Jump to content

Wanneer beginnen met smeren na een BVK

Recommended Posts

Ladies,

16 augustus ben ik geopereerd aan een borstverkleining door dr Fechner in het MMC Veldhoven. Ik ben erg tevreden met het resultaat. 

Gisteren zijn de hechtingen verwijderd en de assistent chirurg zei dat ik wel kon beginnen met smeren. 

Vreemd genoeg had ze niet echt tips welke crème ik kon gebruiken. En op internet lees ik wisselende verhalen over wel of niet smeren over korstjes. 

Hebben jullie tips? 

Liefs Romy 

Hi Romy, hoe is je operatie gegaan? Is het je meegevallen?

ik kreeg als tip van m'n PC de vitamine E crème van Jacob Hooy. Kun je bij de drogist halen! Ik smeerde om de korstjes heen (omdat heel veel stukken wel gewoon al netjes waren) en masseer er ook veel bij.

succes met je herstel! 

Hey Romy, ik ben 22 augustus geopereerd en heb nu dinsdag de onderste draad er laten uithalen. Mijn pc zei dat ik pas mocht beginnen smeren dat de wondjes genezen waren en ook geen korstjes meer had. Heb je veel last voor de rest?

groetjes

Kim

Hi, 

mijn operatie is erg goed gegaan. Ik heb echt totaal geen pijn gehad. Ik heb alleen net na de operatie nog 2 paracetamol geslikt in het ziekenhuis en daarna niet meer. Ik heb alleen wat last van vocht. Mijn borsten zitten nog wel wel vol. En mijn tepels en daar rondom zijn nog wat 'hard' en gevoelloos'. 

Zijn jullie blij? Gaat het herstel goed? 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.