Jump to content

Voorstellen: jootjex

Jootjex

Recommended Posts

Hallo allemaal

Na toch een aantal keren hier op het forum wat info te hebben opgezocht nu toch de stap gezet om een account aan te maken hier :)

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben 26 jaar. 1.67 cm groot en ongeveer rond de 60 kg. Helaas nooit veel borst volume gehad. Ik had meestal een a cup. Toen ik op mijn zwaartst was rond 70 kg had ik nog een kleine b cup. Toen ben ik wat afgevallen een aantal jaren terug en bleef er een aa/a cup over. Maar sinds ik een jaar of 16 was en in de gaten kreeg dat ze nooit echt veel groter zouden worden was mijn wens een borstvergroting. Maargoed het kost financieel nogal wat.

Maar eindelijk kon ik het bekostigen!! En vorige week maandag ben ik door accz a klinieken door dr. Van Onselen geopereerd! :) wat ben ik ontzettend blij! (Ondanks de pijntjes maar die neem ik voorlopig maar voor lief :) )

Ik heb 380 cc dual plane druppelvorm polyurethaan implantaten.

Meer paste er ook niet in zei de plastisch chirurg.

Het herstel hiervoor staat 3 weken. 

Ik ben meer dan blij. Ik vind zelf dat ze heel mooi bij de rest van mijn lichaam passen en heb niet meer het gevoel dat ik een "kinderlichaampje" heb. 

Ik kijk al uit naar het moment dat ik nieuwe bh's kan kopen en over een tijdje trouwjurken passen! Dat had ik nog niet verteld, ik ben verloofd en ga volgend jaar mei trouwen. En met mijn nieuwe boobies zal dit helemaal super zijn! Ik had namelijk al een keer jurken gepast maar zoals met elk kledingstuk viel ik natuurlijk over mijn kleine voorkant :( dus ik kijk er allemaal erg naar uit! 

Ik zag erg op tegen de operatie. Volgens mij ben ik nog nooit ergens zó zenuwachtig voor geweest. Ik was namelijk nog nooit geopereerd geweest, laat staan onder narcose. Maar de narcose en operatie zelf is me reuze meegevallen! Ik ben nu aan het herstellen. Het rustig aandoen vind ik nog wel lastig. In mijn hoofd in elk geval want mijn lichaam laat me wel merken als ik even iets te enthousiast ergens mee ben. 

Verder zal ik deze weken tijdens mijn rust (en erna natuurlijk ook!) lekker rondneuzen hier op het forum :) leuk dat je zo met elkaar erover kan hebben!

We zullen elkaar hier vast nog wel tegen komen en als je nog vragen hebt aan me, stel ze gerust!

Liefs J.

Hoi @Jootjex

Wat fijn dat alles al achter de rug is en dat je blij bent!!

Gaaf hoor straks lekker trouwjurken passen, dat is dan toch iets om naar uit te kijken.

We hebben ongeveer de zelfde voor situatie. Ik ben zelf over 3 weken aan de beurt. Zo'n ongelooflijke zin in!! Krijg waarschijnlijk anatomisch 400cc. 

Heb je al foto's gemaakt? Ben erg nieuwsgierig :)

Succes met je herstel meid!! 

Liefs 

7 uur geleden zei Loumi:

Hoi @Jootjex

Wat fijn dat alles al achter de rug is en dat je blij bent!!

Gaaf hoor straks lekker trouwjurken passen, dat is dan toch iets om naar uit te kijken.

We hebben ongeveer de zelfde voor situatie. Ik ben zelf over 3 weken aan de beurt. Zo'n ongelooflijke zin in!! Krijg waarschijnlijk anatomisch 400cc. 

Heb je al foto's gemaakt? Ben erg nieuwsgierig :)

Succes met je herstel meid!! 

Liefs 

Ja het is zeker iets om naar uit te kijken! En ben ook zeker blij dat ik ze nu heb voor de bruiloft en niet erna. Want dan denk ik dat je toch altijd terug kijkt naar de foto's van had ik ze maar toch ervoor laten doen. Dus daar kan ik nu geen spijt van krijgen :)

Leuk is dat he van dit forum dat je toch herkenning vind met anderen :) vind je het spannend?

Ja ik heb wel een foto waar en hoe kan ik die plaatsen? 

Dank je wel! Jij alvast veel succes!

Liefs

Er komt dus een hele leuke tijd aan Voor jou! Lekker van genieten!! Idd heel fijn dat jebhet voor het trouwen hebt gedaan. Daar krijg je zeker geen spijt van!!

Idd super om herkenning bij anderen en ervaringen te delen. Ik vind het wel spannend, maar niet eng spannend. Ik heb er zo lang mee gezeten. En dan nu eindelijk (nog 3 weekjes) dan gaat het gebeuren!!!

Ik heb de link opgezocht waar het beschreven staat hoe je een album moet maken: 

Ben erg benieuwd naar je fotos :)

52 minuten geleden zei Loumi:

Er komt dus een hele leuke tijd aan Voor jou! Lekker van genieten!! Idd heel fijn dat jebhet voor het trouwen hebt gedaan. Daar krijg je zeker geen spijt van!!

Idd super om herkenning bij anderen en ervaringen te delen. Ik vind het wel spannend, maar niet eng spannend. Ik heb er zo lang mee gezeten. En dan nu eindelijk (nog 3 weekjes) dan gaat het gebeuren!!!

Ik heb de link opgezocht waar het beschreven staat hoe je een album moet maken: 

Ben erg benieuwd naar je fotos :)

Dank je! Volgens mij moet het dan nu gelukt zijn :$ 

Fijn dat je er zo naar uit kijkt! Je word er zo blij van :) en de eerste pijntjes etc nemen we maar voor lief. We weten gelukkig dat dat tijdelijk is he haha

15 minuten geleden zei Loumi:

Oh fijn gelukt dus!! Hihihi..

Ohh wauwww!!! Mooi zeg!!! 

Idd kijk ik er erg naar uit, jaren lang zeggen ik wil, ik wil.. En nu ga ik hey gewoon doen!! Hihihi.. zeker nemen we dan de pijntjes voor lief. 

Gelukkig toch gelukt dus!

Dank je! Ben zo blij met het resultaat!! Dit past veel beter bij de rest van mn lichaam ipv cupje niks haha

Echt aftellen geblazen nu. Spannend zeg! Super leuk! Wat zullen wij blije vrouwen zijn haha :)

23 minuten geleden zei Jootjex:

Gelukkig toch gelukt dus!

Dank je! Ben zo blij met het resultaat!! Dit past veel beter bij de rest van mn lichaam ipv cupje niks haha

Echt aftellen geblazen nu. Spannend zeg! Super leuk! Wat zullen wij blije vrouwen zijn haha :)

Fijn meid dat je zo blij bent!

Ben zelf ook zo benieuwd. Als ik dan de foto's bekijk van het consult van het passen dan zie ik ook dat het klopt met de rest van mn lichaam. Nu idd aftellen voor ik ze echt mag bewonderen :wub:

We gaan heeeel erg blij zijn :)

16 uur geleden zei Loumi:

Fijn meid dat je zo blij bent!

Ben zelf ook zo benieuwd. Als ik dan de foto's bekijk van het consult van het passen dan zie ik ook dat het klopt met de rest van mn lichaam. Nu idd aftellen voor ik ze echt mag bewonderen :wub:

We gaan heeeel erg blij zijn :)

Hou je me op de hoogte? :)

• 2 weeks later...
Guest Toetje1993

Hoi @Jootjex! Ik las dat jij dezelfde lengte en gewicht hebt als ik en toevallig krijg ik ook 380cc anatomisch volgende maand. Dual plane en ook bij ACCZ ! Dat maakte mij natuurlijk extra nieuwsgierig naar jouw ervaring. Hoe lang heb je de pijn ervaren? En kreeg je alleen een borstband of ook een bh? En was jou omtrek 75? Welke maat bh ga je nu krijgen denk je met je nieuwe borsten?

Sorry voor alle vragen haha maar eindelijk heb ik een vergelijkbaar iemand gevonden 

20 uur geleden zei Toetje1993:

Hoi @Jootjex! Ik las dat jij dezelfde lengte en gewicht hebt als ik en toevallig krijg ik ook 380cc anatomisch volgende maand. Dual plane en ook bij ACCZ ! Dat maakte mij natuurlijk extra nieuwsgierig naar jouw ervaring. Hoe lang heb je de pijn ervaren? En kreeg je alleen een borstband of ook een bh? En was jou omtrek 75? Welke maat bh ga je nu krijgen denk je met je nieuwe borsten?

Sorry voor alle vragen haha maar eindelijk heb ik een vergelijkbaar iemand gevonden 

Hee Toetje1993,

Wat toevallig! Ik heb tot dusver mijn ervaring met Accz a klinieken als erg prettig ervaren! Ik had tot de woensdag oxycodon als pijnstiller en vanaf toen nam de pijn ook per dag af. Ik was de maandag geopereerd. Ik vond elke dag wel wat beter gaan met de pijntjes en ongemakjes. Maargoed dat kan per persoon verschillend zijn natuurlijk. Ik had ook geluk met mijn lieve vriend waarvan ik ook absolute rust moest nemen en hij werkelijk alles voor me deed zodat ik niets teveel zou doen.

Ik kreeg een borstband om (dit weekend nog even afzien en dan mag ik vanaf maandag een normale bh aan)

Mijm omtrek was 70 a/aa en gister zijn mijn hechtingen verwijderd dus ben meteen de stad in gegaan om nieuwe bh's te kopen. Ik had verwacht dat ik een volle c, kleine d zou hebben. De verkoopster van de hunkemoller heeft me heel goed geholpen en had zelfs een 70E. Maar kan misschien met andere merken bh's weer iets anders uitvallen.

Geeft niets hoor! Vraag gerust! Het is spannend genoeg allemaal :) ik heb in mijn album een aantal foto's staan mocht je even willen kijken :)

En als je nog vragen hebt, stel ze maar gewoon hoor! 

Guest Toetje1993

Wat fijn om te horen dat je ervaring zo goed is met ACCZ :) en bedankt voor al je info! Ik kan echt niet wachten tot ik aan de beurt ben:blush:

Was het bij jou zo dat ze meerdere maten implantaten mee namen naar de operatie zodat ze tijdens de operatie kunnen beslissen hoeveel er in kan? 

Ik hoop dat er zeker 380cc in past bij mij en dat ik net zoals jij ook een D of zelfs E cup krijg.. Helaas valt het bij iedereen anders uit en is het afwachten 

59 minuten geleden zei Toetje1993:

Wat fijn om te horen dat je ervaring zo goed is met ACCZ :) en bedankt voor al je info! Ik kan echt niet wachten tot ik aan de beurt ben:blush:

Was het bij jou zo dat ze meerdere maten implantaten mee namen naar de operatie zodat ze tijdens de operatie kunnen beslissen hoeveel er in kan? 

Ik hoop dat er zeker 380cc in past bij mij en dat ik net zoals jij ook een D of zelfs E cup krijg.. Helaas valt het bij iedereen anders uit en is het afwachten 

Ik was op de operatiedag zelf ook ontzettend zenuwachtig maar ze hebben me heel goed gerust gesteld. Bijv een flauw grapje van dr. Van Onselen " ben je erg zenuwachtig? Nou een ding scheelt ik niet" nou dan heb je bij mij wel het ijs gebroken :)

Door welke pc word jij geopereerd?

Ik heb het niet gezien maar die info kreeg ik wel tijdens mijn consult. Uiteindelijk hadden ze het wel heel goed ingeschat en was 380cc wat er inpastte :)

Zal bij jou ook vast goedkomen!

Wanneer word je geopereerd? Welke implantaat krijg je? Ook polyurethaan?

Guest Toetje1993

Ik word door dokter Koeijers geopereerd op 24 oktober. En ik heb gekozen voor de polytech microthane implantaten. Deze hebben geen kans op kapsel vorming en de kans op draaien is ook enorm klein:) wel zo veilig haha

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.