Ga naar inhoud

kim207 : 7 januari 2011 : Dr. Lemmens : Klina Brasschaat


Aanbevolen berichten

Hoi ik zal me even voorstellen..

Mijn naam is kim en ben hier sinds enkele dagen een trouwe meelezer en vond het maar eens tijd om mij erbij te voegen :rolleyes:

Ik weet ook niet of ik me er zo moet insmijten of dat ik me gewoon bij een bestaande topic kan bijvoegen??

Hoe meer ik lees en foto's bekijk des te sneller ik ze wil hebben.. maar we zullen maar beginnen bij het begin zeker!! Nu heb ik gisteren een afspraak gemaakt bij dokter lemmens in klina brasschaat! Ik lees er hier zeer weinig over en weet dus ook niet of er iemand al ervaring heeft bij deze dokter? Ik moet de 17de november voor de 1ste keer op consultatie en kan al ni wachten tot het zover is!!

Ik hoop dat er dus iemand met mij ervaringen wil wisselen en de tijd doden tot de groooooooooooooooooooooooooooooote dag :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Kim,

Welkom op het forum!!!

Wat leuk dat je een consult hebt binnenkort, spannend allemaal he? Ik ben ook wel benieud hoe je bij je kliniek/pc terecht bent gekomen. Ik ben helemaal niet thuis in Belgische klinieken, alleen die waar ik zelf heenga. (Be-clinic, Plovier). Kom je uit Belgie of Nederland?.

Heb je al een beetje een idee of je ze voor of achter de spier wilt? En welke maat ongeveer?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Welkom! :D

Je hebt je er goed ingesmeten hier bij de voorsteltopics hoor, niets mis mee, zo zien we het graag!

Spannend hé, je eerste consult! Er is hier nog iemand bij dr. Lemmens geweest voor een mommy make-over, Lesilla, binnenkort krijgt ze bij hem haar borstlift. Je kunt haar topic alvast eens doorlezen, al is het natuurlijk niet hetzelfde als een gewone borstvergroting.

Veel aftelplezier naar je eerste consult en nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames :48:

Ik woon in belgie en ook niet ver van klina.. waarom dr lemmens.. hij zit dus lekker dichtbij :6: nenee niet daarom hoor.. Hij heeft bij een vriendin een bvk gedaan en bij een familielid een bv! Die zijn er heel tevreden over maar toch zou ik eens graag foto's van voor en na van hem willen zien! Ik vind er dus geen 1 van op het net of ik ben oerdom en vindt ze ni! Ik heb nu een 80A maar da zijn opvulbeha's en kan er zo nog wel wat watten tussen steken! Ik ben een 1.74m en mijn gewicht is normaal rond de 63 kilo maar zit nu nog wel met zschapskilo's.. maar die krijg ik er wel weer af! nog zo een streefdoel trouwens :43::91: we blijven in beweging :) Enfin, ik weet dus nog ni goed hoeveel cc ik zou nemen!! Enkele voorstellen miss??? wel zal het achter de spier zijn want dat oogt naart schijnt het natuurlijkst? Ik denk ook dat dokter lemmens maar met 1 soort van siliconen werkt (kan nu ff ni op de naam komen maar het begint denk met mc......)

Zo, ga het ff hier bij laten en hoop en wacht op jullie response ;)

Toedeloe x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

Das al een goede reden als je mensen kent die bij hem geweest zijn en tevreden zijn! :) Maar kan me voorstellen dat je nog niet veel foto's hebt kunnen vinden van zijn resultaten, ben z'n naam ook nog niet veel tegengekomen, vandaar.

Een voorstel voor het aantal cc is heel moeilijk hoor, het valt bij iedereen anders uit, en gewoonlijk is voor de spier het meest natuurlijk, maar het moet natuurlijk mogelijk zijn, dat hangt af van hoeveel eigen weefsel je hebt, hoe dik je huid is enz...

Zal wel McGhan zijn wat je bedoeld, heet nu inderdaad Natrelle.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Welkom hier op het forum..

Gefeliciteerd met de datum van je eerste consult..

Spanennd allemaal joh!

Heb je ook nog geen idee op welke cupmaat je wilt uitkomen, en hoe je ze het liefst geplaatst wil hebben?

Ik ben ook in Belgie geopereerd, maar dan bij dr.Plovier!

Wens je heel veel plezier hier op het forum

:58: Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kim,

Welkom op het forum!

Heb er zelf heel veel aan gehad om hier rond te neuzen.

Ben een poos geleden ook bij Dr. Lemmens geweest en hij staat tot nog toe bij mij op nr 1

Dat je niets hebt kunnen vinden op het net kan kloppen. Mij is het tot nog toe ook niet gelukt om foto's van zijn BV's te vinden. Mocht je toch nog wat kunnen vinden hoor ik het graag

Heb ook goede dingen gehoord van andere mensen.

Ik had er een goed gevoel bij toen ik bij hem op consultatie was geweest. Ben benieuwd hoe jou ervaring strakjes is.

Succes de 17e!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedmeuuuuuuurning ladies :D

Heb er vannacht weer over gedroomd zenne!! Volgens mij doe ik niet anders meer dan aan tette denken :4:

@sima@: Kan je miss eens vertellen wat er de 1ste afspraak gebeurt is en of er al concrete zaken besproken zijn bv: hoe hij te werk gaat en of er lange wachtlijsten zijn, stelt hij zelf de aantal cc voor e.d? ben curieus ziede :1:

Als ik naar de foto's ga zien zie ik heel veel verschillen.. Ik zie precies zo rond de 375 à 400 cc wel zitten? Ben best wel groot daar mag toch een goei groot stel :1big_boobs: bij hé :3:

Nu dacht ik dus echt dat je ze achter de borstspier laat plaatsen je een veel natuurlijke look hebt?? niet dus? of zijn de meningen hier verschillend.. Ik heb nu wel meer hangborsten mede het uitzetten van mijn borsten tijdens de zwschap terwijl ze vroeger wel klein waren maar ook heel stevig!!

In ieder geval geraak ik verlaafd aan deze site en hoop snel op reacties :5:

toedeloe x

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey kim

Spanned hoor zo'n eerste concult.... ik heb wo 10 november mijn eerste concult bij dr Plovier ben er ook nog niet uit hoeveel cc ik zou willen .. in mijn hoofd weet ik wel waar ik graag naar toe wil :1bouncingboobs: maar zou niet weten hoeveel cc ik daarvoor nodig zou hebben....ik hoor het allemaal wel waneer ik mijn consult hebt...

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kim,

hopelijk was het wel een mooie droom :1big_boobs: !

Is echt verslavend he. ook goed om je voor te bereiden.

Ik ben enkel voor een eerste consult geweest. Daar zijn toen de voor en nadelen besproken over de plaatsingen(voor of achter de spier). Gekeken of er plaats was voor een prothese voor de spier, wat foto's gezien en uitleg waarom hij het liefst met ronde prothese werkt.

Bij hun kun je een tweede consult aanvragen wanneer je zeker bent dat je daar de operatie wil laten uitvoeren. dan wordt er ook een pas sessie gehouden met verschillende pas prothese en kleding.

Ik vond Dr Lemmens een vriendelijke gemoedelijke man en voelde me erg op het gemak daar.

Als je nog vragen hebt roept u maar!

Heb een fijn weekeind.

Gr Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sima: Ik zou toch graag al de 1ste consultatie willen passen of doet hij dat echt niet?? Als je nu al zeker bent dat hij je borsten mag doen? Hoe zagen de foto's voor en na eruit?? was je content?

Ga je het nu bij hem laten doen of niet? :)

Zijn er lange wachttijden? hahaha.. ik vraag maar hoor :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

:77::104: net een hele tekst geschreven en weg istie...

Nou goed daar gaan we nog een keer.

Hoi Kim,

Ik zou het gewoon vragen of je mag passen de eertse keer. Zou wel even bellen van te voren omdat ze dan meer tijd nodig hebben. Vragen staat vrij natuurlijk ;)

Ben er nog niet helemaal uit of ik mijn BV daar laat doen. Ben er wel zeker van dat ik daar in goede handen ben en heb veel positieve dingen gehoord van mensen rondom me.

De foto's zagen er erg goed uit. Zou ook graag meer reacties van andere gelezen hebben op het net en foto's zien van voor en na maar helaas.

De wachttijden weet ik niet meer, was niet lang geloof ik.

Succes,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag iedereen :1:

Er zijn er idd maar weinig die bij dokter lemmens zijn geweest.. Heel weinig reacties :(

Ik sta voor een dilemma.. De 1 zegt voor de spier en de ander achter de spier.. Mijn tante heeft het bij hem voor de spier laten doen en die zien er heel natuurlijk uit! ook bewegen ze mee en staan ze niet recht naar voor (als je begrijpt wat ik bedoel)

Mijn vriendin heeft ze achter de spier laten doen en zegt dus dat ik dat ook moet laten doen achter de spier?? Grrrr.. wat zijn de verschillen en voor en nadelen?? kan er iemand mij al wat inlichten.. Ik weet dat de pc mij wel alles gaat uitleggen en zien wat bij mij het beste is maar ben te curieus om te wachten tot de 17de :P

Ik zou zo graag voor en na foto's zien van deze pc hé!!! vindt ze nergens pffff... -_-

Hoop snel op wat reacties van jullie :D

Dadakes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim

ik heb geen achter de spier gehad,wel dual plane(tussen de spier) en nu voor de spier,vind voor de spier echt een verschil tegenover dual plane hoor,blijven niet rechtop staan als je ligt,bewegen mooi mee en heb natuurlijke look.

maar goed,het is net wat je zelf wilt en het beste bij voelt :rolleyes:

herstel is bij voor de spier ook minder pijnlijk :6:

sucses met het maken van je keus..

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik goed kan lezen heb jij ze nu voor de spier en ben je daar het contentste mee? Wat is eigenlijk dual plane?? ge zie dak er gene kaas heb van gete hé :4: Is da een soort protese of de plaats waar ze ze steken? Ik die dacht da ge het op de spier doet je altijd veel beter de omlijning van de protese zou zien?? Enfin ik ken er niks van ziede wel :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey kim ,

Welkom hier :D Ben benieuwd naar je consult..nog een weekje :D hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag of zie ik dat over het hoofd??

clina brasschaat is tog een ziekenhuis? Daar zijn 2 vriendinnen van mij bevallen kom zelf niet uit belgie maar ik d8 die naam komt me bekend voor vandaar of heb ik het helemaal mis???

xxx Bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bambie,

Je hebt het goed.. Ik ben zelf ook 2 x bevallen in klina en woon er dus niet veraf :)

Ik ben 30 jaar en het is dus hogentijd voor een bvg hahaha.. Droom er al heel lang van :)

Ik zie dat jij 5 januari aan de beurt bent.. Spannend hé.. Heb jezelf die datum gepland of zijn het lange wachttijden?? Ikzelf ga ook voor die datum ongeveer.. Ben zelfstandig en mijn ventje kan geen verlof meer pakken met het gevolg dat hij niet van me kan overnemen! Als het aan mij ligt zou ik morge al binne gaan! Wa zeg ik.. dan was het nu al gebeurt :P

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke haha woon net over de grens vadaar in nl vandaar:D

Ja zodra je de knoop doorhakt wil je het meteen haha,

ik kon al binnen een week terrecht maar me werk heeft het liever in januarie dat is nl de rustigste maand

en in januarie heb ik pas mijn overuren uitbetaald en aangezien mijn lieve vriend het niet wou voorschieten omdat hij vind dat ik maar eens gedult moet hebben gggrrrr!!

Maar normaal gezien kun je al binnen een maand terrecht hoor, waarvoor heb je voor 't ziekenhuis gekozen? zijn je kindjes nog heel klein?? die van mij is 2 jaar dus dat gaat best lastig worde!!!

wel moeilijk he al die methodes en cc's pfff

liefs bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor dokter lemmens gekozen en die zit ook in klina.. mijn vriendin is bij hem geweest voor een bvk en mijn tante bij hem voor een bvg.. Die zijn er alle 2 content van.. Al lees en zie je heel weinig van zijn werk.. wel jammer! :( Je wil tenslotte toch veel voor en na foto's zien!

Enfin ik zal die wel te zien krijgen als ik op consult ga :P

Ik zie dat bij jou alles al gepland is?? de siliconen en waar en hoeveel.. Vindt dit zeer moeilijk want bij de 1 is dat groot en bij de ander klein!! :29:

Zal wel horen wat de dokter zegt zeker.. Weet nog altijd niet wat het beste is!! Voor,op of achter de spier!!

Mijn kindjes zijn 3 jaar en 9 maanden, dus dat gaat ook ni simpel zijn :19: Krijg er nu al het koud zweet van :D mama pakke.. mama pakke... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mama mag u nu ni pakke.. pffff.. ga wat worden.. In ieder geval kijk ik er wel naar uit.. kan ni wachte :P

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je niets van die chirurg kan vinden is dat alleen maar positief,

meestal als er iets negatiefs gebeurt komt het op internet, in de media en alles dus hij zal wel goed zijn hoor:D

Ja ik kan nu gaan aftellen :D klopt hoor de cc's zijn per persoon echt verschillend ,

en de plaatsing tja het mooiste/beste is volgens mijn wete 'voor' de spier tenzij je te weinig eige borstweefsel heb dan kun je randen gaan zien wat natuurlijk niet mooi is en dat heb je bij achter de spier niet,

maar allebei heeft het zn voor en nadelen maar je kunt veel google hoor voor informatie daarover maar je pc zal tog gaan zeggen wat het beste is en daar zou ik gewoon in meegaan.

Oei 1tje van 9 maanden haha dat word nog wat dan en ze merken dat gelijk he dat je ze niet oppalt en dan willen ze JUIST opgepakt worden waarschijnlijk!! maar je vriend gaat verlof nemen dus dan komt dat vast goed :D

Ben benieuwd wat je pc je gaat aanraden :D

liefss bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.