Bunny87 Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Hoi iedereen Hebben jullie zelf een borstband voorzien? Of kozen jullie voor die van de pc? Ik word geopereerd door Dr. Verdonck en hij biedt een borstband aan voor €40. Nog iemand die door dr. Verdonck geopereerd werd en die borstband gekocht heeft? Welk merk is dat? Graag jullie meningen/ervaringen. Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gwenny Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Beste @Bunny87, Ik heb zowel de band van Verdonck (merk Anita) als eentje die ik online heb gekocht. Die van Verdonck is beter en zorgt, naar mijn idee, beter dat je borsten zakken/indalen. Hij is ook het stevigst en ik draag hem om die reden het meest. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 @Bunny87 Hey, ik word ik oktober ook bij dokter Verdonck geopereerd en heb bij hem de borstband besteld. Ga ervan uit dat deze een hele goeie is aangezien hij hem verkoopt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.