Mirtje

Mirtje : 2 september 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Mirtje    14

@MamaloetjeBeide bh maten waren goed c en d

alleen heb ik door die bloeduitstorting toch gekozen voor 85 c omdat de band minder strak zit als dat weg is ga ik weer naar de 80c

ja je borsten laat hij hangen in je bh raar gezicht maar zit heerlijk en kunnen ze beter zakken.

Vannacht een beetje op mijn zij geslapen ging goed.

ik zit nu heerlijk zonder bh 2 uurtjes dat was zijn advies.

Tja dat is natuurlijk wel normaal maar hij zei het zo ; je hebt 350cc genomen en momenteel zit er in je linkerborst 450cc dat heeft miss wel 6 wkn de tijd nodig. hoop alleen dat het goed komt nu 2 verschillende borsten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mirtje    14

alleen heb ik door die bloeduitstorting toch gekozen voor 85 c omdat de band minder strak zit als dat weg is ga ik weer naar de 80c

ja je borsten laat hij hangen in je bh raar gezicht maar zit heerlijk en kunnen ze beter zakken.

Tja dat is natuurlijk wel normaal maar hij zei het zo ; je hebt 350cc genomen en momenteel zit er in je linkerborst 450cc dat heeft miss wel 6 wkn de tijd nodig. hoop alleen dat het goed komt nu 2 verschillende borsten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mirtje    14

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mirtje    14

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mamaloetje    4
42 minuten geleden zei Mirtje:

Ben heel benieuwd hoe dat is als ze erin hangen. 

Snap dat het je onzeker maakt dat je borsten nu zo verschillend zijn, maar op deze termijn kan het dus zo zijn. Nu de adviezen van nio opvolgen, meer kun je niet doen helaas.

Nog een week en dan heb ik ook eindelijk m'n eerste controle. Voel me prima, borsten zijn wel echt nog hard. Ben benieuwd of ze goed zakken, zie dat eigenlijk zelf niet zo goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mirtje ik lees in je eerste topic dat je gelezen hebt dat eurosiliconen na een jaar of 10 vervangen moeten worden.

Als dat zo is, mag ik dan vragen waarom jij toch de keuze gemaakt hebt voor dat merk en niet bijv Mentor of Motiva? 

Ik heb 25 sept een consult bij Nio gepland staan dus zeer benieuwd vanwaar je keuze voor eurosiliconen ondanks de evt vervanging na 10 jaar.

Ik ben pas 25 jaar en als alles goed ga zie ik het niet zitten om elke 10 jaar een vervanging te laten uitvoeren hihi.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mirtje    14

@Mamavan2kids ik had gisteren al een reactie gezet op jouw vraag hihi

heb hem nog even gecopieeerd

Ik heb voor de Eurosilicone gekozen omdat de siliconen voor 85% gevuld is en soft gel heeft en een mooie natuurlijke vorm geeft. Ook als je gaat liggen.

De Eurosilicone heeft juist het minst kans op kapselvorming.

Uit de studie, de "vigilance" en ervaring is gebleken dat Eurosilicone zeer goed scoort met haar resultaten op het gebied van kapselcontractie, ruptuur en seroom-vorming.

Eurosilicone is ruim 35 jaar toonaangevend in de wereld van o.a. cosmetische en reconstructieve borstchirurgie.

Ik ben nu 10 dagen po

kijk even in mijn mapje staat openbaar.

Mijn borsten zijn daar nog wel gezwollen en zitten nog hoog maar dat heeft zijn tijd nodig.

ik wilde niet super groot 350 cc en zullen slinken tot een C dit past bij mijn lichaam.

1.68 en 57 kg.

Uiteindelijk moet je natuurlijk altijd zelf beslissen! Succes

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mirtje aha had het niet zo begrepen! 

Ben jij in het olvg of in Rotterdam geopereerd ? Ik belde gister met de receptioniste in het olvg en die zei dat hij alleen nog maar in het parkliniek opereert? Dacht op dit forum toch anders te lezen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Miryamb    0

Hey mirtje, ik had de eerste 3 dagen wel alle voorgeschreven medicatie ingenomen ondanks dat de pijn te doen was. Ik heb overigens helemaal geen vestje gehad, alleen een sportbh. Ik was afgelopen maandag op nacontrole geweest en dr Nio heeft ook bij mij de bh wat losser gezet, zodat mn borsten kunnen zakken. Wat erg van je bloeduitstorting zeg! Bij mij zag alles er echt super mooi uit. Ik schrok wel een beetje van de grootte, ze zijn groter uitgevallen dan ik dacht. Na een weekje mogen de pleistertjes er af en hij gaf aan dat een littekencreme niet hoeft. Dit ben ik zeker wel van plan. Heeft hij jou biodermal aangeraden of heb jij dat zelf aangegeven? Overigens baal ik er ook van dat ik pas na 3 weken po weer mag squatten, want door al dat liggen en zitten op mn billen zijn ze echt plat geworden *cry*. Hoeveel cc heb jij genomen btw? Ik 350 dual plane 85% gevuld. En van welke maat kwam je? En wanneer begin jij weer met werken? Sorry van mn late reactie, moet vaker op dit forum zitten. 

Groetjes x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bayou    4
Op 29-8-2017 om 21:58 zei Mamaloetje:

Ik ben vandaag geopereerd, 1.69m en 52,5 kilo. Heb 400cc achter de spier. Kwam van een 75a/aa

Hoi mamaloetje,

mag ik vragen of je borsten groter of kleiner zijn geworden als toen bij de pas-prothese? 

Ik ben ook bij Nio geweest, kwam 500cc 85% DP uit ik ben 163 en 58kg maar niet opzoek naar hele promonente borsten maar gewoon natuurlijk. Bij passen was het mooi en nu zo aan het twijfelen of ze na de operatie niet veel groter gaan lijken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden