Ga naar inhoud

Krullenbolletje22 : 2 januari 2019 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

Gister heb ik de pasafspraak gehad. Het mooiste resultaat zit waarschijnlijk tussen twee maten van de pasprothese in (320 en 375 cc). Ik zou hiermee waarschijnlijk op 340 of 360 cc uitkomen. Ik heb met de chirurg afgesproken dat hij tijdens de operatie bepaald welke van de twee het mooiste resultaat geeft. 

 

Verder wil de chirurg de protheses op de borstspier plaatsen. Hier heb ik nog wel mijn bedenkingen over, voornamelijk omdat ik vaker dual plane hoor. De chirurg gaf aan dat ik wel genoeg weefsel van mijzelf had voor plaatsing op de spier. De reden die hij gaf om op de spier te plaatsen is omdat ik minder volume heb aan de onderkant van mijn borst. Mijn borst loopt aan de onderkant meer als een driehoekje en ik heb niet echt die ronde vorm aan de onderkant (bij mij loopt de borstplooi in een rechte lijn naar de tepel, zeg maar, ipv dat het wat ronder is). De chirurg zegt dat door de plaatsing op de spier ik meer een echte borstplooi krijg met een rondere vorm. 

 

Nu maak ik mij toch wel zorgen over of het niet nepper lijkt op de spier of dat je de prothese kan zien/voelen. Weet iemand meer over het plaatsen van protheses op de spier ipv dual plane? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 28-12-2018 om 10:52, Francisca91 zei:

@Krullenbolletje22 Spannend he dat aftellen zo! Ik word zelf ook 2 januari geopereerd :) 

Jaa heel spannend! Nog maar een paar dagen.

Bij wie word jij geopereerd en welke implantaten en grootte krijg jij?

 

Gister werd ik opeens wakker met hoofdpijn en keelpijn. Ik was echt even bang dat ik ziek zou worden zo vlak voor de operatie, maar gelukkig is het vandaag weer helemaal over.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krullenbolletje22  haha ojeee ik gister ook mega migraine dus was ook even bang dat ik het niet zou redden, gelukkig vandaag ook al wat beter!

 

ik krijg 340 cc Monobloc hydrogel, dual plane. Kom nu van een kleine B cup. Heel veel twijfels wel telkens over aantal cc etc, worden ze wel mooi, niet te groot? Maar lees dat dat er wel bij hoort ?  ik word in de wellness kliniek geopereerd door dr van Zele. En watvoor prothesen krijg jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Francisca91 zei:

@Krullenbolletje22  haha ojeee ik gister ook mega migraine dus was ook even bang dat ik het niet zou redden, gelukkig vandaag ook al wat beter!

 

ik krijg 340 cc Monobloc hydrogel, dual plane. Kom nu van een kleine B cup. Heel veel twijfels wel telkens over aantal cc etc, worden ze wel mooi, niet te groot? Maar lees dat dat er wel bij hoort ?  ik word in de wellness kliniek geopereerd door dr van Zele. En watvoor prothesen krijg jij? 

Ik denk dat het gewoon de spanning is omdat het nu zo dichtbij is. Gelukkig is het helemaal goed gekomen!

 

Dan krijg jij ook wel ongeveer hetzelfde als ik. Ik krijg 340 of 360cc en motiva ergonomix implantaten. Ik laat de maat afhangen van wat de chirurg het beste vind tijdens de operatie. Ik heb ook wel twijfels over de maat maar ik vertrouw de chirurg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Krullenbolletje22 zei:

Leuk! Jaa ik heb er heel veel zin in. Jij ook?

Door wie word jij geopereerd en wat krijg je?

 

Ja, heel veel zin, moet alleen nog ff wat duidelijkheid hebben, daar de prothese (natrelle) die ik zou krijgen uit de handel is genomen en ik nu een ander merk krijg, mentor, maar heb geen flauw idee hoeveel cc/profile ik nu ga krijgen (lichte stress ? ). Morgen word ik gebeld en hoop dan 100% duidelijkheid te hebben. Verder word ik geholpen door Stenekes in het UMCG.  

 

En, heb je je een beetje kunnen voorbereiden (zover dat gaat)? En voldoende hulp?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, boobiebabe zei:

Heel veel succesl alvast @Krullenbolletje22! Ik ga je volgen. Ik wordt zelf 8 januari geopereerd door dr verdonck en ik krijg 355cc, motiva ergonomix. 

Zou je mij willen toevoegen aan je album? Als je een bij gaat houden. 

 

Xx

Dank je! 

Jij ook veel succes alvast! Heb je er zin in?

Ik weet nog niet of ik een album bij ga houden want ik ben wel bang dat die foto's op het internet blijven hangen, maar als ik een album aanmaak dan voeg ik je toe!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Mtvo zei:

 

Ja, heel veel zin, moet alleen nog ff wat duidelijkheid hebben, daar de prothese (natrelle) die ik zou krijgen uit de handel is genomen en ik nu een ander merk krijg, mentor, maar heb geen flauw idee hoeveel cc/profile ik nu ga krijgen (lichte stress ? ). Morgen word ik gebeld en hoop dan 100% duidelijkheid te hebben. Verder word ik geholpen door Stenekes in het UMCG.  

 

En, heb je je een beetje kunnen voorbereiden (zover dat gaat)? En voldoende hulp?

 

Oh wat naar zo vlak voor de operatie. Ik hoop dat je ondertussen al duidelijkheid hebt over wat je gaat krijgen! Gelukkig zijn ze in het UMCG altijd wel erg vriendelijk. 

 

Jaa ik heb wat series uitgezocht op Netflix om te kijken, al mijn comfortabele kleding gewassen en eten in huis gehaald dus ik kom de eerste dagen wel door. Mijn moeder komt bij mij thuis voor mij en mijn hond zorgen dus dat moet ook wel goed komen. 

Hoe gaat de voorbereiding bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krullenbolletje22 Succes overmorgen met je operatie! Ik heb veel contact gehad met een meisje hier op het forum die door dr. Cromheecke is geopereerd, en bij haar was het echt mooi geworden!

 

Fijn dat het bij jou op de spier kan. Scheelt in het herstel, maar ook in de beweging van de borst. Zelf heb ik dual plane (te weinig borstweefsel voor op de spier), en nadeel daarvan is dat mijn borst naar de zijkant trekt als ik hem aanspan. Dat is niet echt mooi. En ik denk dat als je een mooie bedekking van jezelf hebt, het er op de spier ook niet snel nep uit zal zien.

 

Zelf heb ik ook 340cc demi. Zat in dezelfde situatie als jou, dat de arts tijdens de operatie ging bepalen of het 340 of 360 werd. Ben uiteindelijk wel blij dat het niet groter dan 340 is geworden.

 

Nogmaals succes, maar komt met deze arts vast goed :116::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Rosanna123 zei:

@Krullenbolletje22 Succes overmorgen met je operatie! Ik heb veel contact gehad met een meisje hier op het forum die door dr. Cromheecke is geopereerd, en bij haar was het echt mooi geworden!

 

Fijn dat het bij jou op de spier kan. Scheelt in het herstel, maar ook in de beweging van de borst. Zelf heb ik dual plane (te weinig borstweefsel voor op de spier), en nadeel daarvan is dat mijn borst naar de zijkant trekt als ik hem aanspan. Dat is niet echt mooi. En ik denk dat als je een mooie bedekking van jezelf hebt, het er op de spier ook niet snel nep uit zal zien.

 

Zelf heb ik ook 340cc demi. Zat in dezelfde situatie als jou, dat de arts tijdens de operatie ging bepalen of het 340 of 360 werd. Ben uiteindelijk wel blij dat het niet groter dan 340 is geworden.

 

Nogmaals succes, maar komt met deze arts vast goed :116::71:

 

Dank je!

Ja ik had ook al gesproken met iemand die ook bij dr. Cromheecke is geopereerd en bij haar was het ook erg mooi. 

Ik denk idd dat voor de spier ook wel een voordeel is ook met de beweging inderdaad. 

Gelukkig heeft jouw chirurg een goede keuze gemaakt met 340cc! Ik ben ook bang dat 360cc misschien te groot is, maar dat kan de chirurg beter zien.

 

Fijne jaarwisseling!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Krullenbolletje22 zei:

Oh wat naar zo vlak voor de operatie. Ik hoop dat je ondertussen al duidelijkheid hebt over wat je gaat krijgen! Gelukkig zijn ze in het UMCG altijd wel erg vriendelijk. 

 

Jaa ik heb wat series uitgezocht op Netflix om te kijken, al mijn comfortabele kleding gewassen en eten in huis gehaald dus ik kom de eerste dagen wel door. Mijn moeder komt bij mij thuis voor mij en mijn hond zorgen dus dat moet ook wel goed komen. 

Hoe gaat de voorbereiding bij jou?

 

Ik was helemaal voorbereid, alles klaargelegd, had zelfs voor het gemak mijn slaapkamer aangepast, genoeg films/series en boeken op de planning, partner zorgverlof, alles op het werk geregeld etc.

 

Maar...… de operatie gaat niet door :( de bestelde prothesen zijn niet geleverd, zoooooo niet leuk, zo niet fijn!

Ik weet nu iig wel wat ik ga krijgen, maar daar heb ik op dit moment qua gevoel weinig aan. Hoop dat ik z.s.m. een nieuwe datum kreeg, dat wil de arts zelf ook, hij had ook de P in.

 

Fijn dat jij iig goed voorbereidt bent en dat jou moeder de zaken bij jou thuis draaiende gaat houden. Ik zal in elk geval voor je duimen woensdag.

 

Voor nu wens ik jou een goed O&N.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Mtvo zei:

 

Ik was helemaal voorbereid, alles klaargelegd, had zelfs voor het gemak mijn slaapkamer aangepast, genoeg films/series en boeken op de planning, partner zorgverlof, alles op het werk geregeld etc.

 

Maar...… de operatie gaat niet door :( de bestelde prothesen zijn niet geleverd, zoooooo niet leuk, zo niet fijn!

Ik weet nu iig wel wat ik ga krijgen, maar daar heb ik op dit moment qua gevoel weinig aan. Hoop dat ik z.s.m. een nieuwe datum kreeg, dat wil de arts zelf ook, hij had ook de P in.

 

Fijn dat jij iig goed voorbereidt bent en dat jou moeder de zaken bij jou thuis draaiende gaat houden. Ik zal in elk geval voor je duimen woensdag.

 

Voor nu wens ik jou een goed O&N.

 

xx

 

 

Dank je!

 

Wat ontzettend vervelend! Ik kan mij goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik hoop echt dat je snel geopereerd kan worden en morgen ook weet wanneer. 

Wel fijn dat je nu in ieder geval wel weet wat je gaat krijgen bij de operatie, maar ik snap wel dat het gevoelsmatig nu niet zoveel uit maakt. 

 

Heel veel succes en sterkte met het afwachten! 

Hopelijk wordt 2019 na deze domper alleen nog maar beter!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Krullenbolletje22 zei:

Dank je!

 

Wat ontzettend vervelend! Ik kan mij goed voorstellen dat je hiervan baalt.

Ik hoop echt dat je snel geopereerd kan worden en morgen ook weet wanneer. 

Wel fijn dat je nu in ieder geval wel weet wat je gaat krijgen bij de operatie, maar ik snap wel dat het gevoelsmatig nu niet zoveel uit maakt. 

 

Heel veel succes en sterkte met het afwachten! 

Hopelijk wordt 2019 na deze domper alleen nog maar beter!

 

xx

 

Baal ontzettend ja, vooral vandaag. Hoop z.s.m. een nieuwe datum te krijgen e.d. Enige voordeel is idd dat ik weet wat ik nu ga krijgen, hoef ik mij dat iig niet meer af te vragen. 

 

Als het goed is ben jij in de tussentijd geopereerd, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jij je goed voelt. Heel veel beterschap en op naar een goed herstel! ?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de fijne wensen.

 

Gister moest ik om 10 uur in het ziekenhuis zijn voor de pre-operatieve controle. Rond 11.15/11.30 werd ik al geopereerd. Helaas moest de verpleegkunde 2x proberen het infuus te plaatsen en ik ben al bang voor naalden. Na de operatie werd ik een beetje raar wakker en alles voelde aan alsof ik gedroomd had en ik moest mezelf er even aan herinneren dat ik echt de operatie had gedaan. Vervolgens kreeg ik erg veel pijn en werd ik misselijk. Ik heb daar nog pijnstillers gekregen en iets tegen de misselijkheid en toen ging het weer goed. Dr. Cromheecke heeft uiteindelijk 360cc geplaatst

 

Ik was rond half 2 weer op het dagverblijf. Daar moest ik nog heel lang wachten op de dokter. Ik was de eerste die geopereerd werd en na mij moesten nog 3 anderen geopereerd worden door hem. Ik had een bed naast een meisje dat precies hetzelfde had gekregen als ik van hem. Zij was erg vriendelijk en wij hebben de hele middag een beetje gekletst. Rond 17.00/17.30 kwam de dokter eindelijk pas kijken want toen was hij pas klaar met alle operaties. Alles zag er goed uit dus ik moest nog een injectie tegen trombose hebben en toen mocht ik naar huis. Uiteindelijk pas rond 18.00 uur echt naar de auto gegaan en rond 19.30 pas thuis. Daar nog lekker patat gegeten met een milkshake.

 

Helaas hadden mijn onderburen besloten om een feestje te geven en zij hadden erg veel overlast dus heb ik niet echt veel kunnen slapen vannacht. Rond 3 uur 's nachts (toen stonden ze buiten te roken) heeft mijn moeder naar beneden geroepen dat ze echt wat stiller moeten zijn omdat ze hier iedereen wakker houden.

Straks nog even wat bijslapen en dan komt het vast wel weer goed.

 

Gelukkig valt de pijn wel mee en is dat het ergst als ik moet opstaan of veel aan het bewegen ben. Ik doe het dus nog even rustig aan. Ik neem nu 3x per dag 2 paracetamol en 1 ibuprofen. Dit is eigenlijk wel genoeg om de dag goed door te komen. Het resultaat ziet er nu nog een beetje gek uit maar ik denk dat zodra de protheses meer op hun plek komen en alles niet zo dik is, het wel een mooie natuurlijke grootte is, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Mtvo zei:

 

Baal ontzettend ja, vooral vandaag. Hoop z.s.m. een nieuwe datum te krijgen e.d. Enige voordeel is idd dat ik weet wat ik nu ga krijgen, hoef ik mij dat iig niet meer af te vragen. 

 

Als het goed is ben jij in de tussentijd geopereerd, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jij je goed voelt. Heel veel beterschap en op naar een goed herstel! ?

 

xx

Dank je!

 

Heb je ondertussen al wat gehoord van je dokter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.