meer wat ik moet doen. Een aantal weken geleden heb ik een consult gehad jij dr Nio. Hij gaf aan dat tussen de 400 en 500 het mooist bij mij zou staan en dat het dual plane geplaatst moet worden. Voor de spier kon niet. Ik wilde zelf graag monobloc hydrogel. Dus uiteindelijk gekozen voor 440 hydrogel. Gister had ik nog een consult bij dr Verweij in boerhaave kliniek. Hij gaf aan dat het makkelijk voor de spier kan en dan 340 max is wat mooi zou staan. Ook gaf hij aan dat hydrogel troep was en da hij alleen maar werkt met fda approvel. Nu ben ik helemaal in de war. Voor of achter de spier? Hydrogel of siliconen? 440 of 340? Help help help!!

Hey @Pienn

Dr. Nio staat hier wel bekend als een dokter die grote cc's durft plaatsen :) Ook is hij zowel kundig in het voor of achter de spier plaatsen (vaak zijn PC's maar kundig in 1 van de 2). Dus ergens zou ik dan verwachten dat hij voor hetgeen kiest die echt het best bij jou past, aangezien het voor hem niet uitmaakt want hij kan toch beide methoden. Over de soort implantaten misschien hier wat opzoeken? 

Succes met je keuze! 

1 uur geleden zei Pienn:

Hoi iedereen,

ik weet even niet meer wat ik moet doen. Een aantal weken geleden heb ik een consult gehad jij dr Nio. Hij gaf aan dat tussen de 400 en 500 het mooist bij mij zou staan en dat het dual plane geplaatst moet worden. Voor de spier kon niet. Ik wilde zelf graag monobloc hydrogel. Dus uiteindelijk gekozen voor 440 hydrogel. Gister had ik nog een consult bij dr Verweij in boerhaave kliniek. Hij gaf aan dat het makkelijk voor de spier kan en dan 340 max is wat mooi zou staan. Ook gaf hij aan dat hydrogel troep was en da hij alleen maar werkt met fda approvel. Nu ben ik helemaal in de war. Voor of achter de spier? Hydrogel of siliconen? 440 of 340? Help help help!!

Hoi @Pienn 

ik ken beide pc niet (ik kom uit België) maar als ik dit lees heb ik direct de indruk dat die dr. Nio niet echt rekening houdt met zijn patiënt en gewoon wil "verkopen". 400 - 500 cc is echt veel! Ik weet natuurlijk niet wat je wil bereiken en wat je situatie nu is. Het verschil tussen 440 en 340 is best wel veel. 

Ik ben bij dr. Verdonck geweest en word door hem geopereerd op 18/10. Dat is wel in België. Hij is erg gekend en doet zo'n 800 - 1000 bv per jaar :-)

Al tijdens mijn eerste consult bij hem voelde ik me meteen op mijn gemak. Eerst kreeg ik wat uitleg en toen mocht ik verschillende groottes passen om te zien welk resultaat ik wou bereiken. Ik krijg op 18/10 275cc Motiva Ergonomics Full (dual plane geplaatst) waarmee ik zal uitkomen op een grote C, kleine D-cup. Momenteel heb ik een A'tje :-) 

Misschien ga je best nog eens op consultatie bij een andere pc. 

Zowiezo zal je hier op het forum ook wel wat wijzer worden. 

Succes met je zoektocht & hopelijk word je snel wat wijzer ivm de verschillende prothesen enz... 

@Brabs en @Bunny87 thnx voor jullie reacties. Ja ik had hier ook veel goede verhalen gelezen over Nio en dat hij wel een beetje bekend staat als de grote borsten dokter, maar zo raar dat de een zegt voor de spier en Nio niet eens echt opmeette en meteen zei dit wordt achter de spier. Ik ga inderdaad denk nog maar een consult bij een ander aanvragen en ben dan heel benieuwd wat die ander zegt. 440 is misschien ook toch wat te groot. Ben bang voor enorme ballen ;)

13 uur geleden zei Pienn:

@Brabs en @Bunny87 thnx voor jullie reacties. Ja ik had hier ook veel goede verhalen gelezen over Nio en dat hij wel een beetje bekend staat als de grote borsten dokter, maar zo raar dat de een zegt voor de spier en Nio niet eens echt opmeette en meteen zei dit wordt achter de spier. Ik ga inderdaad denk nog maar een consult bij een ander aanvragen en ben dan heel benieuwd wat die ander zegt. 440 is misschien ook toch wat te groot. Ben bang voor enorme ballen ;)

Ja, 440cc is echt veel :-D 

Beter nog even bij een andere pc langsgaan! Succes x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.