Ga naar inhoud

Asni : 2 november 2017 : Dr. van Selms : Jan van Goyen kliniek


Aanbevolen berichten

Hi ik ben 42 jaar oud en heb mij bij dit forum aangemeld omdat ik binnenkort een borstlift evt met prothese wil ondergaan.

Ik hoop op dit forum informatie te vinden over anderen hun ervaring in de pc en chirurgen in NL.

Ik heb vandaag een consult gehad bij Velthuis kliniek bij dr Smits en heb er wel een goed gevoel bij. Ik plan nog een ander consult, denk zelf aan Wellness kliniek in Belgie.

Jullie tips zijn van harte welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk en spannend. Ik kan je geen advies geven over een kliniek. Ben zelf ook zoekende naar een goede kliniek. Heb in sept een afspraak bij Bergman clinics. Bij Daphne van Dam. Waarom ga je helemaal naar België. Er zijn zo veel klinieken in NL. 

Ben benieuwd welke kliniek je uit eindelijk kiest. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi @Asni

 

Ik kan je dr Nio aanbevelen. Zeker als je volgens andere pc's een lift nodig hebt. Dr Nio adviseert namelijk minder snel een borstlift, dan andere pc's maar lift de borst door middel van een prothese. Er wordt dan vaak wel een wat grotere hoeveelheid cc's gebruikt om hiermee de ruimte op te vullen. Dit scheelt toch weer een behoorlijke ingreep en littekens. 

 

Veel dames op het forum zijn door hem geholpen en zeer tevreden. Waaronder ik! Hij is werkzaam in het OLVG West in Amsterdam en de Parkkliniek in Rotterdam (hier is een bv wel wat duurder dan in het OLVG). 

 

De zoekbalk pakt alleen zijn naam niet, omdat die maar uit drie tekens bestaat. Je kan in plaats daarvan zoeken op 'parkkliniek' of 'OLVG'.

 

Een andere goede pc is dr Van Selms. Hij werkt ook in het OLVG West en in Jan van Goyen medisch centrum. Ik ben niet door hem geopereerd, maar hij stond ook boven aan mijn lijstje. 

 

Tip: volg je eigen topic, dan krijg je een melding als iemand reageert, zonder dat diegene je hoeft te taggen. 

 

Succes! xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Cato:

Leuk en spannend. Ik kan je geen advies geven over een kliniek. Ben zelf ook zoekende naar een goede kliniek. Heb in sept een afspraak bij Bergman clinics. Bij Daphne van Dam. Waarom ga je helemaal naar België. Er zijn zo veel klinieken in NL. 

Ben benieuwd welke kliniek je uit eindelijk kiest. 

X

Dank voor de tip. Nee idd Belgie is erg ver en zeker ivm nacontrole zit in liever in NL

Jij ook succes met het zoeken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Asni:

Dank voor de tip. Nee idd Belgie is erg ver en zeker ivm nacontrole zit in liever in NL

Jij ook succes met het zoeken

 

Dank je wel. Wil denk ik wel bij meer dan 1 kliniek een consult. Velthuis maak ik waarschijnlijk ook een afspraak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Velthuis gister geweest, goed gevoel erover. Wil zelf ook meerdere klinieken consult zodat ik ern goede keuze kan maken.

In sep heb ik afspraak met dr Nio in Parkkliniek ven heel erg benieuwd naar zijn consult. Lees heel veel goede over hem op dit forum. Ik ga wel voor een borstlift dat staat al vast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9 augustus 2017 om 20:37 zei Asni:

Velthuis gister geweest, goed gevoel erover. Wil zelf ook meerdere klinieken consult zodat ik ern goede keuze kan maken.

In sep heb ik afspraak met dr Nio in Parkkliniek ven heel erg benieuwd naar zijn consult. Lees heel veel goede over hem op dit forum. Ik ga wel voor een borstlift dat staat al vast

 Asni, ik ben afgelopen vrijdag bij Dr Nio geweest (zie mijn verhaal 1e consult Mommy make-over). Hij is geen fan van liften en zal je om praten om het alleen te laten vullen, dat gebeurde bij mij in ieder geval en zoals je kunt lezen in mijn verhaal is er nog iemand die dag geweest en heeft ook geen prettige ervaring gehad.

 

Ik zelf ga ook voor liften ;) (ik ben 40 jaar)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Zee-Bra77:

 Asni, ik ben afgelopen vrijdag bij Dr Nio geweest (zie mijn verhaal 1e consult Mommy make-over). Hij is geen fan van liften en zal je om praten om het alleen te laten vullen, dat gebeurde bij mij in ieder geval en zoals je kunt lezen in mijn verhaal is er nog iemand die dag geweest en heeft ook geen prettige ervaring gehad.

 

Ik zelf ga ook voor liften ;) (ik ben 40 jaar)

 

Dit is echt goed om te lezen! Ik ga 100 procent voor een borstlift. Ik heb idd afgelopen dagen gelzen over deze stijl van Nio en hoewel het voor veel vrouwen wel een oplossing is om te vullen zonder lift is dat het zeker niet voor mij.

 

Welke kliniek ga jij het laten doen? Velthuis heeft tot nu toe mn voorkeur

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Asni:

Dit is echt goed om te lezen! Ik ga 100 procent voor een borstlift. Ik heb idd afgelopen dagen gelzen over deze stijl van Nio en hoewel het voor veel vrouwen wel een oplossing is om te vullen zonder lift is dat het zeker niet voor mij.

 

Welke kliniek ga jij het laten doen? Velthuis heeft tot nu toe mn voorkeur

 

Morgen heb ik een gesprek bij het Abc kliniek in Breda voor een Mommy make-over. 

Hopelijk wordt dat de kliniek waar ik het ga laten doen, ik heb een heel positief gevoel bij die kliniek.

 

Mocht die het niet worden ga ik toch een vervolg afspraak maken bij Welness kliniek in Belgie op advies van Dr Verdonck waar ik mijn eerste consult heb gehad. 

 

Mocht dit alles het niet worden staat Velthuiskliniek ook op mijn lijstje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Zee-Bra77:

 

Morgen heb ik een gesprek bij het Abc kliniek in Breda voor een Mommy make-over. 

Hopelijk wordt dat de kliniek waar ik het ga laten doen, ik heb een heel positief gevoel bij die kliniek.

 

Mocht die het niet worden ga ik toch een vervolg afspraak maken bij Welness kliniek in Belgie op advies van Dr Verdonck waar ik mijn eerste consult heb gehad. 

 

Mocht dit alles het niet worden staat Velthuiskliniek ook op mijn lijstje. 

Wellness kliniek stond ook op mijn lijst..maar zie er tegenop om helemaal naar Belgie te moeten gaan. Ik hoor wel dat ze heel goed zijn, maar lees weinig ervaringen over wellness kliniek op dit forum

Succes en laat even weten hoe ABC was

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Asni:

Wellness kliniek stond ook op mijn lijst..maar zie er tegenop om helemaal naar Belgie te moeten gaan. Ik hoor wel dat ze heel goed zijn, maar lees weinig ervaringen over wellness kliniek op dit forum

Succes en laat even weten hoe ABC was

Ik heb een " 2e Mommy make-over " discussie geopend , ik zal je zo even die richting op sturen zodat je mijn ervaring morgen avond kan lezen.

 

Welke provincie moet je vandaan komen als je het hebt helemaal naar Belgie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Ik heb morgen een 1ste consultafspraak bij Dr van der Weij in Boerhaave kliniek in Amsterdam.

Ik ben erg benieuwd. Wat zijn jullie ervaringen met deze pc en deze kliniek? Ik ben al naar Velthuis kliniek geweest en dat ging ook wel goed maar wil graag meerdere consulten voor ik de knoop doorhak.

Ik wil zeker een borstlift. Weet nog niet of ik daar protheses (200 cc anatomisch voor de spier was het advies van Velthuis kliniek) bij moet kiezen. Ik wil absiluut geen grotere borsten dan wat ik nu al heb..liever kleiner maar dan wel stevig. Ze hangen vooral en zijn aan de bovenkant plat en leeg. Zie ook fotos

Jullie advies en etvaringen zijn zeer welkom

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Linda273:

Je borsten lijken op die van mij van voor de operatie. Afgelopen vrijdag geopereerd. Ik heb een borstlift met 250 cc ronde prothese onder de spier. Ik ben geopereerd door dr Arjan Damen dus geen ervaring met waar jij naar toe gaat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben vandaag bij dr van dr Weij op consult geweest.

Heel goed gesprek heel duidelijk gezegd wat ik wel en niet wilde.

Hij heeft mij gemeten en adhv alle metingen een lift zonder protheses aangeraden.

Juist omdat ik zeker niet groter maar wl steviger wilde. Kan met de huidige situatie van mijn borsten een hele mooie ronde stevige borst maken.

Ben heel blij dit te horen...

Ik moet alles nog wel laten bezinken en neem dan een beslissing.

Heb ook een goed gevoel bij de kliniek en dr van der Weij. Had ik overigens ook bij Velthuis kliniek in Ams..alleen was daar het advies toch iets anders, daar was het advies een lift met 200 cc prothese

 

Choices choices....

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas 4 dagen geleden geopereerd dus ik weet niet.of je een goed resultaat ziet alles is nog.strak en gespannen van de zwellingen en het moet nog.gaan zakken. Maar.ik ben er.wel blij mee. Een hele verbetering. Ik vermoed dat ik nu een volle d heb. Ik had voor de operatie ook een 70d maar dat was vooral huid wat er "ingepropt" werd. En bij zitten er nog pleisters over heen. Vrijdag.mag.ik terug en halen ze de pleisters er als het.goed.is af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal

 

Ik heb afgelopen vrijdag mn derde consult gehad. Deze keer in het Jan van Goyen medisch centrum in Amsterdam bij dr van Selms. Een goed gesprek waarbij de PC eerst luisterde naar mijn wensen en vervolgens overging op de mogelijkheden.

Ik heb er een heel goed gevoel bij en heb gekozen om door dr van Selms te worden geopereerd.

Ik heb lang getwijfeld over een borstluft met of zonder protheses. Ik wilde perse geen grotere borsten. Zowel dr van Selms als van der Weij adviseerden mij dat ik geen protheses nodig heb voor het gewenste resultaat omdat ik genoeg weefsel vam mezelf heb waar door zij van mijn eigen borst een mooie borst kunnen maken. Ben hier erg blij mee. Beide artsen zijn zeer kundig, maar ik heb toch besloten te gaan voor Dr van Selms omdat ik me bij hem toch prettiger voelde. Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt!!

Operatie datum is gescheduled voor 13 November aanstaande. Ik sta op een wachtlijst voor een evt eerdere datum, maar blijkbaar heeft dr Van Selms het erg druk. Hoop dat het lukt.

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Erg spannend allemaal!

@best_boobie waar kan ik de topic veranderen naar operatie datum en pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Asni:

Hoi allemaal

 

Ik heb afgelopen vrijdag mn derde consult gehad. Deze keer in het Jan van Goyen medisch centrum in Amsterdam bij dr van Selms. Een goed gesprek waarbij de PC eerst luisterde naar mijn wensen en vervolgens overging op de mogelijkheden.

Ik heb er een heel goed gevoel bij en heb gekozen om door dr van Selms te worden geopereerd.

Ik heb lang getwijfeld over een borstluft met of zonder protheses. Ik wilde perse geen grotere borsten. Zowel dr van Selms als van der Weij adviseerden mij dat ik geen protheses nodig heb voor het gewenste resultaat omdat ik genoeg weefsel vam mezelf heb waar door zij van mijn eigen borst een mooie borst kunnen maken. Ben hier erg blij mee. Beide artsen zijn zeer kundig, maar ik heb toch besloten te gaan voor Dr van Selms omdat ik me bij hem toch prettiger voelde. Hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt!!

Operatie datum is gescheduled voor 13 November aanstaande. Ik sta op een wachtlijst voor een evt eerdere datum, maar blijkbaar heeft dr Van Selms het erg druk. Hoop dat het lukt.

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen. Erg spannend allemaal!

@best_boobie waar kan ik de topic veranderen naar operatie datum en pc?

Hoi hoi

Dat kunnen jullie zelf niet, wordt altijd door de Desert-Rose of door mij gedaan, dus goed dat je me tagt :35: 
Ik zal je titel aanpassen.
Veel aftelplezier ;) 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Dat kunnen jullie zelf niet, wordt altijd door de Desert-Rose of door mij gedaan, dus goed dat je me tagt :35: 
Ik zal je titel aanpassen.
Veel aftelplezier ;) 

 

xxx BB

Thank you en mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag. Is het trouwens standaard dat van Selms wil dat je een mammografie doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Asni:

Thank you en mocht je nog tips hebben dan hoor ik het graag. Is het trouwens standaard dat van Selms wil dat je een mammografie doet?

Oef, zou ik niet weten... Zou je hem even zelf moeten vragen :)

Tips? Veel water drinken na de operatie en de paracetamol 1000 mg elke 6 uur nemen. Andere medicatie niet tegelijkertijd, maar op een ander tijdstip dan de paracetamol. Je mag me altijd een pb sturen voor een schema.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/6/2017 om 17:54 zei best_boobie:

Oef, zou ik niet weten... Zou je hem even zelf moeten vragen :)

Tips? Veel water drinken na de operatie en de paracetamol 1000 mg elke 6 uur nemen. Andere medicatie niet tegelijkertijd, maar op een ander tijdstip dan de paracetamol. Je mag me altijd een pb sturen voor een schema.

xx

Thank you !!! Lief van je

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Asni,

 

Fijn dat je een keuze gemaakt hebt en al een datum hebt!

Ik wilde een bv omdat mijn borsten helaas ook hangen (na 2 zwangerschappen en borstvoeding), de eerste arts adviseerde mij een lift met evt 275cc protheses. Ik heb nu 80D en zou daarna op E uitkomen.

Vandaag zijn we naar een andere arts geweest en die zei dat ik met alleen een lift op 80D zou blijven maar dan wel met strakkere en dus mooiere borsten. Hij raadde mij ook aan niet gelijktijdig een lift en vergroting te doen omdat dat extra complicaties zou kunnen geven. Ik las dat je bij 3 artsen geweest bent, is jou dat ook geadviseerd?

Xx RL

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei RL36:

Hoi Asni,

 

Fijn dat je een keuze gemaakt hebt en al een datum hebt!

Ik wilde een bv omdat mijn borsten helaas ook hangen (na 2 zwangerschappen en borstvoeding), de eerste arts adviseerde mij een lift met evt 275cc protheses. Ik heb nu 80D en zou daarna op E uitkomen.

Vandaag zijn we naar een andere arts geweest en die zei dat ik met alleen een lift op 80D zou blijven maar dan wel met strakkere en dus mooiere borsten. Hij raadde mij ook aan niet gelijktijdig een lift en vergroting te doen omdat dat extra complicaties zou kunnen geven. Ik las dat je bij 3 artsen geweest bent, is jou dat ook geadviseerd?

Xx RL

Hoi RL

Ik had precies hetzelfde! 1ste PC zei dat een lift kon maar dat het resultaat met implants mooier zou zijn( 250 cc). Omdat ik perse geen grotere borsten wilde heb ik mij toen door 2 andere PC laten informeren en zeiden beide tegen mij dat ik met alleen een lift het resultaat zou krijgen wat ik wilde(perkier ronde borsten die niet perse groter zijn en wel upper pole fullness)Beide artsen hebben het gehad over de extra complicaties van een bv gelijktijdig met een lift( met name de genezing)Heb hier ook over gelezen online. Ik ben echt erg opgelucht dat ik geen protheses hoef. Stel dat het resultaat tegenvalt kan ik altijd nog kiezen voor een prothese..maar ik ga ervan uit dat het niet hoeft. Ik zou je aanraden om nog 1 consult met een andere PC te plannen en kijken wat die je aanraad. Is meer voor je eigen geruststelling.

Succes met de zoektocht en keuze. Mag ik vragen bij welke artsen je bent geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.