Mirtje

Mirtje : 2 september 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek

Recommended Posts

Goedenavond,

Net nieuw hier dus nog even aan het kijken hoe het werkt.

Ik heb Maandag 21 Augustus een consult afspraak bij Dr Nio

Veel positieve berichten gelezen en gehoord over hem.

Heb wel al wat info gehad bij mijn pc in het maasstad ziekenhuis waar ik loop voor plekjes op mijn huid.

Ik zou dus heel graag een borstvergroting willen, na afvallen zijn ze slap geworden.

Ik ben 1.68 en 57 kg zou zo n beetje naar een grote C willen.

Maar lees hier zoveel verschil over de cc' c 

Ik dacht zelf aan 300 cc wil absoluut geen ballen! 

Ik moet boven in wat meer power zeg maar wil ze zo natuurlijk mogelijk.

Een vriendin van mij heeft mooie silliconen voelen zacht aan en mooi van vorm druppel ook bij Dr Nio laten doen.

Tips en foto" s welkom.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedenavond, 

Eindelijk gelukt om mijn bericht te plaatsen.....Ik ben vandaag inmiddels bij Dr Nio geweest.

Advies is tussen 325cc en 350cc van het merk Eurosilicone ze worden geplaatst gedeeltelijk onder de borstspier dual plane een ronde silicoon 85% gevuld.

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb gelezen op internet dat de eurosilicone na ca1 0 jaar vervangen moeten worden.

En geen fda keurmerk hebben(in Amerika verplicht)

De inhoud van de silicone heeft wel het fda keurmerk.

Het gesprek ging overigens erg snel.... de operatie kon al over 2 wkn plaats vinden.

Tips,advies welkom

Gr Mirtje 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

HoiHoi,

Na 2 weken geleden op consult te zijn geweest bij Dr. Nio in de parkkliniek kan ik as. zaterdag al terecht voor een borstvergroting.

Ik heb momenteel cup 75 a. Na de pas sessie is de keuze gegaan naar Dual plane Eurosilicone rond 85% gevuld en 325 of 350 cc. Het enige waar ik nog even over getwijfeld heb zijn het aantal cc,s. Aangezien een veel gelezen reactie na de behendeling is "had ik maar groter genomen" is de beslissing naar 350 cc gegaan. Dr. Nio heeft aangegeven dat dit prima past bij mijn lichaam 1.68, 56 kilo en een sportieve bouw (4x in de week sporten).

Net als velen in dit forum zie ik graag de reacties tegemoet. 

Gr. Mirtje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Mirtje:

HoiHoi,

Na 2 weken geleden op consult te zijn geweest bij Dr. Nio in de parkkliniek kan ik as. zaterdag al terecht voor een borstvergroting.

Ik heb momenteel cup 75 a. Na de pas sessie is de keuze gegaan naar Dual plane Eurosilicone rond 85% gevuld en 325 of 350 cc. Het enige waar ik nog even over getwijfeld heb zijn het aantal cc,s. Aangezien een veel gelezen reactie na de behendeling is "had ik maar groter genomen" is de beslissing naar 350 cc gegaan. Dr. Nio heeft aangegeven dat dit prima past bij mijn lichaam 1.68, 56 kilo en een sportieve bouw (4x in de week sporten).

Net als velen in dit forum zie ik graag de reacties tegemoet. 

Gr. Mirtje.

Zo dat is lekker snel! Ik ben 1.68, 69 kilo en heb 400 cc voor de spier genomen. Ik denk dat 350cc heel mooi is! Ik zou niet voor kleiner gaan, je leest zo vaak dat je dan spijt krijgt! Spannend hoor allemaal! 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Mamaloetje:

Ik ben vandaag geopereerd, 1.69m en 52,5 kilo. Heb 400cc achter de spier. Kwam van een 75a/aa

Onze situatie is naar mijn idee redelijk vergelijkbaar, leuk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi! Ik ben precies even lang en zwaar als jij en heb 350 cc dual plane gekregen (Motiva). Ben nu 5,5 week po en erg blij ermee. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe ze zijn geworden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Evah:

Hoi! Ik ben precies even lang en zwaar als jij en heb 350 cc dual plane gekregen (Motiva). Ben nu 5,5 week po en erg blij ermee. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe ze zijn geworden!

Hoi Eva bedankt dat ik even in je mapje mag kijken, altijd leuk om te vergelijken en mijn complimenten voor het resultaat. Zijn jouw Motiva implantaten ook 85% gevuld net als de Eurosilicone die ik krijg? En heb jij ook getwijfeld over 325 of 350 cc?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Donny:

Opereert hij ook op zaterdag in parkkliniek? 

Ja klopt ik kon dus al binnen 2 weken terecht misschien had ik gewoon geluk. Zaterdagen zijn uitzonderingen en vullen ze in als het druk is volgens mij.  Je kunt ze evt. bellen en vragen naar de planning.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hai @Mirtje, ze zijn 100% gevuld.

ik had in eerste instantie gekozen voor 315 cc en ben later nog een keer gaan passen, toen vond ik de 350 cc een stuk minder gigantisch ogen dan de eerste keer. Ik ben er nu heel blij mee, vind ze goed bij mijn lichaam passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei tinkerbel80:

Zo dat is lekker snel! Ik ben 1.68, 69 kilo en heb 400 cc voor de spier genomen. Ik denk dat 350cc heel mooi is! Ik zou niet voor kleiner gaan, je leest zo vaak dat je dan spijt krijgt! Spannend hoor allemaal! 

Heel spannend, kan nu al niet meer wachten en dan kan ik al heel snel terecht hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn he dat je zo snel terecht kunt bij Nio.

Ik had hetzelfde :)
Was eerst op consult geweest bij Faceland en daarna bij Nio en 2 weken later had ik grotere borsten :43:

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat denk je.....belt parkkliniek dat ik ook as zaterdag geholpen kan worden.......balen want zo vlug had ik geen rekening mee gehouden en heb allerlei afspraken staan ook mijn man met zijn werk:o

ik had ze gewoon kunne hebben dit weekend!!!!

dus nu maar afwachten voor 10 okt of ietsjes eerder...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Donny:

Wat denk je.....belt parkkliniek dat ik ook as zaterdag geholpen kan worden.......balen want zo vlug had ik geen rekening mee gehouden en heb allerlei afspraken staan ook mijn man met zijn werk:o

ik had ze gewoon kunne hebben dit weekend!!!!

dus nu maar afwachten voor 10 okt of ietsjes eerder...

Aaahhh balen!!!! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Recente statusupdates

• Sweetboobs16

Vandaag 1 jaar PO!  Nieuwe foto’s toegevoegd! 
      · 2 reacties
    • Guusje78  »  CharSchmit

Hé meis..

Net je verhaal gelezen omdat ik helaas ook op zoek ben naar soortgelijke verhalen. Wat ben jij sterk en wat ga je er goed mee om. Heel knap! Ik ben 4 wkn geleden voor de 3e keer geopereerd. 1e x bv met 280cc gekregen, 2e en 3e keer hersteloperatie gehad omdat de prothese niet wilde zakken. Nu zit ie goed en is ook mijn linkerborst net zo mooi als haar rechter grote zus. Helaas is vorig weekend mijn litteken open gegaan en zie je nu mijn prothese zitten door het gat.. Ik lijk nog geen infectie te hebben en slik meer preventief antibiotica. Mijn arts geeft aan dat het vanzelf dicht moet groeien en dat ook zal gebeuren zolang de wond droog en schoon blijft en er dus geen infectie in komt. Ik zit er behoorlijk doorheen maar probeer positief te blijven. Bedankt dat je je verhaal hebt gedaan en ik wens je een goed herstel en dat je eindelijk mag gaan genieten van je mooie boobs.

Liefs Guusje78 
      · 0 reacties
    • MissM

Bijna 5 maand po. Morgen weekendje weg met zwembad daar...dan moest k gaan shoppen natuurlijk! Me happy 

· 3 reacties
    • Miss.S  »  Jaydee

Hoi! Gefeliciteerd met je datum, 8december zal er gauw zijn xxxx
      · 5 reacties
    • gastmama

Nog 22 dagen werken!!!!
      · 1 reactie
  • Aanstaande activiteiten