Ga naar inhoud

info over borstverkleining wegens nek- en rugklachten


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik zou graag info en ervaringen lezen ivm borstverkleining.
Ik geraak niet af van mijn schouder- en nekpijn en begin serieus te denken dat het aan mijn boobs ligt.
Na mijn 2 zwangerschappen ben ik naar een G cup gegaan terwijl ik ervoor een C cup had.
Zou het daaraan kunnen liggen?
Dank jullie alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Speediepeg

 

welkom op het forum :-).

 

Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je schouders en je nek. Zou inderdaad aan je borsten kunnen liggen.

 

bij operatieverslagen borstverkleining kun je heel veel verslagen lezen van meiden die je voor gegaan zijn.

 

zelf is er bij mij 1200 gram verwijderd en merk absoluut verschil aan m'n rug en nek het is echt een verademing!

 

succes met je keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
1 uur geleden zei BubblegumBarbie:

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn, meiden? Ik ben 17 en zit na te denken over een borstverkleining, maar ik ben nog zo jong..

Hoi @BubblegumBarbie. Ik heb ook een BVK gehad afgelopen december. Ik kan het iedereen die er over nadenkt aanraden. Rug-, nek- en schouderpijn weg. Ik ben van een F-cup naar een B-cup gegaan. Zalig, praktisch, je kan mooie BH's aan, ...

Ik ben er 54 - ik had het veel eerder moeten doen.

Maar wat jouw jonge leeftijd betreft - laat je goed adviseren en je zal moeten nadenken over zwangerschap en borstvoeding.

Veel succes met je traject. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2017 om 10:18 zei Speediepeg:

Hallo iedereen

Ik zou graag info en ervaringen lezen ivm borstverkleining.
Ik geraak niet af van mijn schouder- en nekpijn en begin serieus te denken dat het aan mijn boobs ligt.
Na mijn 2 zwangerschappen ben ik naar een G cup gegaan terwijl ik ervoor een C cup had.
Zou het daaraan kunnen liggen?
Dank jullie alvast.

Hey @Speediepeg het was mijn kinesist/fysiotherapeut die mij er op wees dat mijn nek-, rug- en schouderklachten daar wel eens aan zouden kunnen liggen. Daarom heb ik vorig jaar ook de stap gezet en nu ben ik superblij.

Veel succes met je traject. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Fijn om te lezen dat jullie klachten ook echt veel minder of weg zijn. Ik ben me ook aan het orienteren vanwegen rug/schouder/nekklachten. Maar heb altijd te horen gekregen dat het stress en spanning was. Nu heb ik al 5 jaar iedere dag pijn. Ik geloof niet meer in dat spanningsvergaal (hoewel stress het wel erger kan maken).

Ik dacht dus niet gelijk aan een BVK en lift maar begin nu heel serieus te worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.