Ga naar inhoud

Ongelijke borsten na bv


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik ben sinds 12 juni (10a11 weken po)  geopereerd aan een bv en merk op dat mijn linker borst iets groter is dan mijn andere borst en deze ook al iets slapper en meer gezakt is (lager hangt) dan de rechter borst. Dit is eveneens duidelijk zichtbaar in een topje wanneer ik geen bh draag. Maak me hier een beetje zorgen over of is dit te voorbarig. Heeft hiet iemand ervaring mee?

 

xxx 

 

honey bee

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi 

Ik heb precies hetzelfde en ben ook op exact dezelfde datum geopereerd. 

Bij mij is links ook voller en al keurig ingedaald, rechts zit nog net zo hoog als net na de operatie. 

Ik ben afgelopen week terug geweest bij de pc en als dit in december niet beter is komt er een herstel operatie. 

Soms heeft het wat meer tijd nodig, maar in sommige gevallen kan het dus zijn dat de pocket te klein is, ze denken dat dit bij mij het geval is.

Maar omdat ik pas 3 maanden po ben en toch nog niet opnieuw geholpen mag worden wachten we af tot december, is het dan niet beter dan wordt ik direct geholpen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2017 om 21:52 zei Honey bee:

Hallo allemaal,

 

ik ben sinds 12 juni (10a11 weken po)  geopereerd aan een bv en merk op dat mijn linker borst iets groter is dan mijn andere borst en deze ook al iets slapper en meer gezakt is (lager hangt) dan de rechter borst. Dit is eveneens duidelijk zichtbaar in een topje wanneer ik geen bh draag. Maak me hier een beetje zorgen over of is dit te voorbarig. Heeft hiet iemand ervaring mee?

 

xxx 

 

honey bee

heey meis dat ik niet zo best heb je ook borstvergroting gedaan of was dat al groetjes sylvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ook ik heb dit helaas :(

 

Bij mij is rechts hoger kleiner en anders van vorm 

Links hangt al een paar weken en de borst is ook al zacht

Bij mij zie je het ook door mijn shirt of trui heen ook als ik een bh draag. 

Ik denk dat ook al zou de pocket te klein zijn mijn borst hierdoor echt niet groter gaat worden. Paar weken terug dacht ik nog van wel maar heb de hoop opgegeven 

 

Ik ben op 7 juli geopereerd nu dus 10weken po. 

Ik maak me dus ook best druk... over 2 weekjes ga ik een controle afspraak maken.  

 

Ik kan je verder nog niet zeggen of dit vanzelf goed komt... bij mij denk ik toch echt dat er wat cc meer bij moet

Wachten dat is wat ik nu alleen maar kan. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
9 minuten geleden zei Konijntje85:

Hoi 

Mag ik vragen hoe het nu bij jullie is afgelopen? Ik ben nu 3 maanden po en heb ook duidelijk verschil. Heb in mei een afspraak staan bij de chirurg.

Hetzelfde helaas... maar ik wacht tot ik 1 jaar po ben dan pas ga ik terug. 

 

Vervelend hè? Zo niet leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 3 weken po en mijn rechterborst zit precies hoger en boller mijn linkerborst voelt ook malser aan en zit lager .....ik hoop dat het vanzelf goed komt maar nu ik jullie verhalen lees raak ik toch wat in paniek.....:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Tries79:

Hetzelfde helaas... maar ik wacht tot ik 1 jaar po ben dan pas ga ik terug. 

 

Vervelend hè? Zo niet leuk!

Vervelend is zacht uitgedrukt. Je wordt er zo onzeker van. En daar heb je dan zo veel voor betaald. Ik ben benieuwd wat mijn pc zegt. Ik heb me anders ook voorgenomen om zeker maar een jaar te wachten. Hoe lang moet je nog voordat je jaar om is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Betty.B:

ik ben 3 weken po en mijn rechterborst zit precies hoger en boller mijn linkerborst voelt ook malser aan en zit lager .....ik hoop dat het vanzelf goed komt maar nu ik jullie verhalen lees raak ik toch wat in paniek.....:(

3 weken is nog erg vroeg maar ik begrijp je wel hoor absoluut. Het is spannend en je kunt niks alleen maar afwachten. Duimen maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Konijntje85:

Vervelend is zacht uitgedrukt. Je wordt er zo onzeker van. En daar heb je dan zo veel voor betaald. Ik ben benieuwd wat mijn pc zegt. Ik heb me anders ook voorgenomen om zeker maar een jaar te wachten. Hoe lang moet je nog voordat je jaar om is?

7 juli zit ook op 1 jaar... Ik ben ook heel erg onzeker hoor. En ook teleurgesteld boos en verdrietig

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Betty.B:

ik ben 3 weken po en mijn rechterborst zit precies hoger en boller mijn linkerborst voelt ook malser aan en zit lager .....ik hoop dat het vanzelf goed komt maar nu ik jullie verhalen lees raak ik toch wat in paniek.....:(

3 weken is nog vroeg.. er kan nog heel veel gebeuren echt waar. Niet in paniek raken want daar maak je jezelf helemaal gek mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Konijntje85:

Ben je eerder wel terug geweest? Wat zeiden ze toen? 

Nee.. want ik lees hier dat de pc dan toch komt met van.. het kan wel een jaar duren. Daarom heb ik nu zoiets van dan wacht ik tot een jaar. Kan hij tegen mij al niet zeggen dat ik tot een jaar moet wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc zegt ook dat het tijd nodig heeft en dat het heus wel goed komt.... ik weet van andere dat hij heel bekwaam is .Ik kom van een lege 75a  naar een lifting met prothese dus kijk me nu ook blind op wat er nu  zit en weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tries79:

Nee.. want ik lees hier dat de pc dan toch komt met van.. het kan wel een jaar duren. Daarom heb ik nu zoiets van dan wacht ik tot een jaar. Kan hij tegen mij al niet zeggen dat ik tot een jaar moet wachten

Knap hoor om daar zo lang mee te wachten. Ik heb toch wel een aantal vragen en moet ik dan nog wachten tot 1 jaar tsja dan moet het maar. Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen dan in juli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Betty.B:

Mijn pc zegt ook dat het tijd nodig heeft en dat het heus wel goed komt.... ik weet van andere dat hij heel bekwaam is .Ik kom van een lege 75a  naar een lifting met prothese dus kijk me nu ook blind op wat er nu  zit en weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.....

Volgens mij zegt elke pc dat het wel goed komt... dat hopen wij ook allemaal natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Konijntje85:

Knap hoor om daar zo lang mee te wachten. Ik heb toch wel een aantal vragen en moet ik dan nog wachten tot 1 jaar tsja dan moet het maar. Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen dan in juli.

 Je hoort in mei wel wat jou pc te zeggen heeft.. ben benieuwd of hij toe gaat geven dat het zo is.. of ook zegt van wacht maar tot een jaar. Ik heb ook nog wel wat vragen voor mijn pc. Maar ik wil niet weggestuurd worden met het kan zelfs tot een jaar veranderen. Bij mij is er al een hele lange tijd niks meer veranderd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Betty.B:

Mijn pc zegt ook dat het tijd nodig heeft en dat het heus wel goed komt.... ik weet van andere dat hij heel bekwaam is .Ik kom van een lege 75a  naar een lifting met prothese dus kijk me nu ook blind op wat er nu  zit en weet ook niet wat ik ervan moet verwachten.....

Heb geduld.. 3 weekjes is echt niks. Er gaat nog heel veel veranderen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.