Ga naar inhoud

Pieternella : 9 juni 2017 : Dr. Verduijn : Alrijne Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, mijn naam is Monique ben 47 jaar oud en kom uit Dordrecht . Ik ben mijn hele leven al stevig geweest en besloot om op mijn 13e hevig te gaan lijnen let wel in de pubertijd. In 6 mnd tijd 35 kilo afgevallen. Daardoor waren mn hormonen blijkbaar zo in de war dat de ene borst gestop is met groeien en de ander is door gegroeid met als resultaat links cup b en rechts cupd. Echt 5 cm verschil. Ik durfde er nooit iets aan te laten doen tot afgelopen juni. Vorig jaar naar de Bergman kliniek in Rijswijk gegaan waar ik een superlieve leuke maar vooral kundige arts dr. Pieter Verduijn heb leren kennen. Hij is echt een geschenk uit de hemel. Omdat ik een bloedstollingsziekte heb vondt hij (maar ik ook hoor) om het verstandiger de operatie te laten plaatsvinden in het Alrijne ziekenhuis waar hij ook werkt omdat daar een intensive care aanwezig is. Mochten er dan complicaties optreden was ik ieder geval in goede handen. Omdat ik ernstige lipoedeem heb ook maar gelijk een stukje van mn bovenbenen meegenomen (liposuctie)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

. Maar wat was ik blij zeg met het resultaat.  Spijt dat ik het niet eerder heb laten doen. Maar ook deze man is zooo aardig meestal zijn artsen van die hurken maar ik ben blij dat hij op mijn pad gekomen is. Groetjes van moniqe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.