Ga naar inhoud

Nm98 : 12 april 2018 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal! 

 

Ik ben nieuw hier op dit forum en zal me ff voorstellen. 

Ik ben Nadia, 18 lentes jong (bijna 19).

Ik studeer de opleiding Dierenartsassistente en ga naar het tweede jaar. 

Heb een vriend en woon ook samen (tegen de Belgische grens) :) 

 

Nu waarom ik hier ben.. 

Ik ben 1.60m, weeg ongeveer 50kg en heb een A75 cupje. 

Van voren vind ik het in vergelijking met van achteren te klein en ben me daarom aan het oriënteren op een borstvergroting. 

Ik zou er het liefst zoveel mogelijk in willen stoppen zonder dat ik voorover val. Een kennis heeft het pas geleden laten doen en had ook 75A, zij heeft er 320cc in laten plaatsen en zit nu op 75F, zo iets zou ik ook graag willen. 

Ik heb ook gelezen over levenslange implantaten, dit zou ideaal zijn, maar zitten hier geen nadelen aan? 

Dan nog de verschillen van soortgelijke vergrotingen.. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen. 

 

Groetjes Nadia xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nm98:

Goedenavond allemaal! 

 

Ik ben nieuw hier op dit forum en zal me ff voorstellen. 

Ik ben Nadia, 18 lentes jong (bijna 19).

Ik studeer de opleiding Dierenartsassistente en ga naar het tweede jaar. 

Heb een vriend en woon ook samen (tegen de Belgische grens) :) 

 

Nu waarom ik hier ben.. 

Ik ben 1.60m, weeg ongeveer 50kg en heb een A75 cupje. 

Van voren vind ik het in vergelijking met van achteren te klein en ben me daarom aan het oriënteren op een borstvergroting. 

Ik zou er het liefst zoveel mogelijk in willen stoppen zonder dat ik voorover val. Een kennis heeft het pas geleden laten doen en had ook 75A, zij heeft er 320cc in laten plaatsen en zit nu op 75F, zo iets zou ik ook graag willen. 

Ik heb ook gelezen over levenslange implantaten, dit zou ideaal zijn, maar zitten hier geen nadelen aan?