Ga naar inhoud

kim207 : 7 januari 2011 : Dr. Lemmens : Klina Brasschaat


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Tis in de sjakosch mijnen banner :D allee het aftellen kan beginnen!!

Eefje merci om me te helpen verhuizen e.d :D

@Mii, oja, is dat zo, telt ie niet meer verder nadien, jee das ook niet handig en zeker niet leuk, wist ik helemaal niet! <_<

@Kim, graag gedaan, 't waren gelukkig geen zware dozen, hihi :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:DGoeiemorgend iedereen,

Kim: ik heb een winkel in ekeren.. een krantenwinkel :)

mii18: zolang die nu maar ni stopt is het voor mij oke :) Het kan niet rap genoeg gaan! :5:

Ben gisteren met 12 vriendinnen naar de sauna geweest (wel een privé en met bikini) en heb het daar maar uit de doeken gedaan wat er de 7ste gaat gebeuren :3: De reacties waren zeer positief en heb meer met men platte vijgen bloot gelopen zodat ze voor situatie konden bekijken hahahaha.. :4:

Enfin iedereen heeft ze laten zien hoor.. we konden beter monokini gaan :) We gaan dit herhalen van zodra ik men nieuwe :1boobs: heb..

Ben wel blij dat de sint, kerst en nieuwjaar ertussen zit.. dan gaat het toch allemaal een ietsiepietsie sneller hé :P

Ben toch nog steeds aant peinzen dat 400 niet te veel gaat zijn!???

we zien wel!

toedeltjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goeiemorgend dames,

Weer ff geleden dat ik zelf op mijn eigen pagina ben komen posten, vond het dan hoog tijd om deze niet te verwaarlozen :rolleyes:

Ik weet niet hoe of wa maar waarom is de belangrijkste site van de wereld niet bereikbaar bij mijn thuis??!! Vindt het echt frustrerend dat ik thuis er niet meer op kan :angry: Ik heb wel ne link gekregen hoe ik dit kan veranderen maar dat lukt me van geen kanten! Ik volg stap per stap maar kom er niet uit :blink:

Ik hoop dat het snel hersteld is of wat er ook aan is gemaakt wordt..

Ben hier serieus aant aftellen hé.. :5: Ben eerlijk gezegd ook al wat aant stressen over mijn herstel.. Ik kan hoogstens een 2 weken thuis blijven alst geen goei week gaat zijn en dan moet ik zowiezo terug autorijden?? Ook met de kids gaat da wa worden :o naart school doen en pakken e.d.. Mijn vriend pakt wel verlof maar das om de winkel te doen! pfffff.. kim ni stressen!! komt wel goed zeker! :D

Nog een fijne koude dag x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.