Ga naar inhoud

Mirtje : 2 september 2017 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Net nieuw hier dus nog even aan het kijken hoe het werkt.

Ik heb Maandag 21 Augustus een consult afspraak bij Dr Nio

Veel positieve berichten gelezen en gehoord over hem.

Heb wel al wat info gehad bij mijn pc in het maasstad ziekenhuis waar ik loop voor plekjes op mijn huid.

Ik zou dus heel graag een borstvergroting willen, na afvallen zijn ze slap geworden.

Ik ben 1.68 en 57 kg zou zo n beetje naar een grote C willen.

Maar lees hier zoveel verschil over de cc' c 

Ik dacht zelf aan 300 cc wil absoluut geen ballen! 

Ik moet boven in wat meer power zeg maar wil ze zo natuurlijk mogelijk.

Een vriendin van mij heeft mooie silliconen voelen zacht aan en mooi van vorm druppel ook bij Dr Nio laten doen.

Tips en foto" s welkom.......

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedenavond, 

Eindelijk gelukt om mijn bericht te plaatsen.....Ik ben vandaag inmiddels bij Dr Nio geweest.

Advies is tussen 325cc en 350cc van het merk Eurosilicone ze worden geplaatst gedeeltelijk onder de borstspier dual plane een ronde silicoon 85% gevuld.

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb gelezen op internet dat de eurosilicone na ca1 0 jaar vervangen moeten worden.

En geen fda keurmerk hebben(in Amerika verplicht)

 De inhoud van de silicone heeft wel het fda keurmerk.

Het gesprek ging overigens erg snel.... de operatie kon al over 2 wkn plaats vinden.

Tips,advies welkom

Gr Mirtje 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoiHoi,

 

Na 2 weken geleden op consult te zijn geweest bij Dr. Nio in de parkkliniek kan ik as. zaterdag al terecht voor een borstvergroting.

Ik heb momenteel cup 75 a. Na de pas sessie is de keuze gegaan naar Dual plane Eurosilicone rond 85% gevuld en 325 of 350 cc. Het enige waar ik nog even over getwijfeld heb zijn het aantal cc,s. Aangezien een veel gelezen reactie na de behendeling is "had ik maar groter genomen" is de beslissing naar 350 cc gegaan. Dr. Nio heeft aangegeven dat dit prima past bij mijn lichaam 1.68, 56 kilo en een sportieve bouw (4x in de week sporten).

 

Net als velen in dit forum zie ik graag de reacties tegemoet. 

 

Gr. Mirtje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Mirtje:

HoiHoi,

 

Na 2 weken geleden op consult te zijn geweest bij Dr. Nio in de parkkliniek kan ik as. zaterdag al terecht voor een borstvergroting.

Ik heb momenteel cup 75 a. Na de pas sessie is de keuze gegaan naar Dual plane Eurosilicone rond 85% gevuld en 325 of 350 cc. Het enige waar ik nog even over getwijfeld heb zijn het aantal cc,s. Aangezien een veel gelezen reactie na de behendeling is "had ik maar groter genomen" is de beslissing naar 350 cc gegaan. Dr. Nio heeft aangegeven dat dit prima past bij mijn lichaam 1.68, 56 kilo en een sportieve bouw (4x in de week sporten).

 

Net als velen in dit forum zie ik graag de reacties tegemoet. 

 

Gr. Mirtje.

Zo dat is lekker snel! Ik ben 1.68, 69 kilo en heb 400 cc voor de spier genomen. Ik denk dat 350cc heel mooi is! Ik zou niet voor kleiner gaan, je leest zo vaak dat je dan spijt krijgt! Spannend hoor allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Evah:

Hoi! Ik ben precies even lang en zwaar als jij en heb 350 cc dual plane gekregen (Motiva). Ben nu 5,5 week po en erg blij ermee. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je zien hoe ze zijn geworden!

Hoi Eva bedankt dat ik even in je mapje mag kijken, altijd leuk om te vergelijken en mijn complimenten voor het resultaat. Zijn jouw Motiva implantaten ook 85% gevuld net als de Eurosilicone die ik krijg? En heb jij ook getwijfeld over 325 of 350 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Donny:

Opereert hij ook op zaterdag in parkkliniek? 

Ja klopt ik kon dus al binnen 2 weken terecht misschien had ik gewoon geluk. Zaterdagen zijn uitzonderingen en vullen ze in als het druk is volgens mij.  Je kunt ze evt. bellen en vragen naar de planning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei tinkerbel80:

Zo dat is lekker snel! Ik ben 1.68, 69 kilo en heb 400 cc voor de spier genomen. Ik denk dat 350cc heel mooi is! Ik zou niet voor kleiner gaan, je leest zo vaak dat je dan spijt krijgt! Spannend hoor allemaal! 

Heel spannend, kan nu al niet meer wachten en dan kan ik al heel snel terecht hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn he dat je zo snel terecht kunt bij Nio.

Ik had hetzelfde :)
Was eerst op consult geweest bij Faceland en daarna bij Nio en 2 weken later had ik grotere borsten :43:

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je.....belt parkkliniek dat ik ook as zaterdag geholpen kan worden.......balen want zo vlug had ik geen rekening mee gehouden en heb allerlei afspraken staan ook mijn man met zijn werk:o

ik had ze gewoon kunne hebben dit weekend!!!!

dus nu maar afwachten voor 10 okt of ietsjes eerder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Donny:

Wat denk je.....belt parkkliniek dat ik ook as zaterdag geholpen kan worden.......balen want zo vlug had ik geen rekening mee gehouden en heb allerlei afspraken staan ook mijn man met zijn werk:o

ik had ze gewoon kunne hebben dit weekend!!!!

dus nu maar afwachten voor 10 okt of ietsjes eerder...

Aaahhh balen!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Donny:

Wat denk je.....belt parkkliniek dat ik ook as zaterdag geholpen kan worden.......balen want zo vlug had ik geen rekening mee gehouden en heb allerlei afspraken staan ook mijn man met zijn werk:o

ik had ze gewoon kunne hebben dit weekend!!!!

dus nu maar afwachten voor 10 okt of ietsjes eerder...

Balen zeg!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Donny:

Wat denk je.....belt parkkliniek dat ik ook as zaterdag geholpen kan worden.......balen want zo vlug had ik geen rekening mee gehouden en heb allerlei afspraken staan ook mijn man met zijn werk:o

ik had ze gewoon kunne hebben dit weekend!!!!

dus nu maar afwachten voor 10 okt of ietsjes eerder...

Aii wat jammer, hadden we er samen gelegen :-]

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Pat1709:

Fijn he dat je zo snel terecht kunt bij Nio.

Ik had hetzelfde :)
Was eerst op consult geweest bij Faceland en daarna bij Nio en 2 weken later had ik grotere borsten :43:

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover.

Ja idd fijn, nog 2 nachtjes en dan heb ik ze hihi

Ben zoooooo benieuwd

Jij toevallig ook Eurosilicone 85% gevuld dual plane ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mirtje

 

Hoi hoi.

 

Waarschijnlijk dat je nu je nw borsten al hebt, dus gefeliciteerd meis.

 

Ik heb je titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je je verslag neerzetten en alle verdere updates, 

 

Doe lekker rustig aan, goed op tijd je pijnstilling en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Zaterdag 2 September was het zover mijn borstvergroting van een slappe 80b naar een 350 cc Eurosilcone 85% gevuld dualplane 

Ik zou me Zaterdag om 13 uur moeten melden en rond half 3 stond de operatie gepland, ik heb mijn wekker gezet om 06 uur in de ochtend om nog even lekker te ontbijten.

Daarna nog geprobeerd om te gaan slapen maar dat lukte niet meer.

ik mocht tot 11 uur nog water drinken, deed dit nog om half 11.

Om kwart voor 11 ging de telefoon PMC ...... Mevr : de geplande operatie"s gingen sneller dan verwacht zou u eventueel eerder kunnen komen om 12 uur uur?

Ik dacht meteen ja natuurlijk dus zijn we gegaan, zat alleen met dat eten in mijn maag hihi.

 

Alles ging vrij vlot, we mochten naar een hele mooie prive kamer waar er nog wat vragen werden gesteld en uitleg werd gegeven, super vriendelijk allemaal!

Natuurlijk kwam ook de vraag of ik had ontbeten en hoe laat, uitgelegd en verteld, ze moest dit toch nog even gaan overleggen met de Anesthesist. {was  best een zwaar ontbijtje}

Gelukkig kon de operatie door gaan maar moest even wachten tot 12:45.

 

Ik werd naar de kamer gebracht waar bloeddruk werd gemeten en mijn infuus geprikt werd, dit lukte helaas niet in mijn hand en moest dus weer geprikt worden in mijn arm.

Ik was erg relaxed door het fijne personeel een grapje en een dolletje zijn dan zeker prettig.

de Anesthesist kwam ook nog even met wat vragen en zei nog even ik begrijp het hoor dat je nog lekker hebt ontbeten omdat je niet beter wist dat de operatie om half 3 zou zijn.

Het gaat allemaal goed komen!

Toen kwam Dr Nio even wat dingen doorgenomen en mijn borsten afgetekend!

Tijd voor de OK.......ook daar werden weer leuke ontspannende grapjes gemaakt om mij gerust te stellen, heel fijn is dat!

Daarna ben ik even een uur kwijt geweest hihi.....op de uitslaapkamer wakker geworden waar Dr Nio meteen weer langs kwam, het aangemeten compressievest hadden  ze al aangedaan.

 

Ik werd weer terug gebracht naar mijn kamer waar mijn man zat te wachten, ik was nog een beetje slaperig maar voelde me verder prima.

De verpleegster kwam lekker brood en thee brengen, na een uurtje kwam ze alles uitleggen over de medicatie en hoe mijn man de gaasjes moest verwijderen en het compressievest vast moest maken, alles was echt heel vriendelijk.

ik voelde me goed en we zijn na 1,5 uur lekker naar huis gegaan, de verpleegster heeft me in een rolstoel tot bij de auto gebracht.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.