Ga naar inhoud

Jojo83 : 10 november 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Jojo83:

Gisteren 5 weken po. En weer een nieuwe foto in mijn album. 

 

Helaas ben ik nog niet blij met mijn boobs.. de onderkant is nog erg leeg en mijn linker borst wil nog niet goed zakken, ondanks het dragen van een borstband. Maak me hier wel zorgen om :(. Omdat mijn voorsituatie asymmetrisch was, ben ik heel bang dat dit nu ook zo blijft.. ondanks dat ik links 40cc meer heb laten plaatsen. Ik hoop dat de boel met de tijd een beetje gelijk komt te staan. Ook vind ik ze te dicht op elkaar staan. 12 januari mijn controle. Heel benieuwd wat Hun ervan gaan zeggen... 

Hoi JoJo, zou ik een kijkje mogen nemen in je album? Ik ben 7 weken po en geopereerd door dr. Klein en ben benieuwd naar andere resultaten van hem. Mijn foto’s zijn openbaar, dus die kan je al zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Marloesb31:

Hoi JoJo, zou ik een kijkje mogen nemen in je album? Ik ben 7 weken po en geopereerd door dr. Klein en ben benieuwd naar andere resultaten van hem. Mijn foto’s zijn openbaar, dus die kan je al zien :)

Hoi Marloes, ik heb je 2 weken geleden al toegevoegd nav je prive bericht :). Dus als het goed is kun je mijn foto’s zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-12-2017 om 02:26 zei Loessoe:

Wat balen dat je nig steeds niet tevreden bent over het resultaat :( ik weet zeker dat het nog goed gaat komen. Ze gaan nog zo veranderen in het aankomende jaar! Blijft spannend natuurlijk. Ik word ik februari geopereerd door dr. Klein. Wil je me misschien toevoegen aan je album?

Hoi Loessoe, ik hoop dat alles inderdaad goed komt. ik heb je toegevoegd!

 

21 uur geleden zei Roeppies:

Dat is wel balen dat het nog niet helemaal naar wens is, maar volgens mij moet je geduld hebben omdat het maanden duurt voor je het echte eindresultaat ziet. Ik snap wel dat je je zorgen maakt omdat het van te voren ook niet gelijk was.

 

Wij moeten 12 januari ook op nacontrole in Amsterdam.

Oo wat grappig ik heb ook mijn nacontrole in Amsterdam (om 10.30 uur)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-12-2017 om 20:28 zei Jojo83:

Gisteren 5 weken po. En weer een nieuwe foto in mijn album. 

 

Helaas ben ik nog niet blij met mijn boobs.. de onderkant is nog erg leeg en mijn linker borst wil nog niet goed zakken, ondanks het dragen van een borstband. Maak me hier wel zorgen om :(. Omdat mijn voorsituatie asymmetrisch was, ben ik heel bang dat dit nu ook zo blijft.. ondanks dat ik links 40cc meer heb laten plaatsen. Ik hoop dat de boel met de tijd een beetje gelijk komt te staan. Ook vind ik ze te dicht op elkaar staan. 12 januari mijn controle. Heel benieuwd wat Hun ervan gaan zeggen... 

Zou ik misschien ook in je album mogen kijken? Ik word in dezelfde kliniek geholpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Een half jaar po..

 

Na 3 maanden zijn mijn boobs eigenlijk weinig meer veranderd. Wat ik wel had gehoopt, want ik vind ze er nog steeds erg plastisch uitzien en m’n onderkant is nog steeds niet goed gevuld en voelt ook slapjes aan.. Ook voelt de boel nog steeds strak en een normale beugelbh zit waardeloos dus draag nog steeds een sportbh en soms ook helemaal geen bh... Bij Faceland zeggen ze dat ik geduld moet hebben. We gaan het zien.. al met al dus nog steeds niet tevreden :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jojo83:

Een half jaar po..

 

Na 3 maanden zijn mijn boobs eigenlijk weinig meer veranderd. Wat ik wel had gehoopt, want ik vind ze er nog steeds erg plastisch uitzien en m’n onderkant is nog steeds niet goed gevuld en voelt ook slapjes aan.. Ook voelt de boel nog steeds strak en een normale beugelbh zit waardeloos dus draag nog steeds een sportbh en soms ook helemaal geen bh... Bij Faceland zeggen ze dat ik geduld moet hebben. We gaan het zien.. al met al dus nog steeds niet tevreden :( 

Ik lees net je verhaal wat een domper lijkt me dat. En hoeveel geduld moet je dan nog hebben? Kan ik in je album kijken? Ik hoop voor je dat het nog veranderd want daarom doe je het toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 12-4-2018 om 18:35 zei Jojo83:

Een half jaar po..

 

Na 3 maanden zijn mijn boobs eigenlijk weinig meer veranderd. Wat ik wel had gehoopt, want ik vind ze er nog steeds erg plastisch uitzien en m’n onderkant is nog steeds niet goed gevuld en voelt ook slapjes aan.. Ook voelt de boel nog steeds strak en een normale beugelbh zit waardeloos dus draag nog steeds een sportbh en soms ook helemaal geen bh... Bij Faceland zeggen ze dat ik geduld moet hebben. We gaan het zien.. al met al dus nog steeds niet tevreden :( 

Oh jee, wat vervelend! Maar..... tot 2 weken geleden waren ze bij mij ook nog harder en soms pijnlijk, maar ik merkte dus ineens 2 weken geleden verschil. Ze zijn ineens veel losser en zachter en ik kan zelf zonder enig vervelend gevoel op mijn buik slapen. Ik ben twee weken eerder geopereerd dan jij, dus ik hoop voor je dat je hetzelfde zult gaan merken de komende dagen, weken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi @Jojo83 ik ben aanstaande maandag ook 3maand po, en rechts zit nog altijd ietsje hoger als links. Tegen mij hebben ze ook gezegd geduld hebben, het kan een heel jaar duren voor dat ze de echte vorm hebben. Waarom draag je geen gewone bh’s? Zitten deze niet lekker, of zie je een verschil dan? Zou ik in je album mogen meekijken? Ik heb geen album maar wil je wel privé een paar foto’s sturen. Ik heb de inspira TSF 325cc rond volledig achter de spier en kom van een kleine 75b. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, luvpasta said:

Zou ik in je album mogen kijken? Ik heb een consult met dr Klein en dit klinkt helaas niet heel positief. :(

@luvpasta Hai meid, ik ben ook in december door dokter Klein geopereerd en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Het is een hele aardige chirurg die goed zijn werk doet. Tuurlijk zullen er meiden zijn die door hem geopereerd zijn en niet blij zijn met het resultaat, maar dat wil niet direct zeggen dat hij geen goede chirurg is. Aan iedere operatie zitten risico’s verbonden en zo ook bij een borstvergroting. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
On 5/16/2018 at 9:13 PM, Mee said:

@luvpasta Hai meid, ik ben ook in december door dokter Klein geopereerd en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Het is een hele aardige chirurg die goed zijn werk doet. Tuurlijk zullen er meiden zijn die door hem geopereerd zijn en niet blij zijn met het resultaat, maar dat wil niet direct zeggen dat hij geen goede chirurg is. Aan iedere operatie zitten risico’s verbonden en zo ook bij een borstvergroting. Succes! 

 

Late reactie, maar ik ben een tijdje terug geleden uiteindelijk geopereerd door dokter Klein en ik ben ook tevreden! Inderdaad een aardige en kundige chirurg, ontzettend netjes. Mijn comment voegt verder niet heel veel toe aan dit topic maar ik wil wel even laten weten dat ik blij met 'm ben haha, wel zo netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.