Ga naar inhoud

Nm98 : 12 april 2018 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Update: 

5 dagen na de operatie eindelijk echt durven kijken. ik vond het vooral eng dat ze zo opgeblazen en strak zouden zijn.:blink:  Ook merk ik dat ik moeite heb met recht lopen. Eerst droeg ik altijd maximizer bhs en liep daarmee enorm recht zodat je geen open gaten zou zien in mn bh. Maar nu is dat wel ff anders haha. 

In de auto vind ik vreemd..... omdat het nu op en neer gaat en beweegt en dat deed het eerst niet natuurlijk. :P

Met slapen ook echt geen problemen gehad, elke nacht gewoon doorgeslapen tot een uur of 9 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Nm98:

Update: 

5 dagen na de operatie eindelijk echt durven kijken. ik vond het vooral eng dat ze zo opgeblazen en strak zouden zijn.:blink:  Ook merk ik dat ik moeite heb met recht lopen. Eerst droeg ik altijd maximizer bhs en liep daarmee enorm recht zodat je geen open gaten zou zien in mn bh. Maar nu is dat wel ff anders haha. 

In de auto vind ik vreemd..... omdat het nu op en neer gaat en beweegt en dat deed het eerst niet natuurlijk. :P

Met slapen ook echt geen problemen gehad, elke nacht gewoon doorgeslapen tot een uur of 9 

 

Haha dat van in de auto ja.. grappig! :D fijn dat je altijd goed hebt kunnen slapen, heb ik gelukkig ook totaal geen moeite mee gehad. En ik was daar wel op voorbereid want je leest veel verhalen hier dat het echt een ellende had kunnen zijn. Hebben we geluk mee B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies! Dat scheelt ook gewoon een hele boel in je ritme en vermoeidheid op zich vind ik 

Ik heb wel erop gelet dat ik overdags niet sliep.. denk dat het dan niet goed was gekomen haha ;)

De eerste 3 dagen The Good Doctor bekeken en wat GTST tussendoor op videoland :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update na 14 dagen PO: 

 

Na 10 dagen de hechtingen er uit gehaald. Van Demeyere mocht ik dit zelf doen omdat het de moeite niet was om er 3 uur voor te rijden. Dus hup ik in de stoel, schoonmoeders de pleisters etc er af gehaald. Ik ben nogal een muts wat betreft mn lijf dus moest tussendoor ff naar buiten voor frisse lucht. Hechtingen waren bij beide borsten 1 draad die gezigzagd zat en zonder knoopjes dus gewoon trekken en dan waren ze er uit. Maar wat een *** gevoel is dat zeg. 

Ze zijn al heel veel zachter geworden. 

Gewoonlijk genees ik heel snel dus gelukkig hier nu ook bij. 

De BH van de kliniek begon zo te knellen in de omvang (65D) en werd zo los bij de cup en schouders dat ik een andere BH heb gekocht. Bij de Hunkemoller wat gepast en uitgekomen bij de sportbeha van de Hunkemoller zelf met ritssluiting aan de voorkant (70C). Deze ondersteund de boel ook wat beter en door de dag heen doe ik de rits wat losser om de boel te kunnen laten zakken.  Ik heb nog nooit zoveel plezier gehad in een beha kopen haha. 

Vanaf dag 13 heb ik weer op mijn zij durven en kunnen slapen. En vandaag zelfs geslapen tot 11:30u zo lekker! 

Ik ben er al goed aan gewent om mijn armen niet te hoog te doen en heb overal trucjes voor gevonden. Enkel mijn haar wassen doet schoonmoeders in de kapsalon en mijn rug wassen en afdrogen doet vriendlief. 

 

Vandaag weer een nieuwe set nagels gezet! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 18 dagen PO, de eerste paar dagen had ik heel erg last van branderige gevoelens in mijn rechterborst. Mijn linkerborst voelde ik toen bijna niet. Nu echter sinds een aantal dagen heb ik geen last meer van de rechter borst, het litteken van deze borst zit ook al mooi precies in de plooi. 

Het litteken van de linkerborst zit nog op mijn borst en moet nog zo een 3/4 mm zakken. Ook als ik mij verander van houding, dus vanuit liggen gaan staan, voelt het net alsof de prothese langs het weefsel glijdt. Het schijnt normaal te zijn dus we wachten maar weer even af. 

Mijn tepels zijn over extreem vreselijk irritant gevoelig, enkel al naar kijken wordt ik al naar de maan geschoten en terug. 

Onder mijn tepels het bekende dove gevoel. 

Na 15 dagen weer in de auto gestapt, ging prima. Ik heb een wat oudere auto dus sturen gaat zwaarder, maar was goed te doen. Merk dat de spieren bij de oksel door al dat niks doen wel degelijk verzwakt zijn, even de tijd geven dus. 

Ik mocht na 14 dagen de BH snachts uit doen, maar ik durf dat nog niet zo goed aan. Ik slaap dus snachts lekker met mijn HKM sportbeha. Deze BH draag ik trouwens overdags ook, de BH van de kliniek knelde mijn ribben zowat af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 30-4-2018 om 11:32 zei Nm98:

Vandaag 18 dagen PO, de eerste paar dagen had ik heel erg last van branderige gevoelens in mijn rechterborst. Mijn linkerborst voelde ik toen bijna niet. Nu echter sinds een aantal dagen heb ik geen last meer van de rechter borst, het litteken van deze borst zit ook al mooi precies in de plooi. 

Het litteken van de linkerborst zit nog op mijn borst en moet nog zo een 3/4 mm zakken. Ook als ik mij verander van houding, dus vanuit liggen gaan staan, voelt het net alsof de prothese langs het weefsel glijdt. Het schijnt normaal te zijn dus we wachten maar weer even af. 

Mijn tepels zijn over extreem vreselijk irritant gevoelig, enkel al naar kijken wordt ik al naar de maan geschoten en terug. 

Onder mijn tepels het bekende dove gevoel. 

Na 15 dagen weer in de auto gestapt, ging prima. Ik heb een wat oudere auto dus sturen gaat zwaarder, maar was goed te doen. Merk dat de spieren bij de oksel door al dat niks doen wel degelijk verzwakt zijn, even de tijd geven dus. 

Ik mocht na 14 dagen de BH snachts uit doen, maar ik durf dat nog niet zo goed aan. Ik slaap dus snachts lekker met mijn HKM sportbeha. Deze BH draag ik trouwens overdags ook, de BH van de kliniek knelde mijn ribben zowat af.

Hey, ik ben benieuwd hoe het ondertussen met je gaat en of je tevreden bent over je nieuwe borsten :)

Ben zelf vandaag bij dr. De Meyere op consult geweest. Ik heb een klein Acupje nu en hij kan er ongeveer 250 bij doen schat hij. Hij gaf aan dat het dan een B cup zou worden. Nu lijkt me dat helaas wat klein dus ik ben benieuwd naar jouw situatie voor en na.. Kun jr er wat over zeggen of heb je een album wat ik mag inzien?

 

grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.