Ga naar inhoud

Krullenbolletje22 : 2 januari 2019 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Seen87:

@Linaxxx ik twijfel. Misschien al het moment er naar is dat ik erover begin. 

Als het misschien toch opvallend uit ziet dan krijg je misschien wel roddels!

Ik denk als iemand gaat vragen wat ik die 2 en een halve week ga doen dat

ik het zeg maar ook niet als het hele team erbij zit dat vind ik dan ook weer zoiets

 

Ik hoop dat de overgang inderdaad niet te opvallend zal zijn. Ik zal op het begin

ook nog wat wijd zittende kleding dragen

@Seen87 ja daar heb ik echt nog altijd bang voor dat het te hard gaat opvallen...:( achja we zien wel... en anders idd ist aangepaste kledingstijl op werk hahaha 

ik heb ma week en half verlof.. hopelijk genoeg

pfff kmag er echt nimer teveel over denken, word er soms gek van 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie
25 minuten geleden zei Seen87:

@Linaxxx herkenbaar! Nou ja al de gelegenheid zich voor doet vertel ik het en anders

zien ze het wel zodra ik terug ben. We leven maar een keer! 

 

 

25 minuten geleden zei Seen87:

@Linaxxx herkenbaar! Nou ja al de gelegenheid zich voor doet vertel ik het en anders

zien ze het wel zodra ik terug ben. We leven maar een keer! 

 

 

25 minuten geleden zei Seen87:

@Linaxxx herkenbaar! Nou ja al de gelegenheid zich voor doet vertel ik het en anders

zien ze het wel zodra ik terug ben. We leven maar een keer! 

 

@Seen87 als ik hier weer zo aant lezen ben lijkt die 300cc precies wel groot...??:s 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 22-4-2018 om 21:52 zei Seen87:

@Linaxxx ik twijfel. Misschien al het moment er naar is dat ik erover begin. 

Als het misschien toch opvallend uit ziet dan krijg je misschien wel roddels!

Ik denk als iemand gaat vragen wat ik die 2 en een halve week ga doen dat

ik het zeg maar ook niet als het hele team erbij zit dat vind ik dan ook weer zoiets

 

Ik hoop dat de overgang inderdaad niet te opvallend zal zijn. Ik zal op het begin

ook nog wat wijd zittende kleding dragen

Hi @Seen87 alles ok met jou?? Toch ook 9/5 operatie geghd...? Is het bij jou meegevallen..? Grtjss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Linaxxx :)

Mijn operatie werd 2 dagen uitgesteld om de een of andere vage reden.

Ik ben nu 6 dagen po. De eerste twee dagen waren zeker niet fijn. Het

blijft ook vreemd dat ik van mijn pc alleen maar paracetamol kreeg.

 

Dag 3 en 4 gingen een stuk beter. Ik liep op dag 3 al rond in een bouwmarkt

en dag 4 ben ik gaan winkelen. Dag 5 was ik echt een dood vogeltje. Ik

kon werkelijk niks! Mijn man moest me helpen met kleine stomme dingen.

Zelf mijn haren wassen en die sportbh dicht maken lukt me overigens nog

steeds niet. Ik was het gisteren zo zat! Ik had zo een spijt van mijn operatie.

Ik voelde me gewoon gehandicapt. 

Nu ben ik dag 6 en vanmorgen was ik zo mijn bed uit. Weinig pijn. Ik denk

dat ik veel te veel gedaan had de eerste dagen. Ik vind het ook moeilijk om

niks te doen terwijl mijn man het huishouden doet en de kinderen. Ik heb

besloten het de aankomende dagen rustig aan te doen. Dat is toch beter voor

mijn lichaam.

 

Het resultaat is wel prachtig! Heel vreemd dat ik ineens borsten heb! :wub:

e zijn ook zeker niet te groot

 

Hoe is het met jou? Ben jij 9 mei geopereerd?

En waar heb je uiteindelijk voor gekozen?

Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Seen87:

Hey @Linaxxx :)

Mijn operatie werd 2 dagen uitgesteld om de een of andere vage reden.

Ik ben nu 6 dagen po. De eerste twee dagen waren zeker niet fijn. Het

blijft ook vreemd dat ik van mijn pc alleen maar paracetamol kreeg.

 

Dag 3 en 4 gingen een stuk beter. Ik liep op dag 3 al rond in een bouwmarkt

en dag 4 ben ik gaan winkelen. Dag 5 was ik echt een dood vogeltje. Ik

kon werkelijk niks! Mijn man moest me helpen met kleine stomme dingen.

Zelf mijn haren wassen en die sportbh dicht maken lukt me overigens nog

steeds niet. Ik was het gisteren zo zat! Ik had zo een spijt van mijn operatie.

Ik voelde me gewoon gehandicapt. 

Nu ben ik dag 6 en vanmorgen was ik zo mijn bed uit. Weinig pijn. Ik denk

dat ik veel te veel gedaan had de eerste dagen. Ik vind het ook moeilijk om

niks te doen terwijl mijn man het huishouden doet en de kinderen. Ik heb

besloten het de aankomende dagen rustig aan te doen. Dat is toch beter voor

mijn lichaam.

 

Het resultaat is wel prachtig! Heel vreemd dat ik ineens borsten heb! :wub:

e zijn ook zeker niet te groot

 

Hoe is het met jou? Ben jij 9 mei geopereerd?

En waar heb je uiteindelijk voor gekozen?

Hoe gaat het nu met je?

Helaba @Seen87 bij mij was het idd gewn de 9de mei

allez goed verlopen

voorkeur van zowel pc als mezelf ging nr 255cc maar was afgesproken tijdens de operatie eventueel te bekijken en dan miss 295

na de operatie bleek het de 255 te zijn want blijkbaar kon er ook niet veelnmeer “in” bij mij... ennn ben uiteindelijk ook wel heel tevreden

ni te groot waar ik zon angst vr had maar zeker ook niet te klein...:) en idd raaaaaarrrr je eigen boobies;)

pijn viel superrrmee bij mij

eerste drie dage namen ik dafalgn forte en ibuprofen afwisselend

nadien enkel dafalgn forte 2/3x per dag

heb meer rugpijn van hele tijd op men rug te liggen dan pijn van de operatie :) :) 

 

eerste drie-4 dagen kalm gedaan

eergistn ook gaan winkelen ff

ging redelijk wel superrmoe savonds

enja haren wassen :s das kapperke elke week vr wasse en brushe;)

 

grtjsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Seen87:

@Linaxxx als je naar mijn profiel gaat zie je daar ergens album staan. Daar kan je op klikken en dan zou je als het goed is mijn foto's kunnen zien

@Seen87 Net gezien... zieter supermooi uit he!! Nice!

ma zag dzt je voor de operatie toch wel al iets had he (in ieder geval meer zls mij :) ) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Slecht nieuws voor mij :(

Mijn thesis begeleider wilde graag last minute nog een extra meeting met de groep en heeft deze ingepland op dezelfde dag waarop ik mijn consult had ingepland. Nu heb ik niet genoeg tijd om helemaal naar Amsterdam te kunnen reizen en heb ik het consult moeten annuleren.

Ik baal hier zo van. Ik had mij al helemaal voorbereid op het consult en keek er ook heel erg naar uit. 

Morgen moet ik terug bellen om een nieuwe afspraak te maken voor een consult. Hopelijk hoef ik niet zo lang te wachten, maar ben bang dat het in de zomer heel druk is en er een lange wachtlijst is. 

 

Sorry moest even mijn frustratie kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat er al heel wat reacties zijn geweest maar ga toch even mijn gedachtes met je delen! 

Ik zat ook maar te wachten tot mijn borsten zouden groeien, inmiddels nog steeds niet veel gebeurd.. Ik was ook bang voor de negatieve reacties, maar toch was het mijn droom om grotere borsten te hebben, waardoor ik mij vrouwelijker zou voelen. Ik wilde altijd al grotere borsten en natuurlijk wist ik van de optie om je borsten te vergroten. Ja kost wel wat geld en wat nou als mensen anders naar mij gaan kijken? Na heeeeel lang nagedacht heb ik voor mezelf gekozen. Ik vond het overigens belangrijk om voordat ik het zou doen, ook blij te zijn met wat ik had. Ik vond mijn borsten dus eigenlijk prima, maar wilde wel groter als het kon.

 

Ik droeg altijd wel push up, het verschil in kleren zou niet groot zijn. Het is en blijft een prive gebied, ik liep voorheen niet naakt met mijn borsten en straks ook niet. Dus waarom is het nodig om iedereen te vertellen? Niet nodig dus... Het is nog steeds mijn prive gebied. De enige mensen die er iets van gaan merken, zijn mensen die mij naakt hebben gezien. Ik heb ervoor gekozen om het 3 vriendinnen, mijn ouders, mijn broers en 2 nichten te vertellen. Verder vind ik niet dat het de rest iets aan gaat. Voel je dus ook niet verplicht het mensen te vertellen. De mensen die ik het heb verteld kennen me goed en weten dat dit niets negatiefs aan mij gaat veranderen en hebben dan ook geen vooroordeel. Het is moeilijk om het verder te delen met niemand, maar ben er blij mee zodat straks niemand onnodig iets over mij te zeggen heeft, of dat het bij verkeerde mensen terecht komt die het niks aan gaat en die er alleen maar een roddel van maken omdat ze iets zoeken om over te praten. Inmiddels heb ik de grote stap gezet en was 21 juni mijn dag. Nu al blij met de gemaakte keuze! Ookal kan ik nu nog niet genieten van ze. Doe lekker wat jou gelukkig maakt meid!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Melin:

Ik zie dat er al heel wat reacties zijn geweest maar ga toch even mijn gedachtes met je delen! 

Ik zat ook maar te wachten tot mijn borsten zouden groeien, inmiddels nog steeds niet veel gebeurd.. Ik was ook bang voor de negatieve reacties, maar toch was het mijn droom om grotere borsten te hebben, waardoor ik mij vrouwelijker zou voelen. Ik wilde altijd al grotere borsten en natuurlijk wist ik van de optie om je borsten te vergroten. Ja kost wel wat geld en wat nou als mensen anders naar mij gaan kijken? Na heeeeel lang nagedacht heb ik voor mezelf gekozen. Ik vond het overigens belangrijk om voordat ik het zou doen, ook blij te zijn met wat ik had. Ik vond mijn borsten dus eigenlijk prima, maar wilde wel groter als het kon.

 

Ik droeg altijd wel push up, het verschil in kleren zou niet groot zijn. Het is en blijft een prive gebied, ik liep voorheen niet naakt met mijn borsten en straks ook niet. Dus waarom is het nodig om iedereen te vertellen? Niet nodig dus... Het is nog steeds mijn prive gebied. De enige mensen die er iets van gaan merken, zijn mensen die mij naakt hebben gezien. Ik heb ervoor gekozen om het 3 vriendinnen, mijn ouders, mijn broers en 2 nichten te vertellen. Verder vind ik niet dat het de rest iets aan gaat. Voel je dus ook niet verplicht het mensen te vertellen. De mensen die ik het heb verteld kennen me goed en weten dat dit niets negatiefs aan mij gaat veranderen en hebben dan ook geen vooroordeel. Het is moeilijk om het verder te delen met niemand, maar ben er blij mee zodat straks niemand onnodig iets over mij te zeggen heeft, of dat het bij verkeerde mensen terecht komt die het niks aan gaat en die er alleen maar een roddel van maken omdat ze iets zoeken om over te praten. Inmiddels heb ik de grote stap gezet en was 21 juni mijn dag. Nu al blij met de gemaakte keuze! Ookal kan ik nu nog niet genieten van ze. Doe lekker wat jou gelukkig maakt meid!! 

Bedankt voor je bericht. Wat goed dat je de keuze hebt gemaakt en dat je de operatie achter de rug hebt! Hopelijk herstel je snel en kan je genieten van je nieuwe borsten!

 

Wat fijn dat je omgeving er zo goed mee omgaat. Ik merk zelf in mijn omgeving dat er al veel vooroordelen zijn over plastische chirurgie en dat ik mij daarom soms zorgen maak over de reactie van anderen. Wat als het ze wel opvalt want ook met push up bh is het eigenlijk niks en zal het verschil in kleding wel te zien zijn. Maar ik heb besloten dat wat anderen erover denken niet zoveel uit maakt. Ik moet uiteindelijk met mijn lichaam leven. 

 

Misschien een gekke vraag maar heb je een relatie? Ik heb zelf namelijk geen relatie en zit mij nu al af te vragen over hoe ik dit het best aan kan gaan pakken als ik een relatie met iemand krijg. Hoe vertel je zoiets? Haha beetje voorbarig natuurlijk maar ik vroeg mij af hoe anderen daarmee omgaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Krullenbolletje22:

Bedankt voor je bericht. Wat goed dat je de keuze hebt gemaakt en dat je de operatie achter de rug hebt! Hopelijk herstel je snel en kan je genieten van je nieuwe borsten!

 

Wat fijn dat je omgeving er zo goed mee omgaat. Ik merk zelf in mijn omgeving dat er al veel vooroordelen zijn over plastische chirurgie en dat ik mij daarom soms zorgen maak over de reactie van anderen. Wat als het ze wel opvalt want ook met push up bh is het eigenlijk niks en zal het verschil in kleding wel te zien zijn. Maar ik heb besloten dat wat anderen erover denken niet zoveel uit maakt. Ik moet uiteindelijk met mijn lichaam leven. 

 

Misschien een gekke vraag maar heb je een relatie? Ik heb zelf namelijk geen relatie en zit mij nu al af te vragen over hoe ik dit het best aan kan gaan pakken als ik een relatie met iemand krijg. Hoe vertel je zoiets? Haha beetje voorbarig natuurlijk maar ik vroeg mij af hoe anderen daarmee omgaan. 

Ja er zijn zeker vooroordelen over plastische chirurgie en dat komt omdat men dan meteen aan de ergste gevallen denkt.. Maarja ik heb me er inderdaad ook overheen gezet en gewoon gedaan. Wel met de voorwaarde dat ik niemand verder verantwoording schuldig ben.

 

En ja ik heb een relatie! Hij vond het eerst dus helemaal niks (plastische chirurgie). Ik heb gezegd dat ik dit voor mijzelf zou doen, niet voor een ander. Als hij daar niet mee kan leven, dan is dat zijn probleem. Klinkt misschien hard, maar ik blijf dezelfde persoon en het is alleen maar het idee wat hem niet aanstaat. Hij zou zich ook in mij moeten kunnen verplaatsen waarom ik dit wil doen. Als hij dat niet kan inzien, ga ik niet mijzelf wegcijferen. Uiteindelijk was hij er zelf rustig onder en begon hij aan het idee te wennen. Heb heel veel met hem gesproken voor de grote stap! Daarnaast denk ik dus dat als je een relatie zou beginnen of het komt in de buurt, dat je het niet meteen hoeft te vermelden. Denk ook niet dat hij het meteen zou merken bij de seks als je een normaal maatje zal nemen. En mochten jullie diepgaande gesprekken krijgen vertel je hem gewoon dat je onzeker was over het 1 en ander en dat je die stap hebt genomen daarvoor. Of zij daar oke mee zijn (vaak wel, want het is gewoon hartstikke mooi en sexy), is aan hun! Hoop dat je er wat aan hebt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melin:

Ja er zijn zeker vooroordelen over plastische chirurgie en dat komt omdat men dan meteen aan de ergste gevallen denkt.. Maarja ik heb me er inderdaad ook overheen gezet en gewoon gedaan. Wel met de voorwaarde dat ik niemand verder verantwoording schuldig ben.

 

En ja ik heb een relatie! Hij vond het eerst dus helemaal niks (plastische chirurgie). Ik heb gezegd dat ik dit voor mijzelf zou doen, niet voor een ander. Als hij daar niet mee kan leven, dan is dat zijn probleem. Klinkt misschien hard, maar ik blijf dezelfde persoon en het is alleen maar het idee wat hem niet aanstaat. Hij zou zich ook in mij moeten kunnen verplaatsen waarom ik dit wil doen. Als hij dat niet kan inzien, ga ik niet mijzelf wegcijferen. Uiteindelijk was hij er zelf rustig onder en begon hij aan het idee te wennen. Heb heel veel met hem gesproken voor de grote stap! Daarnaast denk ik dus dat als je een relatie zou beginnen of het komt in de buurt, dat je het niet meteen hoeft te vermelden. Denk ook niet dat hij het meteen zou merken bij de seks als je een normaal maatje zal nemen. En mochten jullie diepgaande gesprekken krijgen vertel je hem gewoon dat je onzeker was over het 1 en ander en dat je die stap hebt genomen daarvoor. Of zij daar oke mee zijn (vaak wel, want het is gewoon hartstikke mooi en sexy), is aan hun! Hoop dat je er wat aan hebt xx

Je bent natuurlijk ook niemand verantwoording schuldig en wat fijn dat je vriend toch aan het idee heeft kunnen wennen en dat jullie er veel over hebben kunnen praten! 

Ik denk ook wel dat er mannen zijn die het juist wel leuk vinden en dat als de operatie goed gaat het misschien helemaal niet opvalt. Ik moet mij gewoon niet zoveel zorgen maken maar ik denk altijd over alles veel te veel na haha. Soms toch wel een slechte eigenschap. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 20-4-2018 om 11:55 zei vanAnaarC:

Hi,

 

ik heb 375cc rond HP.

omdat er aan de bovenkant zeer weinig borstweefsel zat moest ik rond volgens de PC omdat het anders nog steeds niet zou ogen als een volle borst.

Doordat ze DP zijn geplaatst heb je toch al wat meer de natuurlijke vorm.

Ik ben tevreden met het resultaat

Ik zal je toevoegen aan mijn album.

Ik zit met een vergelijkbare situatie, alleen ben ik bang dat 375 te veel zou zijn bij mijn postuur. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! :) Zou ik misschien ook mogen spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister het consult gehad met dr. Winters. Ik vond hem heel professioneel overkomen. Ik vond het wel een beetje gek dat het consult begon met het opmeten en passen en daarna pas het gesprek. Bij het passen vond ik de 320 en 340 cc demi profile van motiva ergonomix het mooiste staan. Volgens mij werkt hij ook alleen nog maar met motiva ergonomix. 

Operatie moet nog even op zich laten wachten. Ik heb deze week eerst nog een andere operatie die eerst moet en tussen de operaties moet 3 maanden zitten. Vind ik eigenlijk ook niet zo heel erg. Ik ben de laatste tijd wat aangekomen door stress van het afstuderen. Kan ik eerst weer afvallen en dan denk ik rond de kerst de operatie doen. Ik ben wel heel tevreden met het consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb half oktober een consult ingepland bij de Zipper clinic met 3D scan. Ik merk dat ik toch wat ben gaan twijfelen over de maat en ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft. Misschien bevalt deze kliniek mij ook wel. Het is voor mij dichterbij dan de Jan van Goyen kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Afgelopen week op consult geweest bij de Zipper clinic. Ik vond dit consult echt heel fijn en voelde mij ook erg op mijn gemak bij deze pc. Ik moet nu nog even wachten op de 3D scan maar die zouden ergens deze week naar mij worden gemaild. Ik denk dat als ik doorga met de operatie ik dan wel bij Zipper ga en niet bij JvG. 

 

Ik wacht nog even de 3D scan af en als ik daarna besluit dat ik echt de borstvergroting wil doen, plan ik de operatie datum in. Ik ben er vrijwel zeker van dat ik de operatie wil doen, maar toch nog klein beetje twijfels (vandaar dat ik de scan afwacht). Ik heb wel alvast een tweede consult ingepland met pas sessie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.