Kietje Posted September 3, 2017 Share Posted September 3, 2017 Hoi meiden. Ik hoorde via via dat je pillen kunt slikken voor beter herstel. De crème wil ik in iedergeval gebruiken na 6 weken. Maar hoe zit dat met die pillen. Wie gebruikte ze ? En wat waren je ervaringen....? Of is het een verkoop praatje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted September 7, 2017 Share Posted September 7, 2017 Ik denk dat dit niet veel zin heeft, heb je een link naar die pillen? Herstel kan je niet versnellen, is toch iets wat je lichaam moet regelen. Al zullen vitaminepillen wellicht wel helpen bij je weerstand, maar daar is nog geen bewijs van. Zou het denk ik niet doen, enige waarvan ik weet dat ze werken zijn de hansaplast litteken vervagers. Of andere siliconenpleisters maar die zijn erg duur of je moet ze lange tijd gebruiken. Zelf smeerde ik met olie waar vitamine E in zat, de littekens zijn dun en bijna niet zichtbaar. Maar denk dat dit ook gewoon aan m'n huid ligt, aangezien alle littekens bij mij zo goed als niet te zien zijn. Nu moet ik ook heel eerlijk zijn dat ik zowel pleisters en olie de eerste 6 weken braaf heb gebruikt toen de korstjes eraf waren maar daarna werd ik een beetje laks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.