Ga naar inhoud

Krullenbolletje22 : 2 januari 2019 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Krullenbolletje22 zei:

Bedankt voor de fijne wensen.

 

Gister moest ik om 10 uur in het ziekenhuis zijn voor de pre-operatieve controle. Rond 11.15/11.30 werd ik al geopereerd. Helaas moest de verpleegkunde 2x proberen het infuus te plaatsen en ik ben al bang voor naalden. Na de operatie werd ik een beetje raar wakker en alles voelde aan alsof ik gedroomd had en ik moest mezelf er even aan herinneren dat ik echt de operatie had gedaan. Vervolgens kreeg ik erg veel pijn en werd ik misselijk. Ik heb daar nog pijnstillers gekregen en iets tegen de misselijkheid en toen ging het weer goed. Dr. Cromheecke heeft uiteindelijk 360cc geplaatst

 

Ik was rond half 2 weer op het dagverblijf. Daar moest ik nog heel lang wachten op de dokter. Ik was de eerste die geopereerd werd en na mij moesten nog 3 anderen geopereerd worden door hem. Ik had een bed naast een meisje dat precies hetzelfde had gekregen als ik van hem. Zij was erg vriendelijk en wij hebben de hele middag een beetje gekletst. Rond 17.00/17.30 kwam de dokter eindelijk pas kijken want toen was hij pas klaar met alle operaties. Alles zag er goed uit dus ik moest nog een injectie tegen trombose hebben en toen mocht ik naar huis. Uiteindelijk pas rond 18.00 uur echt naar de auto gegaan en rond 19.30 pas thuis. Daar nog lekker patat gegeten met een milkshake.

 

Helaas hadden mijn onderburen besloten om een feestje te geven en zij hadden erg veel overlast dus heb ik niet echt veel kunnen slapen vannacht. Rond 3 uur 's nachts (toen stonden ze buiten te roken) heeft mijn moeder naar beneden geroepen dat ze echt wat stiller moeten zijn omdat ze hier iedereen wakker houden.

Straks nog even wat bijslapen en dan komt het vast wel weer goed.

 

Gelukkig valt de pijn wel mee en is dat het ergst als ik moet opstaan of veel aan het bewegen ben. Ik doe het dus nog even rustig aan. Ik neem nu 3x per dag 2 paracetamol en 1 ibuprofen. Dit is eigenlijk wel genoeg om de dag goed door te komen. Het resultaat ziet er nu nog een beetje gek uit maar ik denk dat zodra de protheses meer op hun plek komen en alles niet zo dik is, het wel een mooie natuurlijke grootte is, 

Gefeliciteerd met je boobies. Fijn dat wel alles goed gegaan is, jammer van de onder buren! Hopelijk kin je vandaag goed uitrusten.

 Succes met je herstel!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn dat de operatie goed is gegaan, minder dat jij door overlast de eerste nacht zo weinig hebt kunnen slapen e.d.

Ik hoop dat jij nu aan je rust toe komt en wens jou een goed herstel!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Krullenbolletje22 zei:

Dank je!

 

Heb je ondertussen al wat gehoord van je dokter?

 

Ben waarschijnlijk pas 28 februari aan de beurt :( weer lang wachten, zo niet leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Krullenbolletje22 zei:

Wat stom?

Maar over iets minder dan 2 maandjes heb je dan ook eindelijk je borsten! 

 

Nogal ja :(

Maar idd, ben bezig met de knop om te draaien en idd te denken dat ik over 2 maand eindelijk borsten zal hebben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update over het herstel:

 

Het herstel gaat tot nu toe eigenlijk wel heel goed. Het enige waar ik last van heb is dat ik niet zo goed kan slapen en daarom toch wel wat moe ben. Ik slaap altijd graag op mijn zij en dat lukt nu even niet. Ik heb niet echt last van pijn.

 

Eergisteren heb ik voor het eerst na de operatie even gedoucht en dat ging op zich ook wel goed. Ik ben wel bang om zeep in de hechtingen te krijgen maar die zijn goed afgeplakt dus dat zal wel niet gebeuren. Ook voelt het heel gek om de bh uit te hebben. Ik heb ook nog maar 1 post-op bh en ben nog op zoek naar een nieuwe zodat ik een schone bh aan kan trekken. 

 

Mijn borsten voelen nog wel hard en ook is 1 borst nog wat dikker dan de andere. De huid zelf is ook nog gevoelloos. Ik ga ervan uit dat dit nog wel bijtrekt, maar ik vind het moeilijk om geduld te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Het herstel gaat echt heel goed bij mij. Ik heb eigenlijk helemaal geen problemen.

 

Afgelopen week op controle geweest en alles zag er goed uit. De pleisters zijn verwijderd en ook de hechting is eruit gehaald. Het was maar 1 knoopje aan beide zijden. Nu smeer ik de littekens in met vaseline. 

Ook een extra bh in huis gehaald dus nu kan ik dat ook een beetje afwisselen. 

 

Ik merk wel dat de huid nu wat overgevoelig wordt aan de bovenkant van mijn borst bij aanraking. Ik hoop dat dat wel snel weg trekt maar ook daar heb ik niet heel erg veel last van. De onderkant van mijn borst is nog gevoelloos. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Al een tijdje niet meer online geweest.

Het herstel verloopt nog steeds goed. Ik had wel een korstje gehad dat open is geweest maar volgens mij is die nu ook weer helemaal dicht. 

Het is nu gewoon nog even wachten tot het allemaal de goede vorm krijgt en wat zachter wordt. Het voelt nu nog zo hard aan. Mijn huid is gelukkig alweer soepel. Ik kan ook al op mijn zij slapen. 

Het valt mij allemaal wel heel erg mee. Ik had het herstel veel erger voorgesteld maar ik kan bijna alles gewoon doen, behalve echt sporten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Krullenbolletje22 zei:

Al een tijdje niet meer online geweest.

Het herstel verloopt nog steeds goed. Ik had wel een korstje gehad dat open is geweest maar volgens mij is die nu ook weer helemaal dicht. 

Het is nu gewoon nog even wachten tot het allemaal de goede vorm krijgt en wat zachter wordt. Het voelt nu nog zo hard aan. Mijn huid is gelukkig alweer soepel. Ik kan ook al op mijn zij slapen. 

Het valt mij allemaal wel heel erg mee. Ik had het herstel veel erger voorgesteld maar ik kan bijna alles gewoon doen, behalve echt sporten. 

 

Dank je voor je update! Ik mag 12 feb. En vind het fijn om te lezen bij wie het al gebeurt is hoe het gaat na een maandje of langer. Klinkt goed, alles al doen behalve echt sporten. Geeft mij zeker weer moed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2019 om 10:28, M&M&m zei:

Dank je voor je update! Ik mag 12 feb. En vind het fijn om te lezen bij wie het al gebeurt is hoe het gaat na een maandje of langer. Klinkt goed, alles al doen behalve echt sporten. Geeft mij zeker weer moed! 

Sorry voor de late reactie. 

Nog maar een paar dagen tot je operatie! Heb je er al zin in?

Jaa het herstel is bij mij wel echt super makkelijk gegaan. De implantaten moeten nog wel wat zakken en wat soepeler worden maar ik denk dat ik daar gewoon geduld voor moet hebben.

Heel veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik vergeet steeds online bij te houden hoe het herstel gaat.

 

Mijn 6 weken checkup is ondertussen ook alweer geweest. Mijn rechterimplantaat is helemaal ingedaald alleen aan de linkerkant is dat nog niet helemaal gebeurd. De pc zei dat het in de aankomende maanden nog wel wat gaat indalen maar niet heel veel meer. Ik hoop wel dat het nog wat meer gaat indalen aan de linkerkant want ik kan wel een groot verschil zien tussen rechts en links. Ook vind ik dat het er gek uitzien aan de linkerkant omdat het aan de bovenkant van mijn borst heel bol is en aan de onderkant juist niet. Dit ziet er gek en onnatuurlijk uit. 

 

Ook heb ik nog geen gevoel in mijn borsten en ik hoop dat dat nog terug komt. Ik heb aan de linkerkant dat mijn huid nog een beetje pijnlijk aanvoelt en aan de rechterkant voel ik juist helemaal niks. Ook vind ik dat mijn borsten nog een beetje hard aanvoelen, helemaal als ik lig, maar al wel zachter dan eerst.

 

Kan mijn rechterborst nog indalen en wordt het nog zachter? Hoelang duurde het bij anderen voordat het gevoel terug kwam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.