Ga naar inhoud

Noisy : 6 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Noisy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Bij deze wil ik mij ook even voorstellen.

Ik ben 38 jaar en droom al jaaaaren over een bv. Destijds niet gedaan ivm kind en chronisch geld tekort (paard, tatoeages). Inmiddels zijn we een aantal jaren verder en blijft de wens bestaan. Zodoende ben ik hier terecht gekomen.

Ik heb inmiddels ook een afspraak voor een consult staan bij kliniek Heyendael bij dokter Frans Straten. Zijn er hier meer dames die bij hem zijn geweest?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 215
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Noisy:viannen_01: op het forum. Als je in de zoekbalk Frans Straten intypt, dan kom je vanzelf topics tegen van meiden, die ook door hem geopereerd zijn. Weet je al een beetje wat je wil qua grootte? Veel plezier toegewenst hier op het forum. 

Liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo,

Noisy hier :)

Ik ben al een tijdje lid hier maar nog geen topic kunnen plaatsen bij de operatie verslagen. Veel rond gekeken en informatie opgedaan ook.

Nu mag ik eindelijk een topic openen hier, whoohoo!!

Op 6 november is het zover. Dan gaat eindelijk mijn lang gekoesterde wens in vervulling, dan krijg ik eindelijk mijn borstvergroting.

Mijn keuze is gevallen op de A klinieken en ik.zal geopereerd worden door Dr. van Onselen. 

Het was een heel prettig gesprek, ik voelde me gelijk op m'n gemak. De consulente en dr. van Onselen vertelden mij precies hoe en wat en al mijn vragen werden uitvoerig beantwoord. Ook nog heerlijk gelachen met z'n allen omdat ik nogal een beelddenker ben haha.

Ik heb gekozen voor de anatomisch gevormde microthane implantaten en zal daardoor een kortere hersteltijd hebben. Ze worden dual plane geplaatst (Ik heb lang niet genoeg weefsel om voor de spier te plaatsen). Ook is de kans op overmatige kapselvorming aanzienlijk minder en ze kunnen na 3 weken ook niet meer draaien. Dat vind ik heel fijn want dat waren 2 redenen waarom ik zolang twijfelde. Ze zijn 350cc.

Ik ben heel benieuwd op welke maat ik ga uitkomen straks. Ik heb aangegeven dat ik tijdens mijn borstvoedingsperiode een volle D cup had en daar graag weer op uit zou komen. Nu heb ik een lege B cup. Voor de beugelmaat moet ik een B hebben maar kwa vulling is het een A. 

Van wat ik in andere topics heb gelezen is er hier iemand, ik dacht "best boobie", die kan inschatten wat je maat gaat worden. Ik weet ook dat mijn borsten 12,4cm breed zijn, dat heeft de arts ook opgemeten. Dus best boobie, als je dit leest mag ik je dan vragen of je jouw formule eens op mij los wilt laten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ok, toch nog weer een aanpassing...

Na dringend aanraden van 2 meiden die ook bij dr. Straten zijn geweest, en mijn eigen bevindingen, ben ik toch terug gegaan naar Kliniek Heyendael.

 

Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb zeg!

Al mijn twijfels zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ik mag op 6 november aanstaande mijn nieuwe boobies gaan ontmoeten:43:

Ik krijg 390 cc, anatomisch en dual plane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
46 minuten geleden zei Pienn:

Hoi @Noisy succes met wachten!! Nu echt aftellen! Ik ben 3 nov aan de beurt en heb ook kriebels!!!

Ohhh, dat is op mijn verjaardag. Dat moeten wel super mooie boos worden haha!

35 minuten geleden zei Blinq_84:

@NoisyJa ik ook ^_^ dan ben ik voor jouw!

Ik moet me om 07.30 al melden ;),,

Hou je de tafel vast warm voor me dan?

 

Zijn jullie ook braaf aan de vitaminen, arnica enz? Die arnica is net een graanjenever shotje haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noisy:

Net gebeld door de kliniek. ik moet me maandag om 08:45uur melden in Bosch en Duin.

Nu beginnen de kriebels toch een beetje op te komen:blush:

 

38 minuten geleden zei Noisy:

Ohhh, dat is op mijn verjaardag. Dat moeten wel super mooie boos worden haha!

Hou je de tafel vast warm voor me dan?

 

Zijn jullie ook braaf aan de vitaminen, arnica enz? Die arnica is net een graanjenever shotje haha

Ja doe ik :101: haha ...

 

Ja ik was er goed mee bezig,alleen vandaag ff niet ;) ben echt NOOIT ziek,maar vanochtend werdt ik wakker met een keelpijn die naar de oren doortrekt en koppijn,dacht echt ja hoor :wacko: zul je zien dalijk!

 

Maar hoop middeltjes daarvoor nu aant gebruiken,van alles in huis gehaald ^_^ gelukkig hebben we nog een klein weekje!

Komt vast goed voor maandag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Astrid de Does

Hoi hoi 

Ik ben er gisteren geopereerd. Frans Straten is echt heel goed en stelt je echt gerust. Ben super blij met mijn nieuwe boobs. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Astrid de Does:

Hoi hoi 

Ik ben er gisteren geopereerd. Frans Straten is echt heel goed en stelt je echt gerust. Ben super blij met mijn nieuwe boobs. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw! Ziet er goed uit hoor! 

Hoe gaat het nu, na de eerste nacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Pienn:

@Blinq_84 thnx meis!!! Om 12 uur moet ik er zijn en om half twee ben ik aan de beurt. Het gaat nu echt gebeuren!!

@Noisy gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!

@Pienn ohh moet je wel lang nuchter blijven :wacko: maar tis voor iets heels moois :wub: !!

Ben heel benieuwd,succes strakkies!!

 

@Noisy Hiepelepiep Hoeraaa:43: gefeliciteerd,fijne dag vandaag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2017 om 20:17 zei Astrid de Does:

Hoi hoi 

Ik ben er gisteren geopereerd. Frans Straten is echt heel goed en stelt je echt gerust. Ben super blij met mijn nieuwe boobs. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gefeliciteerd :) hoe is je eerste nacht gegaan?

Ik ben maandag aan de beurt bij v.Straten :wub: !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎31‎/‎10‎/‎2017 om 20:17 zei Astrid de Does:

Hoi hoi 

Ik ben er gisteren geopereerd. Frans Straten is echt heel goed en stelt je echt gerust. Ben super blij met mijn nieuwe boobs. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Mooi meid!! gefeliciteerd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de felicitaties meiden!

 

@Pienn Bij jou is alles ook goed gegaan, las ik? Hoes staat het met de pijn en het op je rug moeten slapen? Gaat dat een beetje?

 

Ik heb echt zo'n super zin in maandag:tatice_04:

Ik ben op dit moment ook helemaal niet meer zenuwachtig en zit de uren onderhand weg te kijken tot wanneer ik mag haha.

@Blinq_84 Had je jouw album nog aangepast toevallig? Ik ben echt zo benieuwd hoe ze inmiddels zijn bij jou :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Noisy:

Bedankt voor de felicitaties meiden!

 

@Pienn Bij jou is alles ook goed gegaan, las ik? Hoes staat het met de pijn en het op je rug moeten slapen? Gaat dat een beetje?

 

Ik heb echt zo'n super zin in maandag:tatice_04:

Ik ben op dit moment ook helemaal niet meer zenuwachtig en zit de uren onderhand weg te kijken tot wanneer ik mag haha.

@Blinq_84 Had je jouw album nog aangepast toevallig? Ik ben echt zo benieuwd hoe ze inmiddels zijn bij jou :36:

@Noisy nee ik ben ook maandag pas aan de beurt hè,dus nog weinig ontwikkelingen hier haha...

 

Mag me maandag om 07.30 melden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy pijn is te doen. Het is wel constant aanwezig maar als je niet beweegt heb je er niet echt last van. Op de rug slapen gaat eigenlijk verbazingwekkend goed. Oeeh jij bent bijna aan de beurt. Zo spannend voor je! Kunnen we daarna samen opknappen en blij zijn met onze borsten

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Blinq_84:

@Noisy nee ik ben ook maandag pas aan de beurt hè,dus nog weinig ontwikkelingen hier haha...

 

Mag me maandag om 07.30 melden :wub:

Och ja! Oeps, ik vergis me hahaha.

Jij bent voor mij aan de beurt. 

Ik moet me om 08:45 melden. Dan lig jij net op de tafel :3:

 

@Pienn, Dat is wel fijn dan. Ja haha en @Blinq_84 er ook bij.

 

Ik moet nog even een album aanmaken bedenk ik me net. Morgen maar even doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, de laatste voorbereidingen zijn ook gedaan. 

Wasjes gedraaid, haren geverfd, hele huis gepoetst. Ik kan met een gerust hart een weekje op de bank liggen haha

 

Ik heb trouwens nog een leuke site gevonden voor nieuwe bh's en bikini's ed www.lascana.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.