Ga naar inhoud

Donny : 12 september 2017 : Dr. Nio : Parkkliniek


Gast Donny

Aanbevolen berichten

@Donny, hoe is het gegaan?  Ben heel benieuwd. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker uitrusten, je laten vertroetelen en op tijd je medicijnen innemen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

:53: Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk was het zover, 12 september.

ik was als laatste aan de beurt dus heel de dag naar de klok kijken.

bewust vroeg gegeten in de hoop dat hij zou inlopen met de operaties en dat was ook zo!

om half drie gemeld en na wat vragen beantwoord te hebben mocht ik gelijk naar boven met mijn man en kregen een ruime twee persoonskamer.

hier konden we alle spulletjes laten staan en mijn man kon er verder werken met zijn laptop. Er werd gelijk een bakkie voor hem gehaald, helaas niet voor mij..... en ik kon na alles doorgesproken te hebben met de verpleegster mijn mooie tuniek met sloffen en pet opzetten. Kort daarna werd ik al opgehaald en kreeg ik mijn infuus met vocht en anti biotica. Tussendoor gekletst met de verpleegsters daar en toen kwam nio om een mooi portret op mijn borst te tekenen. Gezegd dat ik ze van boven gevuld wilden hebben en de tepel meer in het midden, stonden nu wat naar boven ivm borstlift ooit. We gaan er wat moois van maken was zijn antwoord en binnen 10 minuten kon ik door naar de ok.

er werd een andere vrouw/ meisje binnengebracht uit de ok en werd wakker uit de narcose. Ze huilde en toen ze vroegen waarom, omdat ze zo blij was!  Ik denk dat zij ook een vergroting heeft gehad. Wat een impact kan dat hebben op iemand hè!

algemene vragen werden gesteld en langzaam werd de narcose in infuus gespoten. Wat ik heel raar vond was dat het bij mijn kruis ging prikken, heel raar zei dat ook gelijk tegen hen, geen idee wat hun antwoord was want daarna werd ik zweverig in het hoofd en was ik weg.

na een paar seconden weer wakker en met behulp van de zusters het compressie vest aangetrokken. Heel wazig kon ik effe naar beneden kijken en dacht effe, o zijn dat ze maar??

na 1,5 uur weer terug op de kamer bij mijn mannetje en gelijk kreeg ik lekker eten en koffie. Man , wat had ik een honger , het smaakte verrukkelijk en na het eten begin ik steeds helderder te worden.

opgelucht dat het gebeurd was. Even later kwam de zuster alles uit leggen en mochten we even kijken met een spiegel.

wow, toen ze het compressievest los maakte was dat een heel raar gevoel, net of ze gingen vallen, maar toen ik in de spiegel keek dacht ik , zo....dat zijn wel grote bloemkolen!

maar goed dat ze nog een maatje slinken! Maar de vorm is wel mooi. Na een paar seconden het vestje weer dicht, dat voelde prettiger en veiliger.

daarna geplast, infuus eruit aangekleed en lekker naar huis. De autorit van een half uur was goed te doen en net genoeg, werd een beetje draaierig en was blij dat ik op mijn bedje kon gaan liggen.

paracetamol en tramadol ingenomen en toen wachten totdat ik in slaap zou vallen.dat werd hem helaas niet. Kreeg het super warm, mijn wangen gingen gloeien en was klaarwakker.

dat gloeien krijg ik altijd na een narcose. Tussendoor veel moeten plassen en elke keer voor de spiegel even mijn t shirt omhoog van wauw, ik heb eindelijk weer borsten!

in totaal misschien twee uurtjes geslapen, op de rug, en dat kan ik juist niet..wat een drama zeg!

vanmorgen nieuwe afspraak voor controle over twee weken gemaakt, hechtingen waren oplosbaar zeiden ze dus zonder klachten zou twee weken moeten kunnen voor controle.

zometeen effe de verbandjes eruithalen onder het vest en weer snel effe spieken.

vind het vest wel erg strak zitten, kan me voorstellen dat sommigen er knipjes in geven voor verlichting.

zo lang naar uitgekeken en nu eindelijk achter de rug! En nog steeds rookvrij, vandaag vier weken! En het is het echt waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt zacht kan ik ze niet noemen maar als het goed is zal het morgen en overmorgen beter worden.

qua pijn moet ik echt wel tramadol en paracetamol innemen, maar ja er is gesleuteld dus kan niet anders.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Qua vorm zijn ze aardig rond, alleen de zijkant lijkt wel vierkant door dat compressievest. Ik zag dat mirtje zelfs een bloeduitstorting daar van had?

ze zitten ook onnoemlijk strak hoor, ik heb daar eigenlijk meer last van dan de pijn. Het is die druk die je op je borst voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donny, fijn dat het allemaal zo goed verlopen is. Als je binnenkort foto's hebt, wil ik ze ook graag zien hoor. Ben reuze benieuwd. Fijn herstel, meis. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donny

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs

 

Ik heb je verslag even samengevoegd met je al bestaande topic,verdere updates kun je nu in dit topic neerzetten, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Nu rustig aan, op tijd je pijnstilling nemen en ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donny HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BOOBS :43:

 

Gaat alles goed met je ? 

Voor de zomer hadden we nog geen datums en nu heb jij ze al ......wat gaat de tijd toch snel :141: ik zelf moet ook nog maar 12 weken en over 4 weken al weer het tweede gesprek. 

 

Geniet ervan !! En ik hoop dat je zo min mogelijk last hebt :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.