Ga naar inhoud

Mirtje : 2 september 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Leuk om te lezen! Ik heb het daar ook allemaal als heel fijn ervaren. Hoe voel je je nu? Ik ben morgen alweer een week po en voel me goed. Alleen met dat compressievest ben ik wel een beetje klaar. Mag vanaf morgen afwisselen met een sportbh. Heeft nio jou er een geadviseerd? Ik had de Triumph triaction workout besteld en net gepast, maar heb er echt punttieten in, geen gezicht! Hema komt woensdag binnen, maar hadden ze alleen nog 75c van en heb  misschien wel d nodig. Lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei Mamaloetje:

Leuk om te lezen! Ik heb het daar ook allemaal als heel fijn ervaren. Hoe voel je je nu? Ik ben morgen alweer een week po en voel me goed. Alleen met dat compressievest ben ik wel een beetje klaar. Mag vanaf morgen afwisselen met een sportbh. Heeft nio jou er een geadviseerd? Ik had de Triumph triaction workout besteld en net gepast, maar heb er echt punttieten in, geen gezicht! Hema komt woensdag binnen, maar hadden ze alleen nog 75c van en heb  misschien wel d nodig. Lastig

Goedemorgen,

Na de operatie nergens last van gehad......niet misselijk en geen pijn.

Nu wel alleen als ik zit/loop een branderig gevoel in linker tepel.

Ze zijn ook echt gezwollen en hard.

Moet ook echt nog alle medicijnen gebruiken...mag vandaag gelukkig douchen.vandaag 3 dagen po.

Ik heb de heavy nonpadded bh besteld van de Hema maar las gister al dat deze vernieuwd zijn en het materiaal minder van kwaliteit is.

Ik heb ook een hunkemoller hkmx besteld.

Als het niets is gaan ze gewoon weer retour.

En idd het is een verademing als dat vest uit is...maar ga me wel ad 5wkn houden met afwisseling van een sportbh.

Wanneer staat jou eerste controlle bij Nio?

Ik volgende week dinsdag.

Fijne dag 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Mirtje:

Goedemorgen,

Na de operatie nergens last van gehad......niet misselijk en geen pijn.

Nu wel alleen als ik zit/loop een branderig gevoel in linker tepel.

Ze zijn ook echt gezwollen en hard.

Moet ook echt nog alle medicijnen gebruiken...mag vandaag gelukkig douchen.vandaag 3 dagen po.

Ik heb de heavy nonpadded bh besteld van de Hema maar las gister al dat deze vernieuwd zijn en het materiaal minder van kwaliteit is.

Ik heb ook een hunkemoller hkmx besteld.

Als het niets is gaan ze gewoon weer retour.

En idd het is een verademing als dat vest uit is...maar ga me wel ad 5wkn houden met afwisseling van een sportbh.

Wanneer staat jou eerste controlle bij Nio?

Ik volgende week dinsdag.

Fijne dag 

 

 

 

Welke maat heb jij van de hema gekocht? Ik heb een 75c besteld, komt morgen binnen. Maar nio had t destijds over 75d, dus weet niet of ie gaat passen. En 75d was er dus niet... 

Ik hoef pas na 3 wkn terug te komen! Best raar eigenlijk he?

Rustig aan vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, wat grappig om te lezen. Ik ben namelijk ook 2 september geopereerd door dr Nio, alleen iets eerder dan jij, namelijk om 10.15 uur. Heb toevallig ook 350 cc genomen! Hoe gaat het herstel? En heb je nog veel pijn? 

 

Ben trouwens niet heel bekend met dit forum dus moet alles nog ff ontdekken 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mamaloetje:

Welke maat heb jij van de hema gekocht? Ik heb een 75c besteld, komt morgen binnen. Maar nio had t destijds over 75d, dus weet niet of ie gaat passen. En 75d was er dus niet... 

Ik hoef pas na 3 wkn terug te komen! Best raar eigenlijk he?

Rustig aan vandaag!

 

2 uur geleden zei Mamaloetje:

Welke maat heb jij van de hema gekocht? Ik heb een 75c besteld, komt morgen binnen. Maar nio had t destijds over 75d, dus weet niet of ie gaat passen. En 75d was er dus niet... 

Ik hoef pas na 3 wkn terug te komen! Best raar eigenlijk he?

Rustig aan vandaag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een 80 C en een 80 D besteld omdat ik al gehoord had dat je iets groter moet bestellen, ik kan er dan altijd 1 terug sturen.

Ik weet niet meer wie dat hier schreef maar las dat het net lijkt bij de Hema bh of je 1 borst hebt omdat de cups klein vallen.

Ja das wel vreemd de controle staat bij 1 week na de operatie en ik moet zeggen dat ik dit erg fijn vindt.

En dan nog een keer tussen 3 en 6 mnd ik maak dan volgende week meteen ook daar een afspraak voor.

Heb jij al foto's geplaatst in een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Miryamb:

Hoi hoi, wat grappig om te lezen. Ik ben namelijk ook 2 september geopereerd door dr Nio, alleen iets eerder dan jij, namelijk om 10.15 uur. Heb toevallig ook 350 cc genomen! Hoe gaat het herstel? En heb je nog veel pijn? 

 

Ben trouwens niet heel bekend met dit forum dus moet alles nog ff ontdekken 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Dat is idd grappig zeg, wij zagen wel iemand vd Ok komen zo rond 12 uur miss was jij dat wel hihi.

Ik moet hier ook nog wennen hoor, zit af en toe ook verkeerd met berichten plaatsen.

Heb jij ook Eurosiiconen 85 % gevuld en dual plane?

gister had ik ff een dipje toen ik mijn vest uit had, het zag er zo raar uit, gezwollen en rare vorm.

 

Nu gaat het gelukkig weer goed, neem nu wel echt alle paracetamol en de naproxen met maag beschermer.

Ik ben niet zo vd medicijnen dus dacht neem niet alles maar vanaf gisteren toch maar wel gaan doen.

De diazepam en die andere heb ik nog niet gebruikt.

En hoe voel jij je?

Moet je ook volgende week terug voor controle?

Heb jij geen compressievest aan gekregen daar?

 

groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog gelukt met de bh vd hema?

Ik heb ze gisteren binnen gekregen en ben er heel blij mee nu past de 80 D prima maar bij mij zal het nog wat slinken nu 6 dagen po.

Dus heb er een gehouden en daar heb ik vannacht mee geslapen.kijken of hij over een week nog goed zit dan bestel ik er nog een.

Ik had gister gewoon bloeduitstorting van het vest wat veelste strak zit.

Heb er al knipjes ingegeven en gaasjes onder gedaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het nog gelukt met de Bh s van de Hema?

Ik heb ze Donderdag binnen gehad de 80 D zit nu als gegoten dus meteen aangehouden, wel eerst info gevraagd of dat nu al mocht een sportbh.

De 80 C zit ook goed nog wat strak maar ik denk dat mijn borsten nog gaan slinken.

Ik neem ze Dinsdag beide mee naar Dr Nio om te kijken wat hij ervan vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamaloetje Vandaag bij Nio geweest, ik zou je nog even op de hoogte houden

Je mag gewoon op je zij slapen, het vest hoef je maar een week aan.

De Hema bh is prima dat is ook zijn advies, hij heeft bij de stelbandjes los gezet zodat mijn borsten er los in hangen omdat de bovenkant nog te hoog zit. ik mag eventueel overdag thuis ook zonder bh lopen. (dus neem je bh mee)

Ik weet niet of ik dit tegen je had verteld van de erge bloeduitstorting vh vest dat zit er nu nog steeds.

Er zit nog teveel vocht in mijn linkerborst dus moet over 4wkn weer terug.

De hechtpleisters mag ik er zelf over een week afhalen en dan gaan smeren met Biodermal.

Helaas mag ik nog niet sporten over 3wkn grrrr eerst de controle weer afwachten.

Ik nu 10 dagen po

 

Wanneer moet jij?

Miss is het handig als we elkaar gaan volgen

Heb jij een album met foto's?

Die van mij staan openbaar.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2017 om 11:10 zei Miryamb:

Hoi hoi, wat grappig om te lezen. Ik ben namelijk ook 2 september geopereerd door dr Nio, alleen iets eerder dan jij, namelijk om 10.15 uur. Heb toevallig ook 350 cc genomen! Hoe gaat het herstel? En heb je nog veel pijn? 

 

Ben trouwens niet heel bekend met dit forum dus moet alles nog ff ontdekken 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Maar nio was over het algemeen tevreden? Is het vreemd dat je nog teveel vocht links had? Of komt dat vaak voor?

Ik draag het vest nog 's avonds en 's nachts. Zou de sportbh beter zijn dan? 

Ik moet volgende week donderdag op controle, dan ben ik al 23 po! Raar he, dan pas controle. Doe de hema bh dan aan, kan hij kijken of ie goed zit. Heb de bandjes al vrij lang gezet omdat ik had gehoord dat nio dat meestal adviseert ivm zakken.

Denk dat ik dan vanavond maar eens een beetje op m'n zij ga proberen te liggen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamaloetjeBeide bh maten waren goed c en d

alleen heb ik door die bloeduitstorting toch gekozen voor 85 c omdat de band minder strak zit als dat weg is ga ik weer naar de 80c

ja je borsten laat hij hangen in je bh raar gezicht maar zit heerlijk en kunnen ze beter zakken.

Vannacht een beetje op mijn zij geslapen ging goed.

ik zit nu heerlijk zonder bh 2 uurtjes dat was zijn advies.

Tja dat is natuurlijk wel normaal maar hij zei het zo ; je hebt 350cc genomen en momenteel zit er in je linkerborst 450cc dat heeft miss wel 6 wkn de tijd nodig. hoop alleen dat het goed komt nu 2 verschillende borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamaloetjeBeide bh maten waren goed c en d

alleen heb ik door die bloeduitstorting toch gekozen voor 85 c omdat de band minder strak zit als dat weg is ga ik weer naar de 80c

ja je borsten laat hij hangen in je bh raar gezicht maar zit heerlijk en kunnen ze beter zakken.

Vannacht een beetje op mijn zij geslapen ging goed.

ik zit nu heerlijk zonder bh 2 uurtjes dat was zijn advies.

Tja dat is natuurlijk wel normaal maar hij zei het zo ; je hebt 350cc genomen en momenteel zit er in je linkerborst 450cc dat heeft miss wel 6 wkn de tijd nodig. hoop alleen dat het goed komt nu 2 verschillende borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamaloetjeBeide bh maten waren goed c en d

alleen heb ik door die bloeduitstorting toch gekozen voor 85 c omdat de band minder strak zit als dat weg is ga ik weer naar de 80c

ja je borsten laat hij hangen in je bh raar gezicht maar zit heerlijk en kunnen ze beter zakken.

Vannacht een beetje op mijn zij geslapen ging goed.

ik zit nu heerlijk zonder bh 2 uurtjes dat was zijn advies.

Tja dat is natuurlijk wel normaal maar hij zei het zo ; je hebt 350cc genomen en momenteel zit er in je linkerborst 450cc dat heeft miss wel 6 wkn de tijd nodig. hoop alleen dat het goed komt nu 2 verschillende borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamaloetjeBeide bh maten waren goed c en d

alleen heb ik door die bloeduitstorting toch gekozen voor 85 c omdat de band minder strak zit als dat weg is ga ik weer naar de 80c

ja je borsten laat hij hangen in je bh raar gezicht maar zit heerlijk en kunnen ze beter zakken.

Vannacht een beetje op mijn zij geslapen ging goed.

ik zit nu heerlijk zonder bh 2 uurtjes dat was zijn advies.

Tja dat is natuurlijk wel normaal maar hij zei het zo ; je hebt 350cc genomen en momenteel zit er in je linkerborst 450cc dat heeft miss wel 6 wkn de tijd nodig. hoop alleen dat het goed komt nu 2 verschillende borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.