Mamaloetje Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Hoi, gister ben ik geopereerd door nio en heb nu een compressievest aan. Na een week mag ik gaan afwisselen met een sportbeha. Nu ben ik alleen op zoek naar een goede. Verpleegster had t over dat met voorsluiting het makkelijkst is. Las hier ook al eens verhalen over sportbeha's waar je punttieten in had, wil ik eigenlijk ook niet. En wat vindt nio een goede? Hema heeft niet beide maten die ik wil proberen. En zowel hema als Triumph triaction heeft geen voorsluiting. Dus graag tips van ervaringsdeskundigen! ps als dit topic op de verkeerde plek staat, wil iemand hem dan verplaatsen? @best_boobie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny87 Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 @Mamaloetje Ik volg! Ik word 18/10 geopereerd door dr. Verdonck in Diest :-) Hoe gaat het met jou? Niet teveel pijn? Voor welke implantaten heb je gekozen en hoeveel cc? Ik heb momenteel een A-cup en heb gekozen voor 295cc Motiva Ergonomics Full (dual plane geplaatst). Daarmee zou ik een grote C, kleine D hebben... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrique Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Als je zoekt op Carefix zal je veel enthousiaste gebruikers vinden. Zowel model Mary als Anna worden PO gebruikt. Anna heeft een voorsluiting met rits, de andere met haakjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny87 Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 21 minuten geleden zei Henrique: Als je zoekt op Carefix zal je veel enthousiaste gebruikers vinden. Zowel model Mary als Anna worden PO gebruikt. Anna heeft een voorsluiting met rits, de andere met haakjes. Bedankt voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamaloetje Posted August 30, 2017 Author Share Posted August 30, 2017 1 uur geleden zei Bunny87: @Mamaloetje Ik volg! Ik word 18/10 geopereerd door dr. Verdonck in Diest :-) Hoe gaat het met jou? Niet teveel pijn? Voor welke implantaten heb je gekozen en hoeveel cc? Ik heb momenteel een A-cup en heb gekozen voor 295cc Motiva Ergonomics Full (dual plane geplaatst). Daarmee zou ik een grote C, kleine D hebben... Voel nu vooral druk op m'n borst, verder gaat t wel ok. Zorg dat ik medicatie op tijd inneem. Ben niet zo van medicatie slikken, maar doe t toch maar. Ik heb 400cc dual plane eurosilicone 85%. Voorsituatie was a/aa Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.s Posted August 30, 2017 Share Posted August 30, 2017 Ik heb van alles geprobeerd.. maar vond/vind de Anita active het fijnst en beste zitten. Deze heeft geen voorsluiting maar zit perfect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrique Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 Bestaat er ook een goede PO-bh die aan de voorkant wat lager valt? Ik heb nu jurkjes en topjes waar de Carefix-Anna steeds maar bovenuit steekt. De keuze aan kleren die ik aan kan is wel veel kleiner die 6 weken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny87 Posted August 31, 2017 Share Posted August 31, 2017 20 uur geleden zei Mamaloetje: Voel nu vooral druk op m'n borst, verder gaat t wel ok. Zorg dat ik medicatie op tijd inneem. Ben niet zo van medicatie slikken, maar doe t toch maar. Ik heb 400cc dual plane eurosilicone 85%. Voorsituatie was a/aa En om te slapen, lukt dat wat? Ikzelf ben een buikslaper dus ik vrees voor slapeloze nachten. Hoelang moet je op je rug liggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamaloetje Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 Lukt boven verwachting goed! Ik lig met 2 kussens en een voedingskussen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny87 Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 1 uur geleden zei Mamaloetje: Lukt boven verwachting goed! Ik lig met 2 kussens en een voedingskussen Ok, bedankt voor de tip! Dat voedingskussen heb ik ook nog liggen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donny Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Hoe doen jullie dat met zo.n Voedingskussen? leg je dat voedingskussen op de andere kussens, heb even geen voorstelling hoe ik dat allemaal in bed moet leggen om comfortabel te kunnen liggen. wordt over een week geopereerd en heb geen voedingskussen, is het verstandig dat ik deze nog ga halen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny87 Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 13 minuten geleden zei Donny: Hoe doen jullie dat met zo.n Voedingskussen? leg je dat voedingskussen op de andere kussens, heb even geen voorstelling hoe ik dat allemaal in bed moet leggen om comfortabel te kunnen liggen. wordt over een week geopereerd en heb geen voedingskussen, is het verstandig dat ik deze nog ga halen? Hey @Donny ik word pas op 18/10 geopereerd. Maar om daarvoor speciaal zo'n kussen aan te schaffen, dat zou ik niet doen hoor :-) Ken je soms niemand in je familie/vrienden/kennissen waarvan je dat even zou kunnen lenen ofzo? Of misschien kan je je zelfs behelpen met verschillende kussens ;-) Heel veel succes alvast met de operatie! Voor welke implantaten heb je gekozen en hoeveel cc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MH_1307 Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Op 31-8-2017 om 00:23 zei D.s: Ik heb van alles geprobeerd.. maar vond/vind de Anita active het fijnst en beste zitten. Deze heeft geen voorsluiting maar zit perfect! Deze kreeg ik ook mee van Velthuis. Bevalt prima. Heb er direct eentje bij besteld. Hallo €60,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donny Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Eigenlijk was mijn datum eerst 10 okt maar door allerlei omstandigheden nu naar 12 sept kunnen verplaatsen. Het wordt de Monobloc 370 cc voor de spier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donny Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Prijzen zijn bizar hè , heb via dit forum er eentje op de kop kunnen tikken voor een leuke prijs en ook eentje op marktplaats. heb de Carefix Anna en Mary beiden kwamen ook goed uit de bus bij de dames op dit forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunny87 Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 24 minuten geleden zei Donny: Eigenlijk was mijn datum eerst 10 okt maar door allerlei omstandigheden nu naar 12 sept kunnen verplaatsen. Het wordt de Monobloc 370 cc voor de spier. Spannend zeg, aftellen naar de grote dag! Succes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamaloetje Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 29 minuten geleden zei MH_1307: Deze kreeg ik ook mee van Velthuis. Bevalt prima. Heb er direct eentje bij besteld. Hallo €60,- Welke Anita active is dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MH_1307 Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 40 minuten geleden zei Mamaloetje: Welke Anita active is dat? SPORTBH ZONDER BEUGELS ANITA ACTIVE EXTREME CONTROL ZWART Artikelnummer 5527 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamaloetje Posted September 4, 2017 Author Share Posted September 4, 2017 23 minuten geleden zei MH_1307: SPORTBH ZONDER BEUGELS ANITA ACTIVE EXTREME CONTROL ZWART Artikelnummer 5527 Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gastmama Posted September 5, 2017 Share Posted September 5, 2017 9 uur geleden zei Donny: Hoe doen jullie dat met zo.n Voedingskussen? leg je dat voedingskussen op de andere kussens, heb even geen voorstelling hoe ik dat allemaal in bed moet leggen om comfortabel te kunnen liggen. wordt over een week geopereerd en heb geen voedingskussen, is het verstandig dat ik deze nog ga halen? Op marktplaats kun je ze super goedkoop vinden. Ik heb er al 1 voor 2 euro aangeschaft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Newbie90 Posted September 11, 2017 Share Posted September 11, 2017 Ik heb helemaal geen voedingskussen in bed gebruikt, maar ook geen advies gekregen over verplicht op je rug moeten slapen. Bij de kliniek waar ik ben geholpen zeiden ze "we kunnen je wel dwingen om op je rug te slapen, maar als jij geen rugslaper bent zul jij niet slapen terwijl slaap belangrijk is voor een goed herstel". Ik mocht liggen zoals ik wilde (alleen niet op mijn buik), maar vaak ging ik automatisch op mijn rug liggen omdat dit het makkelijkst lag toen. Nu na 2 weken kan ik ook weer goed op mijn rechterzij liggen, alleen nog niet goed op mijn linker. Evt wat losse kussens kopen en naast je leggen? Vaak schiet je toch wakker als je niet fijn ligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.