Ga naar inhoud

Dames met Motiva Corsé...?!


Anouk12

Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

Ik ben op zoek naar resultaten van borstvergrotingen met Motiva Corsé. Zit namelijk enorm te twijfelen over de maat maar dus ook over full of corsé. Maar ik kan maar zo weinig resultaten vinden van corsé, dat ik het via deze weg probeer, want ik zou graag wat ervaringen en foto's willen zien/lezen. 

 

22 september gaat het in ieder geval gebeuren! :43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik volg ! 

Moet morgen beslissen voor 12uur of ik voor de 295cc high ga of 300/325corsé motiva 

DILEMMA !!!! 

 

Vind jammer dat ik de dag zelf niet nog kan kiezen als ik de implantaten kon zien hoeveel verschil er op zit =( 

 

Dus als er nog vrouwen zijn met corsé ( want van de high kank me nu al aardig veel bij voorstellen ) 

laat je horen ! :D

 

Groetjes x 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2017 om 19:51 zei Debsje:

ik volg ! 

Moet morgen beslissen voor 12uur of ik voor de 295cc high ga of 300/325corsé motiva 

DILEMMA !!!! 

 

Vind jammer dat ik de dag zelf niet nog kan kiezen als ik de implantaten kon zien hoeveel verschil er op zit =( 

 

Dus als er nog vrouwen zijn met corsé ( want van de high kank me nu al aardig veel bij voorstellen ) 

laat je horen ! :D

 

Groetjes x 

@Debsje
En wat heb je nu beslist? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brabs haha nog steeds niet gekozen, daarstraks naar stephanie gebeld ze heeft de 295 high besteld en de 300 en de 325 corse .

Ik ga dus vrijdag de keuze gaan maken ;p 

Mss nog een kleine raad aan verdonck vrage , dus volgende week vrijdag laat ik het weten wat het is geworden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Anastasia:

@Debsje @Anouk12, ik heb 440cc motiva corsé, op de spier. Ben ongeveer 1.63 m en weeg rond de 52 kilo, zal jullie toevoegen aan mijn album. Ben bijna 3 weken PO en super tevreden met het resultaat!!

 

succes met het maken van jullie keuze!!

Zou ik ook eens bij jou mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 echt.....bevalt te full niet??? Moet eerlijk zeggen ik had ruim 13 jaar de EHP 300cc van eurosilicone, toen ivm kapselvorming in één borst moest ik wissel, PC heeft toen gekozen voor HP 85% 350cc eurosilicone, toen ik wakker werd dacht ik dat ze niets hadden teruggestopt omdat ik die bolling boven in kwijt was. Op zich raakte ik er wel aan gewend maar keuze prothese viel niet goed uitven kreeg heel veel rimpels. Nu dus gewisseld naar de corse en me so happy!!

 

xxx

 

ik ga gelijk even spieken

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Anastasia:

@Ellen125 echt.....bevalt te full niet??? Moet eerlijk zeggen ik had ruim 13 jaar de EHP 300cc van eurosilicone, toen ivm kapselvorming in één borst moest ik wissel, PC heeft toen gekozen voor HP 85% 350cc eurosilicone, toen ik wakker werd dacht ik dat ze niets hadden teruggestopt omdat ik die bolling boven in kwijt was. Op zich raakte ik er wel aan gewend maar keuze prothese viel niet goed uitven kreeg heel veel rimpels. Nu dus gewisseld naar de corse en me so happy!!

 

xxx

 

ik ga gelijk even spieken

Oh jawel hoor full bevalt me wel, maar ik had liever wat groter/voller gehad. Best_boobie zei dat ik dan misschien naar meer projectie moet kijken omdat 100cc meer misschien niet veel gaat uitmaken maar omdat ik smal ben niet heel veel in de breedte kan hebben. Een halve tot hele cupmaat verschil. 

 

Ik heb nu 275cc en dan zou ik naar 355/375cc willen wat overeen komt met mentor 325cc en dat vind ik heel mooi. Maar best_boobie vraagt zich af of dit genoeg is voor een wissel omdat het toch veel geld is. Vandaar dat ik me maar eens verdiepen corse :P Wissel komt denk ik voorlopig nog niet maar wat informatie opdoen kan geen kwaad ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Zien er heel mooi uit zeg, heel natuurlijk!! Maar denk dat iets voller je inderdaad ook niet zal misstaan. Wissel inderdaad weer hoop geld, herstel gedoe etc en kan inderdaad altijd nog. Kan nooit kwaad om je alvast te verdiepen :D. Ik ben van 350 naar 440 ook maar 90cc omhoog gegaan, maar vanwege projectie nu 5,7 vind ik het best een verschil, al is bij mij wellicht zwelling nog niet helemaal weg. Ik ben ook erg smal en werd daarom sowieso corse omdat de full voor mij te breedt zou worden met het aantal cc wat ik nodig zou hebben om het mooi op te vullen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Anastasia:

@Ellen125 Zien er heel mooi uit zeg, heel natuurlijk!! Maar denk dat iets voller je inderdaad ook niet zal misstaan. Wissel inderdaad weer hoop geld, herstel gedoe etc en kan inderdaad altijd nog. Kan nooit kwaad om je alvast te verdiepen :D. Ik ben van 350 naar 440 ook maar 90cc omhoog gegaan, maar vanwege projectie nu 5,7 vind ik het best een verschil, al is bij mij wellicht zwelling nog niet helemaal weg. Ik ben ook erg smal en werd daarom sowieso corse omdat de full voor mij te breedt zou worden met het aantal cc wat ik nodig zou hebben om het mooi op te vullen.

 

xx

Ik wil ook niet meer dan 12,0cm breedte omdat ik maar een omvang van 70 heb. 

Over een paar jaar wil ik nog kindjes dus ik denk dat ik met een wissel wacht tot de kinderwens voorbij is. Wellicht verstandiger en dan kan ik ook wat sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Anastasia:

@Debsje @Anouk12, ik heb 440cc motiva corsé, op de spier. Ben ongeveer 1.63 m en weeg rond de 52 kilo, zal jullie toevoegen aan mijn album. Ben bijna 3 weken PO en super tevreden met het resultaat!!

 

succes met het maken van jullie keuze!!

Hey @Anastasia
Zou je mij ook willen toevoegen aan je album? Ik moet namelijk de zelfde keuze maken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Anastasia:

@Debsje @Anouk12, ik heb 440cc motiva corsé, op de spier. Ben ongeveer 1.63 m en weeg rond de 52 kilo, zal jullie toevoegen aan mijn album. Ben bijna 3 weken PO en super tevreden met het resultaat!!

 

succes met het maken van jullie keuze!!

Hey,

 

Oh fijn, dankjewel! Ik kan nu nog niets zien... Klopt dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk12 hoi! Tijdje terug had je me toegevoegd aan je album en had nog niet gereageerd. Maar ik vind ze echt super mooi natuurlijk en mooi van vorm! In een bv ook prachtig. Zou lekker wachten tot na je kinderen idd en dan verder kijken. Maar groter had ook prima gekunt,  heb je gelijk in.

Hou je met vergelijken rekening dat anastasia ze voor de spier heeft of heb je dat zelf ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Lynda:

@Anouk12 hoi! Tijdje terug had je me toegevoegd aan je album en had nog niet gereageerd. Maar ik vind ze echt super mooi natuurlijk en mooi van vorm! In een bv ook prachtig. Zou lekker wachten tot na je kinderen idd en dan verder kijken. Maar groter had ook prima gekunt,  heb je gelijk in.

Hou je met vergelijken rekening dat anastasia ze voor de spier heeft of heb je dat zelf ook?

Ja dat zag ik idd, heb ze zelf dual plane. Dus dan zou dual plane iets anders zijn ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ellen125:

Oh jawel hoor full bevalt me wel, maar ik had liever wat groter/voller gehad. Best_boobie zei dat ik dan misschien naar meer projectie moet kijken omdat 100cc meer misschien niet veel gaat uitmaken maar omdat ik smal ben niet heel veel in de breedte kan hebben. Een halve tot hele cupmaat verschil. 

 

Ik heb nu 275cc en dan zou ik naar 355/375cc willen wat overeen komt met mentor 325cc en dat vind ik heel mooi. Maar best_boobie vraagt zich af of dit genoeg is voor een wissel omdat het toch veel geld is. Vandaar dat ik me maar eens verdiepen corse :P Wissel komt denk ik voorlopig nog niet maar wat informatie opdoen kan geen kwaad ;) 

 

xx

Wat dat mens dat zich BB noemt niet allemaal afvraagt :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.