Ga naar inhoud

Mirtje : 2 september 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

42 minuten geleden zei Mirtje:

@MamaloetjeBeide bh maten waren goed c en d

alleen heb ik door die bloeduitstorting toch gekozen voor 85 c omdat de band minder strak zit als dat weg is ga ik weer naar de 80c

ja je borsten laat hij hangen in je bh raar gezicht maar zit heerlijk en kunnen ze beter zakken.

Vannacht een beetje op mijn zij geslapen ging goed.

ik zit nu heerlijk zonder bh 2 uurtjes dat was zijn advies.

Tja dat is natuurlijk wel normaal maar hij zei het zo ; je hebt 350cc genomen en momenteel zit er in je linkerborst 450cc dat heeft miss wel 6 wkn de tijd nodig. hoop alleen dat het goed komt nu 2 verschillende borsten.

Ben heel benieuwd hoe dat is als ze erin hangen. 

Snap dat het je onzeker maakt dat je borsten nu zo verschillend zijn, maar op deze termijn kan het dus zo zijn. Nu de adviezen van nio opvolgen, meer kun je niet doen helaas.

Nog een week en dan heb ik ook eindelijk m'n eerste controle. Voel me prima, borsten zijn wel echt nog hard. Ben benieuwd of ze goed zakken, zie dat eigenlijk zelf niet zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mirtje ik lees in je eerste topic dat je gelezen hebt dat eurosiliconen na een jaar of 10 vervangen moeten worden.

Als dat zo is, mag ik dan vragen waarom jij toch de keuze gemaakt hebt voor dat merk en niet bijv Mentor of Motiva? 

 

Ik heb 25 sept een consult bij Nio gepland staan dus zeer benieuwd vanwaar je keuze voor eurosiliconen ondanks de evt vervanging na 10 jaar.

Ik ben pas 25 jaar en als alles goed ga zie ik het niet zitten om elke 10 jaar een vervanging te laten uitvoeren hihi.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamavan2kids ik had gisteren al een reactie gezet op jouw vraag hihi

heb hem nog even gecopieeerd

 

Ik heb voor de Eurosilicone gekozen omdat de siliconen voor 85% gevuld is en soft gel heeft en een mooie natuurlijke vorm geeft. Ook als je gaat liggen.

 

De Eurosilicone heeft juist het minst kans op kapselvorming.

Uit de studie, de "vigilance" en ervaring is gebleken dat Eurosilicone zeer goed scoort met haar resultaten op het gebied van kapselcontractie, ruptuur en seroom-vorming.

Eurosilicone is ruim 35 jaar toonaangevend in de wereld van o.a. cosmetische en reconstructieve borstchirurgie.

 

Ik ben nu 10 dagen po

kijk even in mijn mapje staat openbaar.

Mijn borsten zijn daar nog wel gezwollen en zitten nog hoog maar dat heeft zijn tijd nodig.

ik wilde niet super groot 350 cc en zullen slinken tot een C dit past bij mijn lichaam.

1.68 en 57 kg.

 

Uiteindelijk moet je natuurlijk altijd zelf beslissen! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mirtje, ik had de eerste 3 dagen wel alle voorgeschreven medicatie ingenomen ondanks dat de pijn te doen was. Ik heb overigens helemaal geen vestje gehad, alleen een sportbh. Ik was afgelopen maandag op nacontrole geweest en dr Nio heeft ook bij mij de bh wat losser gezet, zodat mn borsten kunnen zakken. Wat erg van je bloeduitstorting zeg! Bij mij zag alles er echt super mooi uit. Ik schrok wel een beetje van de grootte, ze zijn groter uitgevallen dan ik dacht. Na een weekje mogen de pleistertjes er af en hij gaf aan dat een littekencreme niet hoeft. Dit ben ik zeker wel van plan. Heeft hij jou biodermal aangeraden of heb jij dat zelf aangegeven? Overigens baal ik er ook van dat ik pas na 3 weken po weer mag squatten, want door al dat liggen en zitten op mn billen zijn ze echt plat geworden *cry*. Hoeveel cc heb jij genomen btw? Ik 350 dual plane 85% gevuld. En van welke maat kwam je? En wanneer begin jij weer met werken? Sorry van mn late reactie, moet vaker op dit forum zitten. 

 

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-8-2017 om 21:58 zei Mamaloetje:

Ik ben vandaag geopereerd, 1.69m en 52,5 kilo. Heb 400cc achter de spier. Kwam van een 75a/aa

Hoi mamaloetje,

 

mag ik vragen of je borsten groter of kleiner zijn geworden als toen bij de pas-prothese? 

 

Ik ben ook bij Nio geweest, kwam 500cc 85% DP uit ik ben 163 en 58kg maar niet opzoek naar hele promonente borsten maar gewoon natuurlijk. Bij passen was het mooi en nu zo aan het twijfelen of ze na de operatie niet veel groter gaan lijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miryamb nu had ik jou bericht niet gezien, als je het @ ervoor zet krijg ik een melding 

Als je op mijn profiel foto klik dan kun je mijn album aanklikken met foto s daar staan mijn voor en na foto s in.

kleine b had ik, eurosilicone 85 % dp 350cc dus het zelfde als jij.

Ik vroeg ook wanneer ik kon gaan smeren toen zei hij als de hechtpleisters eraf zijn, ik gaf zelf aan met Biodermal.

Wel raar dat jij geen compressievest hebt gekregen want dat zat bij mij in de prijs waarde 80 of 90 euro.

Nou idd wat ik het ergst vindt van alles dat ik niet mag sporten pffff sport 4 a 5 x pweek.

en ik moet nog langer wachten 7 okt nog een controle omdat ik nog teveel vocht links heb zitten.

ik ben nu een week aan het werk, maar ben best nog wel moe hoor.

En jij?

Ben ook heel benieuwd naar jou borsten, heb je foto s?

Wat had jij in gedachte dan qua grootte?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Mirtje:

@Bayou is dit bericht voor mij of  mamaloetje bestemd?

het is wel gericht aan haar maar het staat op mijn profiel hihi

Sorry Mirtje, soms heb ik niet helemaal door hoe alles werkt.

 

ik heb jou topic aandachtig gelezen en zag toen een reactie van mamaloetje en die leek veel op mijn situatie vandaar mijn vraag.

 

jij hebt hetzelfde merk en soort prothese die ook ga krijgen alleen ik 500cc.

 

vond jij het passen met de protheses realistisch? Ik ben zo bang dat het veel groter gaat zijn in het echt.

 

-X-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 13-9-2017 om 23:07 zei Mirtje:

@Mamavan2kids ik had gisteren al een reactie gezet op jouw vraag hihi

heb hem nog even gecopieeerd

 

Ik heb voor de Eurosilicone gekozen omdat de siliconen voor 85% gevuld is en soft gel heeft en een mooie natuurlijke vorm geeft. Ook als je gaat liggen.

 

De Eurosilicone heeft juist het minst kans op kapselvorming.

Uit de studie, de "vigilance" en ervaring is gebleken dat Eurosilicone zeer goed scoort met haar resultaten op het gebied van kapselcontractie, ruptuur en seroom-vorming.

Eurosilicone is ruim 35 jaar toonaangevend in de wereld van o.a. cosmetische en reconstructieve borstchirurgie.

 

Ik ben nu 10 dagen po

kijk even in mijn mapje staat openbaar.

Mijn borsten zijn daar nog wel gezwollen en zitten nog hoog maar dat heeft zijn tijd nodig.

ik wilde niet super groot 350 cc en zullen slinken tot een C dit past bij mijn lichaam.

1.68 en 57 kg.

 

Uiteindelijk moet je natuurlijk altijd zelf beslissen! Succes

@Mirtje hoi!

Wij hebben dezelfde voor situatie en ik wil ook graag op een volle C uitkomen,ik heb donderdag een consult staan bij Frans Straten.

Zou ik eens een kijkje mogen nemen in je album?

 

Dankjewel alvast,groetjes Fraukje

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Mirtje:

@Fraukje ik heb je toegevoegd

Succes Donderdag

Wauw mooi zijn ze!

Zoiets zou ik ook wel max willen als grote,op welke cup zit je nu ongeveer?

 

Ja thnxx,nog 2 daagjes,spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel,

ja die cup scheelt nog wel eens, van de sportbh draag ik nu een C bij het passen hunkemoller zei de vrouw omdat je borsten helemaal in een sportbh zitten kom je met een beugel anders uit.

dus een beugel met vulling kom ik op een  DD en een beugel zonder vulling op een D een bralette  de zwarte op foto is een M de rode en en beige met zwart een L

maar ik vindt het zelf geen D hoor een grote C en er zit nog wat vocht in mijn borsten.

Welke kliniek is Frank Straten?

Ben benieuwd  wat je keuze is geworden.

Groetjes 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Mirtje beetje dat ziet er mooi uit zeg als ik zo je profiel foto zie. We hebben een beetje hetzelfde postuur en ik twijfel nog tussen 300 en 350cc. Maar goed ik ben nog even .... wil de operatie in februari doen:43:. Zou ik je foto's mogen  zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel..... ben er heel blij mee!

wel even 6 wkn lang veel vocht gehad in linkerborst.

profielfoto en foto rose topje zijn van 4 dagen terug.

ik twijfelde tussen de 325 cc en 350 cc de pc zei dat ik makkelijk 400cc kon nemen maar ben echt blij met de 350 cc

ik ga je nu toevoegen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Mirtje:

dank je wel..... ben er heel blij mee!

wel even 6 wkn lang veel vocht gehad in linkerborst.

profielfoto en foto rose topje zijn van 4 dagen terug.

ik twijfelde tussen de 325 cc en 350 cc de pc zei dat ik makkelijk 400cc kon nemen maar ben echt blij met de 350 cc

ik ga je nu toevoegen......

Thanx voor het toevoegen, wauw ze zijn echt prachtig!

Dit is precies hoe ik t ook wil! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.