Ga naar inhoud

Jojo83 : 10 november 2017 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hello ladies,

 

Ik ben een alleenstaande moeder van 34 en heb een dochter van 5. Na mijn zwangerschap is de boel van voren behoorlijk ingezakt waar ik enorm van baal en mij onzeker over voel. Voor mijn zwangerschap had ik een volle 75C maar deze is nu ingedaald naar een slappe B. Na heel lang twijfelen heb ik van de week de knoop doorgehakt: ik wil mij weer 100% vrouw voelen en wil wat aan mijn theezakjes laten doen! Ik ben 1,74 m en 64 kilo. Mijn doel is vollere borsten die natuurlijk ogen. 

 

Nu heb ik het internet afgestruind naar goede plastisch chirurgen.. wat een hoop info en mogelijkheden! Hoe ga ik hier een keuze in maken? Totdat ik dit forum ontdekte :). Ik heb de afgelopen 2 dagen flink gestruind op dit forum.. en hierdoor al veel info ingewonnen. Ik wil binnenkort consulten gaan inplannen bij 2 PK's. Nav deze gesprekken wil ik een knoop doorhakken en mijzelf in de winter laten helpen . Nu was mijn keuze gevallen op Faceland. Voor de tweede PK ben ik nog zoekende. Tip zijn dus welkom :).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
19 minuten geleden zei Jojo83:

Hello ladies,

 

Ik ben een alleenstaande moeder van 34 en heb een dochter van 5. Na mijn zwangerschap is de boel van voren behoorlijk ingezakt waar ik enorm van baal en mij onzeker over voel. Voor mijn zwangerschap had ik een volle 75C maar deze is nu ingedaald naar een slappe B. Na heel lang twijfelen heb ik van de week de knoop doorgehakt: ik wil mij weer 100% vrouw voelen en wil wat aan mijn theezakjes laten doen! Ik ben 1,74 m en 64 kilo. Mijn doel is vollere borsten die natuurlijk ogen. 

 

Nu heb ik het internet afgestruind naar goede plastisch chirurgen.. wat een hoop info en mogelijkheden! Hoe ga ik hier een keuze in maken? Totdat ik dit forum ontdekte :). Ik heb de afgelopen 2 dagen flink gestruind op dit forum.. en hierdoor al veel info ingewonnen. Ik wil binnenkort consulten gaan inplannen bij 2 PK's. Nav deze gesprekken wil ik een knoop doorhakken en mijzelf in de winter laten helpen . Nu was mijn keuze gevallen op Faceland. Voor de tweede PK ben ik nog zoekende. Tip zijn dus welkom :).

 

 

Ik ben vandaag geopereerd door Dr. Selms van het Jan van Goyenkliniek. Vanaf het consult tot aan de operatie, heb ik de beste keus gemaakt. Goede arts, oprecht, realistisch en ben enorm blij met het resultaat. (kijk maar in mijn album)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Tassie1983:

Ik ben vandaag geopereerd door Dr. Selms van het Jan van Goyenkliniek. Vanaf het consult tot aan de operatie, heb ik de beste keus gemaakt. Goede arts, oprecht, realistisch en ben enorm blij met het resultaat. (kijk maar in mijn album)

Gefelciiteerd :)! En heb je veel pijn? Ga binnenkort bij je spieken. kan pas na 5 posts fotoalbums bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jojo83:

Gefelciiteerd :)! En heb je veel pijn? Ga binnenkort bij je spieken. kan pas na 5 posts fotoalbums bekijken. 

Ik heb een soort spierpijn pijn aan mijn borst, omdat het waarschijnlijk ook achter de spier is geplaatst. Maar neem mijn medicatie op tijd in, slaap lekker veel en voel me steeds beter voor zo een eerste dag.

p.s. misschien overheerst de blijdschap, ook alle pijn, als ik probeer te bewegen, maar doe het rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Net gebeld.. Ik heb een operatiedatum!! 

 

10 nov krijg ik mijn boobs van Dr Klein in Bauland Kliniek (via Faceland). Ongelooflijk spannend!!

 

even een vraag aan dames die ook via FL zijn geholpen: tijdens het consult heb ik met passen gekozen voor 315 full rechts en 355 full rechts (motiva). Nu begin in toch te twijfelen of ik niet voor een maat groter moet gaan.. mijn twijfel aangegeven bij Faceland, en de dame in kwestie die ik aan de lijn had vandaag zei me dat ik voor maandag as mijn definitieve maat moet doorgeven omdat ze de implantaten moet bestellen. Is dit niet raar? Lees hier op het forum dat er dames zijn die tot op de operatiedatimum nog twijfelde en de pc 2 maten had liggen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jojo83

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Lekker af gaan tellen nu.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desert-Rose:

@Jojo83

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Lekker af gaan tellen nu.

 

x

 

Dank je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo, we hebben het achter de rug en ben de trotse eigenaar van een paar mooie jetsers :123:!!

 

alles is goed gegaan. Ik moest mij vanmorgen om 7.30 u melden in Mill. Was erg nerveus maar het is mij alles meegevallen. En wat een lieve mensen daar, inclusief pc dokter Klein! Terugreis naar huis (1,5u) lekker gedoezeld. Nu lig ik op de bank met een kop brandnetelthee naast me. Foto’s volgen snel... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Vanneh:

Dat is al achter de rug. Valt de pijn wat mee? En de combinatie met de 5-jarige? 

 

Ja, heb nu geen pijn.. nog niet haha! beetje drukkend gevoel alleen.

 

ik bivakkeer bij mijn ouders de aankomende dagen samen met mijn dochter. Dus opa en oma moeten aan de bak :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Jojo83:

 

Ja, heb nu geen pijn.. nog niet haha! beetje drukkend gevoel alleen.

 

ik bivakkeer bij mijn ouders de aankomende dagen samen met mijn dochter. Dus opa en oma moeten aan de bak :P 

Lucky you :) de ideale hulp :) ik wil het de mensen uit mijn omgeving niet vertellen, wordt een ganse uitdaging om alles bol te werken denk ik :) 

geniet van de hulp en de kleine verpleegster aan je zij. Hopelijk blijft het zo dat je weinig pijn mag ervaren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Vanneh:

Lucky you :) de ideale hulp :) ik wil het de mensen uit mijn omgeving niet vertellen, wordt een ganse uitdaging om alles bol te werken denk ik :) 

geniet van de hulp en de kleine verpleegster aan je zij. Hopelijk blijft het zo dat je weinig pijn mag ervaren!

 

Dank je wel! Ik heb het alleen mijn ouders verteld en mijn beste vriendinnetje. Heel fijn dat mijn ouders mij steunen hierin, anders had ik de stap niet kunnen nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.