Ga naar inhoud

Jojo83 : 10 november 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Marloesb31:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Ben benieuwd naar het resultaat. Ik ben nu bijna drie weken PO en ik vind dat dr. Klein tot nu toe zeer goed zijn werk heeft gedaan . Heel veel succes de komende dagen! X

 

Hi Marloes! Dank je wel :). Ik heb even jouw nieuwe aanwinsten bekeken en wat zijn ze prachtig geworden !! Trots op zijn! 

Mijn borsten (lees: bakstenen) zitten nog erg hoog. Als ik nu in de spiegel kijk, denk ik: als dat maar goed komt :mellow:. Omdat ik nog niet zo blij ben met het resultaat heb ik nog geen foto's geplaatst. Verder gaat het herstel voorspoedig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
Zojuist zei Jojo83:

 

Hi Marloes! Dank je wel :). Ik heb even jouw nieuwe aanwinsten bekeken en wat zijn ze prachtig geworden !! Trots op zijn! 

Mijn borsten (lees: bakstenen) zitten nog erg hoog. Als ik nu in de spiegel kijk, denk ik: als dat maar goed komt :mellow:. Omdat ik nog niet zo blij ben met het resultaat heb ik nog geen foto's geplaatst. Verder gaat het herstel voorspoedig. 

Dat snap ik helemaal! Ik ben nog steeds niet tevreden over hoe mijn borsten nu zijn, maar wel tevreden over dat ze na (op de foto) twee weken er zo uitzien. Het mag allemaal nog even lekker gaan zakken, maar ik merk dat ik onverwacht daar toch heel geduldig in ben geworden en het 12 weken de tijd geef. Ik pas bijvoorbeeld ook bewust geen truitjes met mijn nieuwe borsten, want ook dan zie je dat ze hoog zitten en krijg je een vertekend beeld van het eindresultaat. Ik zag in de ererste 10 dagen niet mega veel verschil met het begin, dus ga daar ook vanuit, dan kan het alleen maar meevallen ;) Het valt mij op bij vriendinnen en hier op het forum dat ze bij Faceland vrijwel geen blauwe plekken ‘maken’ tijdens de operatie... Bij jou toevallig ook niet? Kan natuurlijk toeval zijn, maar het valt mij wel echt op! 

 

Laat je lekker verwennen en doe voorzichtig en vooral veel water en/of thee drinken, maar dat wist je natuurlijk al ;) Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei KK-love:

@Jojo83 hoe is het nu met je?

 

Haai!! Ja gaat eigenlijk wel goed. Ben nu 5 dagen po. De eerste 3 dagen vond ik erg pittig en dacht echt: OMG waar ben ik in godsnaam aan begonnen! Zit nog wel aan de paracetamol en voel overdag alleen een drukkend gevoel. Alleen dat slapen blijft een ramp. Word minimaal 3x per nacht wakker van de rugpijn. En ja dat niks doen de hele dag.. zo niks voor mij. Maar goed, we hebben het er allemaal voor over. Over het resultaat ben ik nog niet tevreden.. mijn boobs zitten nog erg hoog en zijn keihard. Ook heb ik geen gevoel in mijn tepels waar ik een beetje nerveus van word. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Marloesb31:

Dat snap ik helemaal! Ik ben nog steeds niet tevreden over hoe mijn borsten nu zijn, maar wel tevreden over dat ze na (op de foto) twee weken er zo uitzien. Het mag allemaal nog even lekker gaan zakken, maar ik merk dat ik onverwacht daar toch heel geduldig in ben geworden en het 12 weken de tijd geef. Ik pas bijvoorbeeld ook bewust geen truitjes met mijn nieuwe borsten, want ook dan zie je dat ze hoog zitten en krijg je een vertekend beeld van het eindresultaat. Ik zag in de ererste 10 dagen niet mega veel verschil met het begin, dus ga daar ook vanuit, dan kan het alleen maar meevallen ;) Het valt mij op bij vriendinnen en hier op het forum dat ze bij Faceland vrijwel geen blauwe plekken ‘maken’ tijdens de operatie... Bij jou toevallig ook niet? Kan natuurlijk toeval zijn, maar het valt mij wel echt op! 

 

Laat je lekker verwennen en doe voorzichtig en vooral veel water en/of thee drinken, maar dat wist je natuurlijk al ;) Succes! X

 

Thanks meid! We gaan het meemaken.. komt vast allemaal goed :). Hoop wel dat het gevoel in mijn tepels terugkomt. Had jij dat ook? 

Haha ik heb wel 1 blauwe plek op mijn linkerborst net boven mijn pleister. Niet zo groot gelukkig maar hij zit er wel.. EN ik gebruik arnica druppels. Zegt dus ook niks. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jojo83:

 

Thanks meid! We gaan het meemaken.. komt vast allemaal goed :). Hoop wel dat het gevoel in mijn tepels terugkomt. Had jij dat ook? 

Haha ik heb wel 1 blauwe plek op mijn linkerborst net boven mijn pleister. Niet zo groot gelukkig maar hij zit er wel.. EN ik gebruik arnica druppels. Zegt dus ook niks. 

Oh, nog nooit van die druppels gehoord eerlijk gezegd :). Ik had al vrij snel, na een paar dagen, het gevoel in mijn tepels terug. Voelde eigenlijk ook gelijk al alles in mijn borsten, behalve een heel klein stukje op de onderkant van mijn borsten niet, maar dat komt denk ik nog wel goed. Bevalt het chillen? ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po!

 

Zo de eerste week zit erop. Op een strak, beurs en knellend gevoel na heb ik overdag weinig last. Ik slik nog wel paracetamol. Alleen de nachten blijven waardeloos en ik slaap slecht :(. Pijn in mijn rug en mijn boobs doen pijn in een lighouding. Ik heb Faceland erover gebeld en ze vertelde me dat hier weinig aan te doen is. Even doorbijten dus..

 

Over het resultaat ben ik zelf nog niet tevreden :(. Het zijn nog 2 harde bakstenen die erg hoog zitten. Hoop dat hier nog verandering in komt. Ik draag op aanraden van de PC een borstband om het zakken te versnellen. Ook heb ik nog steeds geen gevoel in mijn tepels. Hopelijk komt hier snel verandering in. 

 

Verder breng en haal ik vanaf dinsdag mijn dochter naar school. Haar school ligt 100 meter van mijn huis vandaan dus dat is wel een lekker loopje elke dag. Verder is het thuis hangen, beetje computeren en netflixen. Aanstaande maandag moet ik weer aan het werk. Heel benieuwd of ik dat ga trekken (kantoorbaan).

 

Ik heb een album aangemaakt. Verneem graag wie er een kijkje wil nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jojo83 hoeveel cc had jij? Ik lees bij veel dames dat de borsten in de eerste weken hard aanvoelen, maar dat komt na een aantal weken wel goed denk ik. Zou ik ook in jouw album mogen kijken :rolleyes:. Ik ben wel heel erg benieuwd, ik word ook in dec door dokter Klein geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jojo83:

Vandaag 1 week po!

 

Zo de eerste week zit erop. Op een strak, beurs en knellend gevoel na heb ik overdag weinig last. Ik slik nog wel paracetamol. Alleen de nachten blijven waardeloos en ik slaap slecht :(. Pijn in mijn rug en mijn boobs doen pijn in een lighouding. Ik heb Faceland erover gebeld en ze vertelde me dat hier weinig aan te doen is. Even doorbijten dus..

 

Over het resultaat ben ik zelf nog niet tevreden :(. Het zijn nog 2 harde bakstenen die erg hoog zitten. Hoop dat hier nog verandering in komt. Ik draag op aanraden van de PC een borstband om het zakken te versnellen. Ook heb ik nog steeds geen gevoel in mijn tepels. Hopelijk komt hier snel verandering in. 

 

Verder breng en haal ik vanaf dinsdag mijn dochter naar school. Haar school ligt 100 meter van mijn huis vandaan dus dat is wel een lekker loopje elke dag. Verder is het thuis hangen, beetje computeren en netflixen. Aanstaande maandag moet ik weer aan het werk. Heel benieuwd of ik dat ga trekken (kantoorbaan).

 

Ik heb een album aangemaakt. Verneem graag wie er een kijkje wil nemen!

Goedenavond, ik ben vandaag ook een week op. Ik heb precies dezelfde klachten die jij beschrijft. Had gehoopt wat minder pijn te ervaren maar helaas. Zou ik ook een kijkje mogen nemen in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jojo83 

Ik heb ook dezelfde klachten als jij. 

Bij mij valt de pijn wel mee. Ben nu 1 week po. Neem ook nog wel mijn paracetanol. Ik heb nog geen foto's aangezien ze nog helemaal ingepakt zijn. De 23ste wordt mijn cadeautje eindelijk uitgepakt :63:.  Mag ik meekijken in je album? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi JoJo! 

 

Ik ben dus ook door dr Klein geopereerd en ben nu 3 weken PO. Ik ben 1 van de gelukkige die niet veel pijn heeft ervaren en geen problemen heeft gehad met slapen, niet leuk om te lezen dat het voor jou anders is.... Ik zag dat dr Klein jou heeft geadviseerd om een borstband te dragen, maar bij mij is er niets eens over gesproken.... kan je mij vertellen waarom hij het bij jou wel heeft aangeraden? 

 

Groetjes Loes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he! 

Ik heb gelukkig niet zoveel pijn gehad. Had mezelf wel een schema gemaakt voor mijn medicatie te nemen en heb me daar ook wel strikt aan gehouden. Dus zelfs 's nachts mijn wekker gezet om ze te nemen. Je moet de pijn altijd voor zijn. Ik slaap nu nog wel op de zetel omdat ik zonder hulp niet uit bed geraak. En heb ook schrik dat ik per ongeluk een stoot krijg van mijn man :31:. Elke dag gaat het beter. De 23ste mag het verband eraf dan kan ik ze eindelijk zien!   Wat is je huidige situatie en voor hoeveel cc ga je?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss tt, klinkt toch positief.. Nog 5 dagen dan mag je ze zien :wub:. Heel verstandig om alle medicatie op tijd te nemen. Vaak slaan ze een dosering over en nemen die pas als ze erge pijn hebben. 

 

Ik heb nu 70a. Ik heb mijn borsten altijd te klein gevonden in verhouding met de rest van mijn lichaam. Er gaat nu 335cc full motiva in. Ik vind het erg spannend maar ook eng. Ik ben nog nooit geopereerd en vraag me soms af of het wel een goed idee is om in een gezond lichaam te snijden :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss tt en @Gon16 jullie zijn toegevoegd. Fijn he die slapeloze nachten.. Het is nu 3.50 u.. om gek van te worden :74:

 

2 uur geleden zei Marloesb31:

Ik zag dat dr Klein jou heeft geadviseerd om een borstband te dragen, maar bij mij is er niets eens over gesproken.... kan je mij vertellen waarom hij het bij jou wel heeft aangeraden? 

 

Hij had het erover dat door de borstband mijn onderpool dan beter opgevuld word. En ook om het zakken te versnellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jojo83:

@Miss tt en @Gon16 jullie zijn toegevoegd. Fijn he die slapeloze nachten.. Het is nu 3.50 u.. om gek van te worden :74:

 

Ja inderdaad. :100:... dat hangen en liggen begint me serieus tegen te zitten.  Helse rugpijn krijg ik ervan. Zal zo blij zijn als ik terug in  mijn bedje kan slapen.  Foto's net gezien. Komt goed he :). Moeten nog een beetje zakken. Ik heb ongeveer dezelfde voor/na maten als u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2017 om 10:39 zei Jojo83:

Vandaag 1 week po!

 

Zo de eerste week zit erop. Op een strak, beurs en knellend gevoel na heb ik overdag weinig last. Ik slik nog wel paracetamol. Alleen de nachten blijven waardeloos en ik slaap slecht :(. Pijn in mijn rug en mijn boobs doen pijn in een lighouding. Ik heb Faceland erover gebeld en ze vertelde me dat hier weinig aan te doen is. Even doorbijten dus..

 

Over het resultaat ben ik zelf nog niet tevreden :(. Het zijn nog 2 harde bakstenen die erg hoog zitten. Hoop dat hier nog verandering in komt. Ik draag op aanraden van de PC een borstband om het zakken te versnellen. Ook heb ik nog steeds geen gevoel in mijn tepels. Hopelijk komt hier snel verandering in. 

 

Verder breng en haal ik vanaf dinsdag mijn dochter naar school. Haar school ligt 100 meter van mijn huis vandaan dus dat is wel een lekker loopje elke dag. Verder is het thuis hangen, beetje computeren en netflixen. Aanstaande maandag moet ik weer aan het werk. Heel benieuwd of ik dat ga trekken (kantoorbaan).

 

Ik heb een album aangemaakt. Verneem graag wie er een kijkje wil nemen!

Mag ik meekijken in jouw album? Ik krijg 8 december 275 CC en 295 CC ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gisteren 5 weken po. En weer een nieuwe foto in mijn album. 

 

Helaas ben ik nog niet blij met mijn boobs.. de onderkant is nog erg leeg en mijn linker borst wil nog niet goed zakken, ondanks het dragen van een borstband. Maak me hier wel zorgen om :(. Omdat mijn voorsituatie asymmetrisch was, ben ik heel bang dat dit nu ook zo blijft.. ondanks dat ik links 40cc meer heb laten plaatsen. Ik hoop dat de boel met de tijd een beetje gelijk komt te staan. Ook vind ik ze te dicht op elkaar staan. 12 januari mijn controle. Heel benieuwd wat Hun ervan gaan zeggen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat balen dat je nig steeds niet tevreden bent over het resultaat :( ik weet zeker dat het nog goed gaat komen. Ze gaan nog zo veranderen in het aankomende jaar! Blijft spannend natuurlijk. Ik word ik februari geopereerd door dr. Klein. Wil je me misschien toevoegen aan je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel balen dat het nog niet helemaal naar wens is, maar volgens mij moet je geduld hebben omdat het maanden duurt voor je het echte eindresultaat ziet. Ik snap wel dat je je zorgen maakt omdat het van te voren ook niet gelijk was.

 

Wij moeten 12 januari ook op nacontrole in Amsterdam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.