Ga naar inhoud

Yuna811 : 17 augustus 2017 : Dr. Coenen : St. Augustinus


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben net nieuw hier. Ik heb mij geregistreerd omdat ik toch wel heel benieuwd ben naar andere vrouwen hun ervaringen ivm borstliften. 

Ik zal even kort mijn verhaal doen.

Ik ben Yuna, 30j en mama van 2 kindjes, 7 jaar en 7 maanden :-) 

Ik heb altijd al redelijk grote borsten (D) gehad (mijn lichaamsbouw is vrij slank en klein 159 cm en ca.50kg) 

Tijdens mijn zwangerschappen zijn mijn borsten nog eens gegroeid naar een F cup en na de zws terug gekrompen naar C-D. :-(

Je raadt het al, met slappe borsten tot gevolg. 

Tijdens mijn 2de zws, vorig jaar was ik weer even blij met mijn strakke mooie borsten maar amper 2 dagen na de bevalling alweer gekrompen waardoor ik weer met weinig 'vulsel' zit, ik weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen. Als ik mij buk (ondanks goede beha's!) zie je van de verticale streepjes op mijn borsten van veloverschot, ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel.

Ik vind het heel erg jammer en ook mijn tepels vind ik al heel mijn leven veel te groot. Ik vind mezelf nog te jong om de rest van mijn leven met slappe hangborsten rond te lopen. Ik heb lang getwijfeld en ben al heel lang aan het sparen maar nu heb ik vorige maand toch de stap gezet naar een plastisch chirurg , Dr.Coenen Clement, verbonden aan het Sint-Augustinus. en hem met een bang hartje mijn borsten getoond.

Na even denken heb ik een afspraak gemaakt, die nu wel heel erg dichtbij komt : volgende week donderdag 17/8! 

Ik ben heel zenuwachtig!!!

Kunnen jullie mij raad geven , en wat zijn jullie ervaringen met een borstlift én tepelverkleining? Want die gaat hij ook aanpassen.

I, ben best bang voor de pijn en een beetje voor de littekens. 

Maar hij zgt dat ik daar zeker geen schrik voor moet hebben, dat het allemaal best zal meevallen.

 

Alvast bedankt, al reageert er maar 1 iemand, ik zal blij zijn als ik wat feedback krijg want ik heb het bijna niemand verteld in mijn omgeving dat ik dat ga laten doen, ik durf dat niet goed. En ben ook bang dat mijn familie dat niet gaat begrijpen (zoveel geld uitgeven aan een schoonheidsoperatie.... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow wow dat ziet er al netjes uit.na 4 weken. Ik wordt volgende week geopereerd borstlift en prothesen 250cc. Spannend!! Maar ik kijk er helemaal naar uit. Ik ben een fanatiek sporter dus het enige waar ik echt tegen op zie is het niet sporten voor een lange tijd. 

Een vraagje hoe gaat het slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ziet er idd al mooi uit na 4 weken.

 

Enerzijds kijk ik er ook naar uit, naar de periode erna dan, anderzijds ben ik ook heel bang... 

 

Hebben jullie het eigenlijk tegen veel mensen verteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar heb je volledig gelijk in. Ik heb ook tattoos en mijn familie vindt het ook wat te veel maar dat is ook mijn keuze, zolang ik maar tevreden ben :-) 

 

Mag ik eens iets vragen? Je borsten zijn in het midden precies niet echt gescheiden, was dat vroeger ook al? Is dat de bedoeling ook geweest of is dat iets waar je u niet aan stoort. 

Niet slecht bedoeld , maar ik vraag het mij af, ik heb dat nog nooit eerder gezien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik heb gisteren de borstlift laten doen! 

Veel zenuwen maar het is goed gekomen :) ik ben redelijk pijnlijk wakker geworden maar daarna contramal gekregen en dan was het veel beter, zat ik voor de rest van de avond + nacht in een roesje :)

Vandaag wel last van keiharde boobies en voelen heel gespannen aan. Dafalgan genomen. Want ook veel last van mijn nek en schouders, zou dat er ook door komen? Ik merk dat ik veel met mijn schouders opgetrokken rondloop ...

Maandag (nu nog 3 dagen) op na-controle bij Dr. Coenen. Ben keibenieuwd naar het resultaat want nu heb ik nog niks gezien, ik moet die beha dag en nacht aanhouden! 

Was dat bij jullie ook? 

Of zou ik hem heel even kn uitdoen om eens te kijken? 

 

Mijn dochtertje van 8 maand optillen doe ik wel nog niet, ik voel dat het nog te veel op spanning zit, dus nu heeft mijn man eventjes wat meer werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Congrats! 

Kleintje zou ik voorlopig zeker niet oppakken. Ik had een lift met implantaten achter de spier, maar qua tillen post-op is dat toch allemaal wat gelijk geloof ik.

Je BH is een steunverband, laat die voorlopig maar zitten... 3 dagen zijn zo voorbij :-)

Succes met aftellen naar maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! 

Heb snel ff gepiept en zag helemaal blauw en ik werd een beetje misselijk dus snel terug toegedaan! 

 

Hoelang blijft dat gespannen gevoel? 

En ik weet dat je 6wkn niet mag sporten, maar hoelang mag je niet wandelen of klein uitstapje doen? (niet zwaar) vind dat moeilijk... Ze vroegen mij al voor volgende week mee naar zee te gaan maar ik weet toch niet hoor, mss beter niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een borstlift gehad prothesen. Vandaag iets.meer pijn als gisteren. Voelt als enorme spierpijn. Ik heb even gespiekt maar bij mij gelukkig niet bont en blauw wel staan ze wat ver uit elkaar. Maar ik neem aan dat dat nog een anders gaat worden omdat nu alles nog zo strak staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linda273 klopt, mijn borsten stonden in het begin ook héél ver uit elkaar. Nu een stuk minder, maar veel hangt ook af van je eigen anatomie denk ik. 

 

@Yuna811 ik kan me niet meer herinneren hoe lang dat gespannen gevoel bij mij heeft geduurd. Wat ik wel nog weet is dat een warme douche bij mij verlichting gaf. Helaas heb jij daar nu nog niets aan... misschien dat je na maandag wel mag douchen? Ik denk dat vooral met de zwelling te maken heeft.

Auto rijden (zelfs als passagier) vond ik de eerste week toch best lastig. Ik ondersteunde mijn borsten dan steeds... maar een rustig uitstapje kan toch? Beetje flaneren, uit eten, drankje, ... 

 

Wat ik deed, was alle vragen die in me opkwamen opschrijven en dat nam ik dan mee op consult. Hij zag me komen met mijn lijstje... "volgende vraag dan..." :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissV, ja dat doe ik ookj altijd, mijn vragen opschrijven en dan afvuren op het consult :)

zal ik nu ook doen. Ja idd, opt gemakske kan wel, gisteren ff naar een winkel om paar spulletjes (heb zelf niks gedragen en zelf ook niet gereden) maar vond de autorit ook lastig, had ook mijn boobies ondersteund! 

 

OOOOhh ik kijk zo uit naar binnen een paar weken, uitgesneden topjes, eindelijk mooie bikini's kunnen dragen zonder om de haverklap naar beneden te moeten kijken of alles nog wat goed zat!! 

:):) ik ben nu al zo blij!

 

Hebben jullie pijnstillers gebruikt na de operatie? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh het trekt nog wel een beetje bij dus, ik maak me er ook niet zo heel druk over het is nu  zoveeeel beter dan dat het was. ik hou ook nog.veel vocht vast. Was na de operatie 2 kilo aangekomen er is nu al weer een halve vanaf. 

 

Ik slik paracetamol 3x per dag 1000 mg en voor de nacht heb ik tramadol voorgeschreven gekregen maar daar reageert mijn lijf bijna niet op. Dus ik slik voor de nacht diclofinac en dat gaat prima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had diclofenac, paracetamol en tradonal. Die laatste deed voor mij ook niets. Van de andere twee heb ik wel systematisch gebruik gemaakt en dan was het prima te handelen.

 

@Linda273 ik begreep dat alles nog netjes op zijn plaats moest vallen, wat het ook gedaan heeft (deels, want ik heb wel een complicatie). Je spieren staan nu nog heel strak, je houdt sowieso vocht op, zwelling van de kwetsuur/wondes, ... Geef het een paar weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poe...de eerste nacht dat ik echt ruk geslapen heb. Niet eens heel veel last van mijn borsten maar wel van mijn rug. Als dat nu al begint...ik moet nog een tijdje. Hopelijk kan ik vandaag wat meer rondwandelen in huis zodat ik niet zolang in dezelfde houding lig.

 

@yuna wanneer moet jij terugkomen voor controle? Ik aanstaande vrijdag al. Dan is het een week geleden. Ik ben zo benieuwd.

Mij zit er op de pleisters die over de wonden heen zitten wel wat bloed maar dat was gelijk na de operatie al. 

Door de pleisters weet ik ook niet hoed ot ik nu wel of geen gevoel heb in mijn tepels. Dus dat wordt dan ook wel spannend. Maar geduld dat is wel het beste woord wat bij het herstellen hoort

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linda273 ik moet straks op controle, om 15u! Dan is het 4 dagen geleden, de operatie.

Ja bij mij zie je ook bloed onder de pleisters hoor, ook al direct na de operatie. 

Vandaag heb ik wel een halfuurtje gestreken en dat ging. Ik merk dat het al iets beter wordt met de pijn en de spanning. Wat goed is :)  Gistern en vandaag nog niks van pijnstiller nodig gehad. 

Maar ik ben nog niet van plan om al te gaan poetsen enzo.

 

Ben jij ook door Dr.Coenen geopereerd? 

 

Ik pak wel mijn dochter vna 8maanden nog niet op, ik hoop ook dat het niet te lang meer duurt want mijn man begint al te zagen dat hij ze veel moet pakken (typisch, DAN pas merken ze dat je veel deed, als je hulpt wegvalt!)

 

Ik ga ook vragen wanneer ik terug mag douchen want dat mis ik ook!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe was het op controle?

Ik ben erg benieuwd.

Nee ik ben door dokter Arjan Damen geholpen.

Ik heb vanmorgen om 07.00 mijn laatste pijnstiller gehad en ik heb ook nog.geen behoefte om er eentje te pakken dus we gaan goed. 

Poe jij al gestreken ja...ik doe nog helemaal niet in het huishouden. Scheelt wel dat ik alleen ben.

Kan me voorstellen dat je je dochtertje wel weer wilt oppakken. Dan duurt het wel lang zo.

 

Ja douchen...och dat lijkt me heerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was heel goed, de controle, de pc was zeer tevreden , hij zei dat hij mijn foto ging ophangen in zijn wachtzaal met mijn nummer onder (ahum :blush: ) 

Ik ben zelf ook heel tevreden over het resultaat, ook al ziet het nog blauw enzo.

ik heb wel langs de zijkanten deuken in mn borsten maar dat gaat er wel uit daar was hij gerust in.

en hey, ik mag douchen!! Wel niet te lang en niet te warm en met zeepvrije zeep :) maar dat moet lukken, ik kijk er zo naar uit morgenvroeg!

 

Pijn is ook al veel beter, enkel nog wat gespannen dus.

 

Ik mag mn dochtertje wel al eens opnemen maar niet van de grond naar boven en ook niet te hevig, maar dat was ik nou ook niet van plan. 

Ze weegt uiteindelijk ook nog maar 6,5kg dus zal ook daarom zijn.

 

Volgende week maandag terug op controle.

En deze donderag terug pleisters vervangen, maar dat mochten we thuis zelf doen, dat gaat mijn man doen want zelf ben ik daar geen held in...

 

Succes jij ook nog en hou me hier ook op de hoogte he met de vorderingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goed.nieuws zeg!!!! En fijn dat je dochtertje weer.mag vast pakken.

 

Ik wordt net wakker.na een lange nacht slapen. Ik merk wel dat ik dat veel doe. Is echt de narcose denk ik.

Maarrrr....ik ben zo goed als pijnvrij. En mijn borsten zijn een stuk minder gespannen. Me happy. 

Vandaag maar weer.eens een paar.keer.naar buiten om te wandelen. Ik was.voor.de.operatie een fanatiek sporter (6 a 7 dsgen in.de week) hardlopen bodypump en krachttraining. Dus ik ben zo blij dat ik gewoon kan wandelen. Al is het maar 3x per dag een kwartiertje. En ik had niet verwacht dat dat al na 4 dagen na de operatie zou zíjn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja ik wandel ook wel paar keer per dag, dat is ook wel belangrijk denk ik voor de bloedsomloop en om niet alle spierkracht kwijt te geraken. 

Dat vind ik ook wel een groot minpunt, we mogen nu 6 weken niet sporten (ik deed fitness en zwemmen wekelijks) maar  zolang op pauze staan, ik heb het vorig jaar ook moeten doen door zwangerschap en ik moest rusten de laatste 2 maanden, en nadien waren mijn spieren ZO verslapt :( ik voelde dat overal, niet alleen in mijn buik maar ook mn armen en benen, en ze zijn nu nog steeds niet wat ervoor was. 

Dus als ik nu helemaal hersteld ben vd borstlift ga ik toch terug meer sporten, ik wil echt terug meer spieren opbouwen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt he..verschrikkelijk dat niet sporten.

 

Vanmorgen een half.uurtje wezen wandelen maar ik merk echt dat.ik daarna.moe.ben en ik de.nodige.rust.nodig heb en in slaap val. Ik slaap wel tot zo'n 14 uur per dag. Moet ook zeggen.dat ik er.ook gewoon aan toe kan geven. Heerlijk. Ik ga nu maar weer een stukje wandelen..gewoon omdat het kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey hoi. 

Ik ben vandaag geweest voor controle. Zag er allemaal keurig.uit en moest vooral blijven doen wat ik al doe. Maar zeker niet.meer. 

Helaas nog.geen autorijden. Daar baal ik wel beetje van en op de hometrainer mag ook nog niet. Helaas. Dus we blijven maar wandelen....douchen mocht ik ook deze week nog.niet ivm dat dan de hechtingen los konden gaan weken en het litteken dan groter werd. Dus daar houden we.ons.maar gewoon aan. Maar dat is wel minder. 

Verder wel superblij al. Mijn ene tepel zit al weer volledig gevoel in. De andere nog.niet helemaal maar.volgens mij komt dat ook wel weer goed. De.onderkant van mijn borsten zijn wat hoekig maar dat kwam volgens hun ook wel goed. 

Ik moet volgende week weer terugkomen. Dan gaan ze de hechtpleisters eraf halen. Vandaag hebben ze alleen gekeken of.alles droog en netjes was en de grote pleisters eraf gehaald.

 

Hoe.is het met jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is goed he Linda! doe zo verder dus! 

 

Ik heb vandaag voor de eerste keer na de operatie (nu 8 dagen PO) met de auto gereden, kort ritje naar het dorp en terug, maar vond het nog niet zo aangenaam. Normaal als passagier kan ik mijn boezem wat ondersteunen en de gordel naar beneden houden , maar nu ging dat dus niet, als je zelf rijdt.

 

Mijn man doet nu wle nog veel in huis maar ik doe ook wel al de verzorging van onze baby. Zoals haar wassen en aankleden en naar bed doen, maar nog niet de maxicosi in en uitladen en de buggy enzo. Dat is echt nog te zwaar. 

 

Ik mis wel echt de dikke knuffels die ik met haar deelde :( maar dat zal nog ff moeten wachten. 

 

En wanneer moe tje volgende week terug, welke dag? Ik maandag. 

De dagen gaan snel vind ik.

Gaan ze uw pleisters er al af laten? 

Bij mij terug nieuwe. En hij sprak ook over binnenkort smeren met gel voor de littekens, :maar dat zal nog niet vr direct zijn denk ik. Mss voor volgende maand?

 

Groetjes!

Yuna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-8-2017 om 10:37 zei Linda273:

Oh het trekt nog wel een beetje bij dus, ik maak me er ook niet zo heel druk over het is nu  zoveeeel beter dan dat het was. ik hou ook nog.veel vocht vast. Was na de operatie 2 kilo aangekomen er is nu al weer een halve vanaf. 

 

Ik slik paracetamol 3x per dag 1000 mg en voor de nacht heb ik tramadol voorgeschreven gekregen maar daar reageert mijn lijf bijna niet op. Dus ik slik voor de nacht diclofinac en dat gaat prima

Hey Linda273, zo blij dat jij vermeldde dat je na de operatie 2 kilo was bijgekomen, want dat was bij mij identiek hetzelfde en ik vond hierover nergens informatie. Ik ben 3 dagen geleden geopereerd en heb nog steeds die 2 extra kilo. Vermoedelijk is het vocht dat vastgehouden wordt? Ben jij die 2 kilo intussen al kwijt? Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.