Ga naar inhoud

manus73 : 20 september 2017 : Dr. de Blecourt : Bergman Clinics


Gast manus73

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Desert-Rose:

@manus73

 

Ik snap het, het is toch heel erg spannend als je op dit soort nieuws moet wachten, en dan is geduld ver te zoeken haha.

Binnen hoeveel tijd reageerd de verzekering ongeveer weet jij dat misschien?

 

Ik heb vandaag mijn werk ingelicht en gezegd dat ik er over een poosje even tussen uit moet voor de operatie,ik krijg alle medewerking gelukkig,

Ik sta in een magazijn van een grote modeketen en niet iedereen wil om half 7 beginnen,maar ze gingen een oplossing zoeken voor de tijd dat ik er niet ben,dus daar ben ik al heel blij om hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei manus73:

Binnen hoeveel tijd reageerd de verzekering ongeveer weet jij dat misschien?

 

Ik heb vandaag mijn werk ingelicht en gezegd dat ik er over een poosje even tussen uit moet voor de operatie,ik krijg alle medewerking gelukkig,

Ik sta in een magazijn van een grote modeketen en niet iedereen wil om half 7 beginnen,maar ze gingen een oplossing zoeken voor de tijd dat ik er niet ben,dus daar ben ik al heel blij om hihi

Het ligt een beetje aan de verzekeraar, maar meestal is dit toch wel tussen de 2 en 3 weken.

 

Fijn dat ze op je werk zo met je meedenken en een oplossing gaan zoeken, dat scheelt dan weer, is dat al geregeld, scheelt weer een hoop stress.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Desert-Rose:

Het ligt een beetje aan de verzekeraar, maar meestal is dit toch wel tussen de 2 en 3 weken.

 

Fijn dat ze op je werk zo met je meedenken en een oplossing gaan zoeken, dat scheelt dan weer, is dat al geregeld, scheelt weer een hoop stress.

Ooh oke nou dan ben ik benieuwd ,

Nou scheelt me zeker stress ja,maar voor nu geeft het me gelukkig een beetje rust .

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei manus73:

Ooh oke nou dan ben ik benieuwd ,

Nou scheelt me zeker stress ja,maar voor nu geeft het me gelukkig een beetje rust .

 

Precies, kan me voorstellen,je wilt toch alles goed geregeld hebben.

 

Ja is nu duimen draaien en wachten op het verlossende woord, zoveel mogelijk afleiding proberen te gaan zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Precies, kan me voorstellen,je wilt toch alles goed geregeld hebben.

 

Ja is nu duimen draaien en wachten op het verlossende woord, zoveel mogelijk afleiding proberen te gaan zoeken.

Afleiding zoeken uhhh haha ja als de zon nou lekker gaat schijnen dan kunnen we naar het strand 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

12 augustus heb ik een afspraak bij Bergman kliniek bij pc de Blecourt,deze pc heeft me in 2005 ook geopereerd en voel me zeer op mijn gemak bij hem,

Vind het allemaal weer super spannend,

Ik had in 2005 eurosillicone 260 cc,wil nu toch iets groter gaan,dus ben benieuwd waar ik op uit ga komen,

Ik moet helaas een prothese wissel ondergaan ivm kapselvorming baker 3 en 4,ben al super blij dat de operatie vergoed gaat worden,zat er totaal niet op te wachten qua financiën omdat we net een nieuwbouw woning hebben gekocht,

Maar ja wat moet dat moet,dus we gaan er vol voor,

Iemand ervaring met prothese wissel bij pc de Blecourt?

Alle tips of info is welkom

Alvast bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedemiddag dames,

 

Vanmorgen op consult geweest bij Bergman kliniek in Bilthoven bij PC de Blecourt,we hebben alles besproken en 20 sept ga ik onder het mes,

We hebben gekozen voor 350 cc (12 jaar geleden 260 cc) en het word dual plane ivm mammografie die ik elk jaar laat  maken omdat mijn moeder aan borstkanker overleden is,

31 aug moet ik terug voor de anesthesist en dan een week voordat ik geopereerd word krijg ik te horen hoe laat ik verwacht word op 20 sept,moet ook een nachtje blijven slapen ,maar ja wat moet dat moet hihi,

Dus nu rustig toewerken naar de operatie,heb mijn werk gelijk ingelicht en ik krijg alle medewerking gelukkig,

Tot zover mijn verhaal voor vandaag,ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@manus73

 

He meis,

 

Super dat je een datum hebt, nu kun je af gaan tellen.

Ik heb een aantal topics samengevoegd, zo heb je alles netjes netjes en overzichtelijk bij elkaar staan, dit topic kun je nu gebruiken voor al je verdere updates en dadelijk je verslag.

Ook heb ik de titel aangepast.

 

Een nachtje blijven is redelijk gebruikelijk bij een wissel waarbij veel overmatige kapselvorming aanwezig is, en is eigenlijk wel een geruststellend idee.

 

Nou meis, lekker genieten van je weekend.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen desert rose

 

Dank je wel

Nou spannend allemaal poeh,krijg een beetje de kriebels als ik er aan denk haha,

Maar ja moet maar aan het eind resultaat denken want daar doe ik het allemaal voor,

 

Fijne zondag nog xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei manus73:

Goedemorgen desert rose

 

Dank je wel

Nou spannend allemaal poeh,krijg een beetje de kriebels als ik er aan denk haha,

Maar ja moet maar aan het eind resultaat denken want daar doe ik het allemaal voor,

 

Fijne zondag nog xxx

 

Zo is het meis, en gezonde zenuwen horen erbij hoor, hebben we eigenlijk allemaal, en verder moet je inderdaad maar proberen om het allemaal een beetje over je heen te laten komen, en focussen op weer mooie nw boobs.

 

Thanx jij ook fijne zondag

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yoehhhh net gebeld door Bergman kliniek,ze hadden een aanvraag gedaan tot vergoeding van de protheses bij de leverancier en dat is goed gekeurd,

Dus alles word vergoed en de operatie en de nieuwe protheses,ik ben zooooo mega blij,nu kost het me alleen mijn eigen risico,

Nou je snapt hem al ondanks het slechte weer kan mijn dag niet meer stuk yeahhhhh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei manus73:

Yoehhhh net gebeld door Bergman kliniek,ze hadden een aanvraag gedaan tot vergoeding van de protheses bij de leverancier en dat is goed gekeurd,

Dus alles word vergoed en de operatie en de nieuwe protheses,ik ben zooooo mega blij,nu kost het me alleen mijn eigen risico,

Nou je snapt hem al ondanks het slechte weer kan mijn dag niet meer stuk yeahhhhh.

 

:43::43: Oh geweldig meis, gefeliciteerd!! Heel netjes hoor dat het op deze manier geregeld kon worden, je hebt er gewoon recht op.

nou drink er vanavond een glaasje op om te vieren.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi manus! Ik zit in hetzelfde schuitje... ik ga 4 oktober vd wissel ivm baker 4 en een scheur in prothese. Ga nog 1 keer terug omdat ik nog hoed de aantal cc wil bepalen. Ik had 220 rond maar wil graag wat groter. Ook in bergmankliniek en ook nachtje slapen wat heelfijn is. Ikxit wel met 2 kleine kids van 2&4... en tja wat zeg je dan tegen de moeders van school.... Succes alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goedenavond dames,

Ik ben inmiddels geopereerd en heb een prothese wissel ondergaan,

Alles is me weer super meegevallen,bijna geen pijn en ben ook super tevreden met het resultaat tot nu toe,

Hier een blije manus hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 2 dagen na de operatie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Desert-Rose:

@manus73

 

Gefeliciteerd met je nw boobs meis, en wat fijn dat je weer bijna geen pijn hebt, jij bent echt een geluksvogel.

Het ziet er nu al heel netjes uit hoor.

 

Doe lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Dank je wel desert rose,

Ben super blij,en ook dat ik weinig pijn heb,hopelijk blijft het zo hiihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@manus73,

 

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Ze zien er prachtig uit. Toch wel rustig aan doen hè, ook al voel je je zo goed. Lekker je rust pakken, medicijnen op tijd nemen en je lekker laten vertroetelen. Fijn herstel gewenst en geniet van je boobs, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-9-2017 om 08:57 zei Jaydee:

@manus73,

 

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. Ze zien er prachtig uit. Toch wel rustig aan doen hè, ook al voel je je zo goed. Lekker je rust pakken, medicijnen op tijd nemen en je lekker laten vertroetelen. Fijn herstel gewenst en geniet van je boobs, meis. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Dank je wel Jaydee

Ben er superblij mee en het resultaat word met de dag mooier

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei lena76:

@manus73

 

Proficiat!

Wat heb je mooie borsten zeg en dat na 2 dagen al, hier mag je trots op zijn.

Lekker rustig aan doen en wens je een goed herstel.

 

Xx Lena

Dank je wel lena,het verbaasd mij ook hoor,mijn linkerborst had baker 4 kapselvorming en dat is weggehaald dus had verwacht dat die blauw zou zijn,dus ja kan er alleen maar superblij om zijn 

 

Groetjes manus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.