Ga naar inhoud

TheWildchild : 9 september 2017 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

12 minutes ago, Annette1975 said:

Ja idd! Niet normaal he dat verschil..ze zaten zo hoog bij mij, dat ik dacht, oh jee wat moet dat worden. Maar komt helemaal goed. Ik vind die van jou ook zo mooi! :D

Dankjewel! :53: ja kan me voorstellen, had dat vooral direct na de operatie dat het van die ballonnen waren haha.. Ben alleen benieuwd welke maat ik heb, denk een C wat ik wel jammer vind want ik wilde graag een D.. maja hoe dan ook, ben blij met een grotere maat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daan85 oh echt, was jij dat, super grappig! Jij was de persoon die nog een hele eind naar huis moest toch??

Oh ik was echt zooo super nerveus, niet normaal! 

Dank je, ja herstel gaat prima, nog wel pijntjes hier en daar maar heb eigenlijk helemaal geen heftige pijnen gehad en had ook verder niets dan paracetamol nodig, heb dat denk ik een klein weekje geslikt tot ik dacht dat het wel goed was zonder en dat was verder ook geen probleem. Ik heb alleen nu wel dat ik denk, oh misschien had ik toch een maatje groter gewild, maar volgens Schellekens kon er niet zo heel veel meer bij (heb 400cc).

Hoe gaat het herstel bij jou? Hoeveel cc had jij eigenlijk?

Ben je inmiddels ook al op nacontrole geweest? Waarschijnlijk afgelopen maandag of niet? Ik was er woensdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik ben afgelopen maandag door Dr Schellekens 'geholpen' en erg blij gemaakt met mijn nieuwe boobies.

Goed om te lezen hoe de operatie en het herstel bij jullie is gegaan. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TheWildchild hahaha ja dat klopt, 2,5 uur.. heb ze dan ook goed vastgehouden onderweg..ieder bobbeltje en bobbeltje was een hel

vond het zo sneu voor je, het is mij ook 100% meegevallen en zou het zo weer doen voor toch een maatje groter..

heb ook 400cc en hoop echt dat ze nog gaan uitzetten zoals iedereen beloofd .

Bij mij kon er ook niet meer in.. hij had gekeken voor 425cc maar heb ontzettend strakke borstspieren maar

hij heeft het prachtig gedaan En zal zo blij zijn als die vreselijke bh uit mag!!!

ik was er idd maandag en alles zag er netjes uit..

ben er heel blij mee!!

fijn dat het goed met je gaat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Daan85 said:

@TheWildchild hahaha ja dat klopt, 2,5 uur.. heb ze dan ook goed vastgehouden onderweg..ieder bobbeltje en bobbeltje was een hel

vond het zo sneu voor je, het is mij ook 100% meegevallen en zou het zo weer doen voor toch een maatje groter..

heb ook 400cc en hoop echt dat ze nog gaan uitzetten zoals iedereen beloofd .

Bij mij kon er ook niet meer in.. hij had gekeken voor 425cc maar heb ontzettend strakke borstspieren maar

hij heeft het prachtig gedaan En zal zo blij zijn als die vreselijke bh uit mag!!!

ik was er idd maandag en alles zag er netjes uit..

ben er heel blij mee!!

fijn dat het goed met je gaat!!

Ah jah denk dat heel veel meiden dat hebben hoor van een maatje groter, maybe Some day dat je toch nog groter kan gaan ;). Ik hoop ook echt dat als het zakt het er toch iets groter uit gaat zien. Zit nu wrs op 75 D maar hoop dat het toch nog een DD/E wordt. Welke bh maat heb jij nu?

 

fijn dat je check up goed was. Slaap jij nu ook zonder bh snachts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TheWildchild dat is een mooie maat.. ik heb nog geen idee, durf niet te gaan passen ..

ga over 2,5 week een weekend Amsterdam nieuwe lingerie kopen.. 

maar zal toch eens gaan kijken want ben wel heel benieuwd.

Ze zeggen dat ze na 5 weken nog gaan uitzetten he.,

zijn ze bij jou al zacht? Hier links wel en rechts niet.

vannacht voor t eerst en moet zeggen dat ik geen oog heb dichtegedaan, voelde zo raar..

slaap jij al zonder?kan jij al goed op je zij slapen ?

 

wat zei Schellekens bij jou of ze nog zouden uitzetten?

bij mij gaf hij er niet echt een antwoord op

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Daan85 said:

@TheWildchild dat is een mooie maat.. ik heb nog geen idee, durf niet te gaan passen ..

ga over 2,5 week een weekend Amsterdam nieuwe lingerie kopen.. 

maar zal toch eens gaan kijken want ben wel heel benieuwd.

Ze zeggen dat ze na 5 weken nog gaan uitzetten he.,

zijn ze bij jou al zacht? Hier links wel en rechts niet.

vannacht voor t eerst en moet zeggen dat ik geen oog heb dichtegedaan, voelde zo raar..

slaap jij al zonder?kan jij al goed op je zij slapen ?

 

wat zei Schellekens bij jou of ze nog zouden uitzetten?

bij mij gaf hij er niet echt een antwoord op

 

oh lekkahh.. bh shopping spree..! Nah ik had al wel een bh gekocht bij Australisch merk, die op m'n foto's in L, staan gelijk aan cup D en die past echt geweldig. Uitzetten.. ja, ik hoorde dus heel verschillende verhalen. Ene zegt dat het inderdaad wat groter kan worden maar dan voornamelijk door het 'ploppen' dus dat je huid wat meerekt en de prothese wat gaan 'uitzakken' waardoor je onder meer volume gaat krijgen (projectie). Als dat gebeurd dan krijg je inderdaad een grotere maat omdat je omtrek dan groter wordt, maar durf er niet op te hopen..

Heb mezelf opgemeten en toen kwam ik uit op 96cm bovenomtrek en 77 cm onder omtrek wat een 75D is, een cm meer en ik zit op DD/E maar denk niet dat dat nog gaat gebeuren..

De ander zegt weer dat je pas na 6 weken echt alle vocht eruit hebt en dat ze dan eigenlijk nog kunnen slinken en dat hoop ik gewoon echt niet want dan zou het nog een volle C kunnen worden en dan zou ik echt wel teleurgesteld zijn :(..

 

Schellekens kwam pas later binnen toen had de verpleegkundige mij al gecontroleerd en zij zei dus dat beide situaties konden gebeuren, maar dat dat echt pas over een week of 3 en de komende maanden eigenlijk nog wel kon veranderen.. niet duidelijkheid dus.. Denk dat ze daar voorzichtig mee zijn om je te besparen van een teleurstelling. Maja ik vermoed wel echt dat je over 2,5 week beetje weet wat de grootte is en dat het echt niet zo heel veel zal veranderen.. de meeste meiden in mijn omgeving zeggen iig dat de volume niet meer zoveel zal veranderen en de hoeveelheid vocht nu wel minimaal is, moet zeggen dat ik ook niet echt meer vocht voel, dus ga er wel een beetje vanuit dat dit mn maat moet worden.. 

 

Nou ik heb eergister avond dus geprobeerd zonder bh te slapen, was echt geen pretje! Volgende dag dacht ik even dat mn borsten waren verschoven :45: wat waarschijnlijk niet echt zo was, maar ik had wel iets meer pijntjes de volgende dag, heb dus gister met een sporttop geslapen, die is niet strak, maar houd ze toch wel een beetje op hun plek heb ik het idee.. vind het echt nog wel een enge gedachte. Echter, ze zouden wel eerder zakken zonder bh in de avond. Ik slaap ook niet echt lekker op mn zij nog, draai soms wel op mn zij maar ga dan niet lang daarna weer terug want voel echt wel pijntjes, vooral rechts.

 

Ik heb hetzelfde btw, mijn linker borst is lekker 'mals' aan het worden, vooral bovenaan. Maar rechts is dat nog niet helemaal terwijl die wel beter zakt.. echt heel apart!  

 

Ben jij trouwens al helemaal pijn vrij? Ik namelijk nog niet, voelt gewoon nog steeds wat vreemd en met lopen heb ik dat ik ze echt voel. Ik kan nog steeds niet echt jassen over mn borsten verdragen, zijn ze bij jou ook zo gevoelig??

 

Haha heb je echt een boekwerk geschreven..! veel lees plezier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.