Jump to content

Kostprijs

Murblo

Recommended Posts

Hallo, dames,

even mijn verhaal: 2007 borstvergroting gehad, nu aan vervanging toe

al bij twee geweest, nml wellness en dr de doncker

volgende week afspraak dr de frene in Ieper 

echter zo verschil in prijzen, graag had ik rond de 500 cc want ben 1 m 80 en 85 kg, dus vrij stevig

ik was graag rond 3600 gebleven, blijkbaar voorlopig onmogelijk

in welness wil die dr visser alleen met fysio , geen silicone, is dus dan duurder dan hun promo op internet, pfff

de doncker, tsja 2500 en al de rest erbij, weinig uitleg, enfin komt op 4200 uit, pfffffff

dr de frene? Iemand daar ervaring mee?

jullie zouden mijn depressief momentje kunnen oplossen daarmee, Thanks .x

murblo

Guest Pat1709

Nio in het OLVG met 1 jaar nazorg en 2 consulten € 3100

Faceland +- € 2300 maar dan moet je echt een BMI hebben van 28 of lager, anders beginnen ze er niet aan.

3 uur geleden zei Pat1709:

Nio in het OLVG met 1 jaar nazorg en 2 consulten € 3100

Faceland +- € 2300 maar dan moet je echt een BMI hebben van 28 of lager, anders beginnen ze er niet aan.

@Pat1709

Ik heb je verslag gelezen jammer dat je het zo ervaren hebt bij Faceland maar wat ik hier al een aantal weken lees.

Ik dat dr.Fresow hier wel erg populair is aan het worden.

Ik ben ook een voorstander van Dr.Nio omdat ik ook door hem ben geholpen en mijn dochter ook,maar hij is dan ook de PC die voor een maatje meer durft te gaan.

.

ik ben ook van belgie en ben nr dr straten gegaan. heb 3600 betaald en 3 jaar nazorg. even rijden maar t was de moeite ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.