Ga naar inhoud

Dames met Motiva Corsé...?!


Anouk12

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Evah:

Ja hoor, ik voeg je toe. Lastige keuzes he! Weet je al wel hoeveel het gaat worden?

Hey,
Ja een heel lastige keuze :( Ik ga de 9e nog eens langs om te passen. Voorlopig kwamen we op 235 of 255 cc motiva full. Mijn maximum heeft mij wel niet echt vermeld dus daar ga ik nu eens naar vragen. Ik denk wel dat ik nu iets groter ga mooi vinden, daarom dat eventueel naar corsé zal moeten denk ik, aangezien de implantaten rond de 10 à 10,5 cm zullen moeten blijven. Moeilijk moeilijk moeilijk :D Maar na het passen nog 13 daagjes op vakantie en dan nog een weekje thuis en dan staat de operatie al voor de deur! 

PS: je borsten zien er al heel mooi uit! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Brabs:

Hey,
Ja een heel lastige keuze :( Ik ga de 9e nog eens langs om te passen. Voorlopig kwamen we op 235 of 255 cc motiva full. Mijn maximum heeft mij wel niet echt vermeld dus daar ga ik nu eens naar vragen. Ik denk wel dat ik nu iets groter ga mooi vinden, daarom dat eventueel naar corsé zal moeten denk ik, aangezien de implantaten rond de 10 à 10,5 cm zullen moeten blijven. Moeilijk moeilijk moeilijk :D Maar na het passen nog 13 daagjes op vakantie en dan nog een weekje thuis en dan staat de operatie al voor de deur! 

PS: je borsten zien er al heel mooi uit! :D 

Dankjewel! Ik moest idd ook naar corsé om groter te krijgen. Ben er achteraf wel blij mee, wel benieuwd hoe ver ze nog gaan zakken en of ze zachter gaan worden.

Wel fijn dat je nog even weggaat, dan ben je lekker afgeleid ;-). Ik mocht 1 dag na mn vakantie onder het mes en dat vond ik echt top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 25-8-2017 om 22:05 zei Anastasia:

@Debsje @Anouk12, ik heb 440cc motiva corsé, op de spier. Ben ongeveer 1.63 m en weeg rond de 52 kilo, zal jullie toevoegen aan mijn album. Ben bijna 3 weken PO en super tevreden met het resultaat!!

 

succes met het maken van jullie keuze!!

Zou ik ook eens mogen kijken bij jou? Ik twijfel zelfs over die midi omdat ik daar ook erg mooie resultaten van zag, maar helaas maar twee. Wilde wel eens graag de verschillen zien? Ik word volgende maand geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

@Ellen125 hoi Ellen, je borsten zien er op foto heel natuurlijk ook , zo wil ik ze ook graag . Ik heb nu ook omtrek 70. Maar ben jij klein of groot ? Ik begin wel wat schrik te krijgen dat ik niet genoeg ingelicht ben want jullie zijn zo bezig over centimers en zo/projecties :blink:... in april ga ik onder het mes. Soms twijfel ik wel.

@Anastasia 15 jaar? Volgens mijn pc zouden die 30/40jr meegaan? :unsure:

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Newbikini:

 

@Ellen125 hoi Ellen, je borsten zien er op foto heel natuurlijk ook , zo wil ik ze ook graag . Ik heb nu ook omtrek 70. Maar ben jij klein of groot ? Ik begin wel wat schrik te krijgen dat ik niet genoeg ingelicht ben want jullie zijn zo bezig over centimers en zo/projecties :blink:... in april ga ik onder het mes. Soms twijfel ik wel.

 

Hey, dankje :) 

Ik ben 1.68m maar mijn borsten hadden wel groter gemogen :blush:

 

Heb je al een consult gehad? Dan heb je vaak wel een idee. Chirurg geeft vaak wel aan wat mogelijk. Ivm breedte van je borst zit er vaak (zeker bij de 1e keer) een maximum aan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Hey, dankje :) 

Ik ben 1.68m maar mijn borsten hadden wel groter gemogen :blush:

 

Heb je al een consult gehad? Dan heb je vaak wel een idee. Chirurg geeft vaak wel aan wat mogelijk. Ivm breedte van je borst zit er vaak (zeker bij de 1e keer) een maximum aan.

 

xx

@Ellen125 ja afgelopen zaterdag bij dokter Verdonck een eerste consult. Ik kan mss toch niet echt vergelijken met jou want ben 1m78. Hij raadde mij 335 aan, volgens hem heel goed voor mij ( wil echt geen grote borsten of te groot), mr ik twijfel nr 315. Hij zei wel dat de meeste vrouwen van mijn grootte voor 385-400kiezen ... maar ja wat vindt hij groot en wat ik hè. Moeilijk . Wil ook echt geen tweede consult want veel te ver rijden .. mss wel consult ergens dichter bij huis proberen, ook al ga ik de operatie sowieso bij hem doen hoor x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Newbikini:

@Ellen125 ja afgelopen zaterdag bij dokter Verdonck een eerste consult. Ik kan mss toch niet echt vergelijken met jou want ben 1m78. Hij raadde mij 335 aan, volgens hem heel goed voor mij ( wil echt geen grote borsten of te groot), mr ik twijfel nr 315. Hij zei wel dat de meeste vrouwen van mijn grootte voor 385-400kiezen ... maar ja wat vindt hij groot en wat ik hè. Moeilijk . Wil ook echt geen tweede consult want veel te ver rijden .. mss wel consult ergens dichter bij huis proberen, ook al ga ik de operatie sowieso bij hem doen hoor x

Verdonck is ban natuurlijke borsten. Hij vind al vlug iets te groot. Als je 335cc kunt zou ik dat doen. Ik kon tot 295 en heb nu 275. Had ze graag wat groter gehad. Verschil is overigens minimaal. Dat zie je bijna niet en meesten zeggen dat ze achteraf wel groter mochten Haha :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.