Mirtje

Mirtje : 2 september 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Hoi hoi, wat grappig om te lezen. Ik ben namelijk ook 2 september geopereerd door dr Nio, alleen iets eerder dan jij, namelijk om 10.15 uur. Heb toevallig ook 350 cc genomen! Hoe gaat het herstel? En heb je nog veel pijn? 

Ben trouwens niet heel bekend met dit forum dus moet alles nog ff ontdekken 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Mamaloetje:

Welke maat heb jij van de hema gekocht? Ik heb een 75c besteld, komt morgen binnen. Maar nio had t destijds over 75d, dus weet niet of ie gaat passen. En 75d was er dus niet... 

Ik hoef pas na 3 wkn terug te komen! Best raar eigenlijk he?

Rustig aan vandaag!

2 uur geleden zei Mamaloetje:

Welke maat heb jij van de hema gekocht? Ik heb een 75c besteld, komt morgen binnen. Maar nio had t destijds over 75d, dus weet niet of ie gaat passen. En 75d was er dus niet... 

Ik hoef pas na 3 wkn terug te komen! Best raar eigenlijk he?

Rustig aan vandaag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een 80 C en een 80 D besteld omdat ik al gehoord had dat je iets groter moet bestellen, ik kan er dan altijd 1 terug sturen.

Ik weet niet meer wie dat hier schreef maar las dat het net lijkt bij de Hema bh of je 1 borst hebt omdat de cups klein vallen.

Ja das wel vreemd de controle staat bij 1 week na de operatie en ik moet zeggen dat ik dit erg fijn vindt.

En dan nog een keer tussen 3 en 6 mnd ik maak dan volgende week meteen ook daar een afspraak voor.

Heb jij al foto's geplaatst in een album?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Miryamb:

Hoi hoi, wat grappig om te lezen. Ik ben namelijk ook 2 september geopereerd door dr Nio, alleen iets eerder dan jij, namelijk om 10.15 uur. Heb toevallig ook 350 cc genomen! Hoe gaat het herstel? En heb je nog veel pijn? 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Dat is idd grappig zeg, wij zagen wel iemand vd Ok komen zo rond 12 uur miss was jij dat wel hihi.

Ik moet hier ook nog wennen hoor, zit af en toe ook verkeerd met berichten plaatsen.

Heb jij ook Eurosiiconen 85 % gevuld en dual plane?

gister had ik ff een dipje toen ik mijn vest uit had, het zag er zo raar uit, gezwollen en rare vorm.

Nu gaat het gelukkig weer goed, neem nu wel echt alle paracetamol en de naproxen met maag beschermer.

Ik ben niet zo vd medicijnen dus dacht neem niet alles maar vanaf gisteren toch maar wel gaan doen.

De diazepam en die andere heb ik nog niet gebruikt.

En hoe voel jij je?

Moet je ook volgende week terug voor controle?

Heb jij geen compressievest aan gekregen daar?

groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog gelukt met de bh vd hema?

Ik heb ze gisteren binnen gekregen en ben er heel blij mee nu past de 80 D prima maar bij mij zal het nog wat slinken nu 6 dagen po.

Dus heb er een gehouden en daar heb ik vannacht mee geslapen.kijken of hij over een week nog goed zit dan bestel ik er nog een.

Ik had gister gewoon bloeduitstorting van het vest wat veelste strak zit.

Heb er al knipjes ingegeven en gaasjes onder gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het nog gelukt met de Bh s van de Hema?

Ik heb ze Donderdag binnen gehad de 80 D zit nu als gegoten dus meteen aangehouden, wel eerst info gevraagd of dat nu al mocht een sportbh.

De 80 C zit ook goed nog wat strak maar ik denk dat mijn borsten nog gaan slinken.

Ik neem ze Dinsdag beide mee naar Dr Nio om te kijken wat hij ervan vindt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mamaloetje Vandaag bij Nio geweest, ik zou je nog even op de hoogte houden

Je mag gewoon op je zij slapen, het vest hoef je maar een week aan.

De Hema bh is prima dat is ook zijn advies, hij heeft bij de stelbandjes los gezet zodat mijn borsten er los in hangen omdat de bovenkant nog te hoog zit. ik mag eventueel overdag thuis ook zonder bh lopen. (dus neem je bh mee)

Ik weet niet of ik dit tegen je had verteld van de erge bloeduitstorting vh vest dat zit er nu nog steeds.

Er zit nog teveel vocht in mijn linkerborst dus moet over 4wkn weer terug.

De hechtpleisters mag ik er zelf over een week afhalen en dan gaan smeren met Biodermal.

Helaas mag ik nog niet sporten over 3wkn grrrr eerst de controle weer afwachten.

Ik nu 10 dagen po

Wanneer moet jij?

Miss is het handig als we elkaar gaan volgen

Heb jij een album met foto's?

Die van mij staan openbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-9-2017 om 11:10 zei Miryamb:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi,

Maar nio was over het algemeen tevreden? Is het vreemd dat je nog teveel vocht links had? Of komt dat vaak voor?

Ik draag het vest nog 's avonds en 's nachts. Zou de sportbh beter zijn dan? 

Ik moet volgende week donderdag op controle, dan ben ik al 23 po! Raar he, dan pas controle. Doe de hema bh dan aan, kan hij kijken of ie goed zit. Heb de bandjes al vrij lang gezet omdat ik had gehoord dat nio dat meestal adviseert ivm zakken.

Denk dat ik dan vanavond maar eens een beetje op m'n zij ga proberen te liggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Recente statusupdates

• jootje81  »  Vriesje

Hoi

Hoe kan ik je foto's zien?
      Ben nieuw hier.
      Groetjes 
      · 0 reacties
    • Sweetboobs16

Vandaag 1 jaar PO!  Nieuwe foto’s toegevoegd! 
      · 2 reacties
    • Guusje78  »  CharSchmit

Hé meis..

Net je verhaal gelezen omdat ik helaas ook op zoek ben naar soortgelijke verhalen. Wat ben jij sterk en wat ga je er goed mee om. Heel knap! Ik ben 4 wkn geleden voor de 3e keer geopereerd. 1e x bv met 280cc gekregen, 2e en 3e keer hersteloperatie gehad omdat de prothese niet wilde zakken. Nu zit ie goed en is ook mijn linkerborst net zo mooi als haar rechter grote zus. Helaas is vorig weekend mijn litteken open gegaan en zie je nu mijn prothese zitten door het gat.. Ik lijk nog geen infectie te hebben en slik meer preventief antibiotica. Mijn arts geeft aan dat het vanzelf dicht moet groeien en dat ook zal gebeuren zolang de wond droog en schoon blijft en er dus geen infectie in komt. Ik zit er behoorlijk doorheen maar probeer positief te blijven. Bedankt dat je je verhaal hebt gedaan en ik wens je een goed herstel en dat je eindelijk mag gaan genieten van je mooie boobs.

Liefs Guusje78 
      · 1 reactie
    • MissM

Bijna 5 maand po. Morgen weekendje weg met zwembad daar...dan moest k gaan shoppen natuurlijk! Me happy 

· 5 reacties
    • Miss.S  »  Jaydee

Hoi! Gefeliciteerd met je datum, 8december zal er gauw zijn xxxx
      · 5 reacties
  • Aanstaande activiteiten