Ga naar inhoud

Sanka : 21 januari 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

Hallo Sanka,

He hoe is het met u ?

we zijn nu al een kleine 3w verder , en hoe gaat het met de genezing?

Dat gaat toch rap he, het wachten duurt lang en

eens het achter de rug is gaat het waarschijnlijk weer rap de tijd.

alle als ik dan kijk naar u , het is ook al een tijd geleden dat u geopereerd bent. .

ik verlang ook meer en meer, tel mijn dagen nog meer af hoor nu.

grt.

Prutseke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Sanka,

He hoe is het met u ?

we zijn nu al een kleine 3w verder , en hoe gaat het met de genezing?

Dat gaat toch rap he, het wachten duurt lang en

eens het achter de rug is gaat het waarschijnlijk weer rap de tijd.

alle als ik dan kijk naar u , het is ook al een tijd geleden dat u geopereerd bent. .

ik verlang ook meer en meer, tel mijn dagen nog meer af hoor nu.

grt.

Prutseke

Op dit moment is het moeilijkste al een tijdje voorbij hoor... Ik heb weinig pijn, enkel als ik erop duw. Het doet ook wel nog pijn door de sportbh die erop duwt... Soms laat ik het 's avonds al eens een uurtje uit. Maandag moet ik voor mijn laatste keer op controle... Ik heb wel aan de binnenkant precies nog 'bobbels' een soort kabel die onderhuids loopt. Ik kan het niet anders uitleggen... De meeste pijn was al voorbij na 10 dagen, sindsdien sliep ik ook al op mijn zijde. Ik moet wel zeggen dat de littekens heel fijn en mooi zijn, enkel zijn er een paar plaatsjes die regelmatig terug open gaan...

Zal maandag wel horen wat de pc zegt. Ja als je ernaar uitkijkt gaat de tijd precies zo traag en nu ik er vanaf ben lijkt het al zo lang geleden... Hi hi hi

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb je foto's in de galerij zijn staan. Wat ervan te zien valt lijkt heel erg mooi!!! Jeetje ja, wat een blauwe plek van die lipo he... Leuk dat er nu ook foto's onder het kopje borstverkleiningen staan! Ik heb mijn foto's bij borstlift staan.

Succes met het aansterken, en hopelijk heb je niet teveel pijn.

Groetjes van Ingrid.

Even een vraagje, zo een buikwandcorrectie wat houdt dat in? Is dat met het nut om te vermageren dan?

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje, zo een buikwandcorrectie wat houdt dat in? Is dat met het nut om te vermageren dan?

Gr. Sanka

*** Hey Sanka, ik zie je vraag nu pas. Nee die buikwandcorrectie is niet om te vermageren. Ik ben bijna 80 kilo afgevallen en je kan je voorstellen dat de vellen erbij hingen. Nu is er een heel stuk buik weggehaald, ze maken het tot het borstbeen los en snijden alles tussen navel en schaamheuvel weg, en je navel krijgt dan een nieuw gat. Ik heb nu weer een mooi strak buikje. Er is zelfs maar 960 gram afgehaald (maar wel een lap van iets van 50 cm x 15 cm. ). Als je wilt zal ik je mijn ww geven dan kan je in mijn album zien hoe het eruit ziet.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanka,

Wel fijn dat het zo goed met je gaat. Je hebt maandag dus je gesprek neem ik aan? Dan kan je wel even vragen hoe het zit met de zonnebank. Heel veel succes!

Hey Patricia,

Ik dacht dat ik maandag mijn laatste consultatie had maar heb verkeerd gekeken. Het is de week erna... Heb gisteren voor het eerst een nieuwe bh gekocht! Heb een C, wat ben ik blij! Nieuwe foto 's kan je ook zien in mijn gallerij...

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Sanka, ik zie je vraag nu pas. Nee die buikwandcorrectie is niet om te vermageren. Ik ben bijna 80 kilo afgevallen en je kan je voorstellen dat de vellen erbij hingen. Nu is er een heel stuk buik weggehaald, ze maken het tot het borstbeen los en snijden alles tussen navel en schaamheuvel weg, en je navel krijgt dan een nieuw gat. Ik heb nu weer een mooi strak buikje. Er is zelfs maar 960 gram afgehaald (maar wel een lap van iets van 50 cm x 15 cm. ). Als je wilt zal ik je mijn ww geven dan kan je in mijn album zien hoe het eruit ziet.

Groetjes van Ingrid.

Oei oei klinkt wel heel pijnlijk hoor... Kan je mij je wachtwoord even geven via pb? Ik ben reuze benieuwd... Ik heb ook terug nieuwe foto 's... Heb gisteren mijn eerste bh gekocht, volgende week weer nieuwe foto 's....

Hoe is het met jou?

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sanka leuk he die nieuwe bh's kopen? Alleen het zorgt er in het begin wel voor dat je regelmatig nieuwe wilt kopen haha.

Amaai, heb mij serieus moeten inhouden... Heb er 3 gekocht nu... Een framboos rode, een mooie donkere paarse en een bruine... Hi hi hi

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai, heb mij serieus moeten inhouden... Heb er 3 gekocht nu... Een framboos rode, een mooie donkere paarse en een bruine... Hi hi hi

Gr. Sanka

Hey Sanka

Hoe gaat het nu met jou? Heb je nog ergens last van? Kan je alweer alles doen zoals voorheen?

Ik begin ook af te tellen... nog 3 weekjes...

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka

Hoe gaat het nu met jou? Heb je nog ergens last van? Kan je alweer alles doen zoals voorheen?

Ik begin ook af te tellen... nog 3 weekjes...

Groetjes

Dolfijn

Hallo Dolfijn,

Vrijdag moet ik voor mijn laatste controle terug bij dr. Heintz. Mijn operatie is dan 6 weken geleden...

Ik heb nergens nog last van of pijn... Ik kan makkelijk op mijn zijde slapen en zelfs op mijn buik. Ik begin maandag terug te werken.

Spannend voor jou... het zal er snel zijn...

gr Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sanka!

Hoe gaat het met je? Zo te lezen wel goed he?

Wat fijn voor je! En gewoon weer op je zij en op je buik slapen, heerlijk!

Met mij alles goed, nog maar een paar weken en dan is het zo ver. Inmiddels ben ik ook gestopt met roken maar dat valt nogal zwaar haha maar goed, ik weet waar ik het voor doe. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat jij ook rookte, hoe lang van tevoren ben jij gestopt? En gaat het goed nu met de genezing? Nog steeds van het roken af?

Ben benieuwd naar je eindcontrole! Alvast succes met je eerste werkdag maandag, hoop dat dat meevalt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sanka!

Hoe gaat het met je? Zo te lezen wel goed he?

Wat fijn voor je! En gewoon weer op je zij en op je buik slapen, heerlijk!

Met mij alles goed, nog maar een paar weken en dan is het zo ver. Inmiddels ben ik ook gestopt met roken maar dat valt nogal zwaar haha maar goed, ik weet waar ik het voor doe. Volgens mij heb ik ergens gelezen dat jij ook rookte, hoe lang van tevoren ben jij gestopt? En gaat het goed nu met de genezing? Nog steeds van het roken af?

Ben benieuwd naar je eindcontrole! Alvast succes met je eerste werkdag maandag, hoop dat dat meevalt.

Groetjes

Hey Sanka

Toch steeds interessant om ervaringen te kunnen delen. Bij mij is het nog maar een week geleden nml van 23 februari ben echt benieuwd of m'n herstel ook vlug zal verlopen. Want wil echt niet te lang thuis zitten van het werk. Volgende week weer op controle. Hoop dat bij jou alles goed is bij je laatste controle

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sanka

Hoe is je laatste consult bij de pc verlopen?

Ben benieuwd om je laatste foto's te zien. Ik denk dat we in maat een beetje overeenkomen...

Goh, ik kijk er ook zo naar uit om over een paar maanden eindelijk nieuwe lingerie te kunnen kopen. Nog 18 dagen en mijn huidige bh's vliegen allemaal de deur uit!!! :154:

Groetjes

Dolfijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanka,

Hoe gaat het nu????

Heb je al een lening moeten afsluiten om aan je behoefte (bh's) te voldoen, of red je je nog met de eerste 3

Groetjes Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.