Ga naar inhoud

Judith : 18 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 16-8-2017 om 20:53 zei Cccccc:

Hee judith,

Ik heb mijn borsten bij boerhaave laten doen. Had een 75A en kom nu uit op 75D (oogt naakt totaal niet als een D  eerder een volle B kleine C) ik heb anatomische protheses van mentor 230 cc voor de spier. Me albums staan openbaar. Ben erg te spreken over Boerhaave! Zijn super lief daar allemaal  en de nazorg is ook top! Heel veel succes in iedergeval:)

Hee! Had in je album gekeken en is super mooi geworden. Ik word binnenkort ook bij Boerhaave geholpen door van der Weij. Ik krijg 265 cc anatomisch voor de spier. Ga nog wel terug om nog eens te passen. Hoop dat ik ook uit zal komen op een C/D cup. Heb nu 75A. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-11-2017 om 20:14 zei Judith:

 

O wauw! Wat is ie eigen cup maat? Die van mij is een a en eindig op een c als ik 300 doe. Maar ik mis toch iets aan de bovenkant kwa volume. Dus hoop dat meer cc en eventueel high profile het kunnen aanpassen. 

Heb nu een lege e cup. En zei ook tegen dr vd weij dat ik gewoon weer wil dat het gevuld is. Is dat high profile vanzelfsprekend?  Of moer je het daar ook overhebben. Ik heb dr vd weij er niet over gehoord

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Linmiy:

Heb nu een lege e cup. En zei ook tegen dr vd weij dat ik gewoon weer wil dat het gevuld is. Is dat high profile vanzelfsprekend?  Of moer je het daar ook overhebben. Ik heb dr vd weij er niet over gehoord

 

 

Nee is noet vanzelf sprekend. Daarom wil het vragen. Ik vind dat toch wat mooier, loopt mooier over naar mijn idee. :blush: 

ja terug naar je oude borsten lijkt me ook al fijn. Ik heb helaas niks me zelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2017 om 23:10 zei Rooom:

Hee! Had in je album gekeken en is super mooi geworden. Ik word binnenkort ook bij Boerhaave geholpen door van der Weij. Ik krijg 265 cc anatomisch voor de spier. Ga nog wel terug om nog eens te passen. Hoop dat ik ook uit zal komen op een C/D cup. Heb nu 75A. 

Thanxx!  Je zal vast wel uitkomen op een c/d cup  met 265 cc  weet niet hoelang je bent en je postuur is.

Veel succes in iedergeval x

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Cccccc:

Thanxx!  Je zal vast wel uitkomen op een c/d cup  met 265 cc  weet niet hoelang je bent en je postuur is.

Veel succes in iedergeval x

 

Ik hoop echt dat mijn borste op die van jou gaan lijken. Ze zijn zo mooi! Heb jij trouwens high profile? Of medium?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Judith:

 

Ik hoop echt dat mijn borste op die van jou gaan lijken. Ze zijn zo mooi! Heb jij trouwens high profile? Of medium?

Thanxx wat lief! Ik heb tall height moderate profile  denk een medium hahah geen idee. Sowieso is het geen high profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-11-2017 om 12:05 zei Cccccc:

Thanxx wat lief! Ik heb tall height moderate profile  denk een medium hahah geen idee. Sowieso is het geen high profile.

 

Ik heb het nog even gevraagd en het is idd een moderatie en dat is medium. Komt nu wel echt dichtbij 15 nachtjes nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei zonne_bloem:

Hi Judith,

 

Leuk en dapper dat je de stap hebt genomen :) 15 nachtjes is al snel.

Kijk je er erg naar uit?

Het word vast heel mooi!

 

xx

 

Haai zonnebloem! Haha dankjewel. Ja heel erg ja! Eindelijk na al doe tijd een beslissing nemen en dan. Nu nog maar 14 nachtjes. Dat is echt super

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
52 minuten geleden zei happynewboobs:

@Judith het is bijna zover! Hoe gaat het met je? 

 

Haai happy! 

Ja met mij gaat het goede begin wel langzaam zenuwachtig te worden want het is bijna zo ver. Ben ook bijna niet meer op het forum zodat ik mijn gedachten er een beetje vanaf te brengen want ik merk dat ik er te obsessief mee bezig ben. 

Hoe is het met jou verder? Gaat alles goed met je herstel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei happynewboobs:

O ja, met mijn herstel gaat het goed! Die eerste week is het zwaarste, maar nu 2 weken verder kan ik bijna alles weer! 

 

O beter! Hoe ging het met slapen? En de pijn viel dat mee? Moest je ook lang blijven bij boerhaave of mocht je snel weer weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slapen vind ik nog steeds moeilijk, omdat ik nou eenmaal geen rugslaper ben.

Ik ben niet lang in de kliniek gebleven na de operatie. Ik werd om 8:00 uur geopereerd en ging denk ik rond 13:00 uur weg? Is een beetje aan me voorbij gegaan. Je bent dan nog zo lekker wazig^_^

De eerste dagen was opstaan vanuit bed vergelijkbaar met als je net bent bevallen. Dan kun je je buikspieren niet gebruiken, maar je borstspieren zijn blijkbaar net zo aan het werk bij die beweging! Je bovenlichaam doet het gewoon even niet meer. Ik moet wel zeggen dat ik de pijn draaglijk vond, maar dat is per persoon natuurlijk verschillend. Dag 3 en 4 voelde ik me het slechtst. Maar Daarna is het vooral de angst om iets fout te doen, die van je dagelijkse bezigheden een uitdaging maakt! Je lichaam geeft het trouwens zelf aan als je teveel doet hoor.

Ga maar lekker aftellen. Het is het allemaal waard;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag danes,

even een update. Ben nu net een uurtje wakker en ze zitten erin hoor! 

Kwam vanmorgen om neger uur aan. Melden bij de receptie en moest formuliertjes invullen. Daarna werd ik opgehaald en werd me verteld wat ze gingen doen en wat ik kon verwachten. Daarna ongekleed paracetamol ingenomen en wachten maar. Ze zeiden dat hij iets uitliep maar lag 15 min later al op de operatie tafel. De danes daar stelde me echt gerust en leidde me heel goed af. Dan lag ik daar en hopsa de narcose werd toegediend. En weg was Judith. Even later Was nog niet wakker of ik zat al te kijken naar me nieuwe aanwinsten. Zat stom te lullen over star wars en werd naar de bij kom kamer gereden. Hoe weet ik even niet meer is me allemaal

nog vaag. Ben nu weer een beetje bijgetrokken en heb alweer lekker wat gegeten en gedronken. Super fijn. nog even lekker slapen straks denk ik. Ben echt super blij! 

 

Vandaagbis dag twee en het gaat me goed af. Pijn heb ik niet, dus Het valt me allemaal heel erg mee. Het is wel moeilijk om alles uit handen te geven en echt rustig te doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.