Jump to content

Even voorstellen!

Nienke3

Recommended Posts

Hoi! Mijn naam is Nienke en ik ben 23 jaar oud.

Al jaren droom ik van een bv, maar financieel was het niet mogelijk. Nu hard aan het sparen om het volgend jaar eindelijk te kunnen doen! :D

Onlangs bij faceland een consult gehad en toen uitgekomen op 355cc, dual plane met ronde protheses. 

Nu alweer erg aan het twijfelen of ik nou ronde of toch anatomische protheses wil. Ben vrij lang (1.81) en weeg 65kg en heb nu een a cup. Vind ronde borsten mooier om te zien, maar ben zo bang dat je goed gaat zien dat het nep is. 

Zijn er hier meer mensen met ongeveer dezelfde uitgangssituatie? 

• 2 weeks later...

Hi @Nienke3 ik ben net zo lang en net zo zwaar! Alleen een b cup. Ik kies waarschijnlijk dinsdag voor de 355cc rond dual plane. Dus ik kan je nog niet veel vertellen. Ik kan je ook niet vertellen of je voor de anatomische of ronde moet gaan. Dat is zo persoonlijk.

Mij zijn ronde geadviseerd omdat mijn borsten aan de bovenkant geen volume meer hebben. Als je niet zo groot gaat lijkt het denk ik niet zo nep hoor en dual plane maakt het ook iets aflopend.

Op 8-9-2017 om 08:52 zei Lynda:

Hi @Nienke3 ik ben net zo lang en net zo zwaar! Alleen een b cup. Ik kies waarschijnlijk dinsdag voor de 355cc rond dual plane. Dus ik kan je nog niet veel vertellen. Ik kan je ook niet vertellen of je voor de anatomische of ronde moet gaan. Dat is zo persoonlijk.

Mij zijn ronde geadviseerd omdat mijn borsten aan de bovenkant geen volume meer hebben. Als je niet zo groot gaat lijkt het denk ik niet zo nep hoor en dual plane maakt het ook iets aflopend.

Wat spannend! Heel veel succes alvast! 

Zo lastig al die keuzes he! Mocht je foto's gaan plaasten in je album hou ik me aanbevolen! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.