Ga naar inhoud

Judith : 18 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ik stel me even voor, ik ben Judith, ben 24 jaar en heb een A cup. 

 

Ik heb eigenlijk altijd al grotere borsten gewilt maar wilde wachten tot na de puberteit, om te kijken of de magie toch zou toeslaan. Maar helaas, toch niet.  Nu heb ik besloten om te stoppen met wachten.

(Eventuele zwangerschap zit er sowieso nog niet in) 

 

Nu heb ik twee consults geplant. Bij boerhaave in Amsterdam en bij Diana gabriels. Ik heb vriendinnen die bij beide geweest zijn dus dat stelt me toch weer gerust. Nu mijn vraag aan jullie! 

 

Waar ben jij geweest?

wat was je ervaring? 

Ben je blij met jou cup maat? 

En hoe zijn je borsten na een tijdje eruit gaan zien. ( niet te maken met verzakking of "rimpels") 

Wat voor implantaten heb je zelf? 

En heb je nog tips voor mij, waar ik bijv. Goed op moet Letten.

 

alvadt heel erg bedankt! En ik hoop op reacties :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee judith,

Ik heb mijn borsten bij boerhaave laten doen. Had een 75A en kom nu uit op 75D (oogt naakt totaal niet als een D  eerder een volle B kleine C) ik heb anatomische protheses van mentor 230 cc voor de spier. Me albums staan openbaar. Ben erg te spreken over Boerhaave! Zijn super lief daar allemaal  en de nazorg is ook top! Heel veel succes in iedergeval:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai, dankjewel! Ik ben heel erg benieuwd. Ik zat zelf ook te denken aan een c cup! Ik wil ze wel zo natuurlijk mogelijk maar ik weet niet wat dan de beste keuze is. Anatomisch of rond? Voor of na de borst? Het verschilt per persoon wat ze willen. Heb jij ook cleavage? of gebeurt Dat op een later stadium als ze meer gezakt zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Judith:

Haai, dankjewel! Ik ben heel erg benieuwd. Ik zat zelf ook te denken aan een c cup! Ik wil ze wel zo natuurlijk mogelijk maar ik weet niet wat dan de beste keuze is. Anatomisch of rond? Voor of na de borst? Het verschilt per persoon wat ze willen. Heb jij ook cleavage? of gebeurt Dat op een later stadium als ze meer gezakt zijn? 

Cleavage? Geen idee wat dat is  hahah  nog nooit van gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Judith:

Sorry zit echt in Engelse modus! Decolleté! Haha

Ooo hahah decolleté! Ik had dat echt nooit met me a cupje hahah maar nu in bh denk ik  jeeee ook ik heb decolleté!! Voel me gelijk veeeel vrouwelijker ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cccccc:

Ooo hahah decolleté! Ik had dat echt nooit met me a cupje hahah maar nu in bh denk ik  jeeee ook ik heb decolleté!! Voel me gelijk veeeel vrouwelijker ofzo.

Ja precies!! 

Maar had je gelijk decolleté met de implantaten zo nee Hoelang duurde het dan voordat ze gezakt waren? 

Want bij veel filmpjes zag ik dat het best lang duurde. Omdat er nog een stuk tussen de borsten in zat zeg maar. De huid stond heel strak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Judith:

Ja precies!! 

Maar had je gelijk decolleté met de implantaten zo nee Hoelang duurde het dan voordat ze gezakt waren? 

Want bij veel filmpjes zag ik dat het best lang duurde. Omdat er nog een stuk tussen de borsten in zat zeg maar. De huid stond heel strak. 

Ummm geen idee eigenlijk. Eerste dag stonden ze ontzettend uit elkaar maar na 4 dagen tot nu is er niet veel veranderd  vind ik zelf. Ja minder gespannen en staan minder hoog. Heb vanaf week 1 tot week 13 in albums kan je zelf de verandering zien.

Ik denk wel dat na paar maanden of na een jaar dat je decolleté ook ziet zonder bh aan  en al helemaal wanneer je meer cc's erin heb. Hoe langer je ze heb hoe natuurlijker het valt   lijkt mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Cccccc:

Ummm geen idee eigenlijk. Eerste dag stonden ze ontzettend uit elkaar maar na 4 dagen tot nu is er niet veel veranderd  vind ik zelf. Ja minder gespannen en staan minder hoog. Heb vanaf week 1 tot week 13 in albums kan je zelf de verandering zien.

Ik denk wel dat na paar maanden of na een jaar dat je decolleté ook ziet zonder bh aan  en al helemaal wanneer je meer cc's erin heb. Hoe langer je ze heb hoe natuurlijker het valt   lijkt mij :)

O oké. Ja ik ben bang dat je het dan bijv niet hebt zonder bh. Hoewel dst wel natuurlijker is. Maar misschien moet je dan idd gewoon wat meer geduld hebben. Wel erg bedankt voor je reacties!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben er uit! 

Ik ga een bv laten doen. Ik ben op consult geweest bij Diana gabriels en bij van der weij. Diana zei uiteraard gelijk (zoals ik overal al lees) 350 cc rond, hp, achter de spier. Dual plane, bij Hupkens. Van der weij advieseerde me 300 cc, anatomische En voor de borstspier. 

Nu ben ik natuurlijk helemaal in de war. Want wat is nu beter? Van hupkens heb ik bijna tot geen resultaten kunnen vinden. Van der weij had zijn eigen boek! 

Ik had ook gezien dat hupkens in zijn eigen praktijk 4.000 vraagt voor bv en bij Diana is het "maar" 2900. Hoe kan dat dan? Zwaar confused. Iemand die ervaring heeft met deze artsen en kunnen helpen? Want ik ben het spoor even bijster :mellow::103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Judith:

Ik ben er uit! 

Ik ga een bv laten doen. Ik ben op consult geweest bij Diana gabriels en bij van der weij. Diana zei uiteraard gelijk (zoals ik overal al lees) 350 cc rond, hp, achter de spier. Dual plane, bij Hupkens. Van der weij advieseerde me 300 cc, anatomische En voor de borstspier. 

Nu ben ik natuurlijk helemaal in de war. Want wat is nu beter? Van hupkens heb ik bijna tot geen resultaten kunnen vinden. Van der weij had zijn eigen boek! 

Ik had ook gezien dat hupkens in zijn eigen praktijk 4.000 vraagt voor bv en bij Diana is het "maar" 2900. Hoe kan dat dan? Zwaar confused. Iemand die ervaring heeft met deze artsen en kunnen helpen? Want ik ben het spoor even bijster :mellow::103:

Hoii,

 

Ik ga zelf wel mijn bv laten doen bij DG, bij dokter P.Gabrietz.

Daar heb ik zelf 11 september een consult mee.

 

Hier een linkje over informatie waarom DG goedkoper is https://www.dianagabriels.com/nl/informatie/over-dianas-praktijk

Mij gaat het niet om het geld ik wil gewoon een goede kliniek. ik vind DG bij mij goed in de buurt komen met welk resultaat ik wil.

 

Ik zou gewoon een consult inplannen met Hupkens. als je je daar niet goed bij voelt kun je ook een afpsraak maken met een andere arts, of kliniek.

 

 

Groetjes,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Judith

 

Hoi hoi,

 

ik zie in een ander topic dat je een datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker af gaan tellen, voor je het weet is het zover.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2017 om 10:43 zei xboobieonbekend:

Hoii,

 

Ik ga zelf wel mijn bv laten doen bij DG, bij dokter P.Gabrietz.

Daar heb ik zelf 11 september een consult mee.

 

Hier een linkje over informatie waarom DG goedkoper is https://www.dianagabriels.com/nl/informatie/over-dianas-praktijk

Mij gaat het niet om het geld ik wil gewoon een goede kliniek. ik vind DG bij mij goed in de buurt komen met welk resultaat ik wil.

 

Ik zou gewoon een consult inplannen met Hupkens. als je je daar niet goed bij voelt kun je ook een afpsraak maken met een andere arts, of kliniek.

 

 

Groetjes,

 

 

Ja ik heb besloten het bij boerhaave te doen. Het voelde gewoon niet goed bij DG. Te agressief en te commercieel. Collega van mij is er wel geweest en het ziet er super mooi uit! Maar ik voel me gewoon beter bij boerhaave. Hoe was je consult gegaan op 11 september? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Judith

 

Hoi hoi,

 

ik zie in een ander topic dat je een datum hebt, daarom heb ik de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Nu lekker af gaan tellen, voor je het weet is het zover.

 

x

 

Dankjewel!

ja inderdaad ik kan echt niet meer wachten!! Heb er zo veel zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Judith:

 

Ja ik heb besloten het bij boerhaave te doen. Het voelde gewoon niet goed bij DG. Te agressief en te commercieel. Collega van mij is er wel geweest en het ziet er super mooi uit! Maar ik voel me gewoon beter bij boerhaave. Hoe was je consult gegaan op 11 september? 

Oke! doen wat goed voelt!!

 

Ja bij mij ging het heel goed 375cc ronde implantaten achter de borstpier! Heb ook al ondertussen een gesprek gehad met P.Gabrietz + dat ik 29 oktober geopereerd word :).

 

 

Groetjes,

Cheyenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei xboobieonbekend:

Oke! doen wat goed voelt!!

 

Ja bij mij ging het heel goed 375cc ronde implantaten achter de borstpier! Heb ook al ondertussen een gesprek gehad met P.Gabrietz + dat ik 29 oktober geopereerd word :).

 

 

Groetjes,

Cheyenne

 

O wauw, dat is ook echt heel snel al!! Onwijs spannend. Ben echt benieuwd hoe het gaat. Zeker zin in? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Judith, 

 

Bij Dokter van der Weij in Boerhaave ben je in super goede handen! Hij geeft een goed advies over de mogelijkheden, afhankelijk van je wensen.

 

Mn ervaring bij Diana Gabriels is ook minder prettig. Alle dames die ik ken die daar op consult zijn geweest kregen zo ongeveer hetzelfde advies van de consulente, heel veel cc (bij mij 400 cc) ronde protheses en dual plane. De borsten worden in het consult niet opgemeten en er wordt ook geen pinchtest gedaan om te kijken of plaatsing voor de spier mogelijk is. Pas als je doorgaat met de behandeling krijg je een arts te zien. Het advies in Boerhaave voor mij was ook compleet anders. 

 

Iedereen moet uiteindelijk voor zijn of haar gevoel gaan, het is belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij je plastisch chirurg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Namariax:

Hi Judith, 

 

Bij Dokter van der Weij in Boerhaave ben je in super goede handen! Hij geeft een goed advies over de mogelijkheden, afhankelijk van je wensen.

 

Mn ervaring bij Diana Gabriels is ook minder prettig. Alle dames die ik ken die daar op consult zijn geweest kregen zo ongeveer hetzelfde advies van de consulente, heel veel cc (bij mij 400 cc) ronde protheses en dual plane. De borsten worden in het consult niet opgemeten en er wordt ook geen pinchtest gedaan om te kijken of plaatsing voor de spier mogelijk is. Pas als je doorgaat met de behandeling krijg je een arts te zien. Het advies in Boerhaave voor mij was ook compleet anders. 

 

Iedereen moet uiteindelijk voor zijn of haar gevoel gaan, het is belangrijk dat je een goed gevoel hebt bij je plastisch chirurg. 

 

Ja precies, ik zei dat ik wel door wilde gaan omdat ik de arts zijn mening wilde hebben. Maar ik kreeg geen uur later meteen de factuur in me email. Dat vond ik nog al wat. 

Daarom heb ik afgebeld. Te agressief in benadering. En bij boerhaave is het zo anders inderdaad. Ben je ook bij hem geweest of heb je het ergens anders laten down? Toch wel grappig om te lezen dat meer mensen zich er niet goed bij voelen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dag dames,

geen idee of er nog iemand mee leest maar goed. Toch maar even een update. Ik ga 14 december naar boerhaave. Cc zijn nog steeds niet helemaal besloten. Twijfel nog over 300 cc of 340 anatomische en dan voorde borst. Heb de 27ste deze maand nog een extra consult. Voor de derde keer, ze zien me al aankomen. :45: heb er super veel zin in nog maar 31 nachtjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Judith:

Dag dames,

geen idee of er nog iemand mee leest maar goed. Toch maar even een update. Ik ga 14 december naar boerhaave. Cc zijn nog steeds niet helemaal besloten. Twijfel nog over 300 cc of 340 anatomische en dan voorde borst. Heb de 27ste deze maand nog een extra consult. Voor de derde keer, ze zien me al aankomen. :45: heb er super veel zin in nog maar 31 nachtjes! 

Hoi Judith,

Wat spannend!! ik ga 8 januari bij dr vd Weij onder het mes. mij is geadviseerd 475cc voor de spier. Ik ga ze van de week sowieso even bellen dat ik 2 weken voordat ik onder het mes ga nog een keer weer doorpassen.

Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Linmiy:

Hoi Judith,

Wat spannend!! ik ga 8 januari bij dr vd Weij onder het mes. mij is geadviseerd 475cc voor de spier. Ik ga ze van de week sowieso even bellen dat ik 2 weken voordat ik onder het mes ga nog een keer weer doorpassen.

Ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren.

 

O wauw! Wat is ie eigen cup maat? Die van mij is een a en eindig op een c als ik 300 doe. Maar ik mis toch iets aan de bovenkant kwa volume. Dus hoop dat meer cc en eventueel high profile het kunnen aanpassen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh die maat, dat is wel een dingetje hè ;-).

ik had bij mijn consult bij vd Weij 340cc gepast en vond dat toen helemaal goed. Daarna ging ik foto’s bekijken en wat meer onderzoek doen en ging ik twijfelen. Is 340cc niet te groot? Moet ik toch voor 300cc gaan? Of is dat dan te klein?

 

Ik bleef maar twijfelen dus gister ben ik teruggegaan naar vd Weij. Ik had wat shirtjes van mezelf meegenomen zodat ik ook kon zien hoe het echt zou staan i.p.v. met zo’n huidseurige top.

ik was voor niets gaan twijfelen. 340cc past gewoon goed bij mij.

Hij adviseerde ook om niet te gaan vergelijken met foto’s van anderen omdat elk lichaam zo anders is. 

Ik vertrouw op zijn expertise.

 

Als ik jou was zou ik dus even wat shirtjes meenemen als je weer gaat passen. Misschien geeft jou dat ook een beter beeld van hoe het gaat worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Sophiee:

Ohhh die maat, dat is wel een dingetje hè ;-).

ik had bij mijn consult bij vd Weij 340cc gepast en vond dat toen helemaal goed. Daarna ging ik foto’s bekijken en wat meer onderzoek doen en ging ik twijfelen. Is 340cc niet te groot? Moet ik toch voor 300cc gaan? Of is dat dan te klein?

 

Ik bleef maar twijfelen dus gister ben ik teruggegaan naar vd Weij. Ik had wat shirtjes van mezelf meegenomen zodat ik ook kon zien hoe het echt zou staan i.p.v. met zo’n huidseurige top.

ik was voor niets gaan twijfelen. 340cc past gewoon goed bij mij.

Hij adviseerde ook om niet te gaan vergelijken met foto’s van anderen omdat elk lichaam zo anders is. 

Ik vertrouw op zijn expertise.

 

Als ik jou was zou ik dus even wat shirtjes meenemen als je weer gaat passen. Misschien geeft jou dat ook een beter beeld van hoe het gaat worden...

 

Dat is wel een goede tip ja! Ga ik zeker even doen! Dankjewel. Wanneer ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Judith:

 

Dat is wel een goede tip ja! Ga ik zeker even doen! Dankjewel. Wanneer ga jij?

28 November ben ik aan de beurt... Komt nu wel heel dichtbij. Maar zenuwachtig ben ik eigenlijk helemaal niet, ik heb er vooral zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.