Booops Posted June 5, 2017 Share Posted June 5, 2017 Hoi meiden! Ik ben een vrouw van 25 jaar. Al enkele jaren ben ik erg onzeker over mijn borsten. Ik heb een B70, maar mijn borsten zijn erg ongelijk waardoor een normale BH of bikini nooit mooi past (re kant staat altijd een stuk open doordat ze zo ongelijk zijn). Als bikini moet ik dan ook altijd een 'liggende' bikini aantrekken. Ik ben al 3x naar dr Engeland geweest bij Bergmann kliniek in Bilthoven. Zij raadde me aan om max 240 te nemen (255 voor mijn andere borst om zo te zorgen voor gelijkheid). Ik zou graag een volle en mooie C cup willen wat wel bij mijn lichaam past (ik ben gespierd, maar wel dun. Ik ben 167 lang en weeg 54 kg). Nou ga ik as dinsdag voor de 4e en hopelijk laatste keer terug om nog iets groter te passen en er zeker van te zijn dat ik niet te klein neem. Liever ietsjes groter dan dat ik straks spijt heb. Echter wil ik wel dat mijn borsten er natuurlijk uit zien, dit is ook de reden dat ze daarom max 240cc heeft gezegd. Het worden trouwens ronde protheses, omdat ik van mezelf al ronde borsten heb. Momenteel staat mijn OK op 11 september (6 weken vrij en daarna begin ik met mijn nieuwe baan, ik werk als verpleegkundige dus vandaar dat ik ook echt die 6 weken vrij heb). Zijn er meiden die ook bij dr Engeland zijn geweest en wat is jullie ervaring? Het zou ook mooi zijn als er meiden reageren die al zijn geopereerd door haar! Graag hoor ik jullie reactie tegemoet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 iemand ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LilyR97 Posted June 6, 2017 Share Posted June 6, 2017 Hey schat! Ik ben 22 mei door drs Van Engeland geholpen, ronde prothese 345cc en 385cc. Verschil in cc was bij mij ook om ongelijkheid van de beginsituatie recht te trekken, alleen heb ik daarbij ook verschillende profielen gekregen (moderate & high) omdat mijn borstbeen niet helemaal recht stond ik heb haar als een hele aardige en kundige chirurg ervaren, operatie ging ook voorspoedig en heb helemaal geen pijn gehad! Vandaag zijn mijn hechtingen eruit gehaald en Mn littekens zijn heel mooi dun en gelijk, waar ik zelf heel blij mee ben. Mijn beginsituatie was trouwens een 75A/AA, ben 1.70m lang en woog voor de operatie 58kg. Vind de maat die ik heb gekozen persoonlijk heel mooi in verhouding met mijn lichaam passen. Het beste advies wat ik je kan meeegeven voor het kiezen van de uiteindelijke maat is foto's meenemen van borsten die jij mooi vindt van dames met een soortgelijke lichaamsbouw als jij. mocht je nog vragen hebben of foto's willen zien van hoe het bij mij is geworden, stuur me dan gerust een berichtje . Succes met je uiteindelijke keuze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 heb je een prive bericht gestuurd!! Thanks voor je uitgebreide reactie! Waardeer ik xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 Hoi Allemaal, 11 september ga ik voor mijn borstvergroting van 265 of 295 cc. Ik ben nog aan het twijfelen, maar heb de tijd tot as maandag. Wie van jullie was ook zo bang voor de narcose? Gedachten soms dat je niet meer wakker wordt bijvoorbeeld of juist naar gaat dromen? ..... Ik namelijk wel enorm! Hierdoor is de spanning echt best wel hoog al. Ik hoop in ieder geval dat alles goed gaat en ik jullie snel kan vertellen hoe het verliep! Iemand nog tips voor me voor maandag? Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jootjex Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Ik vond de narcose doodeng. Had totaal geen idee wat ik ervan kon verwachten. En had van mezelf ook verwacht dat ik huilend zou wakker worden met heel veel pijn. Vorige week maandag ben ik geopereerd en het is me echt meegevallen. Via infuus werd de narcose toegediend en kreeg nog een kapje op. Nu word je een beetje draaierig en dan val je lekker in slaap zei ze. Toen ze dat zei viel ik ook al in slaap. En toen ik wakker werd lag ik al op de uitslaapzaal. Ik sliep wat langer door dan normaal volgens mij want ze zijn een aantal keren bij mijn vriend geweest om te zeggen dat ik nog steeds sliep. Eenmaal bij grapte ik meteen dat ik slaap moest inhalen omdat ik de nacht ervoor zo slecht had geslapen vanwege de spanning haha. Had ook meteen weer praatjes. Ik voelde me echt goed toen ik uit de narcose kwam. Ik had echt lekker geslapen haha en werd wakker met een droom die uitkwam ik hoop dat je hier iets aan hebt! Maar ik begrijp je gevoel compleet! Iedereen die tegen mij zei narcose valt wel mee dacht ik je kletst maar wat haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 Lief van je in ieder geval! Fijn dat het voor jou ook allemaal is meegevallen. Bevalt het ook nog steeds? Ben je er blij mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jootjex Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 58 minuten geleden zei Booops: Lief van je in ieder geval! Fijn dat het voor jou ook allemaal is meegevallen. Bevalt het ook nog steeds? Ben je er blij mee? Ja ben er echt enorm blij mee! Kan niet wachten om snel nieuwe bh's enzo te kopen Ze voelen nu nog wel iets gespannen aan maar merk dat het elke dag iets beter gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 Haha daar kan ik me zeker iets bij voorstellen! Geniet ervan hoor!! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 @Booops Hoi hoi ik heb je topics even samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neerzetten zodat je alles overzichtelijk en netjes bij bij elkaar hebt staan. Voor nu lekker af gaan tellen en alles over je heen laten komen, gaat echt goed komen. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiziana Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Hallo super spannend ik moet morgen na de anesthesist en erna nog 1x goed gesprek over de hoeveelheid cc en heb ook dr van Engeland ik ga je volgen zodat alles mee krijg spannend.. Groetjes Tiziana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted September 5, 2017 Author Share Posted September 5, 2017 14 uur geleden zei Tiziana: Hallo super spannend ik moet morgen na de anesthesist en erna nog 1x goed gesprek over de hoeveelheid cc en heb ook dr van Engeland ik ga je volgen zodat alles mee krijg spannend.. Groetjes Tiziana Hihi zeker spannend! Voor hoeveel denk jij te gaan? Heb je al een datum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted September 5, 2017 Author Share Posted September 5, 2017 15 uur geleden zei Desert-Rose: @Booops Hoi hoi ik heb je topics even samengevoegd, de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neerzetten zodat je alles overzichtelijk en netjes bij bij elkaar hebt staan. Voor nu lekker af gaan tellen en alles over je heen laten komen, gaat echt goed komen. x Super! Bedankt. Ik ga zeker aftellen... Het wordt met de dag spannender! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tes33 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Succes vandaag! Ik ben benieuwd hoe het geworden is! Ik mag ook bijna naar bergman en van engeland! Ook ongeveer zelfde cc ! Succes en sterkte komende dagen ! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette1975 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Succes vandaag!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny87 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Heel veel suces vandaag!!! Spannend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 Super gelukkig! Ik heb uiteindelijk toch 295 en 310 laten plaatsen. Ze zijn niet te groot, maar voor mijn gevoel ook zeker niet te klein voor mijn bouw. Momenteel nog best wat pijn, maar dragelijk. Vooral ook last van mijn ribben haha. 25 sept weer terug naar de verpleegkundige en in december pas weer naar de arts op consult! Happy ##. Kan niet wachten om bh's te gaan shoppen en nieuwe kleding te gaan passen en kopen! Momenteel in deze bh heb ik een C75 ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted September 14, 2017 Author Share Posted September 14, 2017 Thanks meiden!! In een ander operatieverslag staan de foto's ! Beetje omslachtig. Sorry haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted September 14, 2017 Share Posted September 14, 2017 9 minuten geleden zei Booops: Thanks meiden!! In een ander operatieverslag staan de foto's ! Beetje omslachtig. Sorry haha! Hoi hoi, Gefeliciteerd met je nw boobs meis, ik heb de foto's samengevoegd met dit topic, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan, zowel voor jou als voor ons overzichtelijker. Dit topic kun je nu gebruiken voor alle updates, en je verslag. Ik wens je een goed herstel. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tes33 Posted September 19, 2017 Share Posted September 19, 2017 Hoi boops! Ik mag over 2 weken en krijg of 275 of 295. Ik moet een prothesewissel. Nu vroeg mij af heb jij de ruwe of gladde natrelle? Ik was er vandaag en toen zei mevr engeland dat ze laatste tijd de gladde plaatsen. Hoe gaat het nu na een ruime week ? Groetjes ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Booops Posted September 19, 2017 Author Share Posted September 19, 2017 36 minuten geleden zei Tes33: Hoi boops! Ik mag over 2 weken en krijg of 275 of 295. Ik moet een prothesewissel. Nu vroeg mij af heb jij de ruwe of gladde natrelle? Ik was er vandaag en toen zei mevr engeland dat ze laatste tijd de gladde plaatsen. Hoe gaat het nu na een ruime week ? Groetjes ! De gladde inderdaad. Met mij gaat het eigenlijk erg goed, heb helemaal niet zoveel pijn gehad. Ik heb 1 dag paracetamol en naproxen gehad en daarna alleen paracetamol. Sinds een paar dagen slik ik nog maar 2x per dag paracetamol. Het is vooral na het slapen en voor het slapen dat ik het slik. Maandag worden de hechtingen alweer verwijderd. Gaat snel! Spannend hoor over 2 weken... Weet je al wat je doet 275 of 295? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tes33 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 Super thnx voor je antwoord. Ik werd gister ineens een beetje zenuwachtig erover omdat ik nergens had gelezen nog dat de gladde nu 'beter'schijnen te zijn . Ik heb nu 220 van eurosilliconen maar krijg dan straks natrelle. ze gaat tijdens operatie kijken wat het gaat worden. alhoewel ze mijn borst nu perfect vind, wil ik zelf groter. ietjes groter maar. Heb je alweer nieuwe foto's in je album? ik heb het 10 jaar geleden gedaan en kan het mij gewoon niet meer zo goed herinneren wat de pijn . nu heb ik ook 2 kindjes rondlopen... oepsie . maar komt goed, ze zijn de eerste 3 dagen de deur uit en ik moet een nachtje daar blijven slapen. bedankt lig voor je info! groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette1975 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 Hoi! Ik heb ook Natrelle, maar dan de ruwe, mij is verteld dat hier minder last is op kapselvorming. Heb 8 september een prothesewissel gehad. Operatie is echt veel minder ingrijpend dan een eerste bv. Ik mag nu na 1,5 week alweer alles gaan doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tes33 Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 nog een vraagje ( dit omdat we door dezelfde zijn/worden geopereerd) : konden jullie nog kiezen tussen kleur bh ? hebben jullie nog een anna fix bh erbij gedaan? ik mag een nachtje blijven slapen, jullie ook gehad? is dat relaxt ? groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest happynewme Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 @Booops past mooi bij je figuur! Mag je trots op zijn! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.