Ga naar inhoud

Bunny87 : 18 oktober 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie
18 uur geleden zei Bunny87:

Ondertussen weet ik dat er verschillende soorten Motiva zijn (demi, full en

corse). Bij de full gaat het van 275 naar 295... Die 285 bestaat wel in de demi-Motiva's. Die zijn iets platter maar wel iets breder. Ik weet dus niet goed welke voor mij het meest geschikt zijn. Dr. Verdonck heeft daar niks van gezegd. Dus alweer twijfel... :-D 

Klopt ja! Ik ga voor de full 275cc. Ik zat ook enorm te twijfelen dus extra passessie gehad maar de 295cc full kan bij niet omdat die te breed is voor mijn borst. Ik zou dan naar de 300cc Corse moeten van Motiva maar die vonden we erg onnatuurlijk overkomen bij mij. Is qua projectie nog meer naar voren. Dus ik ben inmiddels helemaal zeker van de 275cc! 20 oktober bij Faceland. Wanneer ben jij aan de beurt?

 

De demi heeft de minste projectie en is het breedst van de 3 soorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu al aan het denken: had il niet beter 300 cc genomen ipv 285 ... ( en ik heb dus med en die staan nu aardig vooruit .. naakt vind ik dat je zeker ziet dat ze niet echt Zijn... Maar met de sport nu staan ze niet zoals whaaaaw wat een voorgevel) hhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87hey! Ik ga 9 sept op consult bij verdonck en wordt 11 okt geopereerd. Ik weeg 56 kg en ben 178 cm. Ik ga zoizo voor motiva maar of het full of demi wordt dat weet ik nog niet. En qua cc denk ik ook rond de 300 cc maar het ligt ook aan het advies van verdonck dus ik ben erg benieuwd wat hij mij gaat adviseren, spannend!!! Maar jij hebt ook nog even toch om te beslissen, ik zou het allemaal even laten bezinken en dan tegen die tijd je keuze vast zetten, zo maak je jezelf helemaal gek met al het getwijfel;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Julsa:

Klopt ja! Ik ga voor de full 275cc. Ik zat ook enorm te twijfelen dus extra passessie gehad maar de 295cc full kan bij niet omdat die te breed is voor mijn borst. Ik zou dan naar de 300cc Corse moeten van Motiva maar die vonden we erg onnatuurlijk overkomen bij mij. Is qua projectie nog meer naar voren. Dus ik ben inmiddels helemaal zeker van de 275cc! 20 oktober bij Faceland. Wanneer ben jij aan de beurt?

 

De demi heeft de minste projectie en is het breedst van de 3 soorten.

Ja die Corsé wil ik ook zeker niet! Dat lijkt heel nep :-) voor de operatie zal zowel 275 als 295 (Full) voorzien worden. Dan bekijk ik samen met de pc wat het beste zou zijn. Maar het verschil tussen beide is maar 2mm... Dat is echt een

heel klein verschil he. Ben zo benieuwd! 

 

Mijn operatiedag is 18 oktober! Aftellen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sari:

Ik ben nu al aan het denken: had il niet beter 300 cc genomen ipv 285 ... ( en ik heb dus med en die staan nu aardig vooruit .. naakt vind ik dat je zeker ziet dat ze niet echt Zijn... Maar met de sport nu staan ze niet zoals whaaaaw wat een voorgevel) hhh

 

Het is misschien een "magere troost" maar uiteindelijk is 15cc verschil amper zichtbaar... Heb je ook foto's? Mag ik ze eens bekijken? (of had ik dat al eens gevraagd? Sorry dan :-D) 

 

oh wat kijk ik daar naar uit!! 

Booobiiiieeees :-D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei CatvonDee:

@Bunny87hey! Ik ga 9 sept op consult bij verdonck en wordt 11 okt geopereerd. Ik weeg 56 kg en ben 178 cm. Ik ga zoizo voor motiva maar of het full of demi wordt dat weet ik nog niet. En qua cc denk ik ook rond de 300 cc maar het ligt ook aan het advies van verdonck dus ik ben erg benieuwd wat hij mij gaat adviseren, spannend!!! Maar jij hebt ook nog even toch om te beslissen, ik zou het allemaal even laten bezinken en dan tegen die tijd je keuze vast zetten, zo maak je jezelf helemaal gek met al het getwijfel;)

Ik ben 171cm en weeg ook 56kg. Standaard werkt Verdonck met de Full. Als je een andere soort wil, moet je dat aanvragen. Ondertussen heeft de secretaresse (Indra) me al laten weten dat ze zowel 275 als 295 (Motiva Full) zullen voorzien op de dag van de operatie. Zo kan ik voor de ingreep met Verdonck nog vlug even kijken wat het beste is. Ik wil absoluut vermijden dat het er dubbel en din opligt dat het nepborsten zijn! Maar dat is bij iedereen wel het geval denk ik :-) en eigenlijk is die 20cc verschil maar 2mm.. Ik tel af naar 18/10!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bunny87:

Ik ben 171cm en weeg ook 56kg. Standaard werkt Verdonck met de Full. Als je een andere soort wil, moet je dat aanvragen. Ondertussen heeft de secretaresse (Indra) me al laten weten dat ze zowel 275 als 295 (Motiva Full) zullen voorzien op de dag van de operatie. Zo kan ik voor de ingreep met Verdonck nog vlug even kijken wat het beste is. Ik wil absoluut vermijden dat het er dubbel en din opligt dat het nepborsten zijn! Maar dat is bij iedereen wel het geval denk ik :-) en eigenlijk is die 20cc verschil maar 2mm.. Ik tel af naar 18/10!! 

Ja inderdaad, het verschil is zo minimaal, ik zou dan denk ik persoonlijk voor de grotere kiezen. Van bijna iedereen hoor je hier dat het zo snel went. En ik wil ook zeker geen overdreven nepborsten, maar wel net op het randje zeg maar. Dat ik wel een keer een mooie top aan kan met een open rug zonder bh bandjes die overal zichtbaar zijn. Ja aftellen hè, tijd gaat snel voorbij tot nu toe, veel te druk met alles, dat scheelt wel :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Bunny87:

Ja die Corsé wil ik ook zeker niet! Dat lijkt heel nep :-) voor de operatie zal zowel 275 als 295 (Full) voorzien worden. Dan bekijk ik samen met de pc wat het beste zou zijn. Maar het verschil tussen beide is maar 2mm... Dat is echt een

heel klein verschil he. Ben zo benieuwd! 

 

Mijn operatiedag is 18 oktober! Aftellen!! 

Ja idd, zo'n klein verschil merk je amper! Ik wilde daarom extra passen en toch voor 295 gaan maar die is te breed voor mijn borst en dus 275 het maximale met de Full. Maar nu ook echt blij mee, tijdens dw passessie ook echt groot genoeg! Kom denk ik op een mooie volle C uit. En hopelijk valt het niemand echt op naderhand!

 

Ja aftellen he!! Ik ga je volgen, we zitten qua operatie maar 2 dagen van elkaar vandaan en de ccs ook gelijk dus ben benieuwd!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Julsa:

Ja idd, zo'n klein verschil merk je amper! Ik wilde daarom extra passen en toch voor 295 gaan maar die is te breed voor mijn borst en dus 275 het maximale met de Full. Maar nu ook echt blij mee, tijdens dw passessie ook echt groot genoeg! Kom denk ik op een mooie volle C uit. En hopelijk valt het niemand echt op naderhand!

 

Ja aftellen he!! Ik ga je volgen, we zitten qua operatie maar 2 dagen van elkaar vandaan en de ccs ook gelijk dus ben benieuwd!! :43:

 

Raar he dat dat toch te breed is ondanks het minieme verschil. Hoogstwaarschijnlijk zal dat dan bij mij ook zo zijn haar. Mijn wens ik ook een volle C... Waarschijnlijk kies ik dan toch voor 275cc op de moment zelf. Zowiezo zal het een immens verschil zijn met hoe het nu is met men A'tje :-) 

 

Ik zal dan na de ingreep zo snel mogelijk laten weten hoe alles verlopen is enz ;-) spannend!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden,

 

Ik heb ook 295 cc (en 310 ivm borstverschil) genomen, omdat ik het niet te 'nep' wilde. Zelf ben ik 167 en 55 kg. Ik ben slank en heb niet veel huid en vet. Om deze reden wilde ik het niet veel groter. Als jullie willen spieken hoe het eruit ziet, kijk maar in mijn album! Misschien krijgen jullie dan een beeld erbij! Kom zelf van een kleine B70 (vanwege borstverschil stond bij 1 borst de bh constant open). Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 29-8-2017 om 20:45 zei Bunny87:

 

Raar he dat dat toch te breed is ondanks het minieme verschil. Hoogstwaarschijnlijk zal dat dan bij mij ook zo zijn haar. Mijn wens ik ook een volle C... Waarschijnlijk kies ik dan toch voor 275cc op de moment zelf. Zowiezo zal het een immens verschil zijn met hoe het nu is met men A'tje :-) 

 

Ik zal dan na de ingreep zo snel mogelijk laten weten hoe alles verlopen is enz ;-) spannend!!! 

Bijna he!! Hoe gaat het met de zenuwen? Succes!! Ben erg benieuwd waar je op uitkomt! 

 

Ik ben vrijdag aan de beurt met dezelfde maat waarschijnlijk. We houden wel contact :-)

 

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87 Zin in?? Straks nog wat eten?? En morgen lekker voor de laatste keer douchen.... voorlopig...

Trek lekkere comfortabele kleren aan en geniet nog hekel eventjes van je mini borstjes! Vanaf morgen is ALLES anders! Ik ga je volgen... liefs en toi toi toi!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Julsa 

@Nicoline_W

 

ik zie het helemaal zitten! Zenuwen zijn - raar maar waar - helemaal onder controle :D soms krijg ik heel even een stressmomentje en besef ik dat het echt zover is, maar anderzijds ben ik er volledig klaar voor! Laat maar komen die boobs :wub: weg met de mini-titties!

Heb daarnet een grote kom spaghetti gegeten maar krijg alweer wat honger, haha! Ik doe morgen men training aan en een comfy gilet met rits... 

Ik kijk er zooo naar uit! Eindelijk zeg :wub: ik laat hier zo snel mogelijk iets weten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bunny87,

Ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen. Morgen rond deze tijd heb je boobies! :43:

Good luck, meis. Het wordt vast heel mooi. 

:71::71::71:

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2017 om 20:32 zei Booops:

Hoi meiden,

 

Ik heb ook 295 cc (en 310 ivm borstverschil) genomen, omdat ik het niet te 'nep' wilde. Zelf ben ik 167 en 55 kg. Ik ben slank en heb niet veel huid en vet. Om deze reden wilde ik het niet veel groter. Als jullie willen spieken hoe het eruit ziet, kijk maar in mijn album! Misschien krijgen jullie dan een beeld erbij! Kom zelf van een kleine B70 (vanwege borstverschil stond bij 1 borst de bh constant open). Liefs x

Hey hoeveel verschil had jij juist op?

Verdonck zei ik 1cm.. heb soms ook dat men bh langs 1 kant open staat maar hij sprak van in beide borsten evenveel cc te doen omdat dit vaak wegvalt met de vergroting? En moest het niet weg zijn sprak hij van die ene beetje te liften ze "hangt" ook iets lager voor zo ver zo iets kleins kan hangen :141:.

Groetjes K

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Karen1989:

Hey hoeveel verschil had jij juist op?

Verdonck zei ik 1cm.. heb soms ook dat men bh langs 1 kant open staat maar hij sprak van in beide borsten evenveel cc te doen omdat dit vaak wegvalt met de vergroting? En moest het niet weg zijn sprak hij van die ene beetje te liften ze "hangt" ook iets lager voor zo ver zo iets kleins kan hangen :141:.

Groetjes K

Ik weet niet precies hoeveel, maar het was een behoorlijk verschil. Mijne hingen verder beide gewoon gelijk en waren wel mooi rond zeg maar. Niet elke PC doet inderdaad meer cc, maar er zijn er genoeg die het wel doen waaronder dus de mijne!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Bunny87,

Hoe is het met je meis? Ik denk dat je je nieuwe boobs inmiddels wel hebt hè? Van harte gefeliciteerd met je nieuwe tweeling. Nu lekker herstellen; fijn je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om je vocht en de narcose weg te spoelen en verder je gewoon lekker laten vertroetelen. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.