Murblo Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Hallo, dames, even mijn verhaal: 2007 borstvergroting gehad, nu aan vervanging toe al bij twee geweest, nml wellness en dr de doncker volgende week afspraak dr de frene in Ieper echter zo verschil in prijzen, graag had ik rond de 500 cc want ben 1 m 80 en 85 kg, dus vrij stevig ik was graag rond 3600 gebleven, blijkbaar voorlopig onmogelijk in welness wil die dr visser alleen met fysio , geen silicone, is dus dan duurder dan hun promo op internet, pfff de doncker, tsja 2500 en al de rest erbij, weinig uitleg, enfin komt op 4200 uit, pfffffff dr de frene? Iemand daar ervaring mee? jullie zouden mijn depressief momentje kunnen oplossen daarmee, Thanks .x murblo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wens2017 Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Bauland kliniek of via faceland bij bauland ben je volgens mij wel rond die prijs klaar is in noord -brabant.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truusje Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Bij frans straten was ik 3800 euro kwijt maar je kan daar ook goedkoper uit zijn als je minder nazorg kiest. Ik heb voor 5 jaar gekozen maar kan ook 3 jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pat1709 Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Nio in het OLVG met 1 jaar nazorg en 2 consulten € 3100 Faceland +- € 2300 maar dan moet je echt een BMI hebben van 28 of lager, anders beginnen ze er niet aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ank Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 3 uur geleden zei Pat1709: Nio in het OLVG met 1 jaar nazorg en 2 consulten € 3100 Faceland +- € 2300 maar dan moet je echt een BMI hebben van 28 of lager, anders beginnen ze er niet aan. @Pat1709 Ik heb je verslag gelezen jammer dat je het zo ervaren hebt bij Faceland maar wat ik hier al een aantal weken lees. Ik dat dr.Fresow hier wel erg populair is aan het worden. Ik ben ook een voorstander van Dr.Nio omdat ik ook door hem ben geholpen en mijn dochter ook,maar hij is dan ook de PC die voor een maatje meer durft te gaan. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miranda1974 Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Ik heb € 4.450,00 betaald voor mijn wissel. Ik heb nu Motiva prothesen. Misschien dat het ook nog qua merk scheelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murblo Posted August 31, 2017 Author Share Posted August 31, 2017 Ik ben wel uit België , kan ik daar ook terecht? En waar liggen die klinieken, Thanks dames voor jullie antwoorden , xxx Murblo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissM Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 ik ben ook van belgie en ben nr dr straten gegaan. heb 3600 betaald en 3 jaar nazorg. even rijden maar t was de moeite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.