Mirtje

Mirtje : 2 september 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

tinkerbel80    49
2 uur geleden zei Donny:

Wat denk je.....belt parkkliniek dat ik ook as zaterdag geholpen kan worden.......balen want zo vlug had ik geen rekening mee gehouden en heb allerlei afspraken staan ook mijn man met zijn werk:o

ik had ze gewoon kunne hebben dit weekend!!!!

dus nu maar afwachten voor 10 okt of ietsjes eerder...

Balen zeg!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mirtje    14
6 uur geleden zei Donny:

Wat denk je.....belt parkkliniek dat ik ook as zaterdag geholpen kan worden.......balen want zo vlug had ik geen rekening mee gehouden en heb allerlei afspraken staan ook mijn man met zijn werk:o

ik had ze gewoon kunne hebben dit weekend!!!!

dus nu maar afwachten voor 10 okt of ietsjes eerder...

Aii wat jammer, hadden we er samen gelegen :-]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mirtje    14
23 uur geleden zei Pat1709:

Fijn he dat je zo snel terecht kunt bij Nio.

Ik had hetzelfde :)
Was eerst op consult geweest bij Faceland en daarna bij Nio en 2 weken later had ik grotere borsten :43:

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover.

Ja idd fijn, nog 2 nachtjes en dan heb ik ze hihi

Ben zoooooo benieuwd

Jij toevallig ook Eurosilicone 85% gevuld dual plane ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Desert-Rose    739

@Mirtje

Hoi hoi.

Waarschijnlijk dat je nu je nw borsten al hebt, dus gefeliciteerd meis.

Ik heb je titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je je verslag neerzetten en alle verdere updates, 

Doe lekker rustig aan, goed op tijd je pijnstilling en ik wens je een goed herstel.

x

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ank    112

Veel succes met bij Dr.Nio  :136:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mirtje    14

Hoi

Zaterdag 2 September was het zover mijn borstvergroting van een slappe 80b naar een 350 cc Eurosilcone 85% gevuld dualplane 

Ik zou me Zaterdag om 13 uur moeten melden en rond half 3 stond de operatie gepland, ik heb mijn wekker gezet om 06 uur in de ochtend om nog even lekker te ontbijten.

Daarna nog geprobeerd om te gaan slapen maar dat lukte niet meer.

ik mocht tot 11 uur nog water drinken, deed dit nog om half 11.

Om kwart voor 11 ging de telefoon PMC ...... Mevr : de geplande operatie"s gingen sneller dan verwacht zou u eventueel eerder kunnen komen om 12 uur uur?

Ik dacht meteen ja natuurlijk dus zijn we gegaan, zat alleen met dat eten in mijn maag hihi.

Alles ging vrij vlot, we mochten naar een hele mooie prive kamer waar er nog wat vragen werden gesteld en uitleg werd gegeven, super vriendelijk allemaal!

Natuurlijk kwam ook de vraag of ik had ontbeten en hoe laat, uitgelegd en verteld, ze moest dit toch nog even gaan overleggen met de Anesthesist. {was  best een zwaar ontbijtje}

Gelukkig kon de operatie door gaan maar moest even wachten tot 12:45.

Ik werd naar de kamer gebracht waar bloeddruk werd gemeten en mijn infuus geprikt werd, dit lukte helaas niet in mijn hand en moest dus weer geprikt worden in mijn arm.

Ik was erg relaxed door het fijne personeel een grapje en een dolletje zijn dan zeker prettig.

de Anesthesist kwam ook nog even met wat vragen en zei nog even ik begrijp het hoor dat je nog lekker hebt ontbeten omdat je niet beter wist dat de operatie om half 3 zou zijn.

Het gaat allemaal goed komen!

Toen kwam Dr Nio even wat dingen doorgenomen en mijn borsten afgetekend!

Tijd voor de OK.......ook daar werden weer leuke ontspannende grapjes gemaakt om mij gerust te stellen, heel fijn is dat!

Daarna ben ik even een uur kwijt geweest hihi.....op de uitslaapkamer wakker geworden waar Dr Nio meteen weer langs kwam, het aangemeten compressievest hadden  ze al aangedaan.

Ik werd weer terug gebracht naar mijn kamer waar mijn man zat te wachten, ik was nog een beetje slaperig maar voelde me verder prima.

De verpleegster kwam lekker brood en thee brengen, na een uurtje kwam ze alles uitleggen over de medicatie en hoe mijn man de gaasjes moest verwijderen en het compressievest vast moest maken, alles was echt heel vriendelijk.

ik voelde me goed en we zijn na 1,5 uur lekker naar huis gegaan, de verpleegster heeft me in een rolstoel tot bij de auto gebracht.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mamaloetje    4

Leuk om te lezen! Ik heb het daar ook allemaal als heel fijn ervaren. Hoe voel je je nu? Ik ben morgen alweer een week po en voel me goed. Alleen met dat compressievest ben ik wel een beetje klaar. Mag vanaf morgen afwisselen met een sportbh. Heeft nio jou er een geadviseerd? Ik had de Triumph triaction workout besteld en net gepast, maar heb er echt punttieten in, geen gezicht! Hema komt woensdag binnen, maar hadden ze alleen nog 75c van en heb  misschien wel d nodig. Lastig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Desert-Rose    739

@Mirtje

Hoi hoi, gefeliciteerd met de nw boobs, aangezien je al een operatie topic had, heb ik je laatste topic even samengevoegd met deze, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates neerzetten.

x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mirtje    14
11 uur geleden zei Mamaloetje:

Leuk om te lezen! Ik heb het daar ook allemaal als heel fijn ervaren. Hoe voel je je nu? Ik ben morgen alweer een week po en voel me goed. Alleen met dat compressievest ben ik wel een beetje klaar. Mag vanaf morgen afwisselen met een sportbh. Heeft nio jou er een geadviseerd? Ik had de Triumph triaction workout besteld en net gepast, maar heb er echt punttieten in, geen gezicht! Hema komt woensdag binnen, maar hadden ze alleen nog 75c van en heb  misschien wel d nodig. Lastig

Goedemorgen,

Na de operatie nergens last van gehad......niet misselijk en geen pijn.

Nu wel alleen als ik zit/loop een branderig gevoel in linker tepel.

Ze zijn ook echt gezwollen en hard.

Moet ook echt nog alle medicijnen gebruiken...mag vandaag gelukkig douchen.vandaag 3 dagen po.

Ik heb de heavy nonpadded bh besteld van de Hema maar las gister al dat deze vernieuwd zijn en het materiaal minder van kwaliteit is.

Ik heb ook een hunkemoller hkmx besteld.

Als het niets is gaan ze gewoon weer retour.

En idd het is een verademing als dat vest uit is...maar ga me wel ad 5wkn houden met afwisseling van een sportbh.

Wanneer staat jou eerste controlle bij Nio?

Ik volgende week dinsdag.

Fijne dag 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mamaloetje    4
55 minuten geleden zei Mirtje:

Goedemorgen,

Na de operatie nergens last van gehad......niet misselijk en geen pijn.

Nu wel alleen als ik zit/loop een branderig gevoel in linker tepel.

Ze zijn ook echt gezwollen en hard.

Moet ook echt nog alle medicijnen gebruiken...mag vandaag gelukkig douchen.vandaag 3 dagen po.

Ik heb de heavy nonpadded bh besteld van de Hema maar las gister al dat deze vernieuwd zijn en het materiaal minder van kwaliteit is.

Ik heb ook een hunkemoller hkmx besteld.

Als het niets is gaan ze gewoon weer retour.

En idd het is een verademing als dat vest uit is...maar ga me wel ad 5wkn houden met afwisseling van een sportbh.

Wanneer staat jou eerste controlle bij Nio?

Ik volgende week dinsdag.

Fijne dag 

Welke maat heb jij van de hema gekocht? Ik heb een 75c besteld, komt morgen binnen. Maar nio had t destijds over 75d, dus weet niet of ie gaat passen. En 75d was er dus niet... 

Ik hoef pas na 3 wkn terug te komen! Best raar eigenlijk he?

Rustig aan vandaag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden