Ga naar inhoud

Nm98 : 12 april 2018 : Dr. Demeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal! 

 

Ik ben nieuw hier op dit forum en zal me ff voorstellen. 

Ik ben Nadia, 18 lentes jong (bijna 19).

Ik studeer de opleiding Dierenartsassistente en ga naar het tweede jaar. 

Heb een vriend en woon ook samen (tegen de Belgische grens) :) 

 

Nu waarom ik hier ben.. 

Ik ben 1.60m, weeg ongeveer 50kg en heb een A75 cupje. 

Van voren vind ik het in vergelijking met van achteren te klein en ben me daarom aan het oriënteren op een borstvergroting. 

Ik zou er het liefst zoveel mogelijk in willen stoppen zonder dat ik voorover val. Een kennis heeft het pas geleden laten doen en had ook 75A, zij heeft er 320cc in laten plaatsen en zit nu op 75F, zo iets zou ik ook graag willen. 

Ik heb ook gelezen over levenslange implantaten, dit zou ideaal zijn, maar zitten hier geen nadelen aan? 

Dan nog de verschillen van soortgelijke vergrotingen.. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen. 

 

Groetjes Nadia xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Nm98:

Goedenavond allemaal! 

 

Ik ben nieuw hier op dit forum en zal me ff voorstellen. 

Ik ben Nadia, 18 lentes jong (bijna 19).

Ik studeer de opleiding Dierenartsassistente en ga naar het tweede jaar. 

Heb een vriend en woon ook samen (tegen de Belgische grens) :) 

 

Nu waarom ik hier ben.. 

Ik ben 1.60m, weeg ongeveer 50kg en heb een A75 cupje. 

Van voren vind ik het in vergelijking met van achteren te klein en ben me daarom aan het oriënteren op een borstvergroting. 

Ik zou er het liefst zoveel mogelijk in willen stoppen zonder dat ik voorover val. Een kennis heeft het pas geleden laten doen en had ook 75A, zij heeft er 320cc in laten plaatsen en zit nu op 75F, zo iets zou ik ook graag willen. 

Ik heb ook gelezen over levenslange implantaten, dit zou ideaal zijn, maar zitten hier geen nadelen aan? 

Dan nog de verschillen van soortgelijke vergrotingen.. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen. 

 

Groetjes Nadia xxx

 

 

Haai Nadia,

 

ik heb zelf ook een a cup dus ik weet hoe je je voelt!  Helaas is het zo dat je vriendin 320cc heeft laten zetten dat het bij joo heel anders kan uitvallen. Heeft te maken met je bouw en gewicht en hoe je het draagt( zover ik weet) bij mijn weten zijn implantaten niet levenslang en zullen ze op den duur gewoon vervangen moeten worden door bijv. Een zwangerschap, scheuren of andere redenen. Ik zou zeggen lees hier lekker alles door, je leert hier toch wel snel en krijgt ook veel mee van de dames wat echt super fijn is. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey Judith! 

 

Ik heb nu onderhand al 5 maanden op dit forum en google rondgestruind. Ik ben terug gekomen van de gedachte dat ik er zoveel mogelijk in wil proppen. Ik heb 31 januari mijn consult bij Dr. Demeyere in Gent en wil gaan voor een volle C.

Ben er nu al zenuwachtig voor hahah 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Even een update tussendoor. (beetje laat).. 

 

Mijn consult was een klein beetje teleurstellend maar ik zal het er mee moeten doen. Dr Demeyere zei tegen me dat er 250cc in zou kunnen, en heel misschien 275cc maar dat moest hij bekijken tijdens de operatie. 

Ik ben nog nooit geopereerd en vind het rete spannend. 

12 april is de grote dag! 

 

Groetjes!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid wat spannend!

Zie dat je 12 april aan de beurt bent, er is een besloten april-groepje voor alle dames die deze maand worden geopereerd. gezellig samen kletsen, aftellen en ervaringen delen :)

mocht je het leuk vinden, kun je je hiervoor aanmelden via het tabblad clubs ;)

misschien tot daar! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Nm98:

Even een update tussendoor. (beetje laat).. 

 

Mijn consult was een klein beetje teleurstellend maar ik zal het er mee moeten doen. Dr Demeyere zei tegen me dat er 250cc in zou kunnen, en heel misschien 275cc maar dat moest hij bekijken tijdens de operatie. 

Ik ben nog nooit geopereerd en vind het rete spannend. 

12 april is de grote dag! 

 

Groetjes!  


In dit topic kun je dus ook je verdere updates en straks je operatieverslag gaan bijhouden. Dan blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)
Ik zal je even de regels van de club toesturen, en wanneer je akkoord bent, ook toevoegen in de club.

Verder pas ik even je topictitel aan en verhuis je naar de operatieverslagen :)

Succes met aftellen nog :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Nm98:

Even een update tussendoor. (beetje laat).. 

 

Mijn consult was een klein beetje teleurstellend maar ik zal het er mee moeten doen. Dr Demeyere zei tegen me dat er 250cc in zou kunnen, en heel misschien 275cc maar dat moest hij bekijken tijdens de operatie. 

Ik ben nog nooit geopereerd en vind het rete spannend. 

12 april is de grote dag! 

 

Groetjes!  

Hey @Nm98: veel succes met aftellen en succes met je verdere traject. :35:

Ik had een BVK en werd ook nog nooit geopereerd. Idd retespannend maar mij is het uiteindelijk enorm meegevallen.

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je zei "ik zal het ermee moeten doen". Wat bedoelde je daar mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Hey @Nm98: veel succes met aftellen en succes met je verdere traject. :35:

Ik had een BVK en werd ook nog nooit geopereerd. Idd retespannend maar mij is het uiteindelijk enorm meegevallen.

Ik begrijp alleen niet zo goed waarom je zei "ik zal het ermee moeten doen". Wat bedoelde je daar mee?

Hahah, daarmee bedoel ik dat ik het met de grootte van de prothese moet doen. Niet dat ik er niet tevreden ben maar had liefst nog iets groter gewild. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Boobs2015:

Hoi... welkom op het forum. Duurt voor jou ook niet lang meer. Vind jij t ook zo spannend????

 Ik vind het echt dood eng!! haha. Iedereen zegt dat het allemaal wel meevalt. En ik weet ook zeker dat ik in goede handen ben bij Dr. Demeyere hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nm98:

Hahah, daarmee bedoel ik dat ik het met de grootte van de prothese moet doen. Niet dat ik er niet tevreden ben maar had liefst nog iets groter gewild. 

 

 

Oh ik dacht dat je het over de PC had. :P Ik dacht; dan ga je best nog ergens anders kijken.

Iig, veel succes , meid. Komt vast goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wel een aantal vragen ondertussen gekregen, maar ik vergeet elke keer mijn pc te bellen. 

- Ik heb een sportbeha gekocht bij de Primarkt, hij is best wel stevig. Wanneer mag je die aan? 

- Ik draag acryl kunstnagels, mag dit ook tijdens de operatie of moet ik deze er af halen?

- Ik studeer en heb daarvoor een laptop nodig. En ik heb een Macbook Pro 15 inch en vaak nog wat andere spullen in mijn tas. Kortom de tas (schoudertas/handtas) is ongeveer 4 a 5 kilo. Mag je deze na een week weer dragen? Of naar 2 weken? Of moet je echt 6 weken daarmee wachten. 

 

Groetjes! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nm98:

Ik heb nog wel een aantal vragen ondertussen gekregen, maar ik vergeet elke keer mijn pc te bellen. 

- Ik heb een sportbeha gekocht bij de Primarkt, hij is best wel stevig. Wanneer mag je die aan? 

- Ik draag acryl kunstnagels, mag dit ook tijdens de operatie of moet ik deze er af halen?

- Ik studeer en heb daarvoor een laptop nodig. En ik heb een Macbook Pro 15 inch en vaak nog wat andere spullen in mijn tas. Kortom de tas (schoudertas/handtas) is ongeveer 4 a 5 kilo. Mag je deze na een week weer dragen? Of naar 2 weken? Of moet je echt 6 weken daarmee wachten. 

 

Groetjes! 

 

Qua sportbh heeft demeyere graag dat je die van hem draagt, kunt hem altijd meenemen en hem tonen mss dat ie hem goedkeurt maar hij moet wel toestemming geven :)

Kunstnagels/nagellak moeten normaal gezien af.

Kunt hem da best vragen ivm schoudertas dragen :)

Je kan hem normaal gewoon mailtje sturen.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2018 om 14:19 zei Nm98:

Even een update tussendoor. (beetje laat).. 

 

Mijn consult was een klein beetje teleurstellend maar ik zal het er mee moeten doen. Dr Demeyere zei tegen me dat er 250cc in zou kunnen, en heel misschien 275cc maar dat moest hij bekijken tijdens de operatie. 

Ik ben nog nooit geopereerd en vind het rete spannend. 

12 april is de grote dag! 

 

Groetjes!  

Hey,

Ik las dat je 1m60 bent en ongeveer 50 kg weegt en je krijgt 250/275 cc... ik ben 1m56 en weeg 48kg en ik krijg 330cc, heb zelf ook maar een a cupje. Begrijp niet goed dat er dan zo een verschil in zit terwijl we van gewicht en lengte ongeveer hetzelfde zijn...

Krijg je ze voor of achter de borstspier?

 

Groetjes.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Elegance:

Hey,

Ik las dat je 1m60 bent en ongeveer 50 kg weegt en je krijgt 250/275 cc... ik ben 1m56 en weeg 48kg en ik krijg 330cc, heb zelf ook maar een a cupje. Begrijp niet goed dat er dan zo een verschil in zit terwijl we van gewicht en lengte ongeveer hetzelfde zijn...

Krijg je ze voor of achter de borstspier?

 

Groetjes.

 

 

Ik krijg ze voor de spier. Kan er mee te maken hebben hoeveel huid je daar hebt zitten en hoe dik die huid is. Ga je bij dezelfde arts? 

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Nm98:

Ik krijg ze voor de spier. Kan er mee te maken hebben hoeveel huid je daar hebt zitten en hoe dik die huid is. Ga je bij dezelfde arts? 

 

groetjes! 

Nee, ik ga in de wellnesskliniek bij Dr.Decoene.

Maar jij bent bijna zover :) nog even aftellen voor the big day!

SPANNEND!!

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemiddag ladies, 

 

Afgelopen donderdag ben ik geholpen bij Dr. Demeyere in Gent. 

Ik was enorm zenuwachtig en was er een uur te vroeg. Vriendlief even wat gegeten en ik de klok weggekeken. Man wat duren die minuten dan lang! 

Om half 1 mocht ik me melden en ik was rond die tijd dus ook binnen. De dokter zag meteen dat ik het heel spannend vond. 

De anesthesist stelde me nog wat vragen en ik mocht gaan omkleden. 

Daarna heeft de dokter me afgetekend en heb ik vriendlief nog een kusje gegeven en ben op de tafel gaan liggen. 

Alle toeters en bellen werden aangesloten en het zuurstofkapje werd voor mijn mond gehouden. Het enige wat ze hebben gezegd is dat het wat draaierig in mijn hoofd kon worden. Ik merkte nog niks en pas bij de tweede keer dat ze het zeiden begon het inderdaad te draaien. En binnen no time was ik weg in een diepe slaap. 

Om half 3 werd ik wakker in een lekker verwarmd bed en kreeg een glas water. Ik was nog best suf van het roesje en bleef nog ff liggen. 

Een kwartiertje later heb ik me aangekleed en zijn we naar huis gegaan. 

De weg terug was verschrikkelijk. Elk hobbeltje en gaatje in de fijne Belgische snelwegen voelde ik in mijn borsten. Ik heb van ellende een paracetamol bruistablet in mijn blikje Fernandes gedaan en die zo opgedronken. Toen werd het iets dragelijker en probeerde ik me zo rustig mogelijk te houden. 

Eenmaal thuis direct op de bank gaan liggen en me niet proberen te bewegen. Oortjes gepakt en een aflevering GTST aangezet voor afleiding. Maar helaas.. de pijn kwam zo hevig opzetten dat ik heb zitten huilen (en ik huil nooit van lichamelijke pijntjes). 

Hup naar de medicijnkast, 1000mg paracetamol en een tramadol er in gegooid. Op de bank gaan liggen en de rest van de avond stoned als een garnaal doorgebracht. Voor het slapengaan nog een tramadol en wel goed de nacht doorgekomen. 

De volgende ochtend toen ik beneden kwam had ik het weer zo zwaar dat ik naar de wc was gerend omdat ik aan het kokhalzen was van ellende. 

Daarna mocht het verband er af (dit was rond 10u) en het leek net of er een betonblok van me af viel zoooo lekker. 

Daarna even gekeken naar mijn nieuwe aanwinsten en ze zijn aardig groot! Maar echt ik vind het enorm eng om te zien dat ze zo strak en opgespannen staan (vraag me niet waarom) 

Ik heb ze ook pas vandaag (zondag) aan durven raken. 

De littekens jeuken soms al behoorlijk dus dit is een goed teken, verder hoop ik dat ze snel wat zachter worden en het vocht wat verdwijnt zodat het niet meer voelt alsof ze in een karkas gepropt zitten. 

 

Dit was mijn verslag tot nu toe.. 

 

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om je verslag te lezen! Heel herkenbaar hoor met de hobbels!! Was vreselijk de weg naar huis....

 

Gefeliciteerd met je nwe aanwinsten! Heb je een album waar ik in mag kijken? Ben erg benieuwd... 

 

een spoedig herstel toegwenst! :116: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Boobs2015:

Wat leuk om je verslag te lezen! Heel herkenbaar hoor met de hobbels!! Was vreselijk de weg naar huis....

 

Gefeliciteerd met je nwe aanwinsten! Heb je een album waar ik in mag kijken? Ben erg benieuwd... 

 

een spoedig herstel toegwenst! :116: 

Ik heb nog geen fotos gemaakt. Vind het heel spannend om ze ook echt op fotos te zien enzo. Dan moet ik ook nog ff kijken hoe dat moet haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nm98:

Ik heb nog geen fotos gemaakt. Vind het heel spannend om ze ook echt op fotos te zien enzo. Dan moet ik ook nog ff kijken hoe dat moet haha 

Hihihi snap ik wel hoor... zijn in het begin ook niet meteen geweldig... dat duurt ff. Alles op zijn tijd meid... geen haast en je moet je er zelf prettig bij voelen natuurlijk. Das nog veel belangrjjker! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.