Ga naar inhoud

gevoelsstoornis


Aanbevolen berichten

Ik heb na een crescent lift + bv momenteel ook een doof gevoel in 1 tepel (1 week PO maar voelde meteen het verschil, andere tepel wel normaal). Ik maak er mij echter voorlopig nog geen zorgen in. 2 jaar geleden wijsheidstanden laten uitsnijden en toen een half jaar een dove tong gehad. Toen zeiden ze mij ook gewoon geduld te hebben, maar kon op dat moment onmogelijk geloven dat het ooit weer helemaal goed zou komen! Dat vond ik veel erger, smaak voor groot stuk weg, kon eerst ook moeilijk praten, ... maar is dus na een half jaar langzaam aan helemaal goed gekomen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
  • 4 months later...

Het is dan wel 8 jaar geleden dat er hier een reactie geplaatst is maar ik wil toch even vertellen dat mijn gevoel in de tepel boven de operatiewond in de tepelhof nooit meer terug is gekomen na mijn vorige borstvergroting ..

Tot mijn grote verbazing heb ik na de wissel 2 weken geleden dus WEL weer gevoel in de hele tepel en tepelhof, er is dus nog hoop dat dit ooit weer terug keert al is het misschien pas na 16 jaar na een wissel die via de borstplooi gedaan is .. Benieuwd of dat zo blijft ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.