Ga naar inhoud

gevoelsstoornis


Aanbevolen berichten

Gevoelsstoornissen in de tepel treden eerder zelden op en zijn meest frequent na een plaatsing via het tepelhof. Normaliter herstelt dit gevoelsverlies na de ingreep geheel of gedeeltelijk over verloop van weken tot maanden.

Veel patiënten hebben aanvankelijk last van een vervelende overgevoeligheid rond de tepel. Vooral schuren van kleding of BH worden dan als zeer vervelend ervaren. Dit komt door oprekking van de gevoelszenuw naar de tepel en verdwijnt vanzelf na weken tot maanden. Gevoelsstoornissen in de tepel komen meer voor bij plaatsing via het tepelhof. Plaatsing via de borstplooi zal steeds een gevoelloze zone net boven het litteken veroorzaken. Deze zone wordt geleidelijk kleiner maar dit proces neemt meerdere maanden in beslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij was het na me dual plane overgevoelig,tepels dan,vooral 1

en me onderkant,bij littekentjes erg dof gevoel,na me wissel geen last meer gehad van me tepels,qua pijn of overgevoelig,enkel me tepels staan stijf op momenten dat dat niet gewenst is :unsure::blush: en geen dof gevoel meer bij littekentjes na 2mnd al,en nu ist afwachten :133:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrepen heb kan het heel lang duren voor het gevoel terug is en als het binnen het jaar er niet is zal het ook niet meer komen???

Hoop in elk geval van wel want is niet leuk zo als mijn man er aankomt...

Moet wel zeggen dat ik voor de bvg ook geen gevoelige tepels had dus vrees er een beetje voor.

Weer het magische woord geduld hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou het zal mij ook een worst wezen hoor, ik heb genoeg andere gevoelige plekken.....dan zitten die tieten er maar gewoon voor de sier op :1bouncingboobs:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hmm ik vind het ergens wel jammer :blush:

Nu na bijna een jaar heb ik nig steeds een geel dof gevoel aan de binnenkant tot en met de onderkant van mn tepel..

Hihi gelukkig reageren mn tepels wel haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Bij mij is het na 3 jaar overigens nooit meer veranderd. Wel gevoel in de tepel maar veel minder, en vanaf het litteken iets omhoog geen gevoel, en 1 stukje bij tepelhof (beide borsten). Jammer, maar vind het 't wel waard nu ze groter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn eerste vergroting had ik wel een jaar of 3 geen gevoel meer aan de onderkant van mijn borsten. Maar dit is uiteindelijk allemaal nar jaren weer goed gekomen. Nu heb ik een wissel gehad en heb ik weeeer een dood gevoel. Echt zo balen, maar goed ik weer dat het terugkomt, alleen kan het jaaaaren duren eer je zenuwen weer aan elkaar zijn gegroeid.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.