Ga naar inhoud

Dr.Nelissen of Dr.Verdonck , help ? :)


BoobsWanted

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Astertjuh:

@Lynda 1 september is bijna! ik ben heeeeel benieuwd naar jouw ervaring bij hem.

Mag ik vragen wat jouw postuur is? want dan ben ik nu toch wel wat gerustgesteld als hij toch ook wel groter plaatst.

Hoi @Astertjuh ik ben 1.81 cm en 65 kilo. Nu heb ik 75 lege B zoals Verdonk het zei. Ik vond mentor 350 met passen prima, volgens mij valt motiva wat kleiner dus zou 375cc motiva geven wat 350cc mentor zou geven... denk je ook @Ellen125? hoop ik haha. Wat een gedoe met die maten he. 

Waar wil jij voor gaan dan @Astertjuh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie
17 minuten geleden zei Lynda:

Hoi @Astertjuh ik ben 1.81 cm en 65 kilo. Nu heb ik 75 lege B zoals Verdonk het zei. Ik vond mentor 350 met passen prima, volgens mij valt motiva wat kleiner dus zou 375cc motiva geven wat 350cc mentor zou geven... denk je ook @Ellen125? hoop ik haha. Wat een gedoe met die maten he. 

Waar wil jij voor gaan dan @Astertjuh?

Ik heb het even voor je opgezocht:

 

Mentor HP 350cc is 11,7cm breed en heeft een projectie van 4,9cm

Motiva Full 375cc is 11,75cm breed en heeft een projectie van 4,8cm

 

Motiva 375cc is dus ietsje breder en ietsje minder projectie maar nagenoeg gelijk aan 350cc van Mentor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Lynda:

Hey bedankt @Ellen125 ik dacht t zelf ook al inderdaad. Denk dat ik het er dan maar op moet wagen...

Ik hoor net van Jadie dat met passen bij haar groter leek dan nu na de operatie en dat had ik zelf ook. Misschien is dat nog iets om ook in je beslissing mee te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies. Thanks!

Vond het passen bij Verdink zoiezo anders dan andere artsen. 

Hij deed het hoe het zou zijn zonder bh en na 6 maanden. Hij vond het zeker goed kunnen. Misschien daar maar vanuitgaan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sandr@:

Bedankt gwenny voor je reactie. Ikzelf heb wel maar een kleine acup. (En die is eigenlijk zelfs nog een beetje te groot in bh) dus de maat die de dokter zegt zal dan wel kloppen? Jijzelf zegt dat je tot vlak voor de operatie nog kon kiezen tussen de maat? Bij mij is er maar 1 maat afgesproken en weet dus zelfs niet wat evt de volgende maat is en of het wel mogelijk is aangezien ikzelf maar een beetje vetweefsel heb...misschien toch best nog eens met de dokter bellen en vragen wat hij denkt? En of ik mss op de dag van operatie nog eens kan passen omdat ik twijfel? Een goede C cup vind ik voor mezelf er al ietsje over aangezien een volle B met een bh dan toch nog wat groter wordt...wil niet dat het keihard opvalt dat ze nep zijn...

heb ook je verslagje gelezen,...zet me echt aan het twijfelen. Dokter zei ook dat hij 2weken schrijft maar dan moet ik zeggen op het werk dat het een operatie is en gaan ze vragen stellen en wil dit eigenlijk vermijden. Daarom zou ik op dag 11 na de operatie al terug gaan werken. ( als de operatie dan al op die dag kan die ik in gedachten heb) maar de vraag is of ik dan al genoeg hersteld zal zijn en het dan al zal kunnen wegstoppen en niet teveel pijn zal hebben pfff...niet gemakkelijk.

 

Hoi Sandra, 

ik had begrepen dat je op de operatiedag zelf niet meer kan passen. Ik had namelijk ook dezelfde vraag gemaild en hun antwoord was dat ze wel 2 maten klaar kunnen leggen, maar je niet meer kunt passen. Dus je kunt wel twijfelen tot de laatste minuut :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo !

Hoe meer ik opzoek hoe meer ik twijfel tussen Verdonck en Nelissen, beide dokters krijgen zowel goede als slechte reviews. Iemand persoonlijke ervaringen of punten waarin ze verschillen ?

 

Ik zou graag binnenkort een consult doen, en de operatie zou ik kunnen plannen in februari '18. Vermits de data's dat ik de operatie kan plannen maar beperkt zijn, zou ik deze liefst zo snel mogelijk willen vastleggen :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben alleen bekend met dr Verdonck.

 

Werkt met Sebbin, Mentor en Motiva.

Prijs varierend van 2595, 2995 en 3495.

 

Gaat altijd voor een naturelle look, dus wel in verhouding met je lichaam maar hij staat bekend als een voorzichtige pc met plaatsen van aantal cc's. Ben je op zoek naar grote boobies kun je beter niet naar Verdonck gaan.

 

Dit is verder persoonlijk, maar voelde mij meteen vertrouwd bij hem. Er hangt gewoon een prettige sfeer.

Je mag hem 24/7 bellen, mailen, appen met vragen en ook zo vaak als je wilt op consult of controle komen.

 

Operaties vinden bij hem op vrijdag plaats in de Delta Clinic in Kasterlee, soms ook op donderdag.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Lynda:

Hoi! Ik wordt 1 sept geopereerd door Verdonck en krijg 375 cc Motiva. Ik moet wel lachen, want ik ben juist bang dat dat te groot zal zijn en hier lees ik dat hij niet voor groot gaat :) 

Misschien wissel ik toch nog naar 355 cc.

@Lynda spannend voor je! Aftellen is begonnen. Ik ben in januari geholpen door dr. Verdonck. Heb motiva 355cc gekregen. Als je wilt mag je meekijken in n albums dan voeg ik je even toe. Misschien helpt t in je beslissing.. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen125:

Hoi ik ben alleen bekend met dr Verdonck.

 

Werkt met Sebbin, Mentor en Motiva.

Prijs varierend van 2595, 2995 en 3495.

 

Gaat altijd voor een naturelle look, dus wel in verhouding met je lichaam maar hij staat bekend als een voorzichtige pc met plaatsen van aantal cc's. Ben je op zoek naar grote boobies kun je beter niet naar Verdonck gaan.

 

Dit is verder persoonlijk, maar voelde mij meteen vertrouwd bij hem. Er hangt gewoon een prettige sfeer.

Je mag hem 24/7 bellen, mailen, appen met vragen en ook zo vaak als je wilt op consult of controle komen.

 

Operaties vinden bij hem op vrijdag plaats in de Delta Clinic in Kasterlee, soms ook op donderdag.

 

xxx

Ik sluit me aan bij Ellen haar reactie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Eef.n:

@Lynda spannend voor je! Aftellen is begonnen. Ik ben in januari geholpen door dr. Verdonck. Heb motiva 355cc gekregen. Als je wilt mag je meekijken in n albums dan voeg ik je even toe. Misschien helpt t in je beslissing.. 

 

 

Hey @Eef.n nou echt heel erg graag. Staat daar ook je voorsituatie in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen125:

Hoi ik ben alleen bekend met dr Verdonck.

 

Werkt met Sebbin, Mentor en Motiva.

Prijs varierend van 2595, 2995 en 3495.

 

Gaat altijd voor een naturelle look, dus wel in verhouding met je lichaam maar hij staat bekend als een voorzichtige pc met plaatsen van aantal cc's. Ben je op zoek naar grote boobies kun je beter niet naar Verdonck gaan.

 

Dit is verder persoonlijk, maar voelde mij meteen vertrouwd bij hem. Er hangt gewoon een prettige sfeer.

Je mag hem 24/7 bellen, mailen, appen met vragen en ook zo vaak als je wilt op consult of controle komen.

 

Operaties vinden bij hem op vrijdag plaats in de Delta Clinic in Kasterlee, soms ook op donderdag.

 

xxx

 

Dankjewel voor je reactie ! :) vind het best moeilijk om een keuze te maken.. :) zou van een AA75 naar een volle C willen gaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei BoobsWanted:

 

Dankjewel voor je reactie ! :) vind het best moeilijk om een keuze te maken.. :) zou van een AA75 naar een volle C willen gaan :)

Ohja je wilde een C in bh-maat toch?

Zal je eens toevoegen aan mijn album. Ik ben wel iets smaller denk ik, ben van een 70A naar een 70E gegaan maar ziet er uit als een normale C cup. Heel naturel, had mij groter voorgesteld tijdens passen..

 

Nu moet ik wel zeggen dat ik ze op foto wat groter probeer te laten lijken door hoe ik een foto neem. Vind dat als ik zelf recht voor de spier sta ze iets kleiner lijken dan op de foto's in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Ellen125:

Ohja je wilde een C in bh-maat toch?

Zal je eens toevoegen aan mijn album. Ik ben wel iets smaller denk ik, ben van een 70A naar een 70E gegaan maar ziet er uit als een normale C cup. Heel naturel, had mij groter voorgesteld tijdens passen..

 

Nu moet ik wel zeggen dat ik ze op foto wat groter probeer te laten lijken door hoe ik een foto neem. Vind dat als ik zelf recht voor de spier sta ze iets kleiner lijken dan op de foto's in mijn album.

 

Ja inderdaad, ik ga zeker je album bekijken ! Het is allemaal zoeken he hoe en wat.. en je vormt zelf al zo'n beeld van hoe het zou zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei BoobsWanted:

 

Ja inderdaad, ik ga zeker je album bekijken ! Het is allemaal zoeken he hoe en wat.. en je vormt zelf al zo'n beeld van hoe het zou zijn :)

Haha ja dat klopt. Lees dat je wel omvang 75 hebt dus dan ziet het er al wel iets anders uit, maar nooit verkeerd om wat inspiratie op te doen of te kijken wat je mooi vind of wat je echt te groot of te klein vind. Dan heb je ook wat meer informatie voor je consult. Wel uitkijken dat je niet enorm gaat twijfelen zoals ik, ik kon mezelf echt helemaal gek maken en zat uren op het forum foto's met elkaar te vergelijken en te zoeken naar meiden met dezelfde lengte/gewicht/voorsituatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Ellen125:

Haha ja dat klopt. Lees dat je wel omvang 75 hebt dus dan ziet het er al wel iets anders uit, maar nooit verkeerd om wat inspiratie op te doen of te kijken wat je mooi vind of wat je echt te groot of te klein vind. Dan heb je ook wat meer informatie voor je consult. Wel uitkijken dat je niet enorm gaat twijfelen zoals ik, ik kon mezelf echt helemaal gek maken en zat uren op het forum foto's met elkaar te vergelijken en te zoeken naar meiden met dezelfde lengte/gewicht/voorsituatie. 

 

Vind het heel mooi geworden bij je ! :)

Dat gek maken begin ik wel te herkennen... het is nog zo onzeker allemaal; hoeveel, door wie, wanneer.. en mijn wisselend werkschema helpt niet om te plannen... :) maar dat ik er voluit voor ga staat zeker vast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BoobsWanted:

 

Vind het heel mooi geworden bij je ! :)

Dat gek maken begin ik wel te herkennen... het is nog zo onzeker allemaal; hoeveel, door wie, wanneer.. en mijn wisselend werkschema helpt niet om te plannen... :) maar dat ik er voluit voor ga staat zeker vast :)

Dankje! 

 

Ik had al een jaar dat ik regelmatig aan een borstvergroting dacht, dan was ik weer op youtube filmpjes aan het zoeken en helemaal bedenken hoe dat dan bij mij zou zijn. En toen kwam ik in najaar 2016 erachter dat een collega een borstvergroting had gehad dat jaar. En toen vond ik dit forum. Heb heel wat uurtjes hier doorgebracht. Veel twijfels over de maat en ga ik geen spijt krijgen, snijden in gezond lichaam, etc. Maar toch maar gewoon gok genomen en ik ben zo ontzettend blij. Kan me niet eens meer voorstellen hoe het hiervoor was, dan moet ik echt weer de foto's bekijken je went gewoon zo ontzettend vlug maar het is het zo waard geweest al die onzekerheid en twijfels. Dan weet je in ieder geval dat het de juiste beslissing is geweest en dat je het niet in een opwelling doet.

 

Wat voor werk doe je? Ik heb 2 weekjes vrijgekomen maar ik had wel een kantoorbaan. Je moet opletten met je armen heffen maar verder kon ik na een weekje al best veel en was ik nagenoeg pijn vrij :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ellen125:

Dankje! 

 

Ik had al een jaar dat ik regelmatig aan een borstvergroting dacht, dan was ik weer op youtube filmpjes aan het zoeken en helemaal bedenken hoe dat dan bij mij zou zijn. En toen kwam ik in najaar 2016 erachter dat een collega een borstvergroting had gehad dat jaar. En toen vond ik dit forum. Heb heel wat uurtjes hier doorgebracht. Veel twijfels over de maat en ga ik geen spijt krijgen, snijden in gezond lichaam, etc. Maar toch maar gewoon gok genomen en ik ben zo ontzettend blij. Kan me niet eens meer voorstellen hoe het hiervoor was, dan moet ik echt weer de foto's bekijken je went gewoon zo ontzettend vlug maar het is het zo waard geweest al die onzekerheid en twijfels. Dan weet je in ieder geval dat het de juiste beslissing is geweest en dat je het niet in een opwelling doet.

 

Wat voor werk doe je? Ik heb 2 weekjes vrijgekomen maar ik had wel een kantoorbaan. Je moet opletten met je armen heffen maar verder kon ik na een weekje al best veel en was ik nagenoeg pijn vrij :) 

5 jaar geleden ben ik langs geweest bij een PC. Die man was toen zó arrogant en had het helemaal uit mijn hoofd gepraat door het te laten lijken dat het niet mogelijk was. Maar in die jaren zo vaak aan gedacht, altijd onzeker geweest.. elke morgend met wat'k ga aandoen, laat staan om te gaan zwemmen.. :)

 

Ik werk in een grootkeuken aan de koude kant, spring soms wat bij in de bediening. Hoop dus dat 2 weekjes echt genoeg gaan zijn want ik wil niets forceren, maar kan gewoon niet langer nemen.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BoobsWanted:

5 jaar geleden ben ik langs geweest bij een PC. Die man was toen zó arrogant en had het helemaal uit mijn hoofd gepraat door het te laten lijken dat het niet mogelijk was. Maar in die jaren zo vaak aan gedacht, altijd onzeker geweest.. elke morgend met wat'k ga aandoen, laat staan om te gaan zwemmen.. :)

 

Ik werk in een grootkeuken aan de koude kant, spring soms wat bij in de bediening. Hoop dus dat 2 weekjes echt genoeg gaan zijn want ik wil niets forceren, maar kan gewoon niet langer nemen.. :)

Oh wat verschrikkelijk dat je dan meteen bij een eerste consult zo'n nare man hebt.

Er zijn helaas wel meer pc's die zo arrogant zijn, en soms hebben ze ook gewoon een slechte dag :P 

 

Je moet even opletten dat je 6 weken je ellebogen niet boven je schouders mag heffen en dat je niks zwaars mag tillen. Als je een consult hebt dan zou ik dat gewoon eventjes vragen hoe dat zit met je werk, hij of zij heeft daar dan toch meer kijk op denk ik. Het is soms verradelijk om teveel te doen als je geen of weinig pijn hebt maar dat is niet slim i.v.m. inkapselen van de prothesen. Daar staat 6 weken voor vandaar dat dames die in de zorg werken vaak wel 4 weken vrij moeten nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Lynda:

Hey @Eef.n nou echt heel erg graag. Staat daar ook je voorsituatie in?

@Lynda Ik heb je toegevoegd aan m'n albums. Heb inderdaad ook de voorsituatie er bij staan. Had een Acup en nu qua bh maat een 75E. Dit oogt in kleding als een grote C / kleine D cup. Ik wilde t graag natuurlijk houden en dat is t ook, ben er super blij mee. Ik ben zelf 1.75 en 62kg. 

 

Ik twijfelde na de passessie tussen 335cc en 355cc, voor de grootste gegaan omdat iedereen zegt dat t zo snel wend! Dat klopt ook zeker! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Ellen125:

Oh wat verschrikkelijk dat je dan meteen bij een eerste consult zo'n nare man hebt.

Er zijn helaas wel meer pc's die zo arrogant zijn, en soms hebben ze ook gewoon een slechte dag :P 

 

Je moet even opletten dat je 6 weken je ellebogen niet boven je schouders mag heffen en dat je niks zwaars mag tillen. Als je een consult hebt dan zou ik dat gewoon eventjes vragen hoe dat zit met je werk, hij of zij heeft daar dan toch meer kijk op denk ik. Het is soms verradelijk om teveel te doen als je geen of weinig pijn hebt maar dat is niet slim i.v.m. inkapselen van de prothesen. Daar staat 6 weken voor vandaar dat dames die in de zorg werken vaak wel 4 weken vrij moeten nemen.

Bedankt voor je uitleg ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, August 16, 2017 om 10:16 zei Eef.n:

@Lynda Ik heb je toegevoegd aan m'n albums. Heb inderdaad ook de voorsituatie er bij staan. Had een Acup en nu qua bh maat een 75E. Dit oogt in kleding als een grote C / kleine D cup. Ik wilde t graag natuurlijk houden en dat is t ook, ben er super blij mee. Ik ben zelf 1.75 en 62kg. 

 

Ik twijfelde na de passessie tussen 335cc en 355cc, voor de grootste gegaan omdat iedereen zegt dat t zo snel wend! Dat klopt ook zeker! 

Hoi! Bedankt, wat ziet het er natuurlijk uit bij jou! En mooie littekens.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.