Ga naar inhoud

Superdry : 9 januari 2018 : Dr. van Waes : Kliniek ?


Gast Superdry

Aanbevolen berichten

Dames,

 

wie van jullie is geopereerd door dokter Carl Van Waes? Operatie staat gepland 09/01/2018, wegens omstandigheden lukt het niet eerder.

 

zijn jullie tevreden? Bij mij zou hij ze plaatsen achter de borstspier en zouden het ronde protheses zijn.

 

Iemand die zo,is geopereerd en eventueel foto heeft? 

 

Ik zou normaal uitkomen op goeie C eventueel kleine D. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben niet door hem geopereerd maar ben bij hem op consultatie geweest. Uiteindelijk heb ik voor een andere pc gekozen omdat ik vond dat er al in mijn plaats gekozen was wat betreft grote en vorm. Er zou ook niet echt een pasmoment volgen en dat vond ik niet zo fijn. Gaan ze dat bij jou wel doen? 

Naar mijn gevoel koos hij ook best grote implantaten terwijl mijn vraag 'een natuurlijk' resultaat was.

hopelijk had jij een andere ervaring bij hem!!! Los daarvan denk ik wel dat hij een superchirurg is en mooi werk levert!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

hij heeft mij volledig gemeten en gewogen. En naargelang breedte borstkas en stand van borsten nu heeft hij mijnen aantal voorstellen gedaan die een optie kunnen zijn. Op,zich vond ik dit niet slecht want zelf heb ik geen idee wat ik loet verwachten...

 

Hij zou ze gedeeltelijk achter de borstspier plaatsen omdat dit het meest natuurlijk effect zou geven bij mij, ervoor zij heel zichtbaar en voelbaar zijn....

 

hoop echt nog met mensen in contact te komen die onlangs door hem zijn geopereerd voor resultaten te horen.

 

Waar heb jij je uiteindelijk laten opereren? 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het belangrijkste is dat jij je er goed bij voelt! Via Google vond ik wel eens een blog van iemand die door hem is geopereerd. Er stonden wel geen foto's bij dacht ik! Misschien moet je dat eens proberen. 

 

Mijn operatie staat gepland in oktober. Uiteindelijk gekozen voor st Niklaas, Houtmeyers. Nog een jonge dokters maar hij wordt hier in de buurt hoog aangeschreven. Zeer begripsvol en echt de tijd genomen voor het pasmoment waarbij ik zeer blij was met zijn advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik ben 20 juli door hem geopereerd.

 

Tijdens het consult inderdaad borst opgemeten en toen heeft hij laten zien dat ik of high profile max. 425 cc kon nemen ivm de 1 cm marge die ze aanhouden of medium profile en dan meer cc. Ik ben voor de high profile 425 cc gegaan en ook tussen de borstpier.

 

Ik ben afgelopen donderdag 6 weken op en ik ben die weke  zo makkelijk doorgekomen. Eerste 3 dagen waren wat vervelend maar er is geen moment geweest dat ik dacht wat heb ik mezelf aangedaan :).

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album daar staan wat foto's in.

 

Xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op ‎4‎/‎09‎/‎2017 om 23:49 zei xMandy93:

Hoi,

 

Ik ben 20 juli door hem geopereerd.

 

Tijdens het consult inderdaad borst opgemeten en toen heeft hij laten zien dat ik of high profile max. 425 cc kon nemen ivm de 1 cm marge die ze aanhouden of medium profile en dan meer cc. Ik ben voor de high profile 425 cc gegaan en ook tussen de borstpier.

 

Ik ben afgelopen donderdag 6 weken op en ik ben die weke  zo makkelijk doorgekomen. Eerste 3 dagen waren wat vervelend maar er is geen moment geweest dat ik dacht wat heb ik mezelf aangedaan :).

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album daar staan wat foto's in.

 

Xxx

 

 

OOhh zou ik jouw foto's mogen zien? Ik ga straks op consult bij hem en ben zo beniwud....
ik twijfel tussen De Docnker en Van waes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 4-9-2017 om 23:49 zei xMandy93:

Hoi,

 

Ik ben 20 juli door hem geopereerd.

 

Tijdens het consult inderdaad borst opgemeten en toen heeft hij laten zien dat ik of high profile max. 425 cc kon nemen ivm de 1 cm marge die ze aanhouden of medium profile en dan meer cc. Ik ben voor de high profile 425 cc gegaan en ook tussen de borstpier.

 

Ik ben afgelopen donderdag 6 weken op en ik ben die weke  zo makkelijk doorgekomen. Eerste 3 dagen waren wat vervelend maar er is geen moment geweest dat ik dacht wat heb ik mezelf aangedaan :).

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album daar staan wat foto's in.

 

Xxx

 

 

Hoi, ik ben 9 okt jl geholpen door dokter carl van Waes...Nu 4 weken po..ik ben super tevreden..mag ik je volgen...want zoveel info vindt je niet over pc carl van waes...en mag ik vragen waar je bent geholpen door hem en ook via Diana gabriels? Gr Celine 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-9-2017 om 21:33 zei Superdry:

Dames,

 

wie van jullie is geopereerd door dokter Carl Van Waes? Operatie staat gepland 09/01/2018, wegens omstandigheden lukt het niet eerder.

 

zijn jullie tevreden? Bij mij zou hij ze plaatsen achter de borstspier en zouden het ronde protheses zijn.

 

Iemand die zo,is geopereerd en eventueel foto heeft? 

 

Ik zou normaal uitkomen op goeie C eventueel kleine D. 

 

Groetjes

Hoi, ik ben 9 okt jl...door carl van waes geholpen...kliniek janssen in oisterwijk...ik ben super tevreden..weinig pijn...mooie litekens...nu 4 weken PO...ik voeg je toe dan kan je in mijn album kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo! Terug thuis van rond 17u... momenteel nog heel vervelend gevoel. Voel me precies zwaar toegetakeld. 

 

Wzl blij eindelijk de stap gezet te hebben! 335cc geplaatst, gedeeltelijk achter de borstspier.

 

heel benieuwd naar het eindresultaat...

 

jij nog steeds tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Superdry:

Hallo! Terug thuis van rond 17u... momenteel nog heel vervelend gevoel. Voel me precies zwaar toegetakeld. 

 

Wzl blij eindelijk de stap gezet te hebben! 335cc geplaatst, gedeeltelijk achter de borstspier.

 

heel benieuwd naar het eindresultaat...

 

jij nog steeds tevreden?

 

Fijn dat het allemaal goed gegaan is! Heb je ze al even gezien? Vervelend van de pijn maar dat wordt beter!!

 

Had je het tegen mij over dat tevreden zijn? Want ik had nog niet eerder in je topic gereageerd voor gisteren haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

ben dinsdag 9/1 geopereerd geweest. 335cc dual plane. Pijn valt heel goed mee met uitzondering van 1 plaats onderaan de linkerborst. Echt een doordringende stekende pijn.

 

iemand die dit herkent? Kan dit van de draadjes zijn? 

Alles zit nu nog ingepakt, morgen mag alles eens open en volgendecdinsdag mogen de draadjes er uit.

 

groetjes x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 2.5 weken po en ik heb ook nog steken door mijn borsten, ook branden ze nu geregeld. Je zenuwen zijn aan het herstellen en geven nu signalen af en helaas is het eerste signaal wat ze afgeven een brsnderig gevoel en fline steken. Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegt.... 

Als je het echter niet vertrouwd moet je contsct opnemen met je pc. Daar is hij ook voor. Niet alleen om de operatie te doen maar ok om jou gerust te stellen als je onzeker bent :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haai haai... ik heb beetje zitten zoeken en idd weinig over dr van waes.

ik heb 4 februari een consult bij hem... ben wel heel benieuwd hoe die is.

ik kom via dg voor een bv.

nou lees ik ook dat de aantal cc bij het eerste concult niet altijd overeen komen met het 2de consult, en word het dan wat de arts voorschrijft?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎1‎-‎2018 om 10:20 zei Superdry:

Stekende pijn in de linkerborst... herkenbaar door mensen op de derde dag PO? Gisteren viel alles goed mee, vandaag terug minder...

Volgens mij mis je wel eens een berichtje in je topic. Er zijn namelijk wel dames die reageren, maar ik zie je zelden reageren op hun antwoord :)
Als je op het sterretje voor het topic drukt, in plaats van op de titel, dan kom je op het eerste ongelezen bericht uit. Wel zo handig, en zo sla je geen berichten over :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4/11/2017 om 16:37 zei Linie2109:

Hoi, ik ben 9 okt jl...door carl van waes geholpen...kliniek janssen in oisterwijk...ik ben super tevreden..weinig pijn...mooie litekens...nu 4 weken PO...ik voeg je toe dan kan je in mijn album kijken. 

 

Hey! Al even geleden je berichtje maar ben nu inmiddels ook bijna 4 weken PO. Wou eens horen bij jou hoe lang jij je borstband hebt blijven dragen? Ik heb de mijne momenteel afgedaan... ben bang dat ze te laag gaan komen. Mijn man en ik vinden ze nu ideaal van hoogte! 

Nog steeds tevreden van je operatie? Ik heb wel heel weinig last in vergelijking met andere dames als ik het zo lees geopereerd door andere PC. Ik werk al 2 weken terug en sinds eind deze week kan ik ook al eens weer mijn kindjes optillen. 

 

Wanneer ben jij overgeschakeld naar gewone bh’s? 

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.