Ga naar inhoud

Boobelientje : 22 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hi hi! 

 

Ik word eind december geopereerd door dokter Verdonck. Ik heb na het geven van borstvoeding een A'tje en wil graag naar een mooie C-cup gaan. Ik weet nog niet zeker welk soort implantaten ik wil, daarom heb ik me aangemeld op dit forum. 

 

Ik kijk er naar uit jullie ervaringen te lezen!

 

Liefs

B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi @best_boobie mijn operatiedatum ligt vast, vrijdag 21/12/18 bij Dr. Verdonck in de BBC. Kan je mijn topic verhuizen naar operatieverslagen? Thx!

 

Ik twijfel nog tussen mentor 325 of 350cc. Ik weeg 68kg en ben 1m77 groot. Ik heb momenteel een 80A. Zijn er hier nog meiden met dezelfde voorsituatie die me raad kunnen geven over de maat?

 

Liefs!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Boobelientje:

Hoi @best_boobie mijn operatiedatum ligt vast, vrijdag 21/12/18 bij Dr. Verdonck in de BBC. Kan je mijn topic verhuizen naar operatieverslagen? Thx!

 

Ik twijfel nog tussen mentor 325 of 350cc. Ik weeg 68kg en ben 1m77 groot. Ik heb momenteel een 80A. Zijn er hier nog meiden met dezelfde voorsituatie die me raad kunnen geven over de maat?

 

Liefs!

 

 

Gefeliciteerd met je datum!!

 

Ik zal je titel meteen ff aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen.

 

Tussen de 325 en 350 zit zo weinig verschil, daar hoef je echt jezelf niet gek over te maken. Neem de grootste, want met een 80 omvang kun je dat aantal cc makkelijk hebben. Echt heel makkelijk!

 

Nog ff aftellen, en dan lekker je boobs voor de kerst!

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Boobelientje:

Oei sorry in 2017! Zet ik de dag nog fout ook, het is vrijdag 22/12 in plaats van 21/12. Pfoeh, door de zenuwen kan ik niet meer nadenken :lol:  

 

 

Ach...... scheelt maar één jaartje :45:.

Maar komt goed. Nog maar 4 nachtjes slapen. Spannend. @best_boobie gaat de datum vast wel aanpassen als ze weer online is. 

Geniet van de voorpret meis. 

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2017 om 10:13 zei Boobelientje:

Hoi @best_boobie mijn operatiedatum ligt vast, vrijdag 21/12/18 bij Dr. Verdonck in de BBC. Kan je mijn topic verhuizen naar operatieverslagen? Thx!

 

Ik twijfel nog tussen mentor 325 of 350cc. Ik weeg 68kg en ben 1m77 groot. Ik heb momenteel een 80A. Zijn er hier nog meiden met dezelfde voorsituatie die me raad kunnen geven over de maat?

 

Liefs!

 

 

Woow! Morgen al aan de beurt! Superspannend! Ik ben 31 januari aan de beurt bij dokter Verdonck en twijfel tusse Mentor 350cc of 375cc :D ik ben wel wat kleiner.. 1m69 en 58kg

Veel succes morgen! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Boobelientje:

@La. Thx!! Als de operatie achter de rug is voeg ik je toe aan mijn album, dan kan je alvast een kijkje nemen. Wat is jouw voorsituatie? 

 

Ik vind het zooooo spannend! Nog maar 1 nachtje :tatice_04: 

Ooh super dankuwel! ^_^ Ben nu al benieuwd! :D Ik heb denk ik een 75B welke ik alty op het meest vaste haakje doe, ook zit er meer vulling in de bh dan wat anders.. :blush: Niet dak ik helemaal niks heb maar in vind mezelf niet in verhouding met men heupen en poep :D

Ik hoop dat je vannacht wat kan slapen! Ik duim mee! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik heb net hetzelfde! Ik wou eerst max 300cc maar Verdonck zei dat ik best groter kan gaan omdat het in verhouding zal zijn met de rest van mijn lichaam en er zeker niet fake uit zal gaan zien. Ik had een B'tje voor ik borstvoeding gaf, en nu een AA. En morgen een mooie C/D hopelijk :D Ik onthoud 31/01 alvast, nog even aftellen! :43:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2017 om 11:12 zei Boobelientje:

Hihi ik heb net hetzelfde! Ik wou eerst max 300cc maar Verdonck zei dat ik best groter kan gaan omdat het in verhouding zal zijn met de rest van mijn lichaam en er zeker niet fake uit zal gaan zien. Ik had een B'tje voor ik borstvoeding gaf, en nu een AA. En morgen een mooie C/D hopelijk :D Ik onthoud 31/01 alvast, nog even aftellen! :43:

 

 

Sorry lees je bericht nu pas omdat ik niet getagd was of je men bericht niet citeerde, dan krijg ik er geen melding van :D Hoe is de grote dag verlopen? Al beetje bekomen en tevreden van wat je al kn zien? ^_^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt @La.  Sorry, beginnersfoutje! :D

 

Na een half uurtje wachten in de wachtzaal van de Belgian Breast Clinic kwam een lieve verpleegster me ophalen. 

 

Ik mocht me uitkleden en m'n kleren in een lockertje stoppen. Toen werden er nog een aantal foto's genomen en daarna mocht ik onder een heerlijk zacht roze fleeceje gaan liggen. Toen werd het infuus geprikt. Even later kwam Dr. Verdonck aftekenen en wat uitleg geven. Hij vroeg me of ik nog vragen had en stelde me meteen gerust. Het is een schat! 

 

Iets daarna werd ik opgehaald om naar de OK te gaan. Ook daar niets dan vriendelijke gezichten. Omdat ik bang was voor de anesthesie (in het verleden niet zo best op gereageerd) nam de anesthesite haar tijd om alles pikfijn uit te leggen en me op m'n gemak te stellen. Ik kreeg een lekkere slaapcocktail, zag wat bolletjes bewegen op het plafond en weg was ik! Heerlijk, zonder problemen. 

 

In de uitslaapkamer was ik niet meteen klaarwakker. Na voor m'n gevoel een kwartiertje ging het om recht te staan en werd ik terug naar m'n liefje gereden in de rolstoel. Ik weet niet meer hoe ik m'n kleren weer aan heb gekregen.:lol:

 

De autorit viel wel mee. Thuis nam ik een Ibuprofen tijdens het eten en sindsdien gaat het redelijk goed! Het voelt allemaal beurs en erg gespannen, maar de pijn is te dragen. Ik kijk er naar uit om ze te mogen bewonderen binnen twee weken! Ik ben blij met het volume dat ik nu voel (350cc) en ben ondanks de pijn ontzettend blij dat ik de stap gewaagd heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobelientje tcho geweldig dat je het al achter de rug hebt! Super dat het meevalt met de pijn!! :D ik ben zoooo benieuwd om de eerste foto's te zien (als ik mag van jou natuurlijk) zodat ik een idee heb van hoe het er mss bij mij zal gaan uitzien! ^_^ Veel succes nog met je verdere herstel! Ben blij voor jou! Dat we nu maar snel 31 januari 2018 zijn! :P xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@La. Ja, daar ben ik ook blij om! Hierbij alvast een foto ;) meer kan ik je de eerste dagen jammer genoeg niet laten zien. Enerzijds is het vervelend dat je door de band niet kan spieken, anderzijds is het wel fijn dat alles netjes en veilig zit ingepakt. Ik houd je in elk geval op de hoogte en trek foto's als het verband er af gaat!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobelientje ja denk idd wel dat het een goed gevoel is da ze stevig verpakt zitten :D ben benieuw naar hoe ze er zullen uitzien! :43: lukt het wat om te slapen? Bedankt om me op de hoogte te houden! ^_^ Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobelientje dat klinkt niet slecht om net geopereerd te zijn! Ik kijk er al zo naar uit maar ben wat bang van de pijn die me te wachten zal staan. :blush: goed dat bij jou het ergste ondertussen door is! Herstel nog goed! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobelientje:

@Vae @La. Ik heb fotootjes genomen en jullie toegang gegeven tot m'n album. De kwaliteit is niet zo super, maar dan heb je al een idee :)

Super dankjewel! Zien er al zeer goed uit om nog maar zo kort po te zijn! Maar ik dacht dat je bij Verdonck het verband zeker 2 weken moest laten zitten? Of ben ik mis? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobelientje:

@Vae @La. Ik heb fotootjes genomen en jullie toegang gegeven tot m'n album. De kwaliteit is niet zo super, maar dan heb je al een idee :)

Heey zou ik ook in je album mogen kijken? Ik krijg woensdag dezelfde protheses enkel voor de spier. Ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.